Samsun Galaxy A55 Review - بررسی گوشی گلکسی A55 سامسونگ

بررسی گوشی گلکسی A55 سامسونگ + جایزه

گلکسی A55 یکی از گوشی‌های جدید و جذاب سامسونگ است که امروز قصد بررسی آن را داریم. پس با ما همراه باشید.

پس از آنکه سامسونگ سال گذشته تصمیم گرفت گوشی‌ای از خانواده Galaxy A7X معرفی نکند، گوشی‌های Galaxy A5X به محصولات ارشد خانواده میان‌رده‌های سامسونگ تبدیل شدند. گلکسی ای ۵۵ سامسونگ جدیدترین عضو این سری به حساب می‌آید. این گوشی دارای صفحه نمایش سوپر آمولد 6.5 اینچی است. پردازنده اگزینوس 1380 با 6، 8 یا 12 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی همراه شده که از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی قابل افزایش است.

دوربین اصلی این گوشی دارای یک سنسور 50 مگاپیکسلی، یک سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو است. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز برای گرفتن عکس‌های با کیفیت بالا مناسب است. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی این گوشی نیز از شارژ 25 وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی با سیستم‌عامل اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1 عرضه شده است.

 با این مشخصات گلکسی A55 یک گزینه تقریباً خوش‌قیمت برای کسانی است که قصد دارند در بازه قیمتی زیر 25 میلیون تومان یک گوشی خریداری کنند. اما آیا این بهترین انتخاب برای آن‌ها خواهد بود؟ برای دریافت پاسخ این سوال ویدئوی بررسی گوشی گلکسی A55 سامسونگ را تماشا بفرمایید:

بررسی گوشی گلکسی A55 سامسونگ

تماشای ویدئو در یوتیوب

نکته: ما تصمیم داریم که به یک نفر از کسانی که برای این بررسی در یوتیوب کامنت بگذارند، به قید قرعه یک عدد SSD جایزه بدیم. پس این ویدئو را کامل ببین و نظرت رو برای ما کامنت کن.

تماشای ویدئو در آپارات

9.2امتیاز8.9سخت‌افزار9.6نرم‌افزار9.3صفحه نمایش8.8دوربین9.1صدا9.3طراحی9.5باتری9.1ارزش خرید
امتیاز: 4.2 از 5 (14 رای)
کمی صبر کنید...

5 دیدگاه

  1. Avatar مهدی گفت:

    تنها عیبش حاشیه های ضخیم نمایشگر هست.

  2. Avatar محسن بینش گفت:

    بررسی خوبی بود
    گوشی میان رده خوب و مطمئن

  3. Avatar مهدی زارع گفت:

    بررسی عالی بود مثل همیشه.
    در کل این موبایل همه جوره عالیه ولی خدایییش خداییش اصلا حاشیه های صفحه نمایش به خدا اصلا قابل قبول نیست. تجربه بصری رو از بین برده با حاشیه های افتضاح !!!!!

  4. Avatar Seyed گفت:

    خسته نباشین
    تکامل سری آ۵x رو در ۵۴ و ۵۵ داریم میبینیم به حدی رسیده که در رقیب های شیامی اش تنها مزیت ملموسشون یکی سرعت شارژه و یکی قدرت سخت افزاری بیشتر فقط توی بازی ها و رندر ها اونم بعضی از مدلای خاص مثل پوکو ایکس۶ پرو غیر از این برتری مطلق با سامسونگه

    • Avatar شهریار فتاحی گفت:

      سلام این گوشی ظاهر جذابی داره و آپدیت چهارساله نرم افزاری وکیفیت ودوام بالای اون باعث میشه آدم انتخابش کنه وبه نظرم شارژ ۲۵ واتی باعث طول عمربیشتری نسبت به گوشیهای باشارژربالاترمیشه تشکر ازویدیو کاملتون⚘⚘

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.