«شوهی یوشیدا» (Shuhei Yoshida)، مدیر اجرایی سابق «پلی استیشن» (PlayStation) از دلایل کنسلشدن بازی اوپنورلد WILD سخن گفت. بازی WILD یک پروژه بزرگ و جاهطلبانه بود که خالق مجموعه «ریمن» (Rayman)، «میشل آنسل» (Michel Ancel) روی آن کار میکرد. او در سال گذشته تأیید کرد که فرایند توسعه پروژه WILD دیگر ادامه پیدا نمیکند.
«یوشیدا» در طی مصاحبه با رسانه MinnMax اعلام کرد که ایدههای جاهطلبانه «آنسل» برای پروژه WILD مناسب یک بازی کامپیوتری نبود. او گفت: «ما با تیم میشل آنسل [استودیو Wild Sheep] روی پروژهای با نام WILD کار میکردیم. دیدگاه او بینظیر بود؛ بنابراین، ما زمان زیادی را با آنها گذراندیم؛ اما در نهایت، ما مجبور شدیم پروژه را کنسل کنیم.»
ایدههای جاهطلبانه آنسل به ضرر بازی اوپنورلد WILD شد
او در ادامه اضافه کرد: «آنها ایدههای جذابی داشتند که متأسفانه با ساختار ویدئوگیم سازگار نبودند. افکار و ایدههای آزادانهای برای این بازی در نظر گرفته شده بود. مثلاً آنها میخواستند وسعت نقشه بازی را به اندازه وسعت قاره اروپا طراحی کنند.»
در پی کنسلشدن پروژه WILD از سوی استودیو Wild Sheep، «میشل آنسل» با انتشار بیانیهای از شیوه نظارت «یوبیسافت» (Ubisoft) انتقاد کرد و این کمپانی را «کلاهبردار واقعی» نامید. به نظر میرسد انتقال توزیع بازی WILD از «سونی» (Sony) به «یوبیسافت» (Ubisoft)، به فرایند ساخت آن آسیب زیادی وارد کرده است. اما «یوشیدا» میگوید که اعضای استودیوی مذکور در انتقال ایدهها به یک اثر گیمینگ ناموفق بودند.
بازی اوپنورلد WILD قرار بود بهصورت انحصاری برای کنسول «پلی استیشن 4» (PlayStation 4) عرضه شود. این بازی ابتدا در سال 2014 در جریان نمایشگاه «گیمزکام» (Gamescom) معرفی شد. نظر شما درباره پروژه اوپنورلد و جاهطلبانه WILD چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید