تهیهکننده فیلم سینمایی «بایوشاک» (Bioshock) اعلام کرد که این اثر در دست ساخت قرار دارد؛ اما بودجه تولید آن کاهش مییابد و به اثری «شخصیتر» تبدیل میشود. برای مطالعه ادامه خبر فیلم سینمایی Bioshock همراه ما باشید.
در سال 2022، شرکت رسانهای «نتفلیکس» (Netflix) از ساخت اقتباس سینمایی Bioshock خبر داد. اکنون، «روی لی» (Roy Lee)، تهیهکننده فیلم خبرهای بدی پیرامون بودجه اثر به اشتراک گذاشت که انتظار میرود «بایوشاک» دیگر یک فیلم پرهزینه و گران نخواهد بود.
به نقل از رسانه خبری «ورایتی» (Variety)، «لی» در پنل نمایشگاه «کامیک-کان سن دیگو» (Comic-Con San Diego) تایید کرد که بودجه تولید فیلم Bioshock کاهش پیدا میکند. او همچنین اضافه کرد که این فیلم بیشتر «شخصیتر» خواهد شد. «روی لی» از شروع «یک قلمروی جدید» خبر داد که در آن بودجه برخی از فیلمها مانند «بایوشاک» کاسته میشود.
آیا کاهش بودجه عاملی در موفقیت فیلم Bioshock خواهد شد؟
بودجه کمتر احتمالاً به این معنی است که مخاطبان مقیاس باورنکردنی شهر دریایی Rapture را که میتوانست برای فیلم آورده شود، نخواهیم دید؛ اما بدین منظور نیست که کیفیت فیلم لزوماً ضعیفتر خواهد بود. مسئله کیفیت فیلم «بایوشاک» بستگی به کارگردان و نویسندگان آن دارد تا بهترین اثر ممکن را بسازند. ما شاهد شکست هر دو آثار کمهزینه و پرهزینه در سینمای هالیوود بودهایم. گاهی اوقات فیلمهای کمبودجه به موفقیتهای بینظیری دست یافتند.
«کن لوین» (Ken Levin) در مصاحبهای با خبرگزاری Edge گفت که بازی «بایوشاک» در مقطعی به کنسل شدن نزدیک شده بود. «لوین» گفت که نسخه اولیه بازی نظر ناشران را جذب نمیکرد، چون آنها معتقد بودند این محصول به خوبی در بازار فروش نمیکند. از سوی دیگر، تیم توسعهدهنده بارها با مشکل تامین بودجه جهت تکمیل بازی Bioshock به مشکل خورده بود.
بازی Bioshock در سال 2007 برای کنسولهای «پلی استیشن 3» (PlayStation 3)، «ایکس باکس 360» (Xbox 360) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) منتشر شد. منتقدان به شدت به تحسین این اثر پرداختند. بازی «بایوشاک» در همان سال از طرف مراسم Spike VGA جایزه «بهترین بازی سال» را دریافت کرد. دو دنباله از این عنوان به ترتیب در سالهای 2010 و 2013 عرضه شدند. نسخه ریمستر دو نسخه اول Bioshock در سال 2016 برای کنسولهای نسل هشتم و PC به بازار آمد.
دیدگاهتان را بنویسید