ناشر CI Games به طور رسمی اعلام کرد نسخه PC بازی Lords of the Fallen از فناوریهای گرافیکی DLSS 3 و FSR 3.0 پشتیبانی میکند. این بازی توسط موتور گرافیکی «آنریل انجین 5» (Unreal Engine 5) توسعه یافته است.
به نظر میرسد بازی سولزلایک Lords of the Fallen به طور رسمی از فناوری DLSS 3 Frame Generation پشتیبانی خواهد کرد. بازی Lords of the Fallen قصد دارد با استفاده از موتور Unreal Engine 5، گرافیک چشمنوازی را به بازیکنان ارائه دهد. بدین ترتیب، پشتیبانی این عنوان از فناوری DLSS 3 خبر خوبی تلقی میشود. علاوهبراین، Lords of the Fallen در زمان انتشار از فناوری FSR 3.0 شرکت AMD نیز پشتیبانی خواهد کرد.
افشای صفحه تنظیمات بازی Lords of the Fallen روی PC
گفتنی است پیرامون FSR 3.0، به نظر میرسد تنها گزینه Super Resolution در بازی Lords of the Fallen قابل فعالسازی خواهد بود و خبری از گزینه Frame Generation نیست. تصویری از حساب کاربری Lirik در پلتفرم TwitchTV منتشر شده است که نشان میدهد او به بازی Lords of the Fallen دسترسی زودهنگام داشته است. طبق این تصویر، بازی مذکور از فناوریهای DLSS 3 و FSR 3.0 پشتیبانی میکند.
بازی Lords of the Fallen از ویژگی Lumen استفاده خواهد کرد؛ این ویژگی بافتهای درون بازی را باکیفیت میکند و از قابلیت Chaos Physics موتور UE5 برای شبیهسازی لباس، زنجیر، مو و کمربند NPCهای بازی استفاده میکند. با این حال، هنوز مشخص نیست نسخه PC بازی Lords of the Fallen از ویژگی Nanite هم استفاده خواهد کرد یا خیر.
در پایان، بازی Lords of the Fallen در تاریخ 13 اکتبر (21 مهر 1402) برای کنسولهای «پلی استیشن 5» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم PC عرضه میشود. شما میتوانید لانچ تریلر این بازی را در پایین صفحه تماشا کنید:
دیدگاهتان را بنویسید