توسعه دهندگان عنوان محبوب God of War، فناوری DLSS را یک خلاقیت شگفت انگیز میدانند و میگویند استودیوهای داخلی سونی را مجبور کردهاند تا به سمت عناوین رایانههای شخصی برود. در ادامه با جزییات بیشتر اظهارنظر توسعه دهندگان بازی God of War درباره فناوری DLSS همراه ما باشید.
- ماد جدید God Of War اجازهی اجرای بازی در ویندوزهای 7 و 8 را میدهد
- تماشا کنید: مقایسه نسخههای کنسولی و پی سی God Of War
- بازی God Of War در استیم در عرض 24 ساعت به 60,000 پلیر رسید
اظهارنظر توسعه دهندگان بازی God of War درباره فناوری DLSS
همان طور که می دانید نسخه مخصوص رایانههای شخصی بازی God of War با ویژگیهای اضافی، مانند NVIDIA DLSS و پشتیبانی AMD FSR، در هنگام عرضه همراه بود. شما میتوانید اطلاعات دقیقتر در این زمینه را از لینک زیر مطالعه کنید:
«مت دی والد» (Matt DeWald)، تولید کننده فنی ارشد استودیو سانتا مونیکا سونی، در گفتگو با Eurogamer’s Digital Foundry، فناوری DLSS انویدیا را ستود و توضیح داد که چرا هر دوی این فناوریها در توسعه God Of War به کار رفتهاند:
بیایید صادق باشیم، DLSS انویدیا یک فناوری شگفت انگیز است، بنابراین ما قطعا میخواستیم از آن پشتیبانی کنیم. همچنین زمانی که AMD با Super Res (FSR) عرضه شد، ما تصمیم گرفتیم که از آن نیز استفاده کنیم. وقتی یکی از این فناوریها را اجرا میکنید، قیمت بقیه را ارزانتر کردهاید.
این بازی تنها آخرین مورد از لیست رو به رشد انحصاریهای قبلی پلی استیشن است که سونی سرانجام تصمیم گرفت آن را به پلتفرم رایانه شخصی بیاورد. کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War در مصاحبه اخیر خود با Game Informer گفت که این فشار جمعی استودیوهای داخلی سونی بود که ناشر را به این سمت سوق داد. صحبتهای او را در ادامه میخوانید:
فکر میکنم جمعی از استودیوها گفتند که، استفاده از این فناوری ایده واقعا خوبی است و ما باید به دنبال آن باشیم. در نهایت، فکر میکنم این فشارها به نقطه اوج خود رسید. زمانی که ما حجم عظیمی از این پیشنهادها را فرستادیم، در نهایت گفتند که ما از این همه فشار خسته شدهایم و آن را اجرا میکنیم. پشتیبانی از این فناوری، یک فرآیند است. ما هنوز به عنوان یک شرکت و به عنوان استودیوهای فردی در حال بررسی این موضوع هستیم که چگونه این کار را انجام دهیم و ببینیم که روند و استراتژی آن چگونه خواهد بود.
با این حال، استقبال زودهنگامی که شایسته آن بود، ممکن است در آینده نزدیک به این هدف منجر شود. God of War در حال حاضر موفقترین بازی سونی روی رایانههای شخصی تا به امروز است که به راحتی بازیهایی مانند Horizon Zero Dawn و Days Gone را شکست داده است. منطقی است که کمتر از چهار سال طول میکشد تا دنباله آن روی رایانههای شخصی مشاهده شود.
شما اظهارنظر توسعه دهندگان بازی God of War درباره فناوری DLSS را چطور ارزیابی میکنید؟ آیا از این فناوری استفاده کردهاید؟ نظراتتان را در این باره برای ما بنویسید.
دیدگاهتان را بنویسید