«نیل دراکمن»، کارگردان قسمت دوم بازی «آخرین بازمانده از ما» (The Last of Us Part II)، اطلاعات جدیدی راجعبه این بازی مورد انتظار داده است. در پست جدیدی از بلاگ رسمی پلیاستیشن، این کارگردان حرفهایی دربارهی سیستم گیمپلی جدید، چالشهای تازه، تکامل الی و کیفیت آن در پلیاستیشن 4 زده است. در ادامه خبر با سختافزارمگ همراه باشید.
درست مثل عناوین قبلی استودیوی «ناتی داگ»، میدانستیم که قسمت دوم این بازی هم عالی خواهد بود، اما طبق صحبتهای دراکمن، شخصیت اصلی بازی ممکن است یکی از بهترین سوم شخصها در تاریخ بازیهای ویدیویی باشد. در مقایسه با پلیاستیشن 3، نسل چهارم این کنسول به سازندگان اجازه داده تا از حضور دشمنان بیشتر، فضاهای گستردهتر و موارد دیگری بهره ببرند. پیش از این در مطلب «تمام تفاوتهای بین «آخرین بازمانده از ما 2» و نسخهی اصلی» دربارهی تفاوتهای این دو بازی اطلاعاتی دادهایم.
دراکن گفته:
«برای ساخت قسمت اول بازی، ما به نهایت محدودیتهایمان برای حافظه، قدرت پردازش، تعداد دشمنان، و سطح مراحل می رسیدیم. اما اکنون میتوانیم محیطهای وسیعتری ایجاد کنیم و دشمنان بیشتری را داشته باشیم که در فضایی بزرگتر، به دنبال بازیکنان هستند.
«به همین ترتیب، الی هم سیستم انیمیشن جدیدی به نام «نگاشت حرکتی» (motion mapping) دارد. نه فقط الی، بلکه همهی شخصیتها. این باعث میشود حرکات و واکنشها سریعتر و در عینحال واقعیتر باشند. به همین دلیل فکر میکنم الی یکی از بهترین شخصیتهای بازیهای اکشن و سوم شخص خواهد بود.
«ما دقت بهتری هم در ثبت چهرهها و حرکات داشتهایم که به ما اجازه میدهد تمامی حرکات بازیگران را به خوبی درون بازی انتقال دهیم و جدا از دیالوگهای خالی، جزئیات ظریف و بیشتری از جمله پلک زدن و نگاهکردن را به بازی اضافه کنیم.»
قسمت دوم آخرین بازمانده از ما در تاریخ 21 فوریه (2 اسفند) بهطور انحصاری برای پلیاستیشن 4 منتشر میشود.
دیدگاهتان را بنویسید