توسعه دهندگان استودیو «ناتی داگ» (Naughty Dog) بازیهای مورد علاقه خود در سال 2021 را به اشتراک گذاشتهاند. استودیو سازنده عناوین محبوب Uncharted و The Last of Us اعلام کرد که کدام یک از بازیهای امسال آنها را تحت تاثیر قرار داده است. در ادامه با جزییات بیشتر انتخاب بهترین بازی های سال 2021 توسط توسعه دهندگان ناتی داگ Naughty Dog همراه ما باشید.
- تماشا کنید: همه آنچه که سونی در رویداد PlayStation Showcase 2021 رونمایی کرد
- ساخت حالت بتل رویال بازی The Last of Us Part II به گفته دیتاماینرها
- ناتی داگ بسته الحاقی برای بازی The Last of US Part II منتشر نخواهد کرد
انتخاب بهترین بازی های سال 2021
استودیوی ناتی داگ در پست وبلاگ خود فهرستی از بازیهایی را به اشتراک گذاشت که از نظر آنها «الهام بخش و هیجان انگیز هستند و مهمتر از همه ما را سرگرم میکنند». اولین بازی ذکر شده Bugsnax است. معاون استودیو «کریستین گیرلینگ» (Christian Gyrling) گفت: «Bugsnax یک بازی منحصر به فرد بود که در آن من و دختر 7 سالهام توانستیم با هم ارتباط برقرار کنیم». بعد از آن، Deathloop بازی مورد علاقه سه توسعه دهنده در ناتی داگ بود. کارگردان بازی «متیو گالانت» (Matthew Gallant)، مدیر توسعه «ویلون برینک» (Waylon Brinck) و کارگردان بازی «کورت مارگناو» (Kurt Margenau) این بازی را بیش از همه دوست داشتند. گالانت در این باره گفته:
این ایده درخشان بود که یک شبیه ساز غوطهور را درون یک حلقه زمانی قرار دهیم. هر فضایی که از آن بازدید میکنید با دریافت ابزار و اطلاعات جدید پرجمعیتتر میشود. این باعث میشود دوباره از روایت داستانی محیطی قدردانی کنید. هنر به کار رفته در این بازی نیز فوق العاده است. مهمتر از همه، Deathloop به من کمک کرد تا الگوهای رفتاری بازی کردن خود را بشکنم. ساختار لوپ زمانی باعث شد من نخواهم همه کارها را به خوبی انجام دهم و میتوانستم سبک بازی پر هرج و مرج را مدیریت کنم. این مورد مخصوصا زمانی بود که یک بازیکن خوب برای «جولیانا» (Julianna) زندگی شما را به سمت بدبختی میکشاند.
نظر اعضای استودیو ناتی داگ
«اشلی سویدوفسکی» (Ashley Swidowski) کارگردان هنری شخصیتها، بازی The Dark Pictures Anthology: House of Ashes را انتخاب کرده و معتقد است:
در بازی House of Ashes علاوه بر این که بدیهی است با یک عنوان الهام گرفته شده روبرو هستیم؛ در عین حال همچنان رویکرد جالبی را دنبال میکند.
کارگردان بازی «وینیت آگاروال» (Vinit Agarwal) بازی Inscryption را انتخاب کرده است. تنها دلیلی که آگاروال برای انتخاب خود بیان کرد این بود که:
من از خلاقیت بازی غافلگیر شدم و با وجود داشتن یک کودک نوپا در خانه، اغلب این بازی را تا ساعت 3 صبح انجام میدادم.
عنوان Metroid Dread از نظر «وسیم خان» (Wasim Khan) مدیر فناوری شخصیتها، بهترین بازی سال 2021 بود که نظر او را در ادامه میخوانید:
بازی Metroid Dread یک عنوان بسیار چشمگیر است و گیم پلی رضایت بخش به همراه فضای افسرده آن، باعث داستان سرایی بسیار خوبی میشود.
در نهایت نیز «جرمی یتس» (Jeremy Yates) کارگردان انیمیشن و «آرن مایر» (Arne Meyer) معاون، عنوان Returnal را ترکیبی فوق العاده از زیبایی و وحشت نامیدند. یتس در این باره گفت:
Returnal یک کلاس آموزشی عالی در طراحی کارآمد بود که یک حلقه بازی همه جانبه ایجاد کرد که باعث استرس من شد. هماهنگی هنر و صوت در خلق این بازی، تماشایی و رضایت بخش بود. من عاشق داستان سرایی ظریف محیطی و چگونگی شروع داستان به شیوهای خاص هستم.
نظر شما درباره انتخاب بهترین بازی های سال 2021 چیست؟ آیا این انتخاب را مناسب میدانید؟ تجربه شما از بازی با این عناوین چیست؟ نظراتتان را در این برای ما بنویسید.
دیدگاهتان را بنویسید