توسعهدهنده سابق بازی «استارفیلد» (Starfield) میگوید که شرکت Bethesda در آخرین دقایق توسعه، صفحات لودینگ بسیاری را به بازی اضافه کرده است تا به تجربه واقعی عناوین قبلی «بتسدا» نزدیکتر باشد. وجود صفحات لودینگ زیاد (Loading Screens) در بازی Starfield منجر به اعتراض گسترده منتقدان و بازیکنان شد.
چیزهای کمی به اندازه بارگذاری صفحهنمایشها میتوانند یک گیمر را خشمگین کنند؛ متأسفانه یکی از بازیهایی که مملو از این بارگذاریها است، عنوان «استارفیلد» Starfield، آخرین اثر Bethesda است.
«نیت پرکیپایل» (Nate Purkeypile)، یکی از توسعهدهندگانی که روی بازی مذکور کار کرده است، میگوید که امکان کاهش قابلتوجهی از صفحات لودینگ وجود داشت؛ اما واقعاً نمیداند که چرا Bethesda Softworks هیچکاری در مورد آنها انجام نداده است. او در جریان مصاحبه با پادکست The Videogamer فاش کرد: «زمانی که روی این بازی کار میکردم، شاهد صفحات لودینگ زیادی نبودم. استارفیلد میتوانست بدون آنها عرضه شود.»
پریشانی از صفحات لودینگ استارفیلد؛ ریشه اصلی مشکلات بازی چه بود؟
Nate Purkeypile حدود سه سال پیش شرکت Bethesda را ترک کرد و او ادعا میکند که این کمپانی تغییرات غیرضروری را پیش از عرضه بازی Starfield به بازار اعمال کرده است. او همچنین از طراحی سیاره Neon انتقاد کرد و گفت که مشکل اصلی این بازی ریشه در موتور گرافیکی Bethesda’s Creation Engine است. این موتور گرافیکی برای وسعت بازی Starfield بهینه نشده بود.
بازی اکشن نقشآفرینی Starfield هماکنون برای کنسولهای «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) قابل دسترس است. شرکت Bethesda اعلام کرده است که تعداد بازیکنان بازی «استارفیلد» از 14 میلیون نفر گذشت. نظر شما درباره لودینگهای متعدد بازی Starfield چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید