استودیو بازیسازی Remedy در حال بازسازی سری بازی مکس پین و Max Payne 2: The Fall of Max Payne است. در یک اعلامیه غافلگیرکننده در دیروز چهارشنبه این استودیو فنلاندی افزود که در حال همکاری با راکاستار است تا به صورت کامل دو بازی اول را در حالت شوتر سوم شخص برای PC، پلی استیشن 5 و اکس باکس سری X/S بازسازی کند.
بر اساس قرارداد جدید بین این دو شرکت، Rockstar تامین مالی پروژه را در راستای تولید یک بازی AAA بر عهده گرفته است و رمدی بازی را با موتور بازی سازی خود یعنی Northlight خواهد ساخت. این موتور برای ساخت بازی Control نیز مورد استفاده قرار گرفت. پس از سه سال از زمان عرضهی اولیه بازی “کنترل” این عنوان همچنان به لطف پیادهسازی Ray-Tracing از لحاظ گرافیکی و بصری یکی از بهترین بازیهای PC و کنسولها است.
تامین مالی پروژه توسط راک استار صورت خواهد گرفت و آن ها از این بابت خوشحال هستند
Sam Houser یکی از بنیانگذاران Rockstar Games گفت:
” زمانی که دوستان قدیمی ما در رمدی برای بازسازی بازیهای اصلی Max Payne به ما مراجعه کردند، بسیار هیجانزده شدیم. ما طرفدار بازیهایی هستیم که این استودیو در طول سالهای اخیر منتشر کرده و شدیداً منتظر تجربهی بازی های جدید مکس پین هستیم.”
نسخه اول مکس پین که در سال 2001 منتشر شد، بازی ای بود که ردمی را در مسیر شناخته شدن در صنعت گیم قرار داد و سبک داستان سرایی ویژه این استودیو را تثبیت کرد. این بازی یکی از اولین گیمهایی بود که زمانبندی و اسلوموشن شلیک گلوله که توسط فیلمهای ماتریکس محبوب شده بود را در بازی پیادهسازی کرد.
دو سال پس از نسخهی اول، Remedy بازی دوم The Fall of Max Payne را ساخت و ناشر هر دو بازی این مجموعه راکاستار بود. بازی سوم از این سهگانه 9 سال بعد و در 2012 توسط خود Rockstar توسعه داده شد و این کمپانی انتشار آن را نیز بر عهده گرفت. فعلا تاریخ دقیقی برای انتشار بازسازی های مکس پین توسط Remedy منتشر نشده اما با پیشروی روند توسعه گیمها در آینده شاهد اخبار بیشتری در این زمینه خواهیم بود.
دیدگاهتان را بنویسید