به نظر می رسد که بازی Assassin’s Creed Odyssey موجب ایجاد تحولات عظیمی در مسیر این فرانچایز خواهد شد . پایه و اساس این تغییرات را سال گذشته کاربران در Assassin’s Creed Origins با تغییر سبک این بازی به یک عنوان نقش آفرینی مشاهده کردند . امسال نیز توسعه دهندگان قصد دارند در جدید ترین نسخه از این بازی سبک نقش آفرینی آن را نسبت به سال گذشته تقویت کنند . از بزرگترین ویژگی های Odyssey می توان به قدرت انتخاب و تصمیم گیری در بسیاری از بخش ها مانند گفتگو ها ، ارتباطات عاطفی و انتخاب شخصیت اصلی بازی اشاره کرد .
در مجموعه Assassin’s Creed همواره برخی مشکلات وجود داشته که طرفداران این بازی از آن ها ناراضی بودند و امیدوارند که در Assassin’s Creed Odyssey این مشکلات بر طرف شود . یکی از این مشکلات که تقریبا در تمامی نسخه های اخیر بازی وجود داشته عدم تنوع در ماموریت های بازی است .
Scott Phillips کارگردان خلاق بازی اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرده است که تیم توسعه دهنده بازی تمام تلاش خود را برای ایجاد ماموریت ها و مراحل متنوع انجام خواهد داد . به نظر می رسد که تغییر سبک این بازی و افزایش قدرت انتخاب کاربران در Odyssey موجب پیشرفت در تمامی اجزای بازی از جمله طراحی ماموریت ها شده است .
فیلیپس می گوید : من فکر می کنم تیم ما توانسته با تمرکز بر روی سبک بازی ، دادن قدرت انتخاب به بازیکنان ، چگونگی تکمیل مراحل و نحوه تعامل با شخصیت ها پیشرفت های چشمگیری در بازی ایجاد نماید . از آن جا که برای اولین بار در مجموعه Assassin دو شخصیت برای بازی در نظر گرفته شده است ، انتخاب هر کدام می تواند تجربه ای متفاوت برای کاربران به وجود آورد و جهان هر دو شخصیت بسیار تعاملی و پویا خواهد بود . بنابراین گیم پلی نیز این را منعکس خواهد کرد .
صحبت های فیلیپس برای هواداران این بازی بسیاردلگرم کننده است و به نظر می رسد سبک تکراری در ماموریت های بازی به پایان رسیده است . با توجه به این که Assassin’s Creed Origins پیشرفت های خوب و مثبتی در این مجموعه داشته است پس می توان امیدوار بود که این روند رشد و بهبود در Odyssey ادامه خواهد داشت .
شایان ذکر است که بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) برای پلتفرم های پلی اسیتشن 4 ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد .
دیدگاهتان را بنویسید