تیم توسعه دهنده بازی Assassin’s Creed Odyssey به کاربران وعهده داده است که این بازی فرمول این سری را متحول خواهد کرد و دنیایی حتی بزرگتر از نسخه Origins خواهد داشت . در واقع به طور کلی المان های نقش آفرینی در این بازی تکامل یافته تر نسبت به سال گذشته خواهد شد و در آن گزینه های گفت و گو ، انتخاب بازیکن همراه و … اضافه خواهد شد که انتخاب هر کدام از گزینه های پیش رو می تواند پیامد های بلند مدتی در داستان بازی ایجاد کند .
کارگردان بخش داستانی این بازی آقای Mel MacCoubrey اخیرا در گفت گو با IGN اعلام کرده است که کاربران می توانند انتخاب هایی داشته باشند که اثرات زیاد و طولانی مدتی بر داستان بازی خواهد داشت اما متاسفانه در حال حاضر نمی توانم با ارائه مثالی این جمله را بیشتر توضیح دهم .
همانطور که در تریلر بازی Assassin’s Creed Odyssey نشان داده شد یوبی سافت در تلاش است تا انتخاب های بازیکنان بر کل داستان بازی تاثیر گذار باشد . Scott Phillips کارگردان خلاق این بازی نیز پیش از این اعلام کرده بود بازیکنان با انتخاب های خود می توانند جهان خود را بسازند و این انتخاب ها باعث ایجاد تنوع بیشتر در مراحل بازی خواهد شد . در حال حاضر این پرسش ایجاد می شود که تیم توسعه دهنده بازی چگونه اهداف خود را با توجه به تصمیمات بازیکنان و تاثیر آن در داستان بازی پیاده سازی خواهند کرد به طوری که باید دقت لازم نسبت به مسائل تاریخی بیان شده در بازی را داشته باشند .
شایان ذکر است که بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 5 اکتبر ( 13 مهر ) برای پلتفرم های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت .
باگیم پلی ای که من دیدم بازی خیلی شبیه به بازی the witcher 3 هست ,انتخاب دیالوگ,مراحل فرعی زیاد,پایان های متفاوت در کل یه پیشرفت خوبی تو سری ASSASSINS داشته:-bd
چه باحال.