بازی Metro Exodus در بسیاری از جهات بزرگ تر از نسخه های پیشین خود است و و کاربران برای تکمیل مراحل وسیع تر و اکتشافات باز آن بایستی چندین ساعت زمان بگذارند . علاوه بر این ها تغییراتی در زمینه های دیگر مانند سفارشی کردن سلاح ها نیز باعث گسترش هر چه بیشتر این عنوان شده اند .
اخیرا آقای Huw Beynon مدیر جهانی برند Metro Exodus در مصاحبه با وب سایت گیمینگ بولت در پاسخ به این سوال که آیا او می تواند جزئیاتی از مکانیک های پیشرفته بازی یا اینکه اگر از سیستم یا مکانیک های به کار رفته دیگر در این عنوان مانند RPG استفاده شده ، ارائه دهد اعلام کرده است که Metro Exodus به هیچ وجه یک سبک RPG نخواهد بود و در ادامه به جزئیاتی از مکانیک سفارشی سازی سلاح ها در بازی اشاره کرده است .
باینون می گوید : من قصد ندارم تظاهر کنم که به دنبال ساخت یک RPG عمیق هستیم . ما قطعا یک سیستم سفارشی سازی سلاح غنی داریم . کاربران قطعات سلاح ها را پیدا می کنند و می توانند با آن یک سلاح کامل بسازند و یا اینکه با قطعه کردن سلاح ها می توانند از قطعات آن ها برای ساخت سلاحی جدید استفاده کنند . بنابراین می توان صد ها سلاح مختلف در بازی تولید کرد . علاوه بر این ما جنبه های دیگر شخصیت بازی را که می توان آن را ارتقا داد اضافه کرده ایم . در نسخه های قبلی ما لباس ها مناسب را به کاربران ارائه می دادیم اما در این نسخه کاربران می توانند لباس هایی که پوشیده اند مانند ” کلاه ایمنی” سفارشی سازی کنند .
شایان ذکر است که بازی Metro Exodus در تاریخ 22 فوریه ( 3 اسفند ) برای پلتفرم های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد .
دیدگاهتان را بنویسید