بر اساس اعلام استودیو Arkane ، توسعه دهنده بازی Prey ، عملکرد بازیکنان در نحوه به پایان رسیدن بازی موثر خواهد بود .
ریکاردو بیر( Ricardo Bare) مدیر طراحان بازی Prey در گفت وگو با سایت گیم اسپات اعلام کرد که این بازی بیش از یک پایان خواهد داشت . ریکاردو می گوید : نحوه برخورد بازیکنان با مسائل درون بازی بسیار مهم می باشد . عواقب رفتار بازیکنان بر نحوه ی پایان رسیدن بازی و به ویژه بر روی بازماندگانی که شما را ملاقات خواهند کرد موثر است . پایان های متعددی برای بازی وجود دارد که از دو شاخه اصلی تشکیل می شود و در ارتباط با سرنوشت ایستگاه فضایی و بازماندگان آن می باشد اما تصمیمات درون هر شاخه تاثیرات بسیار کمی بر روی انتهای بازی دارد .
با توجه به این که این بازی نامی مشابه با بازی ساخته شده در سال 2006 توسط استودیو Human Head دارد اما محتوای آن ها با یک دیگر متفاوت است . رافائل کولانتونیو ( Raphael Colantonio ) کارگردان خلاق این بازی در سال گذشته اعلام کرد که این دو بازی هیچ گونه شباهتی با یکدیگر ندارند ، با این وجود آقای بیر بار دیگر در مصاحبه با گیم اسپات بر روی این موضوع تاکید نمود .
بتسدا ناشر بازی Prey به تازگی اعلام کرد که این بازی در تاریخ 5 می (15 اردیبهشت ) برای پلتفرم های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد . این بازی در حال ساخت توسط شعبه تگزاس استودیو آرکین می باشد و با تیم توسعه دهنده بازی Dishonored متفاوت است .
بازی مورد انتظاریه :-bd