انویدیا اعلام کرد که بازی Call of Duty: Modern Warfare که در تاریخ 3 آبان منتشر میشود را با برخی از کارتهای سری RTX برای مدت زمان محدودی باندل خواهد کرد. بدین شکل افرادی که نسبت به Ray Tracing هم زمان کنجکاو هستند نیازی نیست که هزینه اضافی برای بازی پرداخت کنند.
این کمپانی از زمان معرفی معماری RTX Turing امور مشابهی را مانند باندل سه گانه Anthem، Battlefield V و Metro Exodus فراهم کرده تا بازیهایی که از قابلیتهای RTX مانند Ray Tracing و / یا DLSS بهره میبرند به راحتی برای کابران قابل تجربه باشد و بدون خرید جداگانه بازی بتوانند این فناوری را لمس کنند.
باندل کردن بازیهای AAA با محصولات RTX مشکلاتی از این قبیل را رفع میکند. به علاوه برای اغوا کردن کاربران هدیه دادن یک بازی بزرگ (فرنچایزهای زیادی نیستند که بزرگتر از Call of Duty باشند) از سوی انویدیا به کاربران کمک میکند تا Ray Tracing هم زمان را به راحتی تجربه کنند. چنین چیزی برای ناشرانی که دوست داران بازیهایشان یک مدل برای چنین تکنولوژیهایی باشد نیز عالیست.
این باندل شامل یک نسخه رایگان از Call of Duty: Modern Warfare خواهد بود که در کنار خرید محصولات GeForce RTX 2080 Ti، 2080، 2070 SUPER، 2060 SUPER، 2060 از جمله کارت گرافیک، لپ تاپها و دسکتاپها به کاربران اهدا میشود. انویدیا تا به حال اعلام نکرده که این پیشنهاد جذاب چه زمانی به اتمام میرسد اما اشاره داشته که برای همیشه نخواهد بود.
در اخبار دیگر مربوط به Call of Duty: Modern Warfare انویدیا درایور GeForce Game Ready 436.30 WHQL عرضه کرده که بهبود عملکرد نسخه Open Beta بازی مذکور را به همراه دارد، البته این Open Beta که از 28 شهریور شروع میشود تا 21 شهریور تنها محدود به کاربرانیست که بازی را پیش خرید کردهاند.
من خودم بهترین تاثیر ری تریسینگ رو توی ماد های GTA V و تکسچر های دست ساز خود گیمر ها میدونم ، و واقعا برام تعجب داره که چرا شرکت ها این ها رو استخدام نمیکنن =))
از طرفی ری تریسینگ توی بتلفیلد 5 میشه شدتش رو تنظیم کرد و وقتی رو الترا ه به شددددت قابل حسه ولی خب اونوقت با 2080 تی آی رو 2K به زور 60 فریم میده و بین 50 و 70 بازی میکنه FPS …
بنظرم غلیظتر شدن ری تریسینگ با بهینه شدنش در تضاده مگه اینکه همزمان انجام نشه و به مرور زمان این مراحل طی بشه … الان اوایل دوره ی ری تریسینگ که تو SOTR بود سعی بر این بوده که تا حدی بهینه باشه و بعدا کم کم شدیتر و محسوس ترش کنن با حفظ بهینگی
من metro exodus و shadow TR رو با rtx بازی کردم.
Shafow که خیلی رو تجربه بازی تاثیر نداره چون فقط رو سایه ها هست. Metro هم تفاوتش خیلی محسوس نیس. هرچند جفتشون بازیهای بسیار خوبی هستند.
اما اخیر control رو گرفتم. واقعا rtx رو میشه تو این بازی لمس کرد. خیلی بهتره و لذت بخشه. من 2080ti رو با 2080 عوض کردم برای همین تو رزولوشن WQHD الان فریم ۵۰ تا ۶۰ هست. بعضی وقتا به زیر ۵۰ هم افت میکنه. البته با dlss. بدون dlss فریم بین ۳۰ تا ۴۰ هست.
الان دنبال اینم که دوباره 2080ti رو با قیمت مناسب پیدا کنم.
خود بازی هم بسیار خوبه. داستان جذاب و گیم پلی مناسبی داره.
امیدوارم cod هم پیاده سازی rtx خوبی داشته باشه. امیدوارم نسل بعدی انویدیا بتونه rtx رو بهتر و قویتر پیاده کنه تا مشکل فریم پایین حل بشه. اگه amd هم کارتهای قویتر با این قابلیت ارایه بده میشه امیدوار بود که رقابت باعث تعدیل قیمتها بشه.
بی شک در اینده، رهگیری پرتو جایگاه بسیار محکمتری خواهد داشت.
کار درستی میکند =smile
چون انویدیا بر خلاف بعضی ها اولویتش پی سی گیمینگ و پی سی گیمره .