بررسی گوشی گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ | Samsung Galaxy Z Fold 6

تماشا کنید: بررسی گوشی گلکسی زد فولد 6 سامسونگ – گرانتر از همیشه

گلکسی زد فولد 6 سامسونگ (Samsung Galaxy Z Fold 6) به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های تاشوی جهان، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. امروز و در این مطلب قصد داریم این گوشی خفن و البته بسیار گران‌قیمت و لوکس را بررسی کنیم. پس ما همراه باشید.

ششمین نسل از گوشی‌های تاشوی سامسونگ تابستان داغ امسال رونمایی شدند. Z Fold6 و Z Flip6 دو محصول جذابی بودند که غول کره‌ای در کنار ساعت و هدفون‌های هوشمند جدید خود از آن‌ها رونمایی کرد. اصلی‌ترین تغییری که در گوشی‌های تاشوی امسال سامسونگ دیدیم، نه به مشخصات ظاهری آن‌ها مربوط می‌شد و نه به مشخصات سخت‌افزاری‌شان. Galaxy AI، یعنی مجموعه جدیدی از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که سامسونگ به‌طور اختصاصی برای گوشی‌های تاشوی خود رونمایی کرد، گل سرسبد مراسم آنپکد بود.

پیش‌تر نسخه تاشوی کوچک‌تر سامسونگ، یعنی گلکسی زد فلیپ 6 را بررسی کردیم و در اینستاگرام به معرفی برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی آن پرداختیم. امروز اما نوبت به تاشوی بزرگتر، یعنی زد فولد 6 رسیده است. ویدئویی که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد، حاصل تجربه یک هفته‌ای ما از گوشی زد فولد 6 است. امیدواریم که از دیدن آن لذت ببرید.

بررسی گلکسی زد فولد 6 سامسونگ

تماشای ویدئو از یوتیوب

تماشای ویدئو از آپارات

9امتیاز9.5سخت‌افزار9.2صفحه نمایش8.7دوربین9.2صدا9.5طراحی8.8باتری8ارزش خرید
امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.