استودیو KeoKeN Interactive اعلام کرده است که بودجه ساخت بازی Deliver Us Home توسط کمپین Kickstarter تامین شده است. این تیم توانسته است صد هزار یورو برای توسعه بازی خود پیش از پایان مهلت کمپین جمعآوری کند. بازی Deliver Us Home سومین نسخه از سری عناوین فضایی Deliver Us محسوب میشود.
بازی Deliver Us Home درباره یک فضانورد تنها است که تلاش میکند یک خانه جدید برای نسل بشر در کهکشان راهشیری پیدا کند. این بازی سومشخص داستانمحور امکان گشتوگذار، کشف کردن، زنده ماندن و جمعآوری کردن مواد ضروری را برای بازیکنان فراهم میکند. بازی Deliver Us Home توسط موتور «آنریل انجین 4» (Unreal Engine 4) توسعه مییابد و از قابلیت فناوری «ردیابی پرتو نور» (Ray-Tracing) نیز پشتیبانی میکند.
صرفهجویی در بودجه توسعه بازی Deliver Us Home؛ خبری از نسخههای کنسولی نخواهد بود!
به نظر میرسد یکی از اهداف جدید سازندگان پس از دریافت بودجه لازم، ارتقای موتور گرافیکی بازی Deliver Us Home به نسخه Unreal Engine 5 است. با این حال، ممکن نیست این اتفاق به حقیقت تبدیل شود. گفتنی است که آنها به 150 هزار یوروی دیگر جهت ساخت پورت کنسولی بازی مذکور نیاز دارند که به نظر میرسد اکنون این اقدام جز برنامهشان نخواهد بود.
با اتمام مهلت کمپین بازی Deliver Us Home، استودیو KeoKeN احتمالاً دموی جدیدی از این عنوان را برای سهامداران عرضه میکند. این دمو برخی از وعدهها و ویژگیهای بازی فوقالذکر را نشان میدهد. این دمو همچنین اولین جنبه از جلوههای بصری بازی Deliver Us Home را به نمایش میگذارد. با اینکه هدف سازندگان ساخت دوباره این پروژه با موتور UE5 است؛ اما این دمو با موتور UE4 طراحی شده است.
هنوز مشخص نیست که بازی Deliver Us Home در چه تاریخی برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) عرضه میشود. از سوی دیگر، پورت «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) بازی Deliver Us the Moon در تاریخ 26 تیر ماه 1403 (16 جولای) روانه بازار میشود. حجم نسخه Switch بازی Deliver Us the Moon حدود 2.9 گیگابایت خواهد بود.
دیدگاهتان را بنویسید