به گفته Phile Spencer عرضه Xbox X با تعداد کافی و مناسب خواهد بود.
فیل اسپنسر در گفتگو با Reggie Fils-Aime در پادکست Talking Game درباره عرضه کنسول و نحوه کار و تمام مسائل مرتبط با Xbox X صحبت کرد. اسپنسر تأیید کرد که از لحاظ سختافزاری احساس خوبی در رابطه با این کنسول دارد و تعداد کافی از Xbox X برای عرضه کنسول در سراسر جهان فراهم خواهد شد.
در زنجیره تأمین ما سختافزارهای مورد نیاز وجود دارد. احساس میکنم میتوانیم تعداد کافی تولید کنیم و همانطور که میدانید ما درباره صحبتهای خود در رابطه با عرضه جهانی این محصول متعهد هستیم که متأسفانه این کار در رابطه با Xbox One میسر نشد. در رابطه با Xbox One ماهها طول کشید تا برخی از بازارهای فوقالعاده مهم را به دست آوریم به همین دلیل عرضه جهانی این محصول برای ما مهم است.
اسپسنر همچنین در رابطه با نرمافزار Xbox X اظهار نظر کرد و اعلام کرد که پیشرفت خوبی حاصل شده است.
نرمافزارهای موجود در پلتفرم پیشرفت خوبی داشتهاند، همچنین بازیها نیز بسیار پیشرفت کردهاند.
در حالی که هیچ ویژگی از کنسول Xbox X هنوز مورد بحث قرار نگرفته است، قطعا خوب است که بدانید به خصوص با وجود بیماری کرونا که برنامههای بیشتر ناشران و تولیدکنندگان کنسول را مختل کرده است همه چیز برای عرضه این محصول به صورت جهانی برنامهریزی شده است.
در این پادکست، فیل اسپنسر همچنین درباره روان بودن گیمپلی Xbox X صحبت کرد و اعلام کرد این چیزی است که بازیکنان هنوز از آن قدردانی نکردهاند و تنها با اولین تجربه خود از این کنسول به آن دست پیدا خواهند کرد.
طبق گفته استودیوی سوئدی Neon Giant کنسول Xbox X یک جهش بزرگ تکنولوژی و توسعه بسیار آسان را نسبت به Xbox One دارا میباشد.
نکته جالب اینجاست که توسعه این کنسول آسانتر از نسخه قبلی میباشد. بنابراین میتوان از تمام توان و زمان موجود برای ایجاد خلاقیت بر روی این کنسول استفاده کرد. یک استودیوی 11 نفره indie نمیتواند آنچه را که ما 20 سال پیش انجام دادیم را به انجام برساند.
Tor Frick
Xbox X در اواخر امسال به بازار عرضه خواهد شد.
بیشتر بخوانید: AMD سرعت تولید پردازنده برای PS5 و Xbox Series X را افزایش میدهد
بیشتر بخوانید: Gears of War 5 بر روی Xbox Series X چهار برابر سریعتر بارگذاری
دیدگاهتان را بنویسید