گویا این بار نوبت استودیو Splash Damage است که با معضل تعدیل نیرو روبهرو شود. خبرهای تعدیل نیرو در استودیو Splash Damage از پیامهای اعضای این استودیو در شبکههای اجتماعی منتشر شده است.
به گزارش خبرگزاری «اینسایدر-گیمینگ» (Insider-Gaming)، «مکس داونتون» (Max Downton)، توسعهدهنده استودیو Splash Damage با انتشار پیامی، جدایی خود از این استودیو را به دلیل کاهش موقعیتهای شغلی اضافی اعلام کرد.
بیانیه استودیو Splash Damage درباره حذف معدودی از موقعیتهای شغلی
استودیو Splash Damage به خبرگزاری GameIndustry.biz گفته است که تعدیل نیرو «تنها در تعداد محدودی از نقشها» صورت میگیرد؛ بنابراین سایر موقعیتهای شغلی همچنان دستنخورده باقی میمانند. بیانیه استودیو Splash Damage به خبرگزاری GameIndustry.biz بدین شرح است:
«پس از بررسی اخیر کسب و کار، ما به نقطهای رسیدهایم که باید ساختار خود را برای مطابقت با نیازهای عناوین فعلی و آینده خود تطبیق دهیم. علیرغم اقدام هر تلاش برای جلوگیری از این اتفاق، متأسفانه باید اعلام کنیم که تعداد کمی از نقشها در استودیو به طور بالقوه در معرض خطر اضافی هستند. این نقشها عمدتاً در سمت عملیات کسب و کار هستند و تیمهای توسعه ما بیتأثیر باقی میمانند. کلیه پروژههای معرفیشده و نشده همچنان در دست توسعه قرار دارند».
استودیو Splash Damage اکنون روی بازی Transformers: Reactivate کار میکند. این استودیو قبلاً روی بخش چندنفره Gears of War 4 و Gears of War 5 و پورت PC کالکشن «هیلو» (Halo) کار کرده است. از کارهای موفق استودیوی مذکور میتوان به بازیهای Brink، Gears Tactics و Enemy Terriory: Quake Wars اشاره کرد.
گفتنی است تا مورخ 11 جولای (20 تیرماه)، حدود 11 هزار نفر شغل خود را در صنعت بازیهای کامپیوتری از دست دادهاند.
دیدگاهتان را بنویسید