«مارکوس اسمیت» (Marcus Smith) و «مایک دالی» (Mike Daly) که کارگردانهای بازی Ratchet and Clank: Rift Apart بودند، اکنون وظیفه هدایت پروژه «ولورین» (Wolverine) را برعهده میگیرند. برای مطالعه ادامه خبر تغییر در تیم کارگردانی بازی Wolverine همراه ما باشید.
تقریباً سهسال از معرفی بازی Marvel’s Wolverine میگذرد و ما اطلاعات بسیار کمی پیرامون این اثر به دست آوردهایم. اکنون به نظر میرسد که تغییراتی در تیم کارگردانی بازی ایجاد شده است. به گزارش خبرگزاری «گیمفایل» (Game File)، «برایان هورتون» (Brian Horton) دیگر کارگردان هنری بازی Wolverine نخواهد بود.
او از استودیو «اینسامنیاک گیمز» (Insomniac Games) جدا شده است و از این پس در استودیو The Initiative و روی بازی The Perfect Dark کار خواهد کرد. جانشینان «برایان هورتون» برای توسعه بازی Wolverine از افراد باسابقه استودیو Insomniac Games هستند. «مارکوس اسمیت» قرار است کارگردان هنری و «مایک دالی» کارگردان ارشد بازی Wolverine باشند.
دلیل تغییر در تیم کارگردانی بازی Wolverine چه بود؟
این دو فرد قبلاً وظیفه کارگردانی بازی Ratchet and Clank: Rift Apart را برعهده داشتند. «اسمیت» همچنین یکی از کارگردانهای بازی Sunset Overdrive بوده است. «کامرون کریستین» (Cameron Christian) که کارگردان ارشد پروژه مذکور بهحساب میآمد، اکنون با تغییر مقام به فعالیت خود در تیم توسعه ادامه میدهد. استودیو Insomniac Games به علت «تصمیمهای خلاقانه حولمحور بازی»، تغییراتی در تیم کارگردانی Marvel’s Wolverine ایجاد کرده است.
بازی ابرقهرمانی و سومشخص Wolverine بهصورت انحصاری برای کنسول «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) در دست ساخت قرار دارد. افشاگران میگویند این عنوان برای عرضه در سال 2026 برنامهریزی شده است؛ اما هنوز ما تاریخ انتشار رسمی از «اینسامنیاک گیمز» دریافت نکردهایم. نظر شما چیست؟ لطفاً نظرات خود را درباره تغییر کارگردانهای بازی Wolverine با ما به اشتراک بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید