اگر از بازیکنان این بازی باشید، حتما از اهمیت واکنشهای سریع و میلی ثانیهای در برد و باختهای یک دست بازی مطلع هستید. خبر خوشحال کننده این است که بازی Rainbow Six Siege از هم اکنون به صورت رسمی از تکنولوژی NVIDIA DLSS پشتیبانی کرده تا تکنیک بازسازی تصویر Super Sampling را برای عمکرد بهتر خود به همراه داشته باشد. دیگر نگران افت فریم خود در مواقع حساس بازی نباشید چرا که این مشکل تا حد زیادی برطرف خواهد شد. برای جزئیت بیشتر تکنولوژی DLSS در Rainbow Six Siege با ما همراه باشید.
نحوه عملکرد تکنولوژی DLSS در Rainbow Six Siege
طبق اعلام استودیو سازنده بازی، این تکنولوژی شرکت انویدیا با بهبود عملکرد 50 درصدی در تنظیمات 4K همراه است. در واقع طبق ادعای شرکت انویدیا، تمامی کارت گرافیکهای سری GeForce RTX این شرکت قادرند تا 100 فریم در ثانیه را برای گیمرها تضمین کنند. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که پشتیبانی از DLSS تنها در نسخه Vulkan API که در اوایل سال 2020 به بعد فعال خواهد بود. در ادامه ویدیویی از نحوهی اجرای این فناوری در بازی را خواهید دید.
بازی Rainbow Six Siege در اواخر سال میلادی جاری، 6 ساله خواهد شد و تاکنون توانسته تا 70 میلیون بازیکن را در دیتابیس خود ثبت کند. در کنفرانس E3 امسال نیز شرکت یوبی سافت اعلام کرد که تا اواخر ماه ژوئن، این بازی در پلتفرم Google Stadia نیز در دسترس خواهد بود. پس احتمالا تعداد بازیکنان آن بیش از رقم اعلام شده خواهد بود. از طرف دیگر در اوایل سال 2022 این بازی کراس پلی خواهد شد و شاهد حضور بازیکنان پلتفرمهای مختلف در برابر یکدیگر خواهیم بود. همچنین یک اپراتور جدید هم برای این بازی معرفی شده تا تنوع بیشتری به آن بدهد.
اسپین آف Rainbow Six Extract در شانزدهم سپتامبر برای Xbox Series X | S ، Xbox One ، PlayStation 5 ، PlayStation 4 ، فروشگاه Ubisoft در ویندوز PC و Stadia منتشر خواهد شد که شامل crossplay و cross-progression بین همه سیستم عاملها است.
آقا نحوه فعال کردنش رو هم بزارید
تو هیچ جای تنظیمات پیدا نمی کنم