استودیو «رمدی اینترتینمنت» (Remedy Entertainment) تایید کرد نسخههای کنسولی بازی «آلن ویک 2» (Alan Wake 2) از حالت Performance پشتیبانی میکند. این بازی در اوایل ماه آبان امسال به بازار عرضه میشود.
به گزارش خبرگزاری IGN، «توماس پوها» (Thomas Puha)، مدیر ارتباطات Remedy در پست توییتری اعلام کرد بازی Alan Wake 2 از ابتدا به عنوان یک تجربه 30 فریم بر ثانیه با تمرکز بر گرافیک و فضای محیطی ساخته شده است. اما توسعهدهندگان امروز تایید کردند حالت Performance به نسخههای PS5 و XSX بازی مذکور اضافه میشود. این بدان معناست که دارندگان کنسولهای PS5 و XSX میتوانند بین اجرای بازی در 30 فریم بر ثانیه با کیفیت بصری بالاتر یا 60 فریم بر ثانیه با کیفیت بصری پایینتر، یکی را انتخاب کنند. «توماس پوها» همچنین افزود که جزئیات بیشتر در مورد ویژگیهای حالت Performance بازی بهزودی در اختیار کاربران قرار میگیرد.
طرفداران بازی Alan Wake 2 در توییتر بیان کردند حالت Performance تنها روی نسخه «ایکس باکس سری ایکس» (Xbox Series X) بازی وجود دارد و نسخه «ایکس باکس سری اس» (Xbox Series S) از این حالت گرافیکی برخوردار نیست. رسانه IGN هنوز پاسخی در مورد این مسئله دریافت نکرده است. یکی از کاربران توییتر از او پرسیده آیا Performance Mode بازی را با 60 فریم بر ثانیه به صورت قفل شده اجرا خواهد کرد یا خیر، «پوها» توضیح داد که تیم توسعه هنوز در حال تنظیم آن است.
بازی Alan Wake 2 فریمریت گرافیکی را به چالش میکشد!
در یک پست بعدی، «توماس پوها» در مورد چالشهای حالت Performance در بخش داستانی شخصیت «ساگا اندرسون» (Saga Anderson) گفت بخش داستانی Saga Anderson در منطقه شمال غربی آمریکا جریان دارد که دارای شاخ و برگهای زیاد، درختان (اشیا شفاف)، نورپردازی سنگین و سایر مواردی است که فریمریت بازی را به چالش میکشد. Saga Anderson یکی از دو شخصیت قابلبازی Alan Wake 2 است.
«سم لیک» (Sam Lake)، مدیر کارگردان Alan Wake 2 اخیراً در IGN First گفت این بازی عناوین Bright Falls، Control و Max Payne را در یک جهان متصل به هم پیوند خواهد داد. دلیل این امر این است که Control و Alan Wake 2 جز پروژههای Remedy Connected Universe هستند و رویدادهای هر دو بازی با یکدیگر همپوشانی دارند. Alan Wake 2 قرار است در 27 اکتبر (5 آبان) برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه شود.
دیدگاهتان را بنویسید