بعد از ریمستر کردن نسخه اول بازی Crysis که در سال 2007 عرضه شده بود، صاحبین شرکتهای Crytek و Saber Interactive تصمیم گرفتند تا ۲ بازی دیگر از سه گانه این بازی را بازآفرینی کنند. همگی ما برای نسخه دوم این بازی هیجان زده هستیم حالا چه رسد به اینکه نسخه سوم هم به همراه آن به بازار عرضه شود. برای جزئیات بیشتر ریمستر سه گانه Crysis با ما همراه باشید.
جزئیات ریمستر سه گانه Crysis
سال گذشته بود که شرکت Crytek نسخه بازسازی شده بازی Crysis برای تمامی کنسولهای بازی و سیستم عاملها (از جمله نینتندو سوییچ) عرضه کرد و از همان موقع تب وتابها برای این بازی اوج گرفت. البته یکسری از قابلیتها مخصوص کارت گرافیکهای بالا رده بازار مانند سری RTX بودند (برای مثال Ray Tracing) که باز هم با قرار دادن تنظیمات بر روی رزولوشن 4K به سختی به 30 فریم بر ثانیه میرسیدند. اما همین محدودیتها سبب شد تا این بازی برای کارت گرافیکهای میان رده نوآوری خاصی نداشته باشد. هر چند که شرکت Crytek تلاش خود را کرد تا در چندین Patch مختلف این مشکلات را بر طرف کند و تاکنون نیز بسیاری از آنها رفع شده است.
حال امروز Crytek اعلام کرد که برای برطرف کردن این مشکلات برای نسخه ریمستر بازیهای Crysis 2 و Crysis 3 کار سختی بر عهده داشته اما به خوبی از پس آنها برآمده و پاییز امسال میتوانید بر روی کنسولها و رایانههای شخصی محصول این تلاش شبانه روزی را ببینید. این بازی در واقع شامل کل سه گانه Crysis خواهد بود که اگر نسخه اول را جداگانه خریداری کردهاید، میتوانید نسخههای بعدی را جداگانه خریداری کنید. یک نسخه پایه برای کنسولهای نسل قبل (ایکس باکس وان و پلی استیشن 4) وجود دارد که نرخ 30 فریم بر ثانیه را تحویل میدهد در حالی که کنسولهای نسل حاضر میتوانند با نرخ فریم بالاتری این بازیها را اجرا کنند. وضعیت کامپیوترهای شخصی هم که مشخص است.
به جای اینکه سری جدید بسازند، ریمستر میدن بیرون؟!!!
الان کفگیر تمام شرکت های بازی سازی به ته دیگ رسیده
اکثر بازی هایی که دارن میسازن برمی گرده به بازی های قدیمی ps1 یا ps2 یا ps3 یا سگا یا بازی های قدیمی پی سی هستند
درواقع عنوان های بازی و داستان هاشون از سری بازی های قدیمی هستن
یا ریمستر یا ریمک یا بازی جدید از روی عناوین قدیمی میسازن
الان فقط بحث بر سر این هست که یک چیز خوب ارائه بدن نه یه چیز جدید چون هنر توی هر زمینه ای به آخرین مرحله ی خودش رسیده
بنظرم بازی های آینده تلفیقی از سبک دو بعدی مترویی و 3 بعدی هستند مثله far lone sails یا little nightmare یا ori یا inside یا octopath traveler و غیره یا از نظر فیزیک بازی یا از نظر گرافیک
و همینطور سبک بازی های پازلی مثله پورتال و فضاهای ترسناک فانتزی مثله perception
از نظر نسل جدید بازی ها اینو میگم وگرنه ساخت بازی های تکراری هیچوقت تموم نمیشه
چیزی که جدیدا سعی دارن باهاش جذب کنن اضافه کردن کاراکترهایی فانتزی و بی نقص در نوع خودش و زیبا به بازی هاست مثله sudden attack یا subverse دقیقتر بخوام بگم طراحی کاراکتر مثله فاینال فانتازی که توی پابجی یا فورتنایت هم می تونیم ببینیم که پابجی واقعا گل کاشته عجب کاراکترایی ساخته
بازی کرایسی هم نسخه 4 بسازن قراره چی به بازی اضافه کنن اینجور بازی ها مثله بتلفیلد نیست که بشه از روش نسخه های زیادی ساخت(بتلفیلد هم فقط بتلفیلد 2 هنوز بهترین سری بتلفیلد همین شماره 2 هست) یه نسخه جدید بسازن یه چیز تکراری میشه توی شماره 3 داستان بازی تموم میشه اگه بخوان نسخه جدید بسازن باید مثله همیشه از کلیشه های تکراری استفاده کنن
می خواین بشه مثله آساسینز که کلا مثله این میمونه که بگیم خز شده دیگه شورشو در اوردن من از اولی تا آخرین نسخه ادزیو بازی کردم که عالی بودن شماره 3 هم بازی کردم بدک نبود خوشم اومد وقتی بلک فلگُ بازی کردم کلا کنار گذاشتم حتی بازیُ تموم نکردم پاکش کردم و دیگه ادامه ندادم بد عمل کرد
تنها شرکتی که همچنان می تونه بتازه با یک عنوان راکستار هست با سری بازی های جی تی ای چون این بازی اصلا هنری نیست و محدودیت هم نداره ولی عامه پسند هست این بازی سبکش جوری هست که هرکسی از این بازی خوشش میاد
دقیقا….اینا کفگیر داستان پردازی و گیم پلیشونم خورده کف دیگ ……تمام عناوینی که داریم بازی میکنیم شماره های دهم و بیستم عنوان هایی هستن که 20 الی 30 سال پیش ارائه شدن …این ها دیگه نتونستن از سال 2007 به بعد کاراکتر جدیدی خلق کنن یه چنتایی ارائه کردن ولی اصلا قابل قیاس با عناوین سال 1985 تا 2007 نیستن …
ایول.