با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی Wolfenstein: Youngblood که تقریبا دو ماه و نیم باقی مانده، توسعه دهنده بازی یعنی MachineGames مصاحبه جدیدی انجام داده است.
چند روز پیش بود که مشخص شد بازی جدید ولفنشتاین از طراحی مرحله مشابه با سری Dishonored بهره میبرد که البته چندان غافلگیر کننده نبود زیرا بازی با همکاری Arkane Studios ساخته میشود. افراد استودیوی ماشینگیمز قبلا گفته بودند که ولفنشتاین یک سهگانه خواهد بود (بدون نسخههای فرعی مانند Old Blood و Youngblood)، که به معنای در دست ساخت بودن نسخه سوم است. با این حال یک طرفدار از آنها سوال کرده آیا میتوانند نسخه جدیدی از بازی چند نفره Enemy Territory را بسازند و کارگردان بازی Jeff Gustafsson از آن استقبال کرده است.
البته، ما از طرفداران پروپا قرص Enemy Territory هستیم و چنین فرصتی بسیار هیجان انگیز خواهد بود.
باید قبول کرد تغییر موضع از یک بازی تک نفره داستانی به یک بازی چندنفره کلاس محور مانند Enemy Territory مشکل خواهد بود. اما در کارنامه id Software عنوان دیگری وجود دارد که آنها مایل هستند روی آن کار کنند، Quake.
Jerk Gustaffson کارگردان بازی:
Quake دلیلی اصلی حضور من در صنعت گیم است. اکتشاف دنیا و طراحی مرحله، ساخت نقشه برای Quake یکی از بهترین تجربیات زندگی من است که هنوز آن را انجام میدهم. توسعه یک بازی Quake (بازسازی کامل نسخه اول) یکی از کارهاییست که در لیست آرزوهای من جای دارد اما کار کردن روی ولفنشتاین و قهرمانان خودم در id Software نیز فوق العاده است.
Axel Torvenius کارگردان هنری:
نمیتوانم از طرف تیم پاسخی بدهم اما شخصا میتوانم نفر دومی باشم که بعد از Jerk این را میگویم، افتخار میکنم عضوی از تیم ساخت Quake باشم.
نظر شما چیست؟ آیا ساخت یک عنوان چندنفره مانند Enemy Territory را ترجیح میدهیم یا بهتر است ماشینگیمز بعد از اتمام سهگانه Wolfenstein به سراغ Quake برود؟
ایده خوبیه اما به نظر منWolfenstein همیشه به خاطر داستانی بودنش زیبا و جذاب بود:-bd