شرکت «سی دی پراجکت رد» (CD Projekt Red) قصد دارد «واقعگرایانهترین سیستم جمعیت در تاریخ گیمینگ» را در دنباله بازی «سایبرپانک 2077» (Cyberpunk 2077) ارائه دهد. برای مطالعه ادامه خبر برنامههای CD Projekt Red برای بازی «سایبرپانک 2» همراه ما باشید.
به نظر میرسد بازی Cyberpunk 2 در زمینه هوش مصنوعی جمعیت، جاهطلبیهای بزرگی دارد. آگهیهای شغلی مرتبط با دنباله بازی Cyberpunk 2077 نشان میدهد که استودیو CD Projekt Red میخواهد «واقعگرایانهترین و پویاترین سیستم جمعیت» که تاکنون در هیچ یک از بازیهای کامپیوتری دیده نشده است را پردازش کند.
این شرکت لهستانی اخیراً مجموعهای از فرصتهای شغلی برای این عناوین نقشآفرینی (RPG) در دست توسعه منتشر کرده که اولین نشانهها از مقیاس و بلندپروازی این پروژه را آشکار میسازد. هرچند آگهیهای شغلی همواره بازتاب دقیقی از محصول نهایی نیستند؛ اما در شرح وظایف مربوط به طراح ارشد برخوردها (Lead Encounter Designer)، به یکی از اهداف برجسته استودیوی مذکور در جریان فرایند ساخت اشاره شده است.

سیستم جمعیت در بازی سایبرپانک 2 چگونه خواهد بود؟
طبق این آگهی، از داوطلبان منتخب انتظار میرود که «در همکاری نزدیک با تیم طراحی سیستمها، واقعگرایانهترین و واکنشپذیرترین سیستم جمعیت را که تاکنون در جهان بازیهای کامپیوتری دیده شده، خلق نمایند.»
هنوز مشخص نیست که این فناوری جاهطلبانه CD Projekt Red به سیستمی مشابه مکانیسم مکالمه بازی تحسینبرانگیز Red Dead Redemption 2 اشاره دارد یا خیر. این فناوری حیرتانگیز شرکت «راکستار» (Rockstar) روی بازی Red Dead Redemption 2 بدین شکل بود که هر NPC شیوه یکتای تعامل و گفتوگو را داشت. از سوی دیگر، استودیو CD Projekt Red ممکن است صرفاً واکنشهای طبیعیتر و ملموستر از سوی جمعیت نسبت به اعمال بازیکن نیز ایجاد کند.
نظر شما درباره ارائه سیستم جمعیت واقعگرا در بازی سایبرپانک 2 چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید