موضوعات داغ
  • نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۵
  • بازی GTA VI
  • هوش مصنوعی
  • استارلینک
  • چت‌بات‌ها
  • دینو
سخت افزار مگ
  • اخبار و مقالات
    • گوشی موبایل
      • لوازم جانبی موبایل
    • تبلت
    • لپ تاپ
    • دسکتاپ
      • مادربرد
      • پردازنده مرکزی
      • کارت گرافیک
      • تجهیزات ذخیره سازی
      • حافظه
      • صفحه نمایش
      • تجهیزات جانبی
    • تصویرگری دیجیتال
    • صوتی و تصویری
    • شبکه
    • نرم افزار و بازی
    • کالبدشکافی قطعات
    • مطالب گوناگون
  • لیست قیمت
    • گوشی موبایل
      • لیست قیمت روز گوشی‌های سامسونگ
      • لیست قیمت روز گوشی‌های شیائومی
      • لیست قیمت روز گوشی‌های هواوی
      • لیست قیمت روز گوشی های آنر
    • تبلت
    • لپ‌تاپ
    • قطعات کامپیوتر
      • لیست قیمت پردازنده
    • محصولات اپل
    • تجهیزات شبکه
    • لوازم خانگی
    • صوتی و تصویری
    • دوربین دیجیتال
    • تجهیزات بازی
    • خودرو
  • بررسی
    • بررسی گوشی موبایل
    • بررسی تبلت
    • بررسی لپ تاپ
    • دسکتاپ
      • بررسی کولر و فن
      • بررسی مادربرد
      • بررسی کارت گرافیک
      • بررسی تجهیزات ذخیره سازی
      • بررسی حافظه
      • بررسی منبع تغذیه و کیس
      • بررسی تجهیزات جانبی
      • بررسی صفحه نمایش
    • بررسی تصویرگری دیجیتال
    • بررسی صوتی و تصویری
    • بررسی شبکه
    • بررسی نرم افزار و بازی
    • بررسی گوناگون
  • راهنمای خرید
    • سیستم پیشنهادی
  • دانلود
  • ویژه
    • مسابقات
    • نمایشگاه
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

اخبار و مقالات / گوشی موبایل / هایلایت

لوگوی شیائومی و هوآوی

نظرسنجی: به ما بگویید که آیا سرنوشت هوآوی در انتظار شیائومی خواهد بود؟

Avatarتوسط سیمین نوربخش ·26 اردیبهشت 139927 اردیبهشت 1399· 66

شرکت Xiaomi این روزها در بازار گوشی‌های هوشمند بسیار پرفروغ ظاهر شده است. فروش خوب و موفقیت در بازار جهانی این نگرانی را ایجاد کرده که آیا سرنوشت هوآوی در انتظار شیائومی خواهد بود و این شرکت هم در آینده مورد غضب آمریکا قرار خواهد گرفت یا خیر.

تحریم‌های آمریکا علیه هوآوی باعث شده تا این شرکت نتواند از پس انتظارات خود در مقیاس جهانی برآید. معرفی گوشی‌ها بدون سرویس‌های موبایلی گوگل در کشور چین هرگز برای هوآوی دغدغه نبود، چراکه آنها در سرزمین مادری از سرویس‌های گوگل در محصولات خود استفاده نمی‌کردند. اما تأثیر این موضوع در بازار جهانی بسیار زیاد است.

هوآوی پس از آنکه موفق شد اپل را به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان شکست دهد، در نظر داشت تا در آینده‌ای نزدیک با عبور از سامسونگ به عنوان برترین تولیدکننده موبایل در جهان دست پیدا کند. اما درست در همین نقطه، آمریکا وارد میدان شد و با تحریم‌هایی که علیه این شرکت برای دادوستد با کمپانی‌های آمریکایی وضع کرد، وضع را برای آنها ناخوشایند کرد. اما آیا تاریخ برای شیائومی تکرار خواهد شد؟

بیشتر بخوانید: ممنوعیت تجارت هوآوی با شرکت های آمریکایی برای یک سال دیگر تمدید شد

سرنوشت هوآوی در انتظار شیائومی است؟

شیائومی حالا خود را به عنوان یک از برترین تولیدکنندگان گوشی در جهان ثابت کرده است. به عنوان مثال، بد نیست بدانید که این شرکت بزرگترین فروشنده گوشی در هند به حساب می‌آید. به‌طورکلی شیائومی این روزها تقریبا در تمامی بازارها موفق عمل کرده و حتی تحریم‌هایی که علیه هوآوی وضع شده، به فروش بیشتر این برند کمک کرده است.

در وضعیتی که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا فروش اکثر شرکت‌های تولیدکننده گوشی با کاهش همراه بود، شیائومی، از معدود شرکت‌هایی بود که افزایش فروش در محصولاتش را تجربه کرد. حتی در گزارشات موسسه‌های آماری نیز با وجود کاهش در آمار کلی، میزان فروش این شرکت در سه ماهه اول سال 9 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: کاهش 13 درصدی فروش گوشی هوشمند در جهان به دلیل ویروس کرونا

این یعنی در آینده‌ای نزدیک شیائومی می‌تواند در میان سه تولیدکننده برتر گوشی هوشمند در جهان قرار بگیرد. اما آیا به نظر شما، دولتمردان آمریکایی این اجازه را به شیائومی خواهند داد و یا باید در انتظار آن باشیم که این شرکت به سرنوشتی مشابه هوآوی دچار خواهد شد؟

برچسب‌ها: شیائومی, نظرسنجی, هوآوی

امتیاز: 4.4 از 5 (23 رای)
کمی صبر کنید...
تبلیغات
تبلیغات
سرخط خبرها:
  1. راهنمای خرید موس و کیبورد با بودجه‌های مختلف (اردیبهشت 1404)
  2. کدام دو رقیب حوزه فناوری ارزشمندترین برند ها را دارند؟
  3. ایسر مجموعه گسترده‌ای از لپ‌تاپ‌ها را در کامپیوتکس 2025 معرفی کرد
  4. نمونه اولیه کارت گرافیک AMD RX 7500 با چیپ گرافیکی Navi33 XE مشاهده شد!
  5. ایسر کامپیوتر دسکتاپ Predator ORION 3000 را معرفی کرد

مطالب مرتبط ...

  • 2

    با بهترین گوشی‌های هوشمند چینی حال حاضر در جهان آشنا شوید

    Avatarتوسط شاهین رفوئی · 4 تیر 1397 · 22 اسفند 1398

  • گوشی های سری ردمی نوت 11 شیائومی 0

    گوشی های سری ردمی نوت 11 شیائومی با مشخصات جذاب و قیمت جذاب‌تر رونمایی شدند

    Avatarتوسط اشکان نیکویی · 6 آبان 1400 · 8 آبان 1400

  • 0

    یکپارچگی دنیای مجازی و جهان واقعی با فناوری Cyberverse هوآوی

    Avatarتوسط متین پایدار · 27 مرداد 1398 · 27 مرداد 1398

مطالب گوناگون از دینو

6 ترند که در دکوراسیون خانه سال 2025 می‌ بینید

حقیقت هایی جالب در مورد بدن زنان و مردان که کمتر کسی از آن اطلاع دارد

رفتار های نادرست والدین منجر به مشکلات روانی فرزند در بزرگسالی می شود

66 دیدگاه

  • دیدگاه66
  1. Avatar بلک شارک گفت:
    27 شهریور 1401 در 4:45 ب.ظ

    به نظر من که نه همه شرکت های موبایل باید مورد تحریم آمریکا قرار بگیرند؟ شیایومی و سامسونگ بزرگ ترین مصرف کنندگان کوکالکوم اسنپدراگون هستند. اگر قرار بود اول سامسونگ تحریم می شود.

    پاسخ
  2. Avatar the.12.th گفت:
    28 اردیبهشت 1399 در 2:59 ق.ظ

    سلام و عرض ادب و خسته نباشید به همه

    بحث هایی زیر پست خانوم نوربخش نوشته شد که جای بسی تامل داره و به راحتی نمیشه ازشون عبور کرد و دیدم دوستان بعضا دچار سوتفاهم شدن و منظور همدیگه رو اشتباه متوجه شدن.

    همه ما از همین وطنینم و مملکت خودمون رو دوست داریم و حاضریم برای آباد شدنش هرکاری کنیم.

    یه پیشنهاد دوستانه دارم که میتونه دل و ذهنمون رو بهم دیگه نزدیک کنه و از طرفی باعث افزایش سطح آگاهی و درکمون از دنیا و واقعیت های اون میشه، و هم اینکه اگه خدایی نکرده بین دوستان خوبمون ناراحتی و کدورتی پیش اومده برطرف بشه.

    اینجا صحبت درباره این مسائل سخته چون نظرات دیر به دیر تایید و خونده میشه و هم اینکه دوستان کوتاه نویسی میکنن که باعث میشه لب مطلب ادا نشه که برای همچین بحث هایی سمه.

    سربلند باشید

    پاسخ
    • Avatar Nvidia گفت:
      28 اردیبهشت 1399 در 8:17 ق.ظ

      ما هرچی میکشیم از این غرب زده هاست یه زمانی هم شرق زده ها. تا وقتی مردم ما و بعضی از مسولان خود باور نباشن و هرچی از شرق و غرب ببینن کورکورانه عمل کنن بدون آسیب شناسی ما سرعت پیشرفتمون کند خواهد بود. بعید است به این زودی از تربیت یافتگان غرب و شرق نجات پیدا کنیم.

      پاسخ
      • Avatar علی گفت:
        28 اردیبهشت 1399 در 12:12 ق.ظ

        سلام.
        دقیقا.
        تمام صحبت ما هم ، همینه.
        نگاه به توانایی های داخلی.
        نه غرب زده باش و نه شرق زده.
        حداقل اگر برای خودتون احترام قائل نیستید و نمیخواهید روی پای خودتون بایستید و میخواهید نگاه به غرب داشته باشید ، لااقل غربی باشید نه غرب زده.
        فرق غربی با غرب زده در اینه که :
        غربی ، حداقل برای خودش و کشورش ارزش قائله و کشورهای دیگه رو ضعیف میکنه تا خودش در راس باشه.
        اما غرب زده ، یعنی کسیکه خودش رو در برابر غرب باخته و هیچ اختیاری از خودش نداره.
        بحالت کامپیوتری اگر بخواهیم بگیم :
        کشورهای غربی Client هستند و ما رو Server خودشون قرار میدن. یعنی خدمتکار.

        پاسخ
        • Avatar Nvidia گفت:
          28 اردیبهشت 1399 در 12:59 ق.ظ

          نشون دادن برا مردمشون هم زیاد ارزش قاعل نیستند

          پاسخ
          • Avatar علی گفت:
            29 اردیبهشت 1399 در 6:43 ب.ظ

            درسته.

    • Avatar علی گفت:
      28 اردیبهشت 1399 در 12:14 ق.ظ

      سلام.
      با این مطلبتون موافق هستم.
      ” همه ما از همین وطنینم و مملکت خودمون رو دوست داریم و حاضریم برای آباد شدنش هرکاری کنیم. ”
      یاعلی(ع)

      پاسخ
    • Avatar the.12.th گفت:
      28 اردیبهشت 1399 در 1:50 ب.ظ

      سلام خدمت شما خانوم نور بخش

      دیشب مطالبی رو نوشتم و از دوستان خواهش کردم که به ایمیلم پیام بدن

      موردی بوده که این متن سانسور شده؟

      پاسخ
    • Avatar pejman گفت:
      28 اردیبهشت 1399 در 3:44 ب.ظ

      اینجا اینجور بحث ها با بعضیا… مثل گل لقد کردنه خیلی وقت پیش هم همچین جریانی رخ داده.
      منتها هیچ کدومشون گوش شنوا ندارن و نمیخوان حرف همدیگه رو تحمل کنن همشون پافشاری میکنن که ما درست میگیم و طرز فکر ما درسته…
      بنظرم این بحثا فقط وقت کشیه و فقط جنبه سرگرمی پیدا کرده

      پاسخ
  3. Avatar علی گفت:
    27 اردیبهشت 1399 در 5:01 ب.ظ

    در جواب آقای farzad :
    فرمودید :
    ” مردم روسیه عاشق پوتین هستند‌. مردم عراق هم عاشق صدام بودن. ”
    مگر برای ریاست جمهوری صدام ، انتخابات برقرار شد؟
    مگر مردم انتخابش کردند؟
    خواهشا دقت کنید تا نادانسته ، چیزی رو بیان نکنید.

    پاسخ
    • Avatar farzad گفت:
      27 اردیبهشت 1399 در 6:14 ب.ظ

      در سال 2002 مردم عراق با 100% آرا به تمدید ریاست جمهوری صدام برای 7 سال دیگه، بله گفتن.

      پاسخ
      • Avatar علی گفت:
        28 اردیبهشت 1399 در 12:03 ق.ظ

        اولین باری که صدام ، رئیس جمهور شد ، چه زمانی بود؟
        آیا برای اولین بار ، برای انتخاب صدام ، رأی گیری شد؟
        ثانیا :
        صدام آنقدر جنایت انجام داد ، که کسی جرات نداشت بر علیهش حتی حرف بزنه. چه برسه به اینکه شخص دیگری رو انتخاب کنند.
        در ضمن ، انتخاباتی که فقط یک کاندید داره و هیچ ناظری هم نداره ، بهتر از این نمیشه.
        صدام ، تنها کاندید بوده.
        مطالب رو کامل بنویسید.

        پاسخ
        • Avatar XEniX گفت:
          28 اردیبهشت 1399 در 12:10 ق.ظ

          درسته.

          پاسخ
    • Avatar محمد گفت:
      27 اردیبهشت 1399 در 8:20 ب.ظ

      اصلا فقط هواوی درآینده باید شاهد اوج هواوی باشیم

      پاسخ
  4. Avatar علی گفت:
    27 اردیبهشت 1399 در 4:14 ب.ظ

    . در پاسخ به آقای farzad :
    در اینجا کسی عقایدش رو به شخص دیگر ، تحمیل نکرده.
    شما بفرمائید که چطور شده که در قانون منع حجاب در فرانسه تصویب شده؟
    مگر در آنجا ، مردم آزاد نیستن؟
    چطور میشه که خانمها در فرانسه میتونن عریان باشن ، ولی آزاد نیستن که حجاب داشته باشن؟
    منظور شما از آزادی ، همینه؟
    خانمی که در فرانسه ( باصطلاح ساده لوحان ، ” مهد دموکراسی جهان ” ) حجاب داشته باشه ، حق ادامه تحصیل و کار نداره.
    و کسی هم که نتونه تحصیل کنه یا پول در بیاره ، محکوم به زوال هست.
    پس علنا ، آزادی در غرب ، فقط یک دستاویز برای فریب افراد ساده لوح هست.
    حکام کشورهای آمریکا و انگلیس هم اسلام رو قبول دارن.
    منتها ، اسلامی که مورد تایید اونها باشه ، نه خدا.
    اونها مسلمانی رو میخوان که نسبت به مسائل اطرافش ، بی تفاوت باشه ، جلوی ظالمان ایستادگی نکنه .
    اگر آمریکا و انگلیس و فرانسه ، واقعا میخوان که مردم در رفاه و آسایش باشن ، چرا به عربستان ، تسلیحات جنگی میدن تا روی سر مردم مظلوم یمن بریزن؟
    چرا گروهی بنام داعش و النصره رو ایجاد میکنن ، تا مردم رو به خاک و خون بکشن؟
    در مناظرات انتخابات ۲۰۱۶ ، ترامپ علنا اعلام کرد که داعش رو اوباما تاسیس کرد.

    پاسخ
    • Avatar علی گفت:
      27 اردیبهشت 1399 در 4:23 ب.ظ

      ادامه :
      چرا حاج قاسم رو شهید میکنند و با افتخار میگن که ما (آمریکا) شهیدش کردیم؟
      چرا افرادی رو که بین شیعه و سنی اختلاف میندازند رو مورد حمایت مالی و امنیتی قرار میدن؟
      چرا دانشمندان هسته ای ما رو شهید کردن؟
      چرا ساز.مان منا.فقین رو ( که وحشیانه ترین جنایات رو انجام دادن ) همچنان مورد حمایت قرار میدن؟
      بله ، آمریکا و انگلیس ، اسلامی که خودشون پرورش دادن رو دوست دارن.

      پاسخ
      • Avatar علی گفت:
        27 اردیبهشت 1399 در 4:23 ب.ظ

        یعنی : داعش ، النصره ، وهابیون ، و همچنین مسلمانی که فقط نماز و روزه اش رو بگیره ، و نسبت به جنایات اونها ، بی تفاوت باشه.
        یعنی اسلام پوشالی که فقط پوسته ای از اسلام داره ، ولی در باطن ، همون شیطان هست!
        به تعبیر دیگه ، شیطان با نقاب اسلام.

        پاسخ
        • Avatar علی گفت:
          27 اردیبهشت 1399 در 4:28 ب.ظ

          ادامه :
          و اما فرمودید که :
          هر کس با یه چیزی آرامش میگیره …
          خب اگر اینطوری باشه ، آدم معتاد هم ، وقتیکه هروئین مصرف میکنه و یا قرص روان گردان استفاده میکنه ، حس خوب و آرامش داره.
          آیا این مورد هم قابل قبوله؟
          آیا هر کس ، هر نظریه ای که بده ، قابل قبول هست ، یا اینکه باید در یک چارچوب خاص باشه؟
          آدمها ، طبق دانسته ها و نادانسته ها و طرز تربیتشون ، فکر میکنند که دارن کار صحیحی رو اتخاذ میکنن.
          دنبال خیلی چیزها هم میرن که آرامش دست پیدا کنن ، ولی آخرش میبینن که فقط سراب بوده.
          واقعا آرامش واقعی مردم ، چطوری تامین میشه؟
          اصلا آرامش چی هست؟
          حالتی جسمی هست یا روحی؟
          تفکر غربی مادی ، آیا میتونه براش نسخه ای بپیچد؟
          آیا واقعا با اون آزادی بی حد و حصر جنسی در غرب ، اون آرامش ایجاد شده؟
          آیا تا ابد ، همه باید بگن که :
          رسیدن به آرامش از نظر هر کس ، یک معنی جداگانه دارد. و نمیشه براش ، تعریف واحدی بیان کرد.
          زندگی خوب ، به کدام زندگی گفته میشه؟
          آیا هرکس ، خانهء لوکس و ماشین لامبورگینی داشته باشه ، لزوما آدم موفقی هست و زندگی خوبی داره؟
          همانطور که میدانید ، انسانها فقط یکبار به دنیا میان و بعد از مرگ ، فرصت دوباره ای ندارند که به دنیا برگردند.
          حال ، با این مطلب که عرض شد ، تعریف زندگی ایده آل چیست؟
          یک نفر میگه که یک حساب پر از پول داشته باشم و فقط بخورم و بخوابم و پلی استیشن بازی کنم و اصلا دوست ندارم که کار کنم یا علمی بیاموزم.
          یک نفر دیگه میاد و میگه ، اگر روزی نتوانم علم آموزی کنم و یا به مردم خدمت کنم و یا حق مظلومی را برایش پس بگیرم، زندگی برام جهنم میشه.
          اگر فرزندی داشته باشید ، دوست دارید جزو کدامش باشد؟
          عالم و فرزانه و خیر ، یا مفت خور و بی ارزش؟
          البته که هر کدام ، تعریف خودشان را از زندگی ایده آل دارن.
          آیا هر دوی آنها درست میگن؟
          یا دو نفر دیگر را مد نظر قرار بدید :
          یکی میگه : فقط خودم و ثروت اندوزی میکنه.
          یک نفر دیگه هم میگه : کمک به مستضعفین و نیازمندان و همسایه ها.
          در هر گروه ، کدامیک بهتره؟
          چه چیزهایی باید داشته باشیم تا زندگی ما ، بهترین زندگی باشد؟
          خواهشا ، تعریف جامعی باشه ، که همه بتوانند انجامش بدهند.
          هم افراد ثروتمند و هم افراد فقیر.
          هم افراد جوان و هم افراد پیر.
          هم خانمها و هم آقایان.
          یک تعریف جامع و واحد از تمامی جهات، که همه بتونن بهش عمل کنند و هیچکس نتونه بهانه بیاره.
          منتظر فرمایش شما هستیم.

          پاسخ
    • Avatar farzad گفت:
      27 اردیبهشت 1399 در 11:08 ب.ظ

      من فقط در مورد حجاب در فرانسه میگم.
      حجاب متعارف در فرانسه ممنوع نیس. برقع اعراب که صورت رو کامل میپوشونه ممنوع هست.
      کسی به خاطر حجاب متعارف از تحصیل و کار محروم نمیشه. اتفاقا تو کنفرانسی تو پاریس با یه سری ایرانی اشنا شدم تو دانشگاه که حجاب داشتن و درس میخوندن.
      پوشوندن صورت به طور کامل نه تنها برا حجاب ممنوع هست بلکه شما یه ماسک بزنی که کامل صورت رو بپوشونه و بری بیرون، پلیس شما رو دستگیر میکنه.

      پاسخ
      • Avatar XEniX گفت:
        28 اردیبهشت 1399 در 12:11 ق.ظ

        اینم درسته.

        پاسخ
    • Avatar Alireza گفت:
      29 اردیبهشت 1399 در 12:58 ق.ظ

      بخوام علیه … شما لیست سوالات بنویسم میشه یک مجموعه چند جلدی. پس لطفا بساط جیره خوریت رو جای دیگه پهن کن. امثال شما جز تحریف واقعیت کار دیگه ای بلد نیستید. کسی که ظلم در کشور خودش رو نمیتونه ببینه و به دیگران ایراد میگیره حالا داره از عدالت حرف میزنه.

      پاسخ
      • Avatar فسیل گفت:
        29 اردیبهشت 1399 در 11:11 ق.ظ

        😘😘

        پاسخ
      • Avatar علی گفت:
        29 اردیبهشت 1399 در 6:49 ب.ظ

        اتفاقا همون کسانی که در مملکت به مردم ظلم میکنن ، کسانی هستند که زندگی اشرافی و نگاه غربگرایانه دارن.
        اتفاقا ما هم از اونها بیزاریم.

        پاسخ
  5. Avatar Nvidia گفت:
    27 اردیبهشت 1399 در 3:56 ب.ظ

    دیگه اتحادیه و دموکراسی اینارم دیدیم .
    اینا که قرار بود متحد باشن از هم ماسک میدزدند.
    وای به حال کسی که متحد اینا نباشه.
    امریکا هم که همیشه کارش دزدی و غارته . نفت سوریه رو میدزده میبره فضا پیما میسازه در حالی که سوریه هم حق داره پیشرفت کنه.اما عدالت و پیشرفت و دموکراسی همش جکه.در واقع کسی حق نداره قبل اون پیشرفت کنه.باید اجازه بگیره . ایران قهرمان

    پاسخ
    • Avatar علی گفت:
      27 اردیبهشت 1399 در 4:03 ب.ظ

      سلام.
      احسنت.

      پاسخ
  6. Avatar pejman گفت:
    27 اردیبهشت 1399 در 1:09 ب.ظ

    بزرگ ترین مهر تاییدی که میتونه به این احتمالات بخوره.
    تحریم معماری ARM هست حالا شیاؤمی از کوالکام تراشه میخره .ولی هواوی داره با معماری ARM تراشه اختصاصی خودشو HISILICON رو میسازه.
    تحریم بخش تراشه ک هیچ بخش نرم افزاری رو هم تحریم کردن ودر به در سیستم عامل میشن
    خبر هم میرسه امریکا داره کمپانی هاشو وادار میکنه خط تولیدشونو بیارن تو خاک امریکا.
    حتی TSMC هم یه کمپانی تایوانی هست قبول کرد اونجا خط تولید بزنه

    پاسخ
  7. Avatar علی گفت:
    27 اردیبهشت 1399 در 1:01 ب.ظ

    سلام.
    متاسفانه در اینجا ، مطالبی عنوان شده که جای تامل داره.
    مثلا ، بعضی ها عنوان کردن که :
    ” ببین کدوم ( کشور ) تونسته برای مردمش آسایش بهتری فراهم کنه.
    کدوم تونسته علاوه بر مردم خودش، با ابداعات و اختراعات، زندگی بشر روی زمین رو ارتقا بده.
    با خودت حساب کتاب کن.
    کره شمالی خوبه یا جنوبی؟
    سوریه خوبه یا سنگاپور؟
    ونزوئلا بهتره یا نروژ؟
    روسیه خوبه یا آمریکا؟
    اگه میخوای بگی که آمریکا نمیزاره و نتیجه اون شده بدبختی اون جاهایی که با آمریکا همراه نیستن هم که این خودش اذعان به شکست و ضعف هست و … ”

    ~~~~~
    و اما جواب :
    .زندگی ، مجموعه ای از موارد بهم پیوسته است.
    فقط با دیدن یک ظاهر خوب ، نمیشه گفت که اون چیز ، حتما خوبه.
    اگر یک خانم/آقای زیبا رو ببینند که خیلی زیباست و همچنین پولدار، ولی سرطان خون داره ، کبدش از کار افتاده ، معده و روده اش زخم برداشته ، دست و پاهایش فلج هست ، نمیتونه حرف بزنه ، و همچنین کر هست ، و تمام پزشکان ، آن شخص را جواب کرده اند.آیا شما با همچین کسی ازدواج میکنید؟
    تکنولوژی ، به خودی خود ، نه فضیلت هست ، و نه چیز بد.
    فرضا آمریکا ، برای مردمش آسایش رو فراهم کرده ، ولی آیا سبک زندگی در اونجا ، باعث آرامش مردمشون هم شده؟
    هدف و نیت آمریکا از ایجاد اون نوع سبک زندگی ، چی هست؟
    همین غربی ها ، در ابتدا اومدن و گفتن که :
    انسان ، نیازمند است. و برای برطرف کردن نیازش ، آزاد هست که هر کاری که میتواند ، انجام بدهد.
    همین نظریهء نظریه پردازان علوم انسانی غرب ، باعث شد که نگاه به زنان ، تنزل پیدا کند و …
    حالا که جامعه رو به گند کشیدن ، می آیند و دم از تساوی حقوق زن و مرد یا همان فمینیسم میزنند.
    اگر کسی بیاد و فقط از گوشی یا اتومبیل یا خانه های زیبا در آمریکا حرف بزنه و ملاک قضاوت برای زندگی خوب ، همینها باشه ، واقعا باید به عقل اون شخص ، شک کرد.
    اگر کسی صدای خوبی داشت ، دلیل بر این نمیشه که حتما آدم خوبی هست.
    ظاهر ، یه مطلب هست ، باطن هم یک مطلب جدا هست.

    این رو باید از کسانیکه در اونجا زندگی میکنند ، پرسید.
    برای اطلاعات بیشتر ، به رسانهء ” … ” در آپارات رجوع کنید.

    اون کسانیکه ، دم از زندگی خوب در آمریکا و کشورهای غربی میزنند ، امیدواریم که به آرزوشون برسن و دقیقا همون زندگی ای که در اون کشورها هست( هم ظاهر و هم باطن ) ، نصیبشان بشه.
    ما بخیل نیستیم.
    در عوض ، ما هم از خدا میخواهیم که آنطور که حضرت محمد(ص) و اهل بیت پاک و مطهرشان زندگی کردند ، ما هم آنگونه زندگی کنیم.

    پاسخ
  8. Avatar نیماموسوی گفت:
    27 اردیبهشت 1399 در 11:36 ق.ظ

    هواوی از اینم بهتر میشه و شیائومی به هیچ وجه از هواوی بهتر نمیشه

    پاسخ
  9. Avatar شاهمرادی گفت:
    27 اردیبهشت 1399 در 8:07 ق.ظ

    دوستان از زمان پیدایش موبایل تمام نسل اول دوم و سوم و چهارم رو آمریکایی ها اختراع و پشرفتش دادن ولی فایو جی یا نسل پنجم قسمت اعظمی از پیشرفتش رو مدیون هواوی و چینه و آمریکا که میبینه دستش از این تجهیزات مهم برای جاسوسی داره کوتاه میشه شدیدا میسوزه اون میخات تمام ارتباطات دنیا در اختیار خودش باشه شیاومی تحریم نخواهد شد چون فقط یه گوشی فروشه و نمیتونه تجهیزات زیر ساخت مخابرات و شبکه بزنه من سالها دور از مودم هاشون برای ارتباط پونت به پونت استفاده کردم

    پاسخ
    • Avatar farzad گفت:
      27 اردیبهشت 1399 در 2:32 ب.ظ

      عزیز
      زندگی هر شخصی مربوط به خودش هست. من و شما جای خدا ننشستیم. خدا خودش میدونه هرجور که میخواد بندگانش رو پاداش و عذاب بده. خاتم النبیا هم اومد رسالت خودش رو به انجام رسوند و حجت رو تمام کرد. تو ۷ و خرده ای میلیارد نفر تو دنیا هم اکثریتشون پیرو ادیان ابراهیمی هستند. کار خدا رو بزاریم خدا خودش انجام بده. بنابراین شما میخوای مدل اهل بیت زندگی کنی، ازادی عزیز. کما اینکه تو غرب هیچ محدودیتی برای نماز و روزه مسلمانان وجود نداره. شما رو دعوت میکنم بیایید تو قلب اروپا بینید که زنانش حجاب بر سر دارند. نماز و روزه هاشون هم به راهه. مسجد شیعه و سنی و مراکز اسلامی هم فعالیت خودشون رو دارند.
      غرب غرق در فساد و تباهی و این ظاهر و باطنی که شما تقسیم کردی نیس. شما با ذهنیت اعتقادی خودت اینجوری قضاوت میکنی.
      شما فکر میکنی مدل اهل بیت برات سعادت دنیا و اخرت رو داره. یکی دیگه تو غرب فکر میکنه که یه زندگی اروم و بیدغدغه برای خودش و بچه هاش همون چیزی که دنبالشه.
      شما با اعتقادات خودت فکر میکنی که توسل و تضرع برات ارامش میاره. یکی دیگه کرم ضدافتاب میزنه تو بالکن خونش نیم ساعت افتاب میگیره و براش ارامش میده. یکی با کد نویسی اروم میشه یکی دیگه با مطالعه.
      شما حق نداری اون چیزی رو که خودت اعتقاد داری بهش رو به بقیه تحمیل کنی. شما میتونی از اعتقادات خودت صحبت کنی و حتی با این صحبت اونا رو تبلیغ کنی. ولی پذیرش یا عدم پذیرشش رو حق نداری تحمیل کنی.
      شما از خدا نخوا مدل اهل بیت زندگی کنی. اراده کن و مدلشون زندگی کن. کسی مگه جلوی شما رو گرفته؟
      درکنار هم زندگی کردن و پذیرش همدیگرو یاد بگیریم.

      پاسخ
      • Avatar farzad گفت:
        27 اردیبهشت 1399 در 2:33 ب.ظ

        این نظر پاسخ به علی هست

        پاسخ
        • Avatar Nvidia گفت:
          27 اردیبهشت 1399 در 7:21 ب.ظ

          پذیرش همدیگه وقتی همه چی خوبه معنی نداره.ادم ها ت سختی ها دوستشون رو میشناسن. نماز خوندن و روزه گرفتن هیچ خطری برا کسی نداره. اگر همراه عزت و استقلال و ارمان باشه همین مدعی های دموکراسی جلو شو میگیرن. تو اوج ویروس دارو تحریم میکنن. فرماندتو ترور دولتی میکنن. اما همین فرمانده فقط نماز وروزه میگرفت کاری باهاش نداشتن. اینا یه عمر شعار دادن و یه خودباخته هم باور میکردند اما وقتی از هم ماسک دزدیدن همه فهمیدن همه ادعاشون دروغ بوده. اینا اگه مثل ما تحریم بودن و نا امنی دور تا دورشون رو میگرفت به هم رحم نمیکردند.بیش تر از الان.
          الان تفاوت فرهنگ ها مشخص میشه . یعنی تو سختی ها

          پاسخ
          • Avatar علی گفت:
            27 اردیبهشت 1399 در 11:12 ب.ظ

            سلام.
            یحفظک الله من جمیع الشیاطین من الجن و الإنس.
            دقیقا.

        • Avatar Nvidia گفت:
          27 اردیبهشت 1399 در 7:27 ب.ظ

          ادم باید کور باشه و مشکلات اجتماعی غرب رو نبینه.مخصوصا الان که بدون رتوش دیده شد.اینا همش ظاهره برای فریب دادن انسان های نا اگاه و خود باخته و ابزارش هم رسانه است.سیاه نمایی از کشور های مخالف .
          فرانسوی ها هم بیکار بودن شنبه ها میریختن تو خیابون

          پاسخ
      • Avatar Nvidia گفت:
        27 اردیبهشت 1399 در 7:38 ب.ظ

        داداش افکارت عقب افتاده است . افتاب به همه ارامش میده. کشور ها اسکاندیناوی که افتاب ندارن چیگار کنن؟ تو ایران که افتاب هست پس تو چرا چشتو باز نمیکنی و از دنیای کارتونی و فانتزی که رسانه ها درست کردن بیرون نمیای . چرا گیر کردی تو تعداد هسته های cpu چرا گیر کردی تو نماز و روزه دموکراسی برا گول زدن امسال تو . مردم جهان بیدار شدن خود فوکویاما نظراتش عوض شده خود مکرون میگه دموکراسی به بن بست رسیده و کا رما تمومه اما تو کجایی؟ واقعا چرا واقعیات رو نمیبینی اونم تو اوضاع کرونا

        پاسخ
  10. Avatar فسیل گفت:
    27 اردیبهشت 1399 در 12:49 ق.ظ

    هوآووی و شیائومی که سهله
    آمریکا به زودی با رهبری ترامپ و همکاری متحدین اروپایی کل چین و مزدوراش رو در سراسر دنیا با هم به … میده

    پاسخ
    • Avatar رضا گفت:
      27 اردیبهشت 1399 در 9:56 ق.ظ

      موفق باشن
      شما ژنرال کدوم گردانش هستی ک ما نمیدونستیم ؟

      پاسخ
      • Avatar XEniX گفت:
        27 اردیبهشت 1399 در 11:19 ق.ظ

        ژنرال ارتش تیرانای آلبانی هست😂😂😂

        پاسخ
        • Avatar فسیل گفت:
          27 اردیبهشت 1399 در 12:41 ق.ظ

          رفیق کومونیست زیاد خوشمزگی نکن
          به خودت بیا و از تاریخ عبرت بگیررر

          پاسخ
          • Avatar عباس گفت:
            27 اردیبهشت 1399 در 1:57 ب.ظ

            یکی از مزایای کرونا این بود که سایبریای تابلو! اعتراف کردن که کمونیست پرست هستن! دیگه وقتی دارن گسترده امید دانا رو هشتگ میکنن یعنی اینکه به هیچ ایدیولوژی اعتقاد ندارن جز اوجب واجبات! و جالبه که هر کسی که با عقاید پوسیدشون مخالف باشه صاف حوالش میدن به تیرانا! یه غولی از آلبانی تو مغزای پوکشون ساختن و نمیفهمن که هر کی با اینا مخالف بود لزوما با اونا موافق نیست! بعد اینا به مخالفاشون میگن بی عقل!

          • Avatar علی گفت:
            27 اردیبهشت 1399 در 4:30 ب.ظ

            .
            لطفا نام واقعهء تاریخی که مد نظرتان هست را بیان کنید.
            آن واقعهء تاریخی که مد نظرتان هست ، چه مطلب مهمی داشته است؟

    • Avatar Nvidia گفت:
      27 اردیبهشت 1399 در 11:04 ب.ظ

      تو فعلن برو 40 میلیون آمریکایی بیکار رو نجات بده. بعد با دشمن فرضیت بجنگ و فحش بده. مواظب باش کمونیست ها ندزدنت😊. دشمن فرضی = کمونیست

      پاسخ
  11. Avatar سیامک گفت:
    26 اردیبهشت 1399 در 8:56 ب.ظ

    سلام
    شیائومی فعلا داره خوب کار می‌کنه به قول یکی از دوستان که گفت تا وقتی از آمریکا خرید می‌کنه و چیپست سفارش میده آمریکا باهاش کاری نداره ، هواوی از ضعف های حریف استفاده کرد و توانست در سراسر دنیا اوج بگیره یکی از ضعف های اپل و سامسونگ که هواوی از اونا عبرت گرفت و خودشو معروف کرد این بود که قیمت رو درست از مردم می‌گرفت یه مثال خودمونی میزنم الان مثلاً پسر صاحب برند سامسونگ و مخصوصا اپل اگه با دوست دخترش بره یه ساندویچ یا یه رستوران غذا بخوره پولشو منو و شما باید بدیم سامسونگ خودشو توی این پنج سال کشت و همش توی سراسر دنیا تبلیغات خوبی کرد ولی تمام پول این تبلیغات رو از مردم گرفت ، ولی هواوی و شیائومی این کار رو نکردند با گوشی های هوشمند فوق‌العاده با کیفیت و قیمت خیلی خیلی مناسب بازار رو بدست آوردند الان هواوی به گوشی داده تو بازار بنام p40 پرو پلاس قیمتش ۱۰ میلیون از برند سامسونگ و اپل پائین تر هستش ولی خداوکیلی بخوای حساب کنی دور از تعصب با اینکه خدمات. گوگل رو نداره ۳ برابر از پرچمدار سامسونگ و اپل بالاتره بعضی ها به این گفته من موضع میگیرند چون نسبت به اپل و سامسونگ تعصب علکی دارند ، من نظر خودمو میگم اپل که فقط برای بچه مایه دارها ست و بعضی بخاطر اینکه بگن ما هم وضع مالی خوبی داریم میرن این گوشی رو میخرند فقط فقط برای کلاس گذاشتن در صورتی که گوشی شیائومی و هوآوی خیلی خیلی سر تر از اپل هستند و سامسونگ هم چند سالی هست که دیگه به کاربراش احترام نمی‌ذاره و اجناس بی کیفیت میده بیرون سامسونگ پول خوبی به آمریکا میده ولی هواوی همچنین کاری نمیکنه ترامپ هم داره آتیش میگیره چون توی هیچ دهه ای مثل این دهه آمریکا ضعیف نبوده واسه همین گیر داده به شرکت های موفقی مثل هواوی و شیائومی

    پاسخ
  12. Avatar farzad گفت:
    26 اردیبهشت 1399 در 6:18 ب.ظ

    اساس این مطلب اشتباهه. هواوی قبل از اونکه گوشی ساز باشه یه شرکت مخابراتی هست که زیرساختهای مخابراتیش در بسیاری از کشورها استفاده میشه. در همین اروپا بسیاری از زیرساختهای مخابراتی از تجهیزات هواوی استفاده کرده. تحریم هواوی هم به همین خاطر هست تا اینکه به خاطر اوجگیری هواوی در فروش گوشی.
    اگه قرار بود آمریکا جلوی شرکتی رو به خاطر اپل بگیره، سامسونگ رو تحریم میکرد. در سطح جهانی بسیاری از شرکتها وجود دارند که از رقبای آمریکایی خودشون قویتر و بهتر هستند و تحریم نمیشن.

    پاسخ
    • Avatar سیمین نوربخش گفت:
      26 اردیبهشت 1399 در 7:18 ب.ظ

      سلام آقای فرزاد
      حرف شما تا حدی می‌تونه درست باشه و تا حدی نه، به‌خاطر اینکه آمریکا قبل از اینکه شروع کنه به تحریم تجهیزات مخابراتی هوآوی، از زمان معرفی گوشیای میت 10، واسه فروششون تو آمریکا سنگ‌اندازی کرد و در نهایت اجازه نداد هیچ اپراتوری با هوآوی فعالیت کنه. از همون زمان تا حالا کلی هم قانون وضع کردن که جلوی فروش و استفاده گوشی‌های هوآوی تا حد ممکن (مثلا مناطق نظامی و ارتش) گرفته بشه.
      حالا از یه طرف دیگه هوآوی شماره یک تجهیزات مخابراتیه، ازونطرفم داره فشار میاره، تجهیزات خودش که هوآوی (و ZTE) بودن رو عوض می‌کنه و به کشورای دیگه هم میگه همینکارو بکنن، چندتا کشور رو راضی کرده و خیلی از کشورارو نتونسته راضی کنه
      منطقی که پشت تلاش هر دو جبهه هست یه چیزه، یعنی وجود بک دور توی گوشیا و تجهیزات مخابراتی واسه جاسوسی. حرف بنده اینه که واسه همین اصلا بعید نیست که چند وقت دیگه به همین دلیل (که ممکنه درست باشه، ممکنه غلط باشه) جلوی فروش گوشیای شیائومی رو بگیره
      یه نکته دیگه هم این بود که به خاطر اپل نیومده جلو هوآوی رو گرفته، به نظر من از ترس بیشتر فراگیر شدن گوشیای هوآوی اومده همچنین حرکتی زده که بازم بعید نیست این، واسه شیائومی هم اتفاق بیفته
      و در نهایت اینکه فکر میکنم نوع رابطه آمریکا با چین و کره خیلی فرق داره و درواقع اگرم بخواد شاید نتونه همینجوری که با هوآوی رفتار کرد با سامسونگ رفتار کنه

      پاسخ
      • Avatar farzad گفت:
        27 اردیبهشت 1399 در 1:41 ق.ظ

        سلام سیمین خانم عزیز،

        همونطوری که خودتون اشاره کردید مسایل جاسوسی و امنیتی(یا درست یا درحد اتهام) باعث چنین تحریمی علیه هواوی شده در حالیکه مطلب چنین القا میکنه که بزرگ شدن هواوی باعث چنین حرکتی از سوی امریکا شده. پاسخ من هم به همین القا متن اصلی هست.
        لول کاری هواوی یا ZTE با شاومی متفاوت هست از نظر توانمندی و زیرساخت برای جاسوسی. اگه نگرانی از گسترش گوشی بین مردم باشه، این گسترش چه 50 میلیون باشه چه 200 میلیون، مخاطره داره. بنابراین اگه قراره جلوی چیزی گرفته بشه از همون اول باید جلوش رو گرفت نه اینکه بعد ازاینکه میلیونها نفر در اروپا و آمریکا از گوشی های چینی استفاده کردن. مطمئنا خطر هواوی بعدها برای دولت آمریکا دارای الویت شده که چنین تصمیمی گرفتن. با توجه به تجریه هواوی اگه قرار بود چنین خطری از سوی شاومی هم احساس بشه، همین الان هم برای تحریمش دیره. الان ما وانپلاس رو هم داریم که با اپراتورهای آمریکایی قرارداد داره. قطعا این برندها از سوی آمریکایی ها خطر بالقوه حساب نمیشن که هیچ تحریمی علیهشون وجود نداره. اگه در آینده هم این خطر وجود نداشته باشه، بی توجه به ضریب نفوذ این برندها ما شاهد هیچ تحریمی نخواهیم بود.

        پاسخ
        • Avatar سیمین نوربخش گفت:
          27 اردیبهشت 1399 در 3:53 ب.ظ

          حرفتون رو در مورد سطح کاری هوآوی و شیائومی را کاملاً قبول دارم. اما همچنان به نظرم ضریب نفوذ گوشیای چینی برای آمریکا احساس خطر میکنه. وان‌پلاس حالا در مقیاس خیلی پایین فروش میره و اونقدر خطرناک نیست. اما در کل، یه دلیل دیگه‌ای که می‌تونیم نتیجه بگیریم چرا شیائومی یا وان‌پلاس به سرنوشت هوآوی دچار نمیشن استفاده از پردازنده‌های اسنپدراگونه. این مستقل بودن هوآوی تو تولید چیپست، قدرت کنترل کمتری به بقیه میده و این یکم وضعیت هوآوی رو از بقیه متفاوت میکنه
          در مجموع اما من مخالفتی با کلیت نظر شما ندارم، تشکر می‌کنم از نظرات کامل و منطقی‌تون.

          پاسخ
          • Avatar farzad گفت:
            27 اردیبهشت 1399 در 5:20 ب.ظ

            ضریب نفوذ بیشتر میتونه خطر امنیتی رو گسترش بده. موافقم با این
            در مورد استفاده از اسنپدراگون هم موافقم که میتونه حساسیت موضوع رو کمتر کنه.
            زنده باشین. ماهم از مقالات شما و سایر همکارانتون استفاده زیادی بردیم.

      • Avatar علی گفت:
        29 اردیبهشت 1399 در 6:58 ب.ظ

        سلام بر آقای farzad .
        از این جمله تون خیلی خوشم اومد :
        ” کارنامه عملکرد کشورهای مختلف خودش گواه همه چیز هست. ”
        البته در تمامی جوانب.
        اخلاق ، سیاست ، جنگ افروزی ، کمک به کشورهای مظلوم ، پیشرفت علمی ، صنایع نظامی ، و …
        منتها ، شرایط را هم در نظر بگیرید.

        پاسخ
    • Avatar XEniX گفت:
      26 اردیبهشت 1399 در 8:40 ب.ظ

      همونطور که میدونی کره جنوبی بعد از جنگ کره جنوبی و شمالی رسما یه کشور ماهواره‌ای آمریکا شد… درنتیجه سامسونگ نه تنها برای آمریکا خطرساز نیست بلکه یه نوع ابزار جاسوسی هم هست‌. تا زمانی که کره جنوبی بی چون و چرا هرکاری که آمریکا میخواد رو انجام بده آمریکا هم کاری به اون نداره ولی وقتی مثل چین بخواد مقابل اون قرار بگیره محکوم به مبارزه هست…

      پاسخ
      • Avatar farzad گفت:
        26 اردیبهشت 1399 در 9:49 ب.ظ

        قرار نیست تخیلات ذهنی شما و امثال شما رو به عنوان فکت قبول کنیم.

        پاسخ
        • Avatar XEniX گفت:
          26 اردیبهشت 1399 در 11:09 ب.ظ

          شما چشمت رو بستی و مفهوم کشور ماهواره‌ای رو نمیدونی و خودت رو دانای عالم میدونی😂😂😂

          پاسخ
          • Avatar علی گفت:
            27 اردیبهشت 1399 در 4:33 ب.ظ

            سلام بر حاج Xenix عزیز.
            خدا قوت.
            ارادتمندیم.
            یاعلی(ع)

        • Avatar XEniX گفت:
          26 اردیبهشت 1399 در 11:20 ب.ظ

          شما هم بچسب به CNN و BBC و FOX NEWS و… علل خصوص سخنگوی پنتاگون🤣🤣🤣
          به قول گفتنی کشوری که از خودش اختیار نداره میشه ماهواره‌ای مثل کشور های اروپایی و بعضی از کشورهای عربی و برخی از کشورهای آسیای جنوب شرقی!!! جالبه کشورهای پیمان ورشو دولت ماهواره‌ای به حساب میومدن ول ناتو نه!!! بالاخره تاریخ رو فاتحان مینویسن!!! دریته که رسانه های جمعی همه گیر شده ولی تحریف در اخبار هم به همون اندازه رشد کرده!!! از ایرانی هایی که حامی حقوق کشور های اروپایی و آمریکا هستن واقعا ممنونم…
          یه سوال فرق ناتو با ورشو چی بود که کشورهای عضو یکی ماهواره‌ای بودن اون یکی کشورهای آزاد؟!

          پاسخ
        • Avatar XEniX گفت:
          26 اردیبهشت 1399 در 11:42 ب.ظ

          میدونی متوهم به چه کسی میگن؟! متوهم به کسی میگنه که فرق برخورد هلیکوپتر به سیم جرثقیل رو با از بین رفتن هلیکوپتر به دلیل تابش بالای رادیو اکتیو رو باهم قاطی میکنه(اشاره به دروغ های HBO در فیلم چرنوبیل و بهره برداری سیاسی از این حادثه)!!! متوهم به کسی میگن که فکر میکنه ناجی دنیاست(انشاالله COD بازی کردی و مفهوم من رو میفهمی!!! متوهم به کسی میگن که کشور های بلوک شرق سابق رو ماهواره ای میدونست ولی کشور های ناتو چنین تعریفی نداشتن!!! متوهم به کسی میگن که ادعای آزادی و دموکراسی داره ولی خودش برهم زننده دموکراسی و آزادی هست! اصلا یه سوال آزادی چیه؟! دموکراسی چیه؟! اینها همه توجیه غرب هست برای استعمار ملت ها!!! جالب ترین متوهم میدونی کیه؟! کسی که این موضوعاتی که بالا ذکر کردم رو باور میکنه!!! امیدوارم موفق باشی…

          پاسخ
          • Avatar farzad گفت:
            27 اردیبهشت 1399 در 1:17 ق.ظ

            من به چیزی نچسبیدم عزیز
            هیچکدوم از خبرگزاریهایی که اسم بردی رو اصلا نگاه هم نمیکنم چی میگن. ما داریم زندگی خودمون میکنیم.
            شما با این تخیلات زندگیتو بکن. خوشبختانه دنیا از این تخیلات عبور کرده به جز برخی جاها که زیر سلطه امثال کیم جون اون و مادورو هست.

            شما مفهوم کشور آزاد رو درک نمیکنی چون هیچ تجربه ای ازش نداری. هر وقت تونستی مادورو یا پوتین رو با ارداه مردم این کشورها در انتخابات پایین بیاری اونوقت بیا از آزادی صحبت کنیم. اره بابا، آمریکا داره توسط دولت مرکل مردم آلمان رو استثمار میکنه. شما درست میگی!!
            فعلا تو ایدولوژیهای خودتون سیر کن ببینیم کجای دنیا رو فتح میکنین.

            من به یاد دارم که بعد از امتحانات خرداد یه کارنامه به ما میدادن که نتیجه کار یکساله توش نوشته میشد. شما کارنامه جاهایی که با ایدولوژی شما جلو رفته رو مقایسه کن با این جاهای به اصطلاح ماهواره ای خودت. ببین کدوم تونسته برای مردمش آسایش بهتری فراهم کنه. کدوم تونسته علاوه بر مردم خودش، با ابداعات و اختراعات، زندگی بشر روی زمین رو ارتقا بده. با خودت حساب کتاب کن. کره شمالی خوبه یا جنوبی؟ سوریه خوبه یا سنگاپور؟ ونزوئلا بهتره یا نروژ؟ روسیه خوبه یا آمریکا؟
            اگه میخوای بگی که آمریکا نمیزاره و نتیجه اون شده بدبختی اون جاهایی که با آمریکا همراه نیستن هم که این خودش اذعان به شکست و ضعف هست. یادمون نره جنگ جهانی رو هم آمریکا برد هم شوروی. چیزی که باقی موند ولی خیلی متفاوت بود. آمریکا بد. شما بیا بگو که ایدولوژی مورد حمایت شما چی برای ارایه داشته یا داره ؟

        • Avatar XEniX گفت:
          27 اردیبهشت 1399 در 2:06 ب.ظ

          ببخشد میتونید مفهوم آزادی رو برام شرح بدی؟! منظورت آزادی توام با نژاد پرستی هست؟! یعنی فقط سفید پوست ها انسان هستن و بقیه حیوونن؟! اون چیزی که به عنوان آزادی بهش فکر میکنی درحال حاضر وجود خارجی نداره!!! اگر آمریکا خواهان آزادی هست چرا پشت سرهم کشور ها رو تحریم میکنه؟! چرا افکار نژاد پرستانه داره؟! چرا شما فکر میکنی فقط کشورهای غربی و وابسته به غرب آزادی دارن و آزادی خواه هستن؟! چرا غربی ها خودشون رو برتر میدونن و فکر میکنن باید حاکم همه جا باشن و به هر ملتی که غیر اونها تفکر میکنه دست درازی کنن؟! چرا فکر میکنی چون تو کشور اروپایی(به قول خودت کشور با آزادی) زندگی میکنی بیشتر از بقیه میفهمی؟! چرا من دارم با کسی که از پایه توسط رسانه های غربی شستشو مغزی داده شده و یه سری اطلاعات غلط به خوردش دادن بحث میکنم؟! ۱۰۰در۱۰۰ برای هیچ کدوم جوابی نداری و هرگز نمیتونی آزادی رو برامون شرح بدی…
          اینکه پوتین چندین سال هست که داره انتخاب میشه فقط و فقط اینه که محبوبیت داره!!! اگر آمریکا خیلی خواهان برقراری آزادی و دموکراسی بود اینهمه برای سایر ملت ها سنگ اندازی نمیکرد…
          درضمن آلمان یکی از کشور هایی هست که بیشترین پایگاه های آمریکا در اون وجود داره… صدراعظم اون بدون اجازه آمریکا نمیتونه نفس بکشه! اون دوتا دلقک انگلیس و فرانسه هم که کلا هرچی که آمریکا میگه کمتر از ۲۴ ساعت تائید میکنن! مخصوصا دلقک فرانسه!

          پاسخ
          • Avatar farzad گفت:
            27 اردیبهشت 1399 در 2:48 ب.ظ

            مردم روسیه عاشق پوتین هستند‌. مردم عراق هم عاشق صدام بودن.
            روز خوش

          • Avatar XEniX گفت:
            27 اردیبهشت 1399 در 4:40 ب.ظ

            عزیز ممنون که جواب ندادی. درضمن دفعه بعد خواستی مقایسه کنی دو چیز متفاوت و غیر مربوط خواهشا نباشه…

          • Avatar farzad گفت:
            27 اردیبهشت 1399 در 6:08 ب.ظ

            ما قبلا هم خیلی بحث کردیم. بحثی که آخرش شما میخوای همون حرفها رو تکرار کنی نتیجه ای نداره و جز تلف کردن وقت نیست. تکرار مکررات که نمیخوایم بکنیم.
            کارنامه عملکرد کشورهای مختلف خودش گواه همه چیز هست.
            شما دوس داری این طرز فکر رو داشته باشی، برای خودت محترم هست. کسی هم اصراری نداره شما رو از این افکار بیرون بیاره.
            ممنون از توصیت!

  13. Avatar امیر گفت:
    26 اردیبهشت 1399 در 6:16 ب.ظ

    بنظرم نه، کلا اگه شیائومی هم تحریم کنه، هوآوی و شیائومی همکاری میکنن باهم و آمریکا هی کار خودش رو سخت تر میکنه، واقعا هم حرفی برای گفتن دارند، همینجوری شل و سفتش میکنه تا همچنان یه سرو گردن بالاتر باشه، مثل این میشه بخوای ایران و ترکیه و پاکستان رو باهم تحریم کنی، فاز ریس جمهور بعدی آمریکا هم مهمه، درکل تو ۲۰ ساله گذشته چین اختلاف خودش رو با آمریکا کمتر کرده

    پاسخ
  14. Avatar Parsa گفت:
    26 اردیبهشت 1399 در 5:59 ب.ظ

    به نظر من سرنوشتی که نصیب هوآوی شده فقط به خاطر خط تولید تلفن‌های همراهش نیست این شرکت در حوزه مخابرات هم فعالیت داره و این میتونه مهمتر از گوشی هوشمند باشه
    هرچند اگه آمریکا احساس کنه شیائومی داره براش گرون تموم میشه اون رو هم تحریم کنه

    پاسخ
  15. Avatar رضا گفت:
    26 اردیبهشت 1399 در 5:04 ب.ظ

    آمریکا سهم خودشُ از هر چیزی میخواد تا بذاره جایی کار کنه.
    چرا از برجام خارج شد ؟ چون چیزی براش نداشت و ایران فقط با اروپا کار میکرد
    ما میخواستیم بوئینگ بخریم ولی طاقچه بالا گذاشت 😉

    پاسخ
  16. Avatar parand گفت:
    26 اردیبهشت 1399 در 4:03 ب.ظ

    بنظر من شیائومی بهتر است از هواوی درس بگیرد و کمتر به سرویس های امریکایی امیدوار باشد. بهتر است یا در همین سرویس موبایلی هواوی همکاری کند یا سرویسی موازی راه اندازی کند هر چند گزینه اول بهتر است. بازار امریکا خوب است ولی شاید بازارهای جایگزین دیگری هم باشد که بتواند در کل بازار امریکا را کنار بگذارد. آمریکای جنوبی، آسیا و آفریقا و بعضا اروپا هم جمعیت مصرف کننده کمی ندارند.

    پاسخ
  17. Avatar سعید گفت:
    26 اردیبهشت 1399 در 3:42 ب.ظ

    تا زمانی که از پردازنده های اسنپدراگون و سایر محصولات آمریکایی استفاده میکنه فکر نکنم آمریکا بره سراغش.

    پاسخ
  18. Avatar امید گفت:
    26 اردیبهشت 1399 در 3:27 ب.ظ

    فک نکنم بتونه در حد هواوی اوج بگیره چون هواوی خیلی با دولت چین نزدیکه واسه همین تونسته اینقد گنده شه اما بعید نیست اینم تحریم کنه آمریکا

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.

پربحث‌ترین‌ها

  • راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ 468

    راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه های مختلف (اردیبهشت 1404)

  • 2

    اگر بشریت در خطر باشد، کدام رهبر هوش مصنوعی انتخاب می‌شود؟ ایلان ماسک یا سم آلتمن

  • 2

    گیگابایت از مادربردهای AMD X870/B850 AORUS STEALTH رونمایی کرد

  • 2

    گوشی Xperia 1 VII سونی با پردازنده اسنپدراگون 8 الیت معرفی شد

آخرین بررسی‌ها

9.3

بررسی کارت گرافیک گیگابایت RTX 5080 16GB GAMING OC

8.7

بررسی واترکولر سفید XPG LEVANTE X 240

8.9

بررسی پاور گرین GREEN 1000W GXD GOLD

9.5

بررسی کیت رم VENGEANCE 2x24GB CU-DIMM 8200MT/s CL40 کورسیر

9.1

تماشا کنید: بررسی گلکسی S25 و S25+: دوست‌داشتنی و نادیده گرفته‌شده

آخرین مطالب دینو

در خانه کفش نپوشید؛ عادتی کوچک با فواید بزرگ برای سلامت

درآوردن کفش بیرون خانه ممکن است یک رسم فرهنگی…

  • استفاده از فناوری در سنین بالا خطر زوال عقل را کاهش می‌دهد

  • این استراتژی ساده کاهش وزن از کالری‌شماری مؤثرتر است!

  • حقیقتی جذاب درمورد شهاب‌ سنگ‌ هایی که با زمین برخورد می‌کنند

  • شنا در آب سرد می‌تواند بدن شما را در سطح سلولی تغییر دهد

  • مطلب بعدی رایگان شدن بازی GTA V در فروشگاه Epic Games تا تاریخ 2 خرداد
  • مطلب قبلی تماشا کنید: تعمیر اپل واچ بعد از نه ماه زیر آب ماندن امکان پذیر خواهد بود؟
  • آخرین مطالب
  • محبوب‌ترین مطالب
  • راهنمای خرید ماوس و کیبورد

    راهنمای خرید موس و کیبورد با بودجه‌های مختلف (اردیبهشت 1404)

  • کدام دو رقیب حوزه فناوری ارزشمندترین برند ها را دارند؟

  • ایسر مجموعه گسترده‌ای از لپ‌تاپ‌ها را در کامپیوتکس 2025 معرفی کرد

    ایسر مجموعه گسترده‌ای از لپ‌تاپ‌ها را در کامپیوتکس 2025 معرفی کرد

  • نمونه اولیه کارت گرافیک AMD RX 7500 با چیپ گرافیکی Navi33 XE مشاهده شد!

  • ایسر کامپیوتر دسکتاپ Predator ORION 3000 را معرفی کرد

    ایسر کامپیوتر دسکتاپ Predator ORION 3000 را معرفی کرد

  • راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ 468

    راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه های مختلف (اردیبهشت 1404)

  • 2

    اگر بشریت در خطر باشد، کدام رهبر هوش مصنوعی انتخاب می‌شود؟ ایلان ماسک یا سم آلتمن

  • 2

    گیگابایت از مادربردهای AMD X870/B850 AORUS STEALTH رونمایی کرد

  • راهنمای خرید ماوس و کیبورد 2

    راهنمای خرید موس و کیبورد با بودجه‌های مختلف (اردیبهشت 1404)

  • 2

    گوشی Xperia 1 VII سونی با پردازنده اسنپدراگون 8 الیت معرفی شد

تبلیغات

آخرین دیدگاه‌ها

  • Avatar
    Babak spider گفته است:
    داش این کارت از نظر قدرت خام نصف ps5 هستش هنوزم...
  • Avatar
    سامان گفته است:
    هنوز منتشر نشده چرا الکی قضاوت میکنی؟
  • Avatar
    حسن گفته است:
    یعنی تا این بدبخت شده ؟! بستنی یخی هم بفروشه
  • Avatar
    زهرا گفته است:
    سلام وقت بخیر من با لپتابم فیلم ک میبینم یا مقاله...
  • Avatar
    Sina گفته است:
    یعنی گل گفتی😂 پادشاه قدیمی هرچیو اجرا میکنیم باهاش لامصب کم...
  • Avatar
    Mamad boyka گفته است:
    Ba 1050ti ejrash miknm 😁❤️
  • Avatar
    حسن گفته است:
    اینترنت فیبر نوری خونه ام (مخابرات) دو ساله 200 مگابیت مونده...
  • Avatar
    حسن گفته است:
    سبک بازی GTA هم اولش ( 20 سال پیش ) اینطوری...
  • Avatar
    سپهر گلمکانی گفته است:
    وقت بخیر. پیوند معماری و محدودیت کنسول‌ها با شیوه پورت‌سازی بازی‌ها...
  • Avatar
    Maryam Balesho گفته است:
    🫰😂💕💗😭🎁🌜🎁🌜🌜🎁😐😐🎁😐😐🎁😐🤍😜💙😜😜😜😜🫡🎁🎁💜😜🌝🌟♥🌝🌝
راهنمای خرید ماوس و کیبورد 2
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید موس و کیبورد با بودجه‌های مختلف (اردیبهشت 1404)
27 اردیبهشت 1404
راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ 468
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه های مختلف (اردیبهشت 1404)
23 اردیبهشت 1404
راهنمای خرید مانیتور 68
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید مانیتور با بهترین قیمت در بودجه‌های مختلف (اردیبهشت 1404)
20 اردیبهشت 1404
راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف 1,300
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف (اردیبهشت 1404)
19 اردیبهشت 1404
راهنمای خرید گوشی موبایل 491
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید گوشی موبایل بر اساس بودجه‌های مختلف (اردیبهشت 1404)
15 اردیبهشت 1404
راهنمای خرید و مشاوره سیستم کامپیوتر با بودجه های مختلف (فروردین ۱۴۰۴) 7,756
راهنمای خرید و مشاوره سیستم پیشنهادی هایلایت
راهنمای خرید و مشاوره سیستم کامپیوتر با بودجه های مختلف (فروردین 1404)
22 فروردین 1404
  • سخت‌افزارمگ
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • استخدام
سخت‌افزارمگ

© 2025 Sakhtafzarmag.Com. All Rights Reserved.

صفحه نخست » اخبار و مقالات » گوشی موبایل » نظرسنجی: به ما بگویید که آیا سرنوشت هوآوی در انتظار شیائومی خواهد بود؟

ورود

عضویت

رمزتان را گم کرده‌اید؟

عضویت | رمزتان را گم کرده‌اید؟
| بازگشت به ورود