خالق بازی جدید و محبوب Elden Ring از تمام کسانی که به خاطر سختی زیاد چالشهای بازی ناامید شدهاند، عذرخواهی کرد. در ادامه با جزییات بیشتر عذرخواهی خالق Elden Ring از طرفداران همراه ما باشید.
- آشنایی با انواع Origins و Attributes در بازی Elden Ring
- Guard Counters در بازی Elden Ring و آموزش نحوه استفاده از آنها
- توضیح سیستم های بازی Elden Ring – تقویت تسلیحات و Ashes of War
عذرخواهی خالق Elden Ring از طرفداران
همان طور که میدانید در طول هفته اخیر شاهد عرضه بازی پرهیاهوی Elden Ring بودیم که میلیونها گیمر با خوشحالی به استقبال آن رفتند. این بازی جدید توسط استودیوی «فرام سافتور» (From Software) با کمک «جی آر آر مارتین» (G.R.R. Martin) که روی بخش افسانهها کار کرده، طراحی شده است. پیش از عرضه، «یاسوهیرو کیتائو» (Yasuhiro Kitao)، تهیه کننده فرام سافتور توضیح داد که این بازی جدید به گونهای طراحی شده است که استرس کمتری نسبت به بازیهای Souls داشته باشد؛ اما به هیچ وجه دشواری کمتری ندارد. در واقع، بازی نهایی این موضوع را ثابت کرد و گزینههای بیشتری را نسبت به قبل ارائه داد؛ اما، چالشها در همان سطح حفظ شدند.
«هیدتاکا میازاکی» (Hidetaka Miyazaki) خالق الدن رینگ پس از عرضه بازی در مصاحبهای با The New Yorker گفت که از تمام کسانی که از بازیهای او ناامید شدهاند، عذرخواهی میکند. وی در عین حال تاکید کرد که تمام هدف این عناوین این است که بازیکنان بتوانند بر چنین سختیهایی غلبه کنند. در ادامه بخشهای از عذرخواهی خالق Elden Ring از طرفداران را میخوانید:
من شخصا هرگز بازیکن بسیار ماهری نبودم و در بازیها زیاد کشته میشوم. بنابراین، در کارم میخواهم به این سوال پاسخ بدهم: اگر قرار است مرگ چیزی بیشتر از صرفا یک نشانه برای شکست باشد، چگونه میتوانم به آن معنا بدهم؟ چگونه مرگ را لذت بخش کنم؟
من از هر کسی که احساس میکند در بازیهای من چیزهای زیادی برای غلبه وجود دارد عذرخواهی میکنم. من فقط میخواهم تا آن جا که ممکن است بازیکنان بیشتری لذتی را که از غلبه بر سختی به دست میآید، تجربه کنند. مرگ و تولد دوباره، تلاش و غلبه، ما میخواهیم این چرخه لذت بخش باشد.
امتیاز بازی
احتمالا اطلاع داشته باشید که الدن رینگ در بررسیهای اخیر موفق شده است امتیازات عالی و بسیار بالایی را کسب کند. از لینک زیر میتوانید اطلاعات بیشتری در این باره به دست بیاورید:
شما همچنین میتوانید در ادامه بخشی از نتایج بررسیهای WCCFTECH را درباره بازی بخوانید:
الدن رینگ نه تنها بهترین اکشن RPG ساخته شده توسط استودیوی فرام سافتور است؛ بلکه، یکی از بهترین عناوین جهان باز ساخته شده در صنعت گیم تا به امروز است. این عنوان که یک شاهکار در طراحی بازی است، فقط یک بازی ویدیویی نیست؛ بلکه سفری فانتزی و تاریک و حماسی است که هیچ کس نمیتواند آن را برای مدت طولانی فراموش کند.
خالق بازی همچنین در صحبتهای پایانی خود از ادامه همین روند میگوید:
در زندگی واقعی، مرگ یک رویداد وحشتناک است؛ اما، در بازی، میتواند به نوع دیگری باشد. ما همیشه به دنبال پیشرفت در بازیهایمان هستیم؛ اما به طور خاص سختی چیزی است که به تجربه ما معنا میدهد. بنابراین این روند برای ما بسیار مطلوب است و حاضر به ترک آن نیستیم. این چالشها هویت ما هستند.
شما درباره عذرخواهی خالق Elden Ring از طرفداران چه نظری دارید؟ آیا تا به حال موفق شدهاید این بازی را تجربه کنید؟ نظراتتان را درباره سطح سختی و سایر چالشهای آن برای ما بنویسید.
فکر کنم یکم مشکل داره این فرد. یه عده ای ممکنه ماهر باشند و حتی همین عده هم ساعتهای زیادی بازی میکنند تا صرفا مهارتها رو یاد بگیرند. اونی که ما تو یوتیوب میبینیم احتمالا چندین ساعت بازی و کسب مهارت پشتشه.
برای ما که سنی ازمون گذشته واقعا این حوصله نمونده که هی بریم بمیریم دوباره از اول. جونتر بودیم و وقت بود باز آدم میتونست بیشتر بازی کنه. برای همین گزینه ای به نام درجه دوشواری در بازی وجود داره که هرکس بین اعصاب خرد کنی و لذت بردن از بازی انتخاب کنه.
من همیشه انتخابم تو بازی ها Hard بوده و دوست دارم کمی چالش رو. مثلا دووم رو Nightmare بازی کردم و درسته سختیش زیاد بود اما حال میداد.
اما بازی های مثل Dark souls و sekiro رسما آدم رو اذیت میکنه. دارک که همون رییس اول باعث شد من بازی رو پاک کنم. سکیرو هم لیدی باترفلای رو بازحمت فراوان یه جونشو زدم اما تو دومی موندم. بدیش هم این بود که دوتا جون رو باید باهم بزنی :(. بعد ترینر زدم و لیدی رو کشتم چون رو اعصاب بود و بازی رو پاک کردم.
اما واقعا دوس دارم الدن رینگ رو. حیفه این محیط افسانه ای با کمک آر آر مارتین رو به خاطر سختی بیش از حد آدم تجربه نکنه.
دقیقا مشکل بازی های این همینه که سختیش معقول نیست . در حد افسانه ای و اذیت کنه. اگه باترفلای سخت باشه در ادامه یه مبارزه با گنیچیرو هست که باید صد ها بار بمیری تا یادبگیری تو دور سوم رو هوا بتونی ضربش رو دفع کنی . حالا کی این همه علاف هست که بالای ده ها ساعت یکجا گیر کنه …….
در صورتی که سختی بازی هایی مثل دوم و خصوصا گاد هند بسیار لذت بخش بالانس هست و کاملا به نحوه و سرعت بازی خودت بستگی داره