«میک گوردون» (Mick Gordon)، آهنگساز بازی DOOM که سابقه ساخت موسیقی عناوینی چون «شکار» (Prey)، «ولفشتاین» (Wolfnestein) و «قلب اتمی» (Atomic Heart) را در کارنامه خود دارد، در یک پیام کوتاه خواستار ساخت ریمیک مورد انتظار Simpsons: Hit & Run برای آینده شد.
ساخت ریمیک بازی Simpsons: Hit & Run به یک آرزوی دستنیافتنی برای بازیکنان قدیمی تبدیل شده است. آنهایی که روزهای طلایی سال 2003 را به خاطر دارند، میدانند یک بازی از دنیای «سیمپسونها» منتشر شد که از سبک گیم پلی مجموعه «سرقت اتومبیل بزرگ» (Grand Theft Auto) الهام گرفته بود. اکنون «میک گوردون»، آهنگساز بازیهای بزرگی نظیر DOOM و Prey در پیامی توییتری علاقه خود را نسبت به ساخته شدن ریمیک Simpsons: Hit & Run ابراز کرد.
ابراز علاقه میک گوردون به ساخت ریمیک بازی Simpsons: Hit & Run
گفتنی است بازی Simpsons: Hit & Run در سال 2003 توسط استودیو «رادیکال اینترتینمنت» (Radical Entertainment) برای پلتفرمهای «پلی استیشن 2» (PlayStation 2)، «ایکس باکس» (Xbox) و کامپیوتر شخصی (PC) ساخته شد. با گذشت 20 سال از زمان عرضه این بازی پرطرفدار، کاربران منتظر تجربه یک نسخه ریمیک از بازی مذکور هستند، بهخصوص زمانیکه عناوین کلاسیکی همچون «فضای مرده» (Dead Space)، «رزیدنت اویل 4» (Resident Evil 4)، «سایلنت هیل 2» (Silent Hill 2) و «متال گیر سالید 3» (Metal Gear Solid 3) برای کنسولهای نسل حاضر بازسازی شدهاند.
در ماه مارس امسال، «جو مکگین» (Joe McGin)، طراح ارشد بازی Simpsons: Hit & Run گفته بود علاقه دارد روزی نسخه رسمی بازسازیشده آن را ببیند. تنها باید منتظر ماند و دید شرکت «اکتیویژن بلیزارد» (Activision Blizzard) بالاخره تصمیم به معرفی نسخه ریمیک بازی Simpsons: Hit & Run میگیرد یا خیر. استودیو Radical Entertainment سابقه ساخت بازیهایی چون سری «پروتوتایپ» (Prototype) را در کارنامه خود داشته است.
دیدگاهتان را بنویسید