موضوعات داغ
  • نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۵
  • بازی GTA VI
  • هوش مصنوعی
  • استارلینک
  • چت‌بات‌ها
  • دینو
سخت افزار مگ
  • اخبار و مقالات
    • گوشی موبایل
      • لوازم جانبی موبایل
    • تبلت
    • لپ تاپ
    • دسکتاپ
      • مادربرد
      • پردازنده مرکزی
      • کارت گرافیک
      • تجهیزات ذخیره سازی
      • حافظه
      • صفحه نمایش
      • تجهیزات جانبی
    • تصویرگری دیجیتال
    • صوتی و تصویری
    • شبکه
    • نرم افزار و بازی
    • کالبدشکافی قطعات
    • مطالب گوناگون
  • لیست قیمت
    • گوشی موبایل
      • لیست قیمت روز گوشی‌های سامسونگ
      • لیست قیمت روز گوشی‌های شیائومی
      • لیست قیمت روز گوشی‌های هواوی
      • لیست قیمت روز گوشی های آنر
    • تبلت
    • لپ‌تاپ
    • قطعات کامپیوتر
      • لیست قیمت پردازنده
    • محصولات اپل
    • تجهیزات شبکه
    • لوازم خانگی
    • صوتی و تصویری
    • دوربین دیجیتال
    • تجهیزات بازی
    • خودرو
  • بررسی
    • بررسی گوشی موبایل
    • بررسی تبلت
    • بررسی لپ تاپ
    • دسکتاپ
      • بررسی کولر و فن
      • بررسی مادربرد
      • بررسی کارت گرافیک
      • بررسی تجهیزات ذخیره سازی
      • بررسی حافظه
      • بررسی منبع تغذیه و کیس
      • بررسی تجهیزات جانبی
      • بررسی صفحه نمایش
    • بررسی تصویرگری دیجیتال
    • بررسی صوتی و تصویری
    • بررسی شبکه
    • بررسی نرم افزار و بازی
    • بررسی گوناگون
  • راهنمای خرید
    • سیستم پیشنهادی
  • دانلود
  • ویژه
    • مسابقات
    • نمایشگاه
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

کارت گرافیک

نگاهی به عملکرد کارت های گرافیک انویدیا و AMD در بازی Rise of The Tomb Raider

Avatarتوسط رضا حسینی ·9 بهمن 13949 بهمن 1394· 42

بازی Rise of The Tomb Raider بالاخره پس از چندین ماه انتظار بر روی پلتفرم PC منتشر شد و به این ترتیب علاقمندان تجربه ی این بازی بر روی کامپیوتر های شخصی می توانند خود را برای سفر به سرزمین پر برف و یخ سیبری و جستجوی مقبره های مخفی و پر راز و رمز موجود در این سرزمین آماده کنند. در این میان شاید برخی از علاقمندان به تجربه کردن بازی Rise of The Tomb Raider بر روی پلتفرم PC علاقمند به دانستن این موضوع باشند که این بازی مورد انتظار به طور دقیق چه عملکرد مشخصی را بر روی کارت های گرافیک موجود در دو برند انویدیا و AMD داشته است تا به این وسیله اگر آن ها قصد ارتقا دادن کارت گرافیک سیستم کامپیوتری خود برای اجرای این بازی را دارند بتوانند به شکل بهتری برای این امر تصمیم بگیرند. پس اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید می توانید در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید.

طبق معمول اعضای وب سایت معتبر Guru3d همانند بسیاری از فرنچایز های شاخص حاضر بر روی پلتفرم PC ، به بررسی عملکرد کارت های گرافیک مختلف در بازی Rise of The Tomb Raider نیز پرداخته اند که نتایج مربوط به این بررسی را می توانید در بخش های مختلف این مطلب نظاره گر باشید. در همین ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که ناشر و سازندگان بازی Rise of The Tomb Raider یعنی شرکت اسکویر انیکس و همچنین استودیو کریستال داینامیکس قصد دارند در طی روز های آینده پچ های جدیدی را برای بهبود کارایی نسخه ی PC بازی Rise of The Tomb Raider ارائه نمایند تا به موجب نب آن ها فرآیند اجرای این بازی بر روی کامپیوتر های خانگی ارتقا یابد. در واقع یکی از دلایل اصلی ارائه شدن پچ های مذکور برای نسخه ی PC بازی Rise of The Tomb Raider وجود برخی باگ های عجیب در این بازی است (که البته باید گفت وجودشان در این بازی چندان حاد و مشکل ساز نیست). به عنوان مثال یکی از باگ های یاد شده در بازی Rise of The Tomb Raider موجب می شود تا با حرکت دادن دوربین به جهت های مختلف در این بازی، نرخ فریم دریافتی به شکل ناگهانی با نوسان های قابل توجهی همراه شود. امری که به گفته ی انجام دهندگان این بررسی آگاهی یافتن دقیق از کارایی کارت های گرافیک مختلف در امر اجرای بازی Rise of The Tomb Raider را با دشواری های محسوسی همراه کرده است. به هر حال بررسی همه جانبه مذکور در نهایت انجام گرفته است و همان گونه که در سطور بالا به آن اشاره شد نتایج مربوط به این بررسی چه در قالب تصویر و چه در قالب متن در لابلای سطور این مطلب وجود دارد.  

 lara1

گفتنی است که در جریان در بررسی انجام شده به منظور آگاهی از عملکرد کارت های گرافیک دو برند AMD و انویدیا در امر اجرای بازی Rise of The Tomb Raider طیف وسیعی از مدل های مختلف این دو برند مورد آزمایش قرار گرفته اند که می توانید لیست کامل آن ها را در ادامه ی متن مشاهده نمایید.

 

GeForce GTX 770

GeForce GTX 780 Ti

GeForce GTX 950 ( 2 GB ) o

GeForce GTX 960 ( 2 GB ) o

GeForce GTX 970

GeForce GTX 980

GeForce GTX 980 Ti

GeForce GTX Titan

GeForce GTX Titan X

Radeon R9 285 ( 2 GB ) o

Radeon R9 290

Radeon R9 290X

Radeon R9 370 ( 4 GB ) o

Radeon R9 380 ( 2 GB ) o

Radeon R9 380X

Radeon R9 390X ( 8 GB ) o

Radeon R9 Fury

Radeon R9 Fury X

Radeon R9 NANO

 

لازم به ذکر است که در جریان این بررسی، تمامی مدل های کارت های گرافیک فوق در یک سیستم کامپیوتری واحد با مشخصات سخت افزاری یکسان مورد استفاده قرار گرفته اند. سیستمی که در ساختار آن یک پردازنده ی اینتل مدل Core i7 – 5960X Extreme Edition با معماری Haswell – E مشاهده می شود. ضمن این که فرآیند بررسی بازی Rise of The Tomb Raider بر روی سیستم عامل ویندوز 10 انجام گرفته است و در کنار این امر جدید ترین آپدیت های مربوط به درایور کارت های گرافیک یاد شده در سطور قبل نیز بر روی این سیستم کامپیوتری نصب بوده است ( درایور 361.75 WHQL برای کارت های گرافیک انویدیا و درایور Crimson 16.1 برای کارت های گرافیک AMD ). در کنار تمامی موارد مذکور باید به این نکته هم اشاره کرد که بررسی یاد شده تحت سه کیفیت تصویری مختلف تمام HD با مشخصات 1920 در 1080 پیکسلی ، QHD با مشخصات 2560 در 1440 پیکسلی و همچنین Ultra HD با مشخصات 3840 در 2160 پیکسلی انجام گرفته است. همچنین باید این نکته را هم مد نظر قرار داد که در تمامی کیفیت های تصویری مذکور کلیه ی تنظیمات گرافیکی بازی Rise of The Tomb Raider بر روی بالا ترین میزان ممکن قرار گرفته اند.

 lara2

در تصویر بالا می توانید عملکرد کلی کارت های گرافیک دو برند انویدیا و AMD در فرآیند اجرای بازی Rise of The Tomb Raider را تحت کیفیت تصویری نخست یا همان کیفیت تمام HD به شکل عینی مشاهده نمایید. در واقع نتایج این بررسی نشان از آن دارد که علاقمندان به تجربه کردن بازی Rise of The Tomb Raider با کیفیت تصویری تمام HD بر روی پلتفرم PC می توانند با مدل GTX 770 از برند انویدیا و همچنین سری R9 280 – 285 از برند AMD یا مدل هایی بالاتر از محصولات یاد شده این بازی را به شکل کاملاً قابل قبول و با تنظیمات گرافیکی High یا Very High تجربه نمایند که در واقع این امر تقریباً تمامی مدل های مورد آزمایش قرار گرفته در این بررسی را شامل می شود. به عبارت بهتر علاقمندان به تجربه ی بازی Rise of The Tomb Raiderتحت کیفیت تصویری تمام HD می توانند این بازی را با تمام مدل های کارت گرافیک موجود در لیست بالا بدون هیچ مشکلی با بالا ترین تنظیمات گرافیکی ممکن به انجام برسانند (البته همان گونه که در تصویر هم مشاهده می شود اجرای این بازی بر روی مدل های پایین تر نرخ فریم کمتری را در اختیار گیمر ها قرار می دهد).

 lara3

در تصویر بالا عملکرد کارت های گرافیک دو برند انویدیا و AMD در فرآیند اجرای بازی Rise of The Tomb Raider را تحت کیفیت تصویری QHD مشاهده می نمایید. بر اساس این بررسی علاقمندان بهره مند شدن از کیفیت تصویری QHD در نسخه ی PC بازی Rise of The Tomb Raider می توانند به کمک مدل هایی معادل یا بالا تر از دو مدل GTX 970 از برند انویدیا و R9 290 از برند AMD ، این بازی را با بالاترین تنظیمات گرافیکی ممکن و تحت کیفیت اجرایی قابل قبول به انجام برسانند. البته همان گونه که در تصویر مشاهده می شود به کمک مدل های پایین تر موجود در لیست کارت های گرافیک مورد بررسی قرار گرفته نیز می توان از پس اجرای بازی Rise of The Tomb Raider تحت کیفیت تصویری QHD بر آمد. اما این امر با تنظیمات گرافیکی متوسط قابل انجام خواهد بود و بر اساس تنظیمات گرافیکی بسیار بالا نرخ فریم دریافتی برای داشتن تجربه ای روان از بازی Rise of The Tomb Raider توسط این دسته از کارت های گرافیک پایین رده تر ، کافی به نظر نمی رسد.

 lara4

همان گونه که در تصویر بالا مشاهده می کنید در کیفیت تصویری Ultra HD یا 4K لیست انتخاب های موجود برای بهره مندی از تنظیمات گرافیکی بسیار بالا در امر اجرای بازی Rise of The Tomb Raider بسیار محدود خواهد بود و به این ترتیب برای بسیاری از کسانی که قصد تجربه ی این بازی در کیفیت تصویری مذکور را دارند هیچ چاره ای جز پایین آوردن تنظیمات گرافیکی بازی Rise of The Tomb Raider باقی نمی ماند.

 lara5

اما مسلماً یکی از کنجکاوی های مهم علاقمندان به تجربه کردن بازی Rise of The Tomb Raider بر روی پلتفرم PC این است که کارت های گرافیک مورد استفاده قرار گرفته توسط آن ها برای اجرای این بازی چه میزان از حجم حافظه ی گرافیکی را طلب می کند. در پاسخ به این پرسش باید اشاره کرد که از دیدگاه کلی بازی Rise of The Tomb Raider جزو آن دسته از بازی های پلتفرم PC محسوب می شود که حافظه ی فراوانی از کارت گرافیک سیستم های کامپیوتری را برای اجرا نیاز دارند. به این ترتیب که به منظور اجرای روان بازی Rise of The Tomb Raider به شکلی کاملاً ایده آل شما حداقل نیاز به استفاده از کارت های گرافیکی با حافظه ی 3 گیگا بایت خواهید داشت. هر چند که اگر ایده آل گرایی را کنار بگذارید و تنها به کیفیتی خوب و قابل قبول در فرآیند اجرای بازی Rise of The Tomb Raider بسنده کنید می توانید این بازی را تحت کیفیت تصویری تمام HD با مدل هایی از کارت های گرافیک که از 2 گیگا بایت حافظه ی گرافیکی برخوردار هستند نیز به خوبی اجرا نمایید. اما به طور حتم شما به منظور داشتن تجربه ای بهینه از بازی Rise of The Tomb Raider در کیفیت تصویری QHD مسلماً نیاز به استفاده از کارت های گرافیک با حداقل حافظه ی گرافیکی 4 گیگا بایتی خواهید داشت. امری که در رابطه با کیفیت تصویری Ultra HD نیز کاملاً صدق می کند. در پایان مطلب پیش رو باید به این نکته اشاره کرد که سوای وجود باگ عجیبی که در ابتدای این متن هم به آن اشاره شد و سبب بروز نوسان های ناگهانی در نرخ فریم دریافتی از بازی Rise of The Tomb Raider می شود، نسخه ی PC از بازی Rise of The Tomb Raider به موجب اجرا بر روی کارت های گرافیک اقتصادی موجود در لیست مورد بررسی قرار گرفته در این متن ، به طور متوسط و به شکل میانگین نرخی معادل 40 فریم در ثانیه را در اختیار تجربه کنندگان این بازی قرار می دهد. امری که می تواند اجرای قابل قبولی را برای تجربه کنندگان این بازی رقم بزند و به احتمال فراوان با ارائه ی پچ های جدید برای این بازی ، با افزایش کیفیت و بهبود محسوسی نیز همراه خواهد شد.  

 

google

facebook

insta

twitter

telegram

برچسب‌ها: بازی, بازی tombRaider, بازی اکشن, بازی جدید, بازی کامپیوتر, بازی و گیم, بنچمارک, بنچمارک بازی, تست بازی, تست کارت گرافیک, کارایی کارت گرافیک در بازی

بدون امتیاز
کمی صبر کنید...
تبلیغات
تبلیغات
سرخط خبرها:
  1. سونی: بازی آنلاین Marathon با خطر جدی مواجه است
  2. تراشه XRING 01 شیائومی توانست اسنپدراگون 8 الیت را به چالش بکشد
  3. ظرفیت باتری آیفون 17 ایر شرم‌آور است!
  4. کارت گرافیک انویدیا RTX 5060 تا 25 درصد سریع‌تر از RTX 4060
  5. ساخت امولاتورهای ویندوزی Winlator از سر گرفته می‌شود

مطالب مرتبط ...

  • 3

    تریلر بازی Metro: Exodus در کنفرانس مایکروسافت در E3 2017

    Avatarتوسط محمد یوسفی زاده · 21 خرداد 1396 · 21 خرداد 1396

  • 7

    نسخه ای واقعیت مجازی از بازی Driveclub در راه است

    Avatarتوسط رضا حسینی · 7 اردیبهشت 1395 · 7 اردیبهشت 1395

  • 0

    اضافه شدن بسته الحاقی Mordor به بازی آنلاین Lord of the Rings

    Avatarتوسط سجاد رجا · 27 مهر 1395 · 27 مهر 1395

مطالب گوناگون از دینو

6 ترند که در دکوراسیون خانه سال 2025 می‌ بینید

حقیقت هایی جالب در مورد بدن زنان و مردان که کمتر کسی از آن اطلاع دارد

رفتار های نادرست والدین منجر به مشکلات روانی فرزند در بزرگسالی می شود

42 دیدگاه

  • دیدگاه42
  1. Avatar محمدرضا گفت:
    2 آذر 1395 در 9:25 ق.ظ

    آقا دمت گرم برای جواب ولی اگه میشه یکم کامل تر جواب بده.من واچ داگز رو highبالای 30 فریم در ثانیه بازی کردم.یعنی اینو روی مدیوم هم 30 فریم در ثانیه نمیتونم بازی کنم؟

    پاسخ
  2. Avatar حسام پورخلیل گفت:
    1 آذر 1395 در 9:31 ب.ظ

    سلام
    گرافیک شما مناسب اجرای روان این بازی نیست.

    پاسخ
  3. Avatar محمدرضا گفت:
    1 آذر 1395 در 4:52 ب.ظ

    آقا سلام خدایی اگه کسی میدونه جواب مارو هم بده.میخواستم بدونم روی این سیستمم رو چه حالتی میتونم حداقل 30 فریم در ثانیه بگیرم؟
    GPU:Geforce 940mx
    CPU:Core i7 6500u
    RAM:8GB ddr4
    moneitore:full hd
    windows10
    دمتون گرم اگه میدونین بگین

    پاسخ
  4. Avatar secret.rainbb گفت:
    20 اسفند 1394 در 12:49 ق.ظ

    دوستان واقعا بحث در جایی که به کسی توهین نشه خیلی خوب و جای خوشحالی داره که دوستان تخصصی به قضییه نگاه می کنند ولی کلا همیشه ای ام دی مشتری مداری بیشتری داشته

    پاسخ
  5. Avatar حسام پورخلیل گفت:
    14 بهمن 1394 در 9:49 ق.ظ

    سلام
    فایل بازی رو دانلود کردید؟
    از جای دیگری بگیرید نصب کنید

    پاسخ
  6. Avatar اسماعیل گفت:
    12 بهمن 1394 در 3:43 ب.ظ

    آفرین به این همه اطلاعات.امیدوارم شما رو در کنار خودمون داشته باشیم و از دانش شما بهرمند بشیم.ممنون:-bd

    پاسخ
  7. Avatar Mahdi گفت:
    12 بهمن 1394 در 7:39 ق.ظ

    سلام دوستان عزیز
    تو این بازی یه مشکلی دارم که به صورت رندوم و در دفعات حین بازی کردن سیستمم هنگ میکنه و فقط باید از دکمه ریست کیس استفاده کنم
    Gtx660ti
    i7 4770
    8gig ram
    تو بازی بتل 4 به طور خیلی محدود این اتفاق برام میوفتاد در صورتی که تو هارد لاین که از بتل4 هم بهتر بود این مشکلو نداشتم و بهتره بگم تو بازیه دیگه هم مشکل نداشتم
    ممنون میشم کمکم کنید مشکلم حل کنم
    در ضمن درایور کارت هم اخری نصب کردم
    متشکر از همه

    پاسخ
  8. Avatar the.12.th گفت:
    12 بهمن 1394 در 6:22 ق.ظ

    سلام خیلی خوشحالم که جوابم رو میدین
    درباره پاراگراف اول باید بگم تقریبا هیچوقت فاکتور کارایی/قیمت به نفع انویدیا نبوده (لااقل تا جایی که یادم میاد حدود 10-12 سال پیش به اینور) در رابطه با دو کارت fury x و gtx 980 ti همونطور که قبلا گفتم این دو کارت با هم مقایسه نمیشن چون کارت انویدیا برای گیم و کارت ای ام دی دو منظوره هست (به علت پهنای باند زیاد که تقریبا دوبرابر gtx 980ti هست) و علاوه بر گیم برای رندر هم میتونه استفاده شه
    فقط نمیدونم شما چرا توی حرفاتون خیلی راحت موضع میگیرید . گفتم و بازم میگم طرفدار برند خاصی نیستم .
    اما درباره پردازنده ها صحبت هایی که کردید از دید اشتباهی به قضیه نگاه کردید و هیچ ربطی به صحبت های من به جز یه مورد نداشت
    در مورد cpubound و گلوگاه پردازنده اگه میشه توضیح بدید ؟
    مطمئنا توی همین توضیحات متوجه میشید که بالای 98% بازی های دنیا که تا الان روانه بازار شدن از 2 یا حداکثر 4 هسته ای های اینتل و 4 یا 6 هسته ای های ای ام دی بیشتر استفاده نمیکنن(حداقل کار من که توی صنعت گیم هست ایجاب میکنه برای پرفرمنس هر چه بهتره بازی با سخت افزار های موجود توی بازار اینها رو بدونم) اون بازی های دیگه هم به طور عمده از مشکلات برنامه نویسی و انجین بهره میبرند مثل همین witcher 3 , dragon age inquisition , …
    و به طور کل در اکثر بازی های دنیا اختلاف ناچیز 4-5% فریم بین مثلا i3 , i7 ها هست
    (که اصلا توجیه پذیر نیست البته تا به الان در زمینه گیم خرید پردازنده های i7 های معمولی و حتی قویتر)
    بعد هم پردازنده های i5 و i7 رو با 8هسته ای های ای ام دی مقایسه میکنن نه با i3
    برای مثال دو پردازنده معروف fx 9590رو با 4790K مقایسه میکنن که پردازنده اینتل در تمام پردازش ها(به جز mult tasking مثل اینگه چند فایل رو همزمان کمپرس کنیم و …) چه گیم و چه رندر های معمولی و صنعتی چیزی حدود 2-3 % قوی تره (ولی اختلاف قیمتی حدود 300 هزار تومان دارن که باز هم به خاطر ساست ای ام دی توی بازار فاکتور کارایی/قیمت به نفع ای ام دی است)و به طور دقیق تر هر هسته پردازنده های اینتل معادل دو هسته پردازنده های ای ام دی است اونهم بخاطر اینکه ای ام دی از هسته هایی معادل نصف پردازنده های نسل قبل خود یعنی سری قدرتمند phenomII استفاده کرده (هنوز دلیلش واسه خودم مشخص نیست)
    صحبت های بسیار ریز تر و با جزئیات بیشتری در رابطه با پردازنده ها در زمینه گیم
    (که نسبت به رم و کارت گرافیک تاثیر ناچیزی دارن)، رندر های معمولی و سیستم های workstation
    هست
    که با توجه به صحبتی که داشتید که بحث در این باره کافیه از گفتن اونا امتناع میکنم.
    با تشکر

    پاسخ
  9. Avatar M.Akbari گفت:
    11 بهمن 1394 در 8:43 ب.ظ

    خواهش میکنم
    ولی در این شرایط بهترین انتخاب همون کارتهای انویدیا هستند چه کارایی به قیمت چه فریم ریت
    همون 980ti وfuryx قیمت دلاری یکسانی دارند و در داخل furyx قیمتش چند صد هزار تومان گرانتر از 980ti هست.که فکر میکنم اگر کسی قید 980ti بزنه بره fury بخره یا خیلی amd فنه یا خیلی باحاله!
    همین شرایط رو میشه برای fury و nano در برابر 980 در نظر گرفت
    همینطور 970 و 390 … ماشالله همه rx300ها همون کارتای قدیمی با مصرف درجه حرارت وحشتناک بالا با اسمای جدیدن..!!فقط vram اضافه دارن
    در مورد پردازنده که کاملا با شما مخالفم احتمالا تا الان بازیهای cpubound ندیدین که بدونین گلوگاه پردازنده این وسط چیه که چه طور یه i5 تقریبا تمام پردازنده 8 هسته ایی amd رو تارو مار میکنه (در حقیقت 8 هسته ایی های amd رو با i3 مقایسه میکنند) یا شاید بررسی های dx12 رو که خیلی بهش علاقمندین روی پردازنده های amd ندیدین در همون بازی ASHES OF THE SINGULARITY که پردازنده دو هسته ایی اینتلی کارایی بالاتری نسبت به 8 هسته اییهای amd دارند نمیگم بین i5 و i7 تفاوت زیادی در بازیها هست ولی برای گیم عاقلانه ترین کار خرید یک i5 هست که هم کارایی به مراتب بالاتری از همه پردازنده های amd دارند هم قیمت مناسب و رقابتی
    میتونین به سایت gamegpu مراجعه کنید و تمام بازیها رو یکی یکی برسی کنید
    ضمنا شما که به نظر میرسه اطلاعات خوبی در این زمینه ها دارین
    میدونین که اکثرا فقط به فریم ریت نگاه میکنند ولی یه چیزی به نام frame time هم داریم که ارزشش از فریم ریت بالاتره که از قضا تو همین بازی کارتهای amd علاوه بر فریمهای بد micro stuter هم زیاد دارند.
    درمورد اون سایتها هم که فرمودین من خیال کردم دارین میگین اونها بنچمارکه همین tombraider رو گذاشتند که با نتایج این بنچمارک در همین صفحه متفاوته که بنده رفتم دیدم اصلا از این بازی بنچمارک ندادن برا همین رفتم سراغ همون سایتهای مرجع به قول شما و مثال از fo4 زدم
    ولی شما مثل اینکه منظورت بنچمارکهای dx12 بوده
    که باز هم از نظر من هیچ فرقی در اصل ماجرا نمیکنه همون قدر کارایی که قرار dx12 برای amd بییاره برای انویدیا هم خواهد اورد حداقل صبر کنیم یه بازی درست حسابی که از پایه بر مبنای dx12 هست بییاد بعد میشه بازم در موردش حرف زد
    خبر الان صفحه سومه سایت اومده و فکر کنم دیگه بحث کافی باشه
    ممنون

    پاسخ
  10. Avatar علیرضا گفت:
    11 بهمن 1394 در 7:29 ب.ظ

    سلام عزیز میتونم باشما در مورد یک سری مسایل مشورت کنم اگر امکانش هست به ایمیلم پیام بدید.khodam23@outlook.com

    پاسخ
  11. Avatar rohit گفت:
    11 بهمن 1394 در 4:31 ب.ظ

    اره دیگه.

    پاسخ
  12. Avatar rohit گفت:
    11 بهمن 1394 در 4:31 ب.ظ

    خجالت بکش.

    پاسخ
  13. Avatar M.Hossein گفت:
    11 بهمن 1394 در 12:34 ق.ظ

    :o:o:o
    چطوری رو Medium اجرا میشه آقای پورخلیل؟:o
    سیستم ایشون لپ تاپ هست نه PC

    پاسخ
  14. Avatar M.Hossein گفت:
    11 بهمن 1394 در 12:33 ق.ظ

    من اصلاً نه طرفدار انویدیا هستم نه AMD
    هر کارتی که خوب عمل کنه طرفدار اون هستم قبلاً ادعا شده بود که Fury x رقیب 980ti هست ولی داریم می بینیم عملکرد Fury x مثل 980 بوده نه 980ti

    پاسخ
  15. Avatar M.Hossein گفت:
    11 بهمن 1394 در 12:31 ق.ظ

    بهت تبریک عرض می کنم:)

    پاسخ
  16. Avatar محمدرضا گفت:
    11 بهمن 1394 در 12:27 ق.ظ

    تو کلاً کسی بهت توجه نمی کنه فقط برای امتیاز میای زیر هر مطلب یه نظر آبکی میدی و میری
    دریغ از یک نظر خوب!!!/-)

    پاسخ
  17. Avatar the.12.th گفت:
    11 بهمن 1394 در 9:56 ق.ظ

    با سلام
    در جواب m.akabri عزیز
    کاش کمی درباره جنلاتی که میگیم تامل کنیم
    شما میگید که : باز هم صحبتهای شما بیشتر به توجیح میخوره تا جواب قانع کننده!!
    (گویا شما منو با فن های ای ام دی یا هر برند دیگه ای اشتباه گرفتید) اینو لطفا بگید کجای حرف های من توجیهه 😐 و اینکه اصلا توجیه چیه 😐
    شما توی کامنت های قبلیتون اسم یه سری وبسایت های مرجع رو خواسته بودین که میگفتین توی DX 12 هم اختلاف فریم مثل DX 11 به نفع انویدیاست بعد من اسم وب سایت ها و مراجع رو به شما میدم
    بعد در ادامه صحبت هاتون میگید : الان داشتم بنچمارک بازی fo4 رو در TOMS HARDWARE نگاه میکردم باز هم برتری با انودیاست!!
    بازهم 980ti با اختلاف بهتر از furyx و حتی 980 هم بهتر از اونه
    970 هم بسیار نزدیکه به 390x!!!کارت 780 ti هم برتر از رقیبش 290x گویی در تمام بازیهای بزرگ برتری با انویدیاست
    عزیز دل این بنچمارک هایی که شما میگید باز هم ماله DX 11 هست و این با صحبت های قبلی شما همخوونی نداره (که درباره اون سایت ها و DX 12 سوال کردین)
    در ادامه بیان میکنید : اینو هم در مورد dx12 میدونستیم کارتای کنونی فقط از بعضی فیچرلولهای dx12 پشتیبانی میکنند خب که چی.وقتی همه کارتها به طور کامل از این api استفاده نمیکنند پس چرا اینقدر سنگشو به سینه میزنید
    خیالتون راحت کسی سنگ چیزی رو که ماله خودش یا مربوط به خودش نباشه رو به سینه نمیزنه
    بازمیگم سعی کنید از فضای احساسی دوری کنید این نصیحت رو نه به خودم بلکه به همه دوستان دیگه هم دوستانه میگم
    بحث هایی که من مطرح کردم در رابطه با قدرت کارت ها در شرایط مساعده نه چیزه دیگه(امیدوارم اشتباه برداشت نکرده باشید)
    در رابطه با سوالتون باید بگم اگه بخوایم کلی نگاه کنیم حق با شماست ( البته در تمام دنیا دو فاکتور کارایی/قیمت و کارایی/توان مصرفی خیلی بیشتر از چیزی که فرمودید در مورد فریم ریت مورد توجه قرار میگیره و منطقی هم هست)
    بعد میگید که : گیمر دنبال کارتی هست که بیشترین فریم رو تو بازیها بده و بهترین پشتیبانی نرم افزاری رو داشته باشه و بیشتر بازیهای تایتل اون باشن.حالا شما میخوایی اسمشو بگذار انحصار گرایی یا هر چی شرایط بازار اینه اگر amd بخواد به همین روییه در بخش gpu پیش بره و مثل بخش پردازندش در جا بزنه نتیجش میشه بازار بدون رقیب اینتل تو پردازنده که هر جوری بخواد مصرف کننده رو میپیچونه هیچ کس هم جلودارش نیست چون رقیبی نداره انویدیا هم همین بلا سر مصف کننده در مییاره
    اخرین اماری که از میران فروش کارتها دارم 82 درصد در برابر 18 درصد انویدیا پیشتازه
    باید بگم حرف شما کاملا درسته و این امار برای q4 2015 بوده( فقط در قسمتی که گفتین اگه ای ام دی مثل بخش پردازنده بخواد عنل کنه و ….
    این هم بخشی از تقصیر گردن ماست که بی دلیل هزینه گزاف واسه پردازنده پرداخت میکنیم در صورتی که پردازنده چیزی حدود 4.5 تا 5 درصد از پردزاش های یه بازی رو به دوش میکشه و گرنه هر دو پردازنده های ای ام دی و اینتل در اجرای بازی ها تقریبا هیچ نفاوتی ندارندو ما همچنان در زمینه گیم گول تبلیغات رو میخوریم)
    اما در مورد Tressfx و pure hair باید بگم که از نظر فنی مشابه هستند فقط اولی opensource و دومی انحصاری و در مورد فشار اوردن به کارت های انویدیا به موضوع معماری برمیگرده(شما رو ارجاع میدم به بلوک دیاگرام های gpu های سری 700 و 900 و سری R200 و R300 )
    با تشکر از اینکه صبورانه جواب منو دادین

    پاسخ
  18. Avatar rohit گفت:
    11 بهمن 1394 در 7:21 ق.ظ

    ظاهرا کسی به حرف های من توجه نکرده.:D

    پاسخ
  19. Avatar M.Akbari گفت:
    11 بهمن 1394 در 2:30 ق.ظ

    درود
    باز هم صحبتهای شما بیشتر به توجیح میخوره تا جواب قانع کننده!!
    الان بنچمارکهای همین guru یا pcgamehardware دقیقا دارن همین نتایج رو نمایش میدن!!
    و کسی نمیتونه نتایجشونو زیر سوال ببره
    الان داشتم بنچمارک بازی fo4 رو در TOMS HARDWARE نگاه میکردم باز هم برتری با انودیاست!!
    بازهم 980ti با اختلاف بهتر از furyx و حتی 980 هم بهتر از اونه
    970 هم بسیار نزدیکه به 390x!!!کارت 780 ti هم برتر از رقیبش 290x گویی در تمام بازیهای بزرگ برتری با انویدیاست

    اینو هم در مورد dx12 میدونستیم کارتای کنونی فقط از بعضی فیچرلولهای dx12 پشتیبانی میکنند خب که چی.وقتی همه کارتها به طور کامل از این api استفاده نمیکنند پس چرا اینقدر سنگشو به سینه میزنید بگذارین در اینده کارتهایی که کاملا با این api هماهنگن بییان بازیهایی که بر مبنای همین api ساخته شدن بییان اونموقع باز هم از این مقایسه ها و بتچمارکها هست خیالتون راحت ولی الان به درد من نمیخوره الان همینی که هست!
    حالا سوال ؟؟من نوعی الان میخوام کارت گرافیک بخرم مییام چشمم میخوره به بنچمارکهای این بازی که اتفاقا یکی از بازیهای مورد علاقمم هست خب حالا از کدوم برند برم بخرم
    وقتی میبینم کارت قدیمی انودیا داره شونه به شونه پر چمدار amd فریم میده تصمیمم چی میتونه باشه. اخه کی مییاد بگه “”خب چون بازی در شرایط مناسب ازش تست گرفته نشده من مییام کارتی رو که کمتر فریم داده با قیمت بیشتر میخرم تا ایشالا در اینده شرایط مناسب تست فراهم بشه””!!
    گیمر دنبال کارتی هست که بیشترین فریم رو تو بازیها بده و بهترین پشتیبانی نرم افزاری رو داشته باشه و بیشتر بازیهای تایتل اون باشن.حالا شما میخوایی اسمشو بگذار انحصار گرایی یا هر چی شرایط بازار اینه اگر amd بخواد به همین روییه در بخش gpu پیش بره و مثل بخش پردازندش در جا بزنه نتیجش میشه بازار بدون رقیب اینتل تو پردازنده که هر جوری بخواد مصرف کننده رو میپیچونه هیچ کس هم جلودارش نیست چون رقیبی نداره انویدیا هم همین بلا سر مصف کننده در مییاره
    اخرین اماری که از میران فروش کارتها دارم 82 درصد در برابر 18 درصد انویدیا پیشتازه
    همین tressfx تو نسخه قبلی بازی پدر انودیا دارها رو دراورد که دستپخت amd هم بود خدا رو شکر دیگه تو این نسخه از اون tressfx کذایی خبری نیست و از pure haire که اتفاقا بسیار هم بهینس استفاده کردند

    پاسخ
  20. Avatar فرشید گفت:
    10 بهمن 1394 در 10:52 ب.ظ

    ما برای اجراش باید صبر کنیم گویا!:smiley7

    پاسخ
  21. Avatar the.12.th گفت:
    10 بهمن 1394 در 10:37 ب.ظ

    با سلام خدمت همه دوستان
    در جواب M.akabri عزیز
    باید بگم که سایت هایی مثل annadtech و TOMS HARDWARE یا برنامه نویسان آزاد یا OVER CLACKERS
    و خیلی های دیگه مثلا رندر های صنعتی گرفتن یا بازی هایی مثل FABLE LEGENDS یا ASHES OF THE SINGULARITY یا DEUS EX و … رو به صورت هایی به نمایش در میارن
    در باره مطلب بعدی شما که گفته بودید : در مورد dx12 و مقایسش با dx11 و….،،همه میدونیم که چه افزایش کارایی رو به ارمغان مییاره و میتونه از همه توان گرافیکها استفاده کنه
    باید بگم که dx 12 افزایش کارایی به همراه داره فقط با کارت هایی که از نوع توابع این api بتونن استفاده کنن تا الان هم هیج کدوم از کارت های برند ای ام دی و تمام کارت های انویدیا به جز GTX 980TI (کارت 710 رو مطمئن نیستم) نمیتونن از همه توانایی های DX 12 استفاده کنن
    در رابطه با صحبت های بعدی باید بگم که نه نیازی نیست شما صبر کنید تا نسخه DX 12 از بازی ها برسن ولی میگم نباید این بنچمارک ها زو که بر اساس شرایط نامساعد گرفته شدند رو لحاظ کرد

    بعد شما میگن که : ضمنا کسی از قویتر بودن ضعیفتر بودن حرفی نزده
    ولی این جمله از خود شما :خیلی از دوستان در مورد تفاوت بسیار زیاد دو کارت 980ti و furyx گفتند که واقعا یه همچین تفاوتی بین دوتا رقیب هم رده شرم اوره
    و همچنین : نکته بعدی قرار گیری کارتهای 970 و کارت نسل قبلی 780ti با اختلاف اندک کنار furyx هست اینجاست که به عمق فاجعه باید پی برد!!
    به نظر من مصداقی از به رخ کشیدن قدرت کارت ها برای هم دیگره(البته شاید من منظور شما رو بد برداشت کرده باشم )
    حالا برای اینکه موضوع بیشتر مشخص بشه سوالی میپرسم:
    شما دو قطعه سخت افزاری دارید که قطعه اول با درایور A دو برابر دیگری بازده دارد
    و قطعه دوم با درایور B دو برابر قطعه دیگر حالا میتوان نتیجه گرفت کدام قطعه باز دهی بهتری دارد؟
    این مبحث نه فقط درباره کارت گرافیک ها حتی برای پردازنده ها هم صدق میکنه
    طوری که با نرم افزار های بر مبنای رابط هایی نظیر OPEN CL در اینتل و HSA SYS در ای ام دی نیز صدق میکند مثال های زیادی موجوده ولی معروفترینش APU 7850و I5 4670 که در حالت HSA با امار های عجیب اختلاف 9تا 10 برابری در بعضی از رندر ها به نفع APU ای ام دی با قیمت خیلی پایینتر تموم میشه
    ایا باز هم میشه گفت این APU بهتره ؟
    بعد هم در ادامه گفتین : حرف ما کارایی و هماهنگی بهتر بازیها روی محصولات انویدیاست که این بخش اعظمیش بر میگرده به پشتیبانی فوقالعاده نرم افزاری انویدیا که متاسفانه amd فاقد اونه
    که کارایی و هماهنگی رو محصولات انویدیا به علت پشتیبانی نیست(بله انویدیا از نظر پشتیبانی و بازاریابی بسیار قوی تر از ای ام دی عمل کرده) بلکه بخاطر API دایرکت ایکس 11 و انحصار گری در بعضی از کد ها ی برنامه نویس است ولی ای ام دی بنا به هر دلیلی کد ها زو به صورت OPENSOURCE ارائه میده با تشکر

    پاسخ
  22. Avatar حسام پورخلیل گفت:
    10 بهمن 1394 در 9:33 ب.ظ

    سلام
    دوست من برای شما روی Medium اجرا میشه.
    نگران نباشید.

    پاسخ
  23. Avatar سعید مداحی گفت:
    10 بهمن 1394 در 8:05 ب.ظ

    سلام.وقتی خود ناشر بازی بوضوح در همه جا حتی تریلرهای بازی می گوید که این بازی برای انویدیا بهینه شده است؛ طبیعی است که کارت های انویدیا بهتر نتیجه دهند.حالا اینکه به طرفداران یا دارندگان کارتهای انویدیا اثبات شود که کارتشان بهتر است و اینطور دوستان مقابل را به سخره بگیرند؛ شرم آور است.اصلا شما بگویید ای.ام.دی. آشغال است.به آرامش اعصاب رسیدید؟!بعنوان یک پزشک که سنم از خیلی از شما بیشتر است توصیه می کنم بروید کمی ورزش یا مطالعه کنید تا تنشتان کمتر شود.ممنون.

    پاسخ
  24. Avatar M.Akbari گفت:
    10 بهمن 1394 در 6:08 ب.ظ

    میشه یه دوتا از اون سایتهای مرجع رو نام ببرین فقط خواهشا از اون سایتایی نباشه که برداشتن بعضی گزینه های گرافیکی رو مثل hbao+ خاموش کردند بعد تست گرفتن!!نباشه
    والا هر چی بنچمارک از سایتهای معتبر دیدیم وضعیت همین بوده همین guru3d سایت کمی نیست که بخوایم نتایج بنچمارکش رو نا معتبر بدونیم
    در مورد dx12 و مقایسش با dx11 و….،،همه میدونیم که چه افزایش کارایی رو به ارمغان مییاره و میتونه از همه توان گرافیکها استفاده کنه و غیره..
    ولی الان بازی بر مبنای dx11 هست شما میرمایید ما چیکار کنیم صبر کنیم نسخه بعدی tomb raider که بر مبنای dx12 ساخته شده بییاد بعد نتیجه گیری کنیم!!!!
    الان این چندمین بازی هست که من میبینم کارت از رده خارج 780ti داره عملکردی نزدیک به رده بالاترین کارت amd میده!!
    بازی الان اومدهdx11 هم هست و ملت هم دنبال اینن ببنین بازی الان دقت کنید الان بازی روی سخت افزارشون چه طور اجرا میشه ایشالا هر وقت dx12 اومد بازم اینا رو با هم مقایسه میکنیم مشکلی نداره
    ضمنا کسی از قویتر بودن ضعیفتر بودن حرفی نزده حرف ما کارایی و هماهنگی بهتر بازیها روی محصولات انویدیاست که این بخش اعظمیش بر میگرده به پشتیبانی فوقالعاده نرم افزاری انویدیا که متاسفانه amd فاقد اونه
    موفق باشید

    پاسخ
  25. Avatar M.Hossein گفت:
    10 بهمن 1394 در 5:48 ب.ظ

    چون لپ تاپ شما دقت تصویر FHD داره و در این دقت تصویر، کارت 950 27فریم داده و به دلیل اینکه کارت گرافیک لپ تاپ از PC قدرت کمتری داره احتمالاً روی Low اجرا بشه ولی شاید بازی لوگ بزنه
    cpu i7 با 8گیگ رم خوبه اما گرافیک 950 برای این بازی خیلی پایینه و به ناچار باید روی Low بازی کنید.

    پاسخ
  26. Avatar the.12.th گفت:
    10 بهمن 1394 در 4:50 ب.ظ

    با سلام خدمت همه دوستان
    در جواب M.Akbari و باقی دوستان و برای روشن شدن همه جوانب این موضوع همونجور که در کامنت قبل نوشتم باید بگم که برای رقابت بین دو چیز همه شرایط مساعد باشه مثلا برای ارزیابی یه راننده و ماشینش توی پیست توی یه روز بارونی ، اگه از لاستیک های معمولی یا لاستیک زمین های شنی – ماسه ای استفاده کنید قطعا راننده به نتیجه مطلوبی نمیرسه و شما هم هر نتیجه ای بر اساس این شرایط بگیرید قطعا مخدوشه
    حالا برسیم به قضیه این کارت های مذکور
    هر کارت بر اساس نوع معماری ای که توی هر نسل استفاده میکنه ممکنه با یه API همخونی داشته باشه و با یکی دیگه نه از قضا یا از سر هر بحث دیگه ای سیستم معماری مکسول از خیلی جهات با DX11 سازگاره ولی معماری GCN یه سری ناهماهنگی هایی به هنگام پردازش مثلا سیستم سایه زنی همزمان و … داره که این خودش باعث افت فریم های گاها شدید میشه
    برنامه نویس های مایکروسافت بعد از فهمیدن مشکلات زیاده این API ورژن بعدی یا همون DX12 رو داره به سرعت گسترش میدن
    پس به دلیل نبود یک زمین مناسب برای رقابت(DX11) نمیتوان گفت کدوم کارت قویتره
    ازطرفی اگه یه سر به سایت های مرجع بزنید متوجه میشید اختلاف توی کارت های رده بالا چیزی حدود ۲تا ۳فریم هست و جالب اینکه به جز gtx980ti تمام کارت های دیگه انویدیا پایین تر از رقیبان همرده خود قرار به طوری که حتی r9,290x از gtx970 و در رزولوشن های بالاتر حتی از gtx980 فریم بیشتری گرفته(این مطلب رو تا حدودی توی کامنت های دیگه توضیح دادم که به خاطر ناهمگونی های کم مکسول ۲ با DX12 هست که توی gtx980ti رفع شدن )ایا با دیدن این بنچمارک ها میتوان نتیجه گرفت که دو کارت رده بالای ذکر شده انویدیا ضعیفتر از r9,290x که قدمت دو ساله دارن هستند
    پس لطفا برای تخصصی تر کردن فضا و دوری از فضای احساسات کمی بیشتر مطالعه کنیم( اینو هم از فن های ای ام دی و هم انویدیا و هم اینتل خیلی دوستانه خواهشمندم)
    امیدوارم مفیده فایده واقع شه با تشکر

    پاسخ
  27. Avatar Behnam گفت:
    10 بهمن 1394 در 4:00 ب.ظ

    سلام روی Low اجرا میشه

    پاسخ
  28. Avatar اسماعیل گفت:
    10 بهمن 1394 در 2:56 ب.ظ

    تشکر از مقاله شما البته بیشتر دوستان هم منتظر هستند تا این بازی رو امتحان کنند و حالا چند فریم بالاتر یا پایین تر تفاوتی نداره مهم لذت بردن از بازی هست.

    پاسخ
  29. Avatar محمد گفت:
    10 بهمن 1394 در 2:49 ب.ظ

    چرا؟
    950 دارم با 8 گیگ و i7 دیگه…
    چی میخاد دیگه؟

    پاسخ
  30. Avatar abas گفت:
    10 بهمن 1394 در 2:35 ب.ظ

    سه چهار فریم بیشتر هست اونم نسخه های 8 گیگ دربرابر 4 گیگ

    پاسخ
  31. Avatar M.Akbari گفت:
    10 بهمن 1394 در 2:32 ب.ظ

    خیلی از دوستان در مورد تفاوت بسیار زیاد دو کارت 980ti و furyx گفتند که واقعا یه همچین تفاوتی بین دوتا رقیب هم رده شرم اوره
    اما نکات جالبه دیگه ایی در این بنچمارک هست
    اول اینکه کارت 980 هم کارایی بالاتر یا همرده با furyx ثبت کرده و قاعدتا بالاتر از fury و nano و 390x قرار میگیره!
    نکته بعدی قرار گیری کارتهای 970 و کارت نسل قبلی 780ti با اختلاف اندک کنار furyx هست اینجاست که به عمق فاجعه باید پی برد!!
    به نظرم amd با این وضعیت علاوه بر اینکه بیشتر و بیشتر بازار رو از دست میده متاسفانه ،،به اعتبار pcgaming هم داره لطمه میزنه
    ضمنا من بازی رو گرفتم و روی سیستم من که انویدیا اینتلی بازی کارایی خوبی داره !فقط یه کم باید با تنطیمات بازی کنید تا بهترین فریم رو بتونید بگیرید قطعا با اومدن اپدیتهای بعدی بازی بهتر هم میشه

    پاسخ
  32. Avatar Behnam گفت:
    10 بهمن 1394 در 2:27 ب.ظ

    همینطور که میبینید بازم کارت های Nvidia برنده و کارت های Amd تقریبا حرفی برای گفتن ندارن :D:-bd

    پاسخ
  33. Avatar Behnam گفت:
    10 بهمن 1394 در 2:22 ب.ظ

    :D:D:-bd

    پاسخ
  34. Avatar s گفت:
    10 بهمن 1394 در 12:52 ق.ظ

    جدا بدون جانب داری میگم تا رفع نشدن باگ های بازی و اومدن درایور جدید برای هر دو سازنده این تست فاقد اعتبار کافی هست

    پاسخ
  35. Avatar M.Hossein گفت:
    10 بهمن 1394 در 11:34 ق.ظ

    لپ تاپ شما مناسب اجرای این بازی نیست

    پاسخ
  36. Avatar kambiz گفت:
    10 بهمن 1394 در 10:40 ق.ظ

    متنو نخوندم هنوز و جدولو نگاه کردم!
    پس درست که میگن کارتهای AMD تو رزولیشن بالاتر از انویدیا عمل کرد نسبتا بهتری دارن.

    پاسخ
  37. Avatar kambiz گفت:
    10 بهمن 1394 در 10:40 ق.ظ

    متنو نخوندم هنوز و جدولو نگاه کردم!
    پس درست که میگن کارتهای AMD تو رزولیشن بالاتر از انویدیا عمل کرد نسبتا بهتری دارن.

    پاسخ
  38. Avatar the.12.th گفت:
    10 بهمن 1394 در 9:31 ق.ظ

    سلام و عرض خسته نباشید خدمت M.Hossein
    باید بگم نیاز نیست کسی از فن های ای ام دی چیزی بگه چون پر واضحه که gtx 980ti از نظرکلاس کاری با fury x متفاوته و در شمای کلی fury x با سری titan مقایسه میشه نه با سری کارت های صرفا گیمینگ
    اگه درست فهمیده باشم اختلاف زیاد 30fps باعث شده این کامنت رو بزارین.
    ولی متاسفانه باید بگم که تست و بنچمارک روی یه API به درد نخور مثل DX10 , DX11 مرجع خوبی برای تشخیص قدرت کارت های متفاوت نیست

    پاسخ
  39. Avatar محمد گفت:
    10 بهمن 1394 در 9:26 ق.ظ

    سلام
    رو این سیستم چطور اجرا میشه؟؟

    http://s6.picofile.com/file/8214509068/SYSreqful.jpg

    پاسخ
  40. Avatar rohit گفت:
    10 بهمن 1394 در 8:39 ق.ظ

    این بازی از قفل denuvo استفاده میکنه تو سایت gamefixer کرکش هستم نمیدونم الکیه یا نه. به ادرس زیر یک سر بزنین یک کامنت مونده به اخر رو بخونین نوشته رای بدین تا مهندسین با نرم افزار anti https://www.change.org/p/denuvo-software-solutions-gmbh-games-publishers-ea-games-square-enix-warner-bros-eliminate-denuvo-anti-tamper-technology کرک بازی های با قفل denuvo رو بسازن اینم ادرسشhttps://www.skidrow-games.com/just-cause-3-steam-preload/ در ضمن ادرس سایتی که رای ها رو جمع میکنه اتو همون کامنت نوشتهبحر حال منم واستون مینویسم.
    https://www.change.org/p/denuvo-software-solutions-gmbh-games-publishers-ea-games-square-enix-warner-bros-eliminate-denuvo-anti-tamper-technology

    پاسخ
  41. Avatar rohit گفت:
    10 بهمن 1394 در 8:23 ق.ظ

    این بازی هم از قفل denuvo استفاده میکنه.تو سایت gamefixer کرکش رو گذاشتن ببینین حقیقت داره یا الکیه. به ادرس زیر یک سر بزنین یک کامنت مونده به اخر رو بخونین نوشته برین تو سایت change.org رای بدین تا مهندسین با نرم افزار anti denuvo بازیهایی که این قفل رو دارن رو کرک کنن.اینم ادرسشhttps://www.skidrow-games.com/just-cause-3-steam-preload/ در ضمن ادرس دقیق اونجایی که باید رای بدین رو تو همون کامنت گذاشته اما خب منم همینجا واستون میذارم.
    https://www.change.org/p/denuvo-software-solutions-gmbh-games-publishers-ea-games-square-enix-warner-bros-eliminate-denuvo-anti-tamper-technology

    پاسخ
  42. Avatar M.Hossein گفت:
    10 بهمن 1394 در 7:26 ق.ظ

    در اینجا می بینیم که Fury x اصلاً رقیب 980Ti نیست=))=))
    ایول 980Ti در 4k دست Titan x رو بسته:x
    به قول دوستمون الان فن های AMD میان میگن اینطوری و اون طوری:-))
    (شوخی بود):)

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.

پربحث‌ترین‌ها

  • راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ 468

    راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه های مختلف (اردیبهشت 1404)

  • 2

    اگر بشریت در خطر باشد، کدام رهبر هوش مصنوعی انتخاب می‌شود؟ ایلان ماسک یا سم آلتمن

  • راهنمای خرید ماوس و کیبورد 2

    راهنمای خرید موس و کیبورد با بودجه‌های مختلف (اردیبهشت 1404)

  • 2

    گوشی Xperia 1 VII سونی با پردازنده اسنپدراگون 8 الیت معرفی شد

آخرین بررسی‌ها

9.3

بررسی کارت گرافیک گیگابایت RTX 5080 16GB GAMING OC

8.7

بررسی واترکولر سفید XPG LEVANTE X 240

8.9

بررسی پاور گرین GREEN 1000W GXD GOLD

9.5

بررسی کیت رم VENGEANCE 2x24GB CU-DIMM 8200MT/s CL40 کورسیر

9.1

تماشا کنید: بررسی گلکسی S25 و S25+: دوست‌داشتنی و نادیده گرفته‌شده

آخرین مطالب دینو

در خانه کفش نپوشید؛ عادتی کوچک با فواید بزرگ برای سلامت

درآوردن کفش بیرون خانه ممکن است یک رسم فرهنگی…

  • استفاده از فناوری در سنین بالا خطر زوال عقل را کاهش می‌دهد

  • این استراتژی ساده کاهش وزن از کالری‌شماری مؤثرتر است!

  • حقیقتی جذاب درمورد شهاب‌ سنگ‌ هایی که با زمین برخورد می‌کنند

  • شنا در آب سرد می‌تواند بدن شما را در سطح سلولی تغییر دهد

  • مطلب بعدی مشخص شدن طراحی نهایی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در رندرهای نهایی
  • مطلب قبلی فهرست کامل خودروها و هواپیماهای فرانسوی در راه ایران
  • آخرین مطالب
  • محبوب‌ترین مطالب
  • بازی آنلاین Marathon

    سونی: بازی آنلاین Marathon با خطر جدی مواجه است

  • تراشه XRING 01 شیائومی توانست اسنپدراگون 8 الیت را به چالش بکشد

    تراشه XRING 01 شیائومی توانست اسنپدراگون 8 الیت را به چالش بکشد

  • ظرفیت باتری آیفون 17 ایر شرم‌آور است!

  • کارت گرافیک انویدیا RTX 5060 تا 25 درصد سریع‌تر از RTX 4060

    کارت گرافیک انویدیا RTX 5060 تا 25 درصد سریع‌تر از RTX 4060

  • شبیه‌ساز Winlator

    ساخت امولاتورهای ویندوزی Winlator از سر گرفته می‌شود

  • راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ 468

    راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه های مختلف (اردیبهشت 1404)

  • 2

    اگر بشریت در خطر باشد، کدام رهبر هوش مصنوعی انتخاب می‌شود؟ ایلان ماسک یا سم آلتمن

  • 2

    گوشی Xperia 1 VII سونی با پردازنده اسنپدراگون 8 الیت معرفی شد

  • راهنمای خرید ماوس و کیبورد 2

    راهنمای خرید موس و کیبورد با بودجه‌های مختلف (اردیبهشت 1404)

  • 1

    اپل و سامسونگ باید به فکر باتری های بزرگ‌تر باشند!

تبلیغات

آخرین دیدگاه‌ها

  • Avatar
    Babak spider گفته است:
    داش این کارت از نظر قدرت خام نصف ps5 هستش هنوزم...
  • Avatar
    سامان گفته است:
    هنوز منتشر نشده چرا الکی قضاوت میکنی؟
  • Avatar
    حسن گفته است:
    یعنی تا این بدبخت شده ؟! بستنی یخی هم بفروشه
  • Avatar
    زهرا گفته است:
    سلام وقت بخیر من با لپتابم فیلم ک میبینم یا مقاله...
  • Avatar
    Sina گفته است:
    یعنی گل گفتی😂 پادشاه قدیمی هرچیو اجرا میکنیم باهاش لامصب کم...
  • Avatar
    Mamad boyka گفته است:
    Ba 1050ti ejrash miknm 😁❤️
  • Avatar
    حسن گفته است:
    اینترنت فیبر نوری خونه ام (مخابرات) دو ساله 200 مگابیت مونده...
  • Avatar
    حسن گفته است:
    سبک بازی GTA هم اولش ( 20 سال پیش ) اینطوری...
  • Avatar
    سپهر گلمکانی گفته است:
    وقت بخیر. پیوند معماری و محدودیت کنسول‌ها با شیوه پورت‌سازی بازی‌ها...
  • Avatar
    Maryam Balesho گفته است:
    🫰😂💕💗😭🎁🌜🎁🌜🌜🎁😐😐🎁😐😐🎁😐🤍😜💙😜😜😜😜🫡🎁🎁💜😜🌝🌟♥🌝🌝
راهنمای خرید ماوس و کیبورد 2
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید موس و کیبورد با بودجه‌های مختلف (اردیبهشت 1404)
27 اردیبهشت 1404
راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ 468
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه های مختلف (اردیبهشت 1404)
23 اردیبهشت 1404
راهنمای خرید مانیتور 68
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید مانیتور با بهترین قیمت در بودجه‌های مختلف (اردیبهشت 1404)
20 اردیبهشت 1404
راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف 1,300
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف (اردیبهشت 1404)
19 اردیبهشت 1404
راهنمای خرید گوشی موبایل 491
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید گوشی موبایل بر اساس بودجه‌های مختلف (اردیبهشت 1404)
15 اردیبهشت 1404
راهنمای خرید و مشاوره سیستم کامپیوتر با بودجه های مختلف (فروردین ۱۴۰۴) 7,756
راهنمای خرید و مشاوره سیستم پیشنهادی هایلایت
راهنمای خرید و مشاوره سیستم کامپیوتر با بودجه های مختلف (فروردین 1404)
22 فروردین 1404
  • سخت‌افزارمگ
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • استخدام
سخت‌افزارمگ

© 2025 Sakhtafzarmag.Com. All Rights Reserved.

صفحه نخست » اخبار و مقالات » دسکتاپ » کارت گرافیک » نگاهی به عملکرد کارت های گرافیک انویدیا و AMD در بازی Rise of The Tomb Raider

ورود

عضویت

رمزتان را گم کرده‌اید؟

عضویت | رمزتان را گم کرده‌اید؟
| بازگشت به ورود