شرکت «انویدیا» (NVIDIA) در جریان نمایشگاه CES 2025 تأیید کرد که نسخه PC بازی تیراندازی اولشخص DOOM: The Dark Ages به طور کامل از جدیدترین قابلیتهای Ray Tracing/Path Tracing پشتیبانی خواهد کرد. برای مطالعه ادامه خبر بازی DOOM: The Dark Ages همراه ما باشید.
علاوهبراین، این بازی مورد انتظار از فناوریهای DLSS 4 Multi Frame Generation و Ray Reconstruction استفاده خواهد کرد؛ بنابراین، دارندگان کارتهای گرافیک NVIDIA میتوانند بازی DOOM: The Dark Ages را به بهترین کیفیت ممکن تجربه نمایند.
تیم سبز همچنین یک تیزر کوتاه از نسخه مجهز به قابلیت «ردیابی پرتو نور» روی بازی DOOM: The Dark Ages به نمایش گذاشت که بهشدت مورد استقبال قرار گرفت. گفتنی است که این اثر توسط جدیدترین موتور گرافیکی ID Tech ساخته شده است؛ از این رو، وفاداری کیفی بازی مذکور همتراز با عنوانِ تحسینبرانگیز Indiana Jones and the Great Circle خواهد بود.
پشتیبانی بازی DOOM: The Dark Ages از فناوری فراتر از تصور DLSS 4
ازآنجاییکه بازی DOOM: The Dark Ages یک اثر تیراندازی اولشخص (FPS) است، کاربران واقعاً کنجکاو هستند که ببینند آیا این بازی در زمان اجرا با مشکلات تأخیری وجود برخوردار خواهد شد یا خیر. این یک بازی سریع است که در آن بازیکنان به واکنش کنترلی عالی احتیاج دارند. بهاینترتیب، محصول استودیو Id Software یک آزمایش عالی برای فناوری DLSS 4 خواهد بود.
بیشک این معجزهای است که ما قابلیت Path Tracing را در بازیهای مدرن دریافت میکنیم. ازآنجاییکه «انویدیا» وعده بهبودهای عمدهای را برای DLSS 4 داده است، ما امیدوار هستیم از تأثیرات آن به نحو احسن برخوردار شویم. قابلیت Path Tracing میتواند به طور قابلتوجهی گرافیک بازیها را بهبود بخشد.
شرکت «بتسدا» (Bethesda) اعلام کرده است که بازی DOOM: The Dark Ages در سال 2025 برای کنسولهای PS5، Xbox Series X/S و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. هنوز تاریخ دقیق انتشار این بازی مشخص نیست و قطعاً در آینده نزدیک از طریق رویدادهای «ایکس باکس» (Xbox) اعلام خواهد شد. نظر شما درباره پشتیبانی بازی DOOM: The Dark Ages از قابلیت «پث تریسینگ» چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید