حتما شما هم با دیدن بازیهایی مانند GTA: Trilogy یا سایبرپانک و بتلفیلد 2042 به این نتیجه رسیدهاید که بازیها دیگر مانند گذشته با اصالت و بینقص نیستند. ما در قسمت سی و پنجم پادکست سخت افزارکست به بررسی دلایل مختلف انتشار بازیهای پر باگ توسط شرکتهای بازیسازی میپردازیم.
محتوای قسمت سی و پنجم پادکست سخت افزارکست
انتشار بازی GTA: trilogy و افتضاحی که در زمان انتشار و بازخورد کاربران و گیمرها به وجود آمد، داد بسیاری از گیمرها را درآورد چرا که ایرادات فنی این بازی به حدی بود که انگار به شعور مخاطب توهین شده باشد! البته که حق با این کاربران است اما اگر سِیر بازیهای چند سال اخیر را دنبال کرده باشید (سایبرپانک، No Mans Sky و …..) متوجه خواهید شد که این موضوع منحصر به یک شرکت خاص نیست و ظاهرا این بیماری در حال انتشار در بین شرکتهای بازیسازی است. ما در این قسمت تصمیم گرفتیم که ذرهبین خود را کمی نزدیکتر ببریم و دلایل اصلی رخ دادن چنین موضوعی را بررسی کنیم.
گویندگان: سیمین نوربخش – سینا راد – امیر جمشیدی
دیدگاهتان را بنویسید