موضوعات داغ
  • گلکسی S25 FE سامسونگ
  • آیفون 17 اپل
  • بازی GTA VI
  • هوش مصنوعی
  • نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۵
  • دینو
سخت افزار مگ
  • اخبار و مقالات
    • گوشی موبایل
      • لوازم جانبی موبایل
    • تبلت
    • لپ تاپ
    • دسکتاپ
      • مادربرد
      • پردازنده مرکزی
      • کارت گرافیک
      • تجهیزات ذخیره سازی
      • حافظه
      • صفحه نمایش
      • تجهیزات جانبی
    • تصویرگری دیجیتال
    • صوتی و تصویری
    • شبکه
    • نرم افزار و بازی
    • کالبدشکافی قطعات
    • مطالب گوناگون
  • لیست قیمت
    • گوشی موبایل
      • لیست قیمت روز گوشی‌های سامسونگ
      • لیست قیمت روز گوشی‌های شیائومی
      • لیست قیمت روز گوشی‌های هواوی
      • لیست قیمت روز گوشی های آنر
    • تبلت
    • لپ‌تاپ
    • قطعات کامپیوتر
      • لیست قیمت پردازنده
    • محصولات اپل
    • تجهیزات شبکه
    • لوازم خانگی
    • صوتی و تصویری
    • دوربین دیجیتال
    • تجهیزات بازی
    • خودرو
  • بررسی
    • بررسی گوشی موبایل
    • بررسی تبلت
    • بررسی لپ تاپ
    • دسکتاپ
      • بررسی کولر و فن
      • بررسی مادربرد
      • بررسی کارت گرافیک
      • بررسی تجهیزات ذخیره سازی
      • بررسی حافظه
      • بررسی منبع تغذیه و کیس
      • بررسی تجهیزات جانبی
      • بررسی صفحه نمایش
    • بررسی تصویرگری دیجیتال
    • بررسی صوتی و تصویری
    • بررسی شبکه
    • بررسی نرم افزار و بازی
    • بررسی گوناگون
  • راهنمای خرید
    • سیستم پیشنهادی
  • دانلود
  • ویژه
    • مسابقات
    • نمایشگاه
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

گوشی موبایل

رای گیری انتخاب بهترین گوشی سال 2015 (دور دوم: لومیا 950 اکس ال در برابر V10)

Avatarتوسط محمد یوسفی زاده ·18 آبان 139418 آبان 1394· 121

رقابت انتخاب بهترین تلفن هوشمند سال 2015 از دید کاربران وب سایت سخت افزار روز به روز پر هیجان تر از قبل دنبال می شود. همان طور که می دانید دور دوم این رقابت ها از هفته گذشته با رای گیری بین آیفون 6 اس پلاس در برابر اکسپریا Z5 پرمیوم آغاز شد که طی آن نماینده سونی توانست با رای بالاتر به دور بعدی مسابقات صعود کند. اما از ابتدای این هفته رقابتی سنگین بین دو پرچم دار از دو غول کره ای دنیای تکنولوژی یعنی ال جی و سامسونگ آغاز شد. رقابت بین G4 و Galaxy S6 Edge Plus همان طور که پیش بینی می شد بسیار نفس گیر بود و ساعات پایانی آن نیز امکان مشخص کردن برنده وجود نداشت. اما در هر صورت با پایان زمان رای گیری، برنده رای گیری دوم از دور دوم نیز مشخص شد و حالا در رای گیری سوم این مرحله، دو پرچم دار تازه وارد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

عملکرد بسیار عالی G4 و اس 6 اج پلاس در همه زمینه ها باعث شده بود از ابتدا بتوان مصافی سنگین را بین آنها پیش بینی کرد. دقیقا هم همین اتفاق رخ داد و از همان آغاز آرا به شدت نزدیک به هم ثبت می شدند. مشارکت بسیار عالی شما خوانندگان عزیز در بخش نظرات هم باعث هر چه داغ تر شدن رقابت و در نتیجه دست به دست شدن مداوم برتری بین این دو شرکت کننده شده بود. در ساعاتی نماینده ال جی و در ساعاتی بعد نماینده سامسونگ آرای بیشتری را به خود اختصاص می دادند و پیش بینی گوشی پیروز بین آنها غیر ممکن بود. در روز آخر هم برای مدت چندین ساعت درصد آرا 50-50 برابر بود تا اینکه در نهایت طرفداران ال جی با حمایت فوق العاده خود توانستند فاصله ای 6 درصدی بین دو گوشی ایجاد کنند.در پایان این G4 بود که توانست با کسب 53.65 درصد آرا به دور بعد صعود کرد.

اما رای گیری امروز که در واقع رای گیری شماره 11 این رقابت ها به حساب می آید بین دو پرچم دار تازه وارد برگزار خواهد شد. لومیا 950 XL اولین پرچم دار مایکروسافت پس از مدت ها دوری از فضای رقابت است که البته با امکانات و ویژگی های به خصوص خود توانسته هنوز نیامده دوست داران زیادی را برای خود دست و پا کند. از جمله ویژگی های 950 XL می توان به دوربین قدرتمند با لنز کارل زایس، خنک کننده مایع، استفاده از سیستم عامل ویندوز 10 موبایل و پشتیبانی از Continuum اشاره کرد که کاربر را قادر می کند از محیط نسخه کاملی از ویندوز دسکتاپ از طریق موبایل خود استفاده کند.

در طرف مقابل V10 کمپانی ال جی قرار دارد. این گوشی که در دور قبل در رقابتی ناباورانه توانسته بود iPhone 6S را شکست دهد، اولین شگفتی رقابت های سخت افزار را به وجود آورد. V10 از امکاناتی استفاده می کند که ممکن است در نسل های آینده، جزو ویژگی های کلیدی پرچم داران کمپانی ال جی باشند. از جمله این ویژگی ها می توان به نمایشگر کوچکتر در بالای نمایشگر اصلی و بدنه ای مستحکم با استاندارد نظامی اشاره کرد. البته V10 با وجود سخت افزار قدرتمند خود همیشه زیر سایه G4 قرار داشته، اما با این حال نمی توان از مزایای تکنیکی آن چشم پوشی کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دو تلفن هوشمند و انتخاب بهتر، می توانید از طریق لینک های زیر به صفحه آنها در وب سایت کالای سخت افزار مراجعه کنید. مثل همیشه طرفداری از گوشی مورد نظر و اظهار نظر درباره هر دو دستگاه در بخش کامنت های این مطلب کاملا آزاد است.

 

رای گیری به پایان رسید و لومیا 950XL با کسب 63.88% آرا در برابر 36.12% رای کسب شده توسط V10 به دور بعد صعود کرد. برای شرکت در رای گیری های بعدی به بخش ویژه ها در صفحه اول وب سایت مراجعه کنید

صفحه لومیا 950 اکس ال در وب سایت کالا: Lumia 950 XL

صفحه ال جی V10 در وب سایت کالا: LG V10

 

{loadposition pollq33}

 

 مسابقه

برای با خبر شدن از آخرین اطلاعات در زمینه تجهیزات الکترونیک، بازی ها و مطالب مختلف در زمینه تکنولوژی، کانال وب سایت سخت افزار در تلگرام را فراموش نکنید. اگر آخرین نسخه از این برنامه را روی موبایل یا رایانه نصب کرده اید تنها با کلیک کردن (یا تپ کردن) روی آدرس https://telegram.me/sakhtafzarmag می توانید در کانال ما عضو شوید. همچنین برای اطلاع از دقیق ترین مشخصات و قیمت های گوشی های هوشمند در بازار ایران می توانید به وب سایت کالای ما به نشانی https://kalamag.com مراجعه کنید.

بدون امتیاز
کمی صبر کنید...
تبلیغات
تبلیغات
سرخط خبرها:
  1. بازی Swords of Legends با بهره‌گیری از موتور آنریل 5 معرفی شد
  2. آیا اینتل یک پردازنده Bartlett Lake-S جدید را با 12 هسته P به بازار عرضه می‌کند؟
  3. سورپرایز اپل برای پاییز 1404: سه محصول غیرمنتظره در راهند!
  4. آیفون 18 اپل، سال آینده عرضه نخواهد شد!
  5. کارت گرافیک عرضه نشده RTX TITAN ADA انویدیا از یک آداپتور 6×8 پین استفاده می‌کرد

مطالب گوناگون از دینو

کدام داروها می‌توانند تحمل گرما را سخت‌تر کنند؟

10 فیلم فوق‌ العاده که به شما کمک می کند بچه ها را بهتر درک کنید

چگونه از نشخوار افکار منفی و تجربیات گذشته خودداری کنیم؟

121 دیدگاه

  • دیدگاه50
  1. Avatar رضا اندی گفت:
    21 آبان 1394 در 3:24 ب.ظ

    داره میزنه
    چند تا جایزه هم گرفت

    پاسخ
  2. Avatar رضا اندی گفت:
    21 آبان 1394 در 2:59 ب.ظ

    ای داد
    گوشیه مورد علاقه من داره حذف میشه
    من از وی تن خیلی خوشم میاد و مطمعنم زمستون اگه شرایط خاصی پیش نیاد میخرمش البته اولش نه چون مسلما قیمتش دو تومنه
    ارزش این گوشی یک و پانصد از دید من

    پاسخ
  3. Avatar عرفان گفت:
    21 آبان 1394 در 10:32 ق.ظ

    ال جی بره ماشین لباسشویی درست کنه :))

    پاسخ
  4. Avatar امید گفت:
    21 آبان 1394 در 10:11 ق.ظ

    مثله اینکه تیم تبلیغاتی الجی و سامسونگ تنها چیزی که دارن درست کردن دوقطبی بین این دوتاست.
    اینجا رو با استادیوم آزادی اشتباه گرفتید.
    اگر از متد جدید استفاده نکنید باید برگردید به همون استادیوم آزادی.

    پاسخ
  5. Avatar اکمید گفت:
    21 آبان 1394 در 10:00 ق.ظ

    سامسونگ؟
    اینو از کجا اوردی؟
    قصه بین سونی و الجی و ماکروسافت هست.
    و البته انصافا سونی و الجی
    گوشی‌های خوبین.
    اما حرکت به سمت دنیای جدیدیه که ماکروسافت هدایتش میکنه.
    حالا دو قطبی سامسونگ و الجی دیگه جوابگو نیست.

    پاسخ
  6. Avatar امید گفت:
    21 آبان 1394 در 9:50 ق.ظ

    سامسونگ؟
    اینو از کجا اوردی؟
    کلا قصه بین الجی سونی ماکروسافته.

    پاسخ
  7. Avatar بنده خدا گفت:
    21 آبان 1394 در 9:31 ق.ظ

    2ترابایت؟تو خود سایت مایکروسافت همچین چیزی نزده شما از کجا آوردیش میگیم جی اس ام آرنا که اونم زده128 شما میزان میکرو اس دی که پشتیبانی میکنه رو با الجی وی 10 اشتباه گرفتین

    پاسخ
  8. Avatar بنده خدا گفت:
    21 آبان 1394 در 9:27 ق.ظ

    شما هم که فشار حذف نماینده سامسونگ از روت برداشته نشده انگار

    پاسخ
  9. Avatar بنده خدا گفت:
    21 آبان 1394 در 9:26 ق.ظ

    شما طرفدار بی فکر سامسونگی که حرف حق حالیت نمیشه اگه الان خودمه مدیر عامل بخش موبایل مایکروسافت بگه وی 10 بهتره شما بازم میگی لومیا بهتره جوابی که ایشون داد کاملا درست بود شما همینطوری خواب باش ببینیم به کجا میرسی:p=))

    پاسخ
  10. Avatar امید گفت:
    21 آبان 1394 در 8:30 ق.ظ

    =))

    پاسخ
  11. Avatar amir 2424 گفت:
    21 آبان 1394 در 7:44 ق.ظ

    خسته نشدی :-qI-):-q

    پاسخ
  12. Avatar امید گفت:
    21 آبان 1394 در 7:00 ق.ظ

    علاقه ایی ندارم که بخوام لومیا رو با الجی و یا دیگه بدتر با سامسونگ مقایسه کنم.
    اما چند نکته‌ی کلیدی وجود داره که نمیشه ازش عبور کرد و پشت اعدادی که در اصل برای اغوا ی مشتری و عوام زاده شده قایم شد.
    مسئله امنیت در سیستم عامل مهمه ، اصلا آینده ثبات سیستمی رو به هم میزه.
    الان پرداخت با گوشی به شدت مطرح شده و یا درمورد کنترل دیوایس های دیگر با گوشی و یا حتی از همه مهمتر کنترل برخی از ایمپلنتهای پزشکی توسط گوشی،
    که خوب با اندروید یه جوک بزرگه.
    اگر بگیم مهم نیست همین جایی که هستیم خوبه و اصلا چرا باید در آینده انقدر کاربرد گوشیها افزایش پیدا کنه،
    که خوب چرا انقدر اعداد گنده و تبلیغاتی هیجان زدتون میکنه؟

    پاسخ
  13. Avatar مهدی گفت:
    21 آبان 1394 در 6:10 ق.ظ

    I-)

    پاسخ
  14. Avatar امیر ال جی گفت:
    20 آبان 1394 در 10:27 ب.ظ

    یه ذره حرفام زیاده
    خدمت شما عرض شود که درباره هر دو گوشی و محصولاتشون ، تفکرات و نواوری هاشون اطلاعات کافی دارم و با تمامی اطلاعاتی که دارم میگم وی 10 یه سرو گردن بالاتره. برای حرفم هم دلیل دارم.
    کاشف به عمل اومد که شما نظر من و خوب نخوندید من تخریب برند نکردم و صحبت از درجا زدن این شرکت بعد از مدت ها برای ساخت یه گوشی در مقابل 4 ماه فعالیت و زحمت شرکت مقابل صحبت کردم. خوب مایکروسافت خسته نباشه جی ال ایکس هم بود میتونست همچین گوشی و تو این مدت بزنه. ثانیا من ننوشتم یه فلش گذاشته نظر من و خوب نخوندید. اما پاسخ به نظر شما به ترتیب مواردی که شخصا بهشون اشاره کردید. ولی قبلش بگم که آرنا منبع معتبری هست ولی گه گاهی نامربوط زیاد تحویل خلق الله میده فون آرنا از این سایت دقیق تره ولی اونم به همین شکل نامربوطاش کم نیست. یه بخشی از اطلاعاتتون و به این دو سایت بخش دیگر به سایت ایکس دی ای و بخش اصلی رو روی مشاهدات خودتون بزارید. دی ایکس او مارک هم که ولش کنید کلا شوخی زیاد میکنه.
    1. بالا بردن میلی آمپر دلیل بر نگه داشتن عمر بیشتر همیشه نیست.
    2. امکانات بیشتر اندروید نسبت ویندوز فون و روون بودن شگفت انگیز اندروید 5.1 در کنار رابط کاربری ال جی یو ایکس 4 پلاس در وی 10 باعث میشه که شایعات باگ خوردن و کند بودن و دیر عملکردن نسبت به بقیه سیستم عامل ها حداقلش از ال جی خصوصا در وی 10 و بعدش در جی 4 بیرون کشیده بشه.
    از لحاظ مدیریت برنامه هم 4 گیگ دی دی آر 4 وی 10 تو مدیریت برنامه ها همه رو به قاطعیت میگم میبلعه چون 3 گیگ دی دی ار 3 جی 4 نوت 5 و هم خرد چه برسه به این وی 10 قصه ما=))=))=)).
    3. شما با تلفنتون 25 ساعت صحبت میکنید؟ یه ذره زیاد نیست؟ فک میکنید آپدیت های ماهانه و گه گاهی دو ماه یه بار شرکت ال جی برای جی 4 به چه دلیلی بوده؟ مصرف باتری و مدت زمان مکالمه مدت زمان استفاده از اینترنت مدت زمان بخش فیلم و کمتر داغ شدن و بازدهی بیشتر و خصوصا بهتر کردن قابلیت باتری لایف و کارآمد شدنش جز تغییر و تخولات نرم افزاری هستند که در آپدیت های نرم افزاری برای جیی 4 عرضه شدند و من به چشم به تمامی این موارد و صحتشون رسیدم. معیار خرید گوشی به این دلیل بزاریم که میشه مثلا 5 ساعت بشتر صحبت کرد؟ منطقیه؟ ملاک خوبیه؟ دوربین و قدرت و صفحه نمایش و ول کنیم به این گیر بدیم؟
    4. کوالکام یه گاو پیشونی سفید خوش هیکل به اسم 810 داره که انقد داغ میکنه که از خرید گوشی هر کسی رو پشیمون میکنه. یه شرکتی مثه سونی که از این چیپست درس نگرفت دو بار در گوشی های زد3 پلاس و زد 5 استفاده کرد. در زد 5 با وجود خمیر سیلیکون و لوله هایی که تعبیه شده تا دما از گوشی خارج بشه کارآمد بوده ولی این چیپست هنوز در این گوشی با این همه تدابیر داغ میکنه چه برسه به بقیه. استفاده هوشمندانه ال جی از اسنپ 808 یه کار کاملا درست نیست چون قدرتش کمتره ولی مصرفش بهینه تره پس نمیشه گفت 810 بر 808 برتری تمام داره.;)
    5. پردازنده گرافیکی هم به همون چیپست برمیگرده درسته قویتره ولی با توجه به شرایط اسنپ 810 برتری قطعی نسبت به آدرنو 418 در چیپ اسنپ 808 نداره.
    سوالی دارم ازتون: اینکه یه بازی اچ دی مثه نیدفور اسپید نو لیمیتس و 5 ثانیه سریعتر باز کنید و حین بازی انقد دستگاه داغ بشه که مجبور بشید برای جلوگیری از آسیب رسیدن به دستگاه در اثر گرما اون برنامه رو 20 دقیقه زودتر ببندید بهتره یا اینکه 5 ثانیه دیرتر باز کنید که از اونور بتونید 20 دقیقه بیشتر استفاده کنید و دیرتر بازی و ببندید؟ منطق آدم کدوم و میگه؟ با جی 4 که خودم دارم از شارژ 100 به صفر با نور آخر نیدفور اسپید نو لیمیتس بازی کردم و دمای گوشی رو حداکثر 40 درجه موند و تکون نخوره از جایی که جی 4 قاب چرمی داره که پشت قاب آلیاژی برای دفع حرارت و خود چرم که جذب گرماش 80 درصد کمتر از فلز و … است و حضور موثر سیستم جی رم باعث میشه هیچ محدودیتی حین بازی نداشته باشم و حال کنم. نه نور صفحه خودکار کم شد نه بازی ناگهانی بسته نه گوشی اسیب دید.
    6. من خوندم که هر دو تا 2 ترابایت و ساپورت میکنن ولی تو ویدیویی رونمایی از وی 10 دیدم 200 گیگابایت بود حالا از این بحث بگذریم کارت حافظه دوترابایت و داریم؟ کی میخره اگه باشه؟ قیمتش باید 500 تومنی بشه اگه بیاد. پس صرفا تبلیغاته. هر موقع اومد و قیمتش مناسب بود میگیم حرف شما متین. کی 2 ترابایت اطلاعات میریزه تو گوشیش. عمر نوح میخواد پر کردن 128 گیگش.=))=)) ببخشیدا شما نوشتید تا دوترابایت رم ساپورت میکنه. رم ساپورت نمیکنه میتونه یه اس دی کارت 2 ترابایتی رو در خودش مدیریت و پردازش کنه رم با این اس دی فرق دارن.
    7. بله کارل زایس یکی از بهترین هاست ولی از زایس قویترم داریم که اشنایدره. لنز اشنایدر و زایس در قدیم الایام هر دو در آلمان ساخته میشدند ولی الان فقط اشنایدر در المان زپساخته میشه. الان کیفیت اشنایدر به مراتب بیشتر از زایسه هست و قدرتمند تره. دوربین ها کنون میتونن مثال خوبی برای تائید حرف من باشند از طرفی یکی از بزگترین عکاس های حرفه ای جهان ( کالبی براون ) در مقایسه جی 4 ( حالا وی 10 از این امکاناتش بیشتر و قویتره ) با لنز کنون خودش که اف 1.8 بود گفت من جی 4 و انتخاب میکنم و حتی ساطیار امامی در روز رونمایی جی 4 اون و شگفت انگیز نام برد و اعلام کرد تا 80 درصد از قابلیت های دوربین های حرفه ای رو داره. وی 10 به مراتب بهتر و کاملتر از جی 4 هست و دیافراگمش از لومیا یک دهم عریض تره که باعث میشه 11 درصد نور بیشتری و جذب کنه. کیفیت دوربین به مگاپیکسل نیست به سنسور و حسگر و دیافراگم و لنزه. از طرفی سه فلشه بودن یه قابلیته دو فلشه بودن و لنز اسپکتورام داشتن یه قابلیته که این لنز که طیف رنگ نامیده میشه نور سفید و تنظیم میکنه که تو هیچ گوشی همراهی نیست پس یه برتری نسبت به همه داره. از طرفی لومیا سنسورش بزرگتره نسبت به وی 10 و وی 10 سیستم فوکس لیزری قویتر و دقیقتری نسبت به جی 4 داره لومیا که از این سیستم لیزر بهره ای نبرده. در اینباره باید در کنار هم مقایسه بشن تا بشه برتری پیدا کرد این اطلاعات فعلا روکاغذن.
    7. سبکتر بودن و باریکتر بودن و لومیا باعث میشه تا مقاومت بدنه بی نظیر وی 10 و نداشته باشه. درسته که باریکتره ولی وی 10 در پشتش با توجه به حرف آرنا که شما قبول داری میگم.از سیلیکون و منیزیم و یه لایه تیتانیومه که وقتی پشت وی 10 خط یا خشی بیفته مثه جی فلکس حالت خود ترمیمی داره. این کارایی و جنس بدنه تیتانیوم با پلاستیک فشرده شده یا همون پلی کربنات قابل مقایسه است؟ منطق آدم چی میگه؟ 27 گرم سنگینتر در عوض کیفیت و استحکام بسیار بیشتر کاملا منطقی و به صرفه است.
    8. مقابل حسگر عنبیه چشم لومیا قابلیت ناک کد و حسگر اثر انگشت ایستاده. حسگر اثر انگشت زیاد بهش اعتمادی نیست ولی ناک کد در حال حاضر در امنیت نمونه نداره. شما تا وقتی که الگوی ناک کد و ندونی نمیتونید باز کنید ولی میشه لومیا با قرار دادن در مقابل چشمتون باز کرد ولی تا وقتی که پترن من و در این ناک کد ندونید نمیتونید بازش کنید منم بکشید اون باز نمیشه. برتری با کدومه؟ منطق چی میگه؟
    9. صفحه نمایش هم که گفتم کوانتوم دیس پلی به دلایل زیادی قویتر و طبیعی تر از امولد هست. امولد مصرفش کمتر چون رنگ سیاه و با خاموش کردن اون پیکسل نشون میده اما ای پی اس زیرش نور میده هر کدوم یه ویژگی هایی دارند میشه گفت کسانی که دنبال رنگ طبیعی و زنده و نزدیک به واقعیت هستند ای پی اس خصوصا ( تریلومینیس سونی و کوانتوم دیسپلی ال جی و رتینا اچ دی آیفون ) انتخاب میکنند ولی کسانی که دنبال رنگی هستند که اغراق شده است و از واقعیت دور صرفا برای جذب چشم دنبال امولد میروند.
    نمیخواستم در این حد توضیح بدم ولی خط آخر شما من و وادار کرد.
    یه بخش خیلی کوچیک از تحقیقات و مشاهدات شخصی خودم هست که در خدمت شما و سایت سخت افزار و همچین دوستان و هواداران عزیز ال جی و مایکروسافت گذاشتم.
    امیدوارم تونسته باشم شما و بقیه رو که میگن لومیا 950 ایکس ال از وی 10 سرتره و قانع کنم که همچین خبری نیست متاسفانه.
    موفق و موید باشید.:-bd:-bd:-bd

    پاسخ
  15. Avatar امیر ال جی گفت:
    20 آبان 1394 در 10:26 ب.ظ

    یه ذره حرفام زیاده
    خدمت شما عرض شود که درباره هر دو گوشی و محصولاتشون ، تفکرات و نواوری هاشون اطلاعات کافی دارم و با تمامی اطلاعاتی که دارم میگم وی 10 یه سرو گردن بالاتره. برای حرفم هم دلیل دارم.
    کاشف به عمل اومد که شما نظر من و خوب نخوندید من تخریب برند نکردم و صحبت از درجا زدن این شرکت بعد از مدت ها برای ساخت یه گوشی در مقابل 4 ماه فعالیت و زحمت شرکت مقابل صحبت کردم. خوب مایکروسافت خسته نباشه جی ال ایکس هم بود میتونست همچین گوشی و تو این مدت بزنه. ثانیا من ننوشتم یه فلش گذاشته نظر من و خوب نخوندید. اما پاسخ به نظر شما به ترتیب مواردی که شخصا بهشون اشاره کردید. ولی قبلش بگم که آرنا منبع معتبری هست ولی گه گاهی نامربوط زیاد تحویل خلق الله میده فون آرنا از این سایت دقیق تره ولی اونم به همین شکل نامربوطاش کم نیست. یه بخشی از اطلاعاتتون و به این دو سایت بخش دیگر به سایت ایکس دی ای و بخش اصلی رو روی مشاهدات خودتون بزارید. دی ایکس او مارک هم که ولش کنید کلا شوخی زیاد میکنه.
    1. بالا بردن میلی آمپر دلیل بر نگه داشتن عمر بیشتر همیشه نیست.
    2. امکانات بیشتر اندروید نسبت ویندوز فون و روون بودن شگفت انگیز اندروید 5.1 در کنار رابط کاربری ال جی یو ایکس 4 پلاس در وی 10 باعث میشه که شایعات باگ خوردن و کند بودن و دیر عملکردن نسبت به بقیه سیستم عامل ها حداقلش از ال جی خصوصا در وی 10 و بعدش در جی 4 بیرون کشیده بشه.
    از لحاظ مدیریت برنامه هم 4 گیگ دی دی آر 4 وی 10 تو مدیریت برنامه ها همه رو به قاطعیت میگم میبلعه چون 3 گیگ دی دی ار 3 جی 4 نوت 5 و هم خرد چه برسه به این وی 10 قصه ما=))=))=)).
    3. شما با تلفنتون 25 ساعت صحبت میکنید؟ یه ذره زیاد نیست؟ فک میکنید آپدیت های ماهانه و گه گاهی دو ماه یه بار شرکت ال جی برای جی 4 به چه دلیلی بوده؟ مصرف باتری و مدت زمان مکالمه مدت زمان استفاده از اینترنت مدت زمان بخش فیلم و کمتر داغ شدن و بازدهی بیشتر و خصوصا بهتر کردن قابلیت باتری لایف و کارآمد شدنش جز تغییر و تخولات نرم افزاری هستند که در آپدیت های نرم افزاری برای جیی 4 عرضه شدند و من به چشم به تمامی این موارد و صحتشون رسیدم. معیار خرید گوشی به این دلیل بزاریم که میشه مثلا 5 ساعت بشتر صحبت کرد؟ منطقیه؟ ملاک خوبیه؟ دوربین و قدرت و صفحه نمایش و ول کنیم به این گیر بدیم؟
    4. کوالکام یه گاو پیشونی سفید خوش هیکل به اسم 810 داره که انقد داغ میکنه که از خرید گوشی هر کسی رو پشیمون میکنه. یه شرکتی مثه سونی که از این چیپست درس نگرفت دو بار در گوشی های زد3 پلاس و زد 5 استفاده کرد. در زد 5 با وجود خمیر سیلیکون و لوله هایی که تعبیه شده تا دما از گوشی خارج بشه کارآمد بوده ولی این چیپست هنوز در این گوشی با این همه تدابیر داغ میکنه چه برسه به بقیه. استفاده هوشمندانه ال جی از اسنپ 808 یه کار کاملا درست نیست چون قدرتش کمتره ولی مصرفش بهینه تره پس نمیشه گفت 810 بر 808 برتری تمام داره.;)
    5. پردازنده گرافیکی هم به همون چیپست برمیگرده درسته قویتره ولی با توجه به شرایط اسنپ 810 برتری قطعی نسبت به آدرنو 418 در چیپ اسنپ 808 نداره.
    سوالی دارم ازتون: اینکه یه بازی اچ دی مثه نیدفور اسپید نو لیمیتس و 5 ثانیه سریعتر باز کنید و حین بازی انقد دستگاه داغ بشه که مجبور بشید برای جلوگیری از آسیب رسیدن به دستگاه در اثر گرما اون برنامه رو 20 دقیقه زودتر ببندید بهتره یا اینکه 5 ثانیه دیرتر باز کنید که از اونور بتونید 20 دقیقه بیشتر استفاده کنید و دیرتر بازی و ببندید؟ منطق آدم کدوم و میگه؟ با جی 4 که خودم دارم از شارژ 100 به صفر با نور آخر نیدفور اسپید نو لیمیتس بازی کردم و دمای گوشی رو حداکثر 40 درجه موند و تکون نخوره از جایی که جی 4 قاب چرمی داره که پشت قاب آلیاژی برای دفع حرارت و خود چرم که جذب گرماش 80 درصد کمتر از فلز و … است و حضور موثر سیستم جی رم باعث میشه هیچ محدودیتی حین بازی نداشته باشم و حال کنم. نه نور صفحه خودکار کم شد نه بازی ناگهانی بسته نه گوشی اسیب دید.
    6. من خوندم که هر دو تا 2 ترابایت و ساپورت میکنن ولی تو ویدیویی رونمایی از وی 10 دیدم 200 گیگابایت بود حالا از این بحث بگذریم کارت حافظه دوترابایت و داریم؟ کی میخره اگه باشه؟ قیمتش باید 500 تومنی بشه اگه بیاد. پس صرفا تبلیغاته. هر موقع اومد و قیمتش مناسب بود میگیم حرف شما متین. کی 2 ترابایت اطلاعات میریزه تو گوشیش. عمر نوح میخواد پر کردن 128 گیگش.=))=)) ببخشیدا شما نوشتید تا دوترابایت رم ساپورت میکنه. رم ساپورت نمیکنه میتونه یه اس دی کارت 2 ترابایتی رو در خودش مدیریت و پردازش کنه رم با این اس دی فرق دارن.
    7. بله کارل زایس یکی از بهترین هاست ولی از زایس قویترم داریم که اشنایدره. لنز اشنایدر و زایس در قدیم الایام هر دو در آلمان ساخته میشدند ولی الان فقط اشنایدر در المان زپساخته میشه. الان کیفیت اشنایدر به مراتب بیشتر از زایسه هست و قدرتمند تره. دوربین ها کنون میتونن مثال خوبی برای تائید حرف من باشند از طرفی یکی از بزگترین عکاس های حرفه ای جهان ( کالبی براون ) در مقایسه جی 4 ( حالا وی 10 از این امکاناتش بیشتر و قویتره ) با لنز کنون خودش که اف 1.8 بود گفت من جی 4 و انتخاب میکنم و حتی ساطیار امامی در روز رونمایی جی 4 اون و شگفت انگیز نام برد و اعلام کرد تا 80 درصد از قابلیت های دوربین های حرفه ای رو داره. وی 10 به مراتب بهتر و کاملتر از جی 4 هست و دیافراگمش از لومیا یک دهم عریض تره که باعث میشه 11 درصد نور بیشتری و جذب کنه. کیفیت دوربین به مگاپیکسل نیست به سنسور و حسگر و دیافراگم و لنزه. از طرفی سه فلشه بودن یه قابلیته دو فلشه بودن و لنز اسپکتورام داشتن یه قابلیته که این لنز که طیف رنگ نامیده میشه نور سفید و تنظیم میکنه که تو هیچ گوشی همراهی نیست پس یه برتری نسبت به همه داره. از طرفی لومیا سنسورش بزرگتره نسبت به وی 10 و وی 10 سیستم فوکس لیزری قویتر و دقیقتری نسبت به جی 4 داره لومیا که از این سیستم لیزر بهره ای نبرده. در اینباره باید در کنار هم مقایسه بشن تا بشه برتری پیدا کرد این اطلاعات فعلا روکاغذن.
    7. سبکتر بودن و باریکتر بودن و لومیا باعث میشه تا مقاومت بدنه بی نظیر وی 10 و نداشته باشه. درسته که باریکتره ولی وی 10 در پشتش با توجه به حرف آرنا که شما قبول داری میگم.از سیلیکون و منیزیم و یه لایه تیتانیومه که وقتی پشت وی 10 خط یا خشی بیفته مثه جی فلکس حالت خود ترمیمی داره. این کارایی و جنس بدنه تیتانیوم با پلاستیک فشرده شده یا همون پلی کربنات قابل مقایسه است؟ منطق آدم چی میگه؟ 27 گرم سنگینتر در عوض کیفیت و استحکام بسیار بیشتر کاملا منطقی و به صرفه است.
    8. مقابل حسگر عنبیه چشم لومیا قابلیت ناک کد و حسگر اثر انگشت ایستاده. حسگر اثر انگشت زیاد بهش اعتمادی نیست ولی ناک کد در حال حاضر در امنیت نمونه نداره. شما تا وقتی که الگوی ناک کد و ندونی نمیتونید باز کنید ولی میشه لومیا با قرار دادن در مقابل چشمتون باز کرد ولی تا وقتی که پترن من و در این ناک کد ندونید نمیتونید بازش کنید منم بکشید اون باز نمیشه. برتری با کدومه؟ منطق چی میگه؟
    9. صفحه نمایش هم که گفتم کوانتوم دیس پلی به دلایل زیادی قویتر و طبیعی تر از امولد هست. امولد مصرفش کمتر چون رنگ سیاه و با خاموش کردن اون پیکسل نشون میده اما ای پی اس زیرش نور میده هر کدوم یه ویژگی هایی دارند میشه گفت کسانی که دنبال رنگ طبیعی و زنده و نزدیک به واقعیت هستند ای پی اس خصوصا ( تریلومینیس سونی و کوانتوم دیسپلی ال جی و رتینا اچ دی آیفون ) انتخاب میکنند ولی کسانی که دنبال رنگی هستند که اغراق شده است و از واقعیت دور صرفا برای جذب چشم دنبال امولد میروند.
    نمیخواستم در این حد توضیح بدم ولی خط آخر شما من و وادار کرد.
    یه بخش خیلی کوچیک از تحقیقات و مشاهدات شخصی خودم هست که در خدمت شما و سایت سخت افزار و همچین دوستان و هواداران عزیز ال جی و مایکروسافت گذاشتم.
    امیدوارم تونسته باشم شما و بقیه رو که میگن لومیا 950 ایکس ال از وی 10 سرتره و قانع کنم که همچین خبری نیست متاسفانه.
    موفق و موید باشید.:-bd:-bd:-bd

    پاسخ
  16. Avatar محسن گفت:
    20 آبان 1394 در 9:31 ب.ظ

    به نظر من هر کسی میاد و می گه فلان موبایل از لحاط پردازنده وگرافیک قوی تر و فلان موبایل یه زره ضعیف تر معلومه که هنوز نمی دونه موبایلی مثل g2 که مال 3 یا 4 سال پیش هم هست برای اجرای هیچ برنامه یا بازی مشکل نداره و قدرت پردازنده فقط بازار پول و درامد بیشتر برای افراد ساده هستش اگه شما با سیستم عامل لوبیا که به نظر من خوب نیست و برنامه و بازی بسیار کمتری واسش موجود هست علاقه داری حرفی نیست

    پاسخ
  17. Avatar محسن گفت:
    20 آبان 1394 در 9:20 ب.ظ

    شما برو به همون سامسونگ رای بده مثل اینک نطر سنجی قبلی حسابی روتون تاثییر گذاشته واقعا متاسفم لومیا شانس اورد نظر سنجی قبلی حسابی طرفدار های سامسونگ رو…..

    پاسخ
  18. Avatar امید گفت:
    20 آبان 1394 در 8:14 ب.ظ

    اینکه گفتم اگر نبود الجی مایکیالجی سونی اول میشدن رو هنوزم میگم.
    اما واقعیت اینه که کاربرهای امروزی چیزی بیش از این میخوان،
    از اینکه هی اعداد رو گنده تر کنن، هی رقم های بزرگ بزرگتر بگن ، هی سبکتر و باریکترش کنن،
    جواب خواست امروز رو نمیده ،
    قبول دارم که اگر اینها ملاک بود الجی و سونی اول بودن،
    اما شروع تغییر با ماکروسافت آغاز شده.
    اسمارتفون تبدیل میشه مینی کامپیوتر.
    لومیا 950xl

    پاسخ
  19. Avatar داود گفت:
    20 آبان 1394 در 7:53 ب.ظ

    جناب امیر ال جی عزیز فک کنم شما تحت تاثیر چیزی بودی که اینجوری کامنت میزاری رو چه حسابی اخه عزیزمن یکم تحقیق کن بعد بگو نو اور نبوده ضعیفه مشگل داره و . . . .

    دوست خوبم تخریب کردن یه برند واقعا کار جالبی نیست نه ال جی نه اپل نه سامسونگ نه ماکرو و برند های دیگه شما به نظرم نظرتونو بگی خیلی قشنگ تره تا با این نوع بیان زشت و بدون سند و مدرک راجب یه برندی نظر بدی

    اول از همه شروع میکنم برتری هایی که ماکرو داره رو میگم که دیگه نگی از هر نظری ال جی بهتره و ماکرو یه فلش گذاشته

    منبع صحبت من هم جی اس ام ارنا هست

    از نظر باطری باید به شما عرض کنم لومیا بهتره و 340 میلی امپر بالا تره
    از نظر مدیریت هم بهتر عمل کرته تو باتری و خیلی کم مصرف تره

    به طور مثال زمان صحبت کردن با به قول شما لوبیا 25 ساعت هست و ال جی 10 ساعت

    از نظر پردازنده هم باز لومیا بهتر اسنپ 810 Octa-core, 2000 MHz, در برابر 808 Hexa-core, 1800 MHz,

    از نظر پردازنده گرافیکی باز هم لومیا بهتره

    Adreno 430 در برابر Adreno 418

    از نظر حافظه هم به نظرم لومیا با ساپرت رم تا 2 ترابایت پیش گامه و بهتر

    دوربین رو نظری ندارم چن هیچ اطلاعاتی در زمینه عکاسی ندارم و تاثیر دیافراگم و . . . رو روی عکس نمیدونم ولی اطمینان دارم لنز های شرکت زایس از جمله بهترین لنز های دنیاس

    از نظر پیکسل هم باید لومیا 20 هستو ال جی 16 و امیدوارم واقعا خوب ظاهر شه تو این زمینه هم

    میرسیم به صفحه نمایش
    لومیا 4% نسبت به بدنه صفحه بزرگ تری داره از ال جی

    از نظر وزن لومیا سبک تره و باریک تر به نسبت ال جی

    قابلیت کانتینیوم رو به کامفیک بالا اضافه کن
    فلش 3 گانه که بهترین نورو برای عکس در اختیار میزاره و کاملا باعث طبیعی شدن و بهتر دیده شدن رنگ ها میشه
    لومیا از حسگر عنبه چشم برای باز کردن قفل صفحه استفاده میکنه

    قفل اثرانگشت رو هم که امنیتش رو یه بچه 4 ساله بردش زیر سوال وقتی پدرش خواب بود با اثر انگشت پدر خوابش وارد گوشی شد منابع هم توی گوگل موجود هست شرمنده لینک نمیدم

    سیستم عامل یک پارچه و خیلی چیزهای دیگه

    حداقل یکم تحقیق میکردی بعد میومدی به یه شرکت و فن های یه شرکت توهین میکردی

    پاسخ
  20. Avatar HR3 گفت:
    20 آبان 1394 در 7:38 ب.ظ

    با هیچ کدوم حال نمی کنم اما ترجیحاً رای به لومیا میدم چون از دیدم محصول کاملتری نسبت به محصول آواره ی LG هست

    پاسخ
  21. Avatar محسن گفت:
    20 آبان 1394 در 6:51 ب.ظ

    :-bd:-bd:-bd:-bd

    پاسخ
  22. Avatar آمید گفت:
    20 آبان 1394 در 6:45 ب.ظ

    درست میگی کامبیز عزیز
    قطعا رقابت پیچیده تر و جذاب تر خواهد شد.
    البته منظور من حکومت گوشیهای ماکروسافت نبود، بلکه تفکر جدیدی که داره وارد میشه
    مثله کاری که استیو جابزفقید انجام داد و تلفن رو تبدیل به اسمارتفون کرد.
    حالا داره اسمارتفون اسمارتفون تبدیل به مینی کامپیوتر می کنه.
    به قول یکی از دوستان به کامپیوترهای مینیاتوری.

    پاسخ
  23. Avatar امیر ال جی گفت:
    20 آبان 1394 در 6:07 ب.ظ

    به شخصه چیز خاصی در گوشی های لومیا مایکروسافت نمیبینم. نه محبوبیت اندروید و داره و نه نواوری. سه فلش بزاره ده تا بزاره شصتا بزاره هنر نکرده. صفحه نمایش های مضحک و جوک سامسونگ رو این دستگاه هم هست. صفحه نمایش هایی که قادر به تشخیص رنگ صحیح سفید و قرمز نیستند و فقط اغراق دارند رنگ های غیر طبیعی برای گول زدن و جذب کردن چشم ادم. زورش و زده این و داده. در مقابل شرکت ال جی پایبند به شعارش مونده. نواوری برای زندگی بهتر. مقاومت فوق العاده صفحه نمایش بی نظیر کوانتوم طراحی خلاقانه و منحصر به فرد صفحه نمایش دوم حسگر اثر انگشت این گوشی رو به یه گوشی تمام عیار تبدیل کرده. همچنین غول بزرگ تولید کننده اسپیکر که اقای هارمن کاردون باشه برای این گوشی سنگ تموم گذاشته. دوربین پیشرفته با لنز اشنایدر لنز طیف رنگ که دقیق تر از قبله. فوکِس لیزری که یه سریا بلد نیستن میگن فوکوس که از قبل دقیق تر شده.
    نمیدونم چه رای گیری مسخره ای هست
    که میگن لومیا بهتر از وی 10. لومیا گوشی بدی نیست ولی با زور و بدبختی تونسته یه گوشی درست حسابی بزنه. این اولیش بود نیاین بگین لومیا 1520 و 1020 اینا چیزی ندارن جز دوربین. ولی در مقابلش شرکتی ایستاده که برای سه سال پیاپی داره در زمینه اسمارت فون بهترین و بارها از سایت های مختلف بهترین برند سال و تیم طراحی شده و لوازم خانگیش هم حرف نداره. توی نظراتی که خوندم خنده دار بود که نوشته بودن صفحه نمایشش که جالب نیست. در حال حاض قوی ترین و پیشرفته ترین تکنولؤژی صفحه نمایش برای شرکت ال جیه.
    در حقیقت و کلیت هم امکانات وی 10 از لومیا بهتره و هم محبوب تر و هم کارامد تر. تو اندروید فعلا غول ال جیه.
    برید درباره اندروید جی 4 و وی 10 و رابط کاربریشون بخونید. نوشته برای ما بسیار جای تعجب داشت که یه گوشی اندرویدی در زمینه سرعت و روونی بسیار سریع است و انگار با ایفون کار میکنیم. اینکه میگن اندروید هنگ میکنه واسه 4 بود از 4 به بعد اندروید جای همه رو میگیره مخصوصا 6.
    از اونور هم ای او اس با رسیدن به نسخه نهم به تغییرات بزرگی رسیده.
    محبوب ترین ها این ها هستند.
    لوبیا ببخشید لومیا رو اخر پاییز میشمرن. =))=))=))=))=))
    به همون لومیا رای بدید چون نمیدونید ال جی چیه و نمیتونید درک کنید.
    عدس و لپه هم گذاشتن در کنار این لوبیا بهش رای بدین کلا حبوبات خوبه=))=))=))=))
    جاست وی 10 & جی 4

    پاسخ
  24. Avatar alialone5656 گفت:
    20 آبان 1394 در 5:41 ب.ظ

    فقط لومیا ilov to Microsoft Lumia 950 XL:smiley2:-bd

    پاسخ
  25. Avatar ali گفت:
    20 آبان 1394 در 5:33 ب.ظ

    فقط لومیا:-bd

    پاسخ
  26. Avatar بنده خدا گفت:
    20 آبان 1394 در 4:47 ب.ظ

    سخن شما درسته ولی مطمعنم قبل از این نظر حسگر اثرانگشت در لیست نبود بازم ممنون که رسیدیگی کردید

    پاسخ
  27. Avatar shoaib گفت:
    20 آبان 1394 در 3:43 ب.ظ

    هیچی مثل لومیا نمیشه.ilove you lumia:-bd:-bd

    پاسخ
  28. Avatar kambiz گفت:
    20 آبان 1394 در 3:39 ب.ظ

    اینطور نخواهد بود!
    تنها رقابت سنگین تر خواهد شد و اونهایی که نتون نوع آوری داشته باشن از گردونه حذف میشن!
    10 سال دیگه گوش های همراه خیلی باید جالب باشه!:x

    پاسخ
  29. Avatar kambiz گفت:
    20 آبان 1394 در 3:39 ب.ظ

    اینطور نخواهد بود!
    تنها رقابت سنگین تر خواهد شد و اونهایی که نتون نوع آوری داشته باشن از گردونه حذف میشن!
    10 سال دیگه گوش های همراه خیلی باید جالب باشه!:x

    پاسخ
  30. Avatar امید گفت:
    20 آبان 1394 در 2:39 ب.ظ

    به لحاظ سخت افزاری تفاوت عجیبی در ساپورت حافظه جانبی وجود نداره.
    به عبارتی از یه مرزی به بعد این توجه تنها یک نگاه بازاری هست.
    مثلا در حافظه های رم، از چهار گیگ به بالا دیگر تفاوت نیست و می توانید برای جذب عوام و بازار اعداد تخیلی بیان کرد
    که خوب ناصحیح هم نیست.
    اما کارایی مقوله‌ای حقیقی یست.

    پاسخ
  31. Avatar محمد یوسفی زاده گفت:
    20 آبان 1394 در 2:27 ب.ظ

    دوست گرامی بد نیست یه نگاهی به این تصویر که از همون لینک گرفته شده بندازید

    پاسخ
  32. Avatar سعید شکروی گفت:
    20 آبان 1394 در 2:14 ب.ظ

    دوست عزیز در بخش سایر مشخصات مورد صفحه نمایش دوم و اسکنر اثر انگشت ذکر شده است که مشاهده نکردید. در رابطه با حافظه داخلی، در لحظه نگارش مشخصات از آنجا که منبع اصلی برای بررسی مشخصات gsmarena است، مقدار وارد شده 128GB ذکر شد که اکنون با بررسی به 2TB تغییر نمود. ممنون از شما.

    پاسخ
  33. Avatar بنده خدا گفت:
    20 آبان 1394 در 12:45 ق.ظ

    شما اگه به این صفحهhttp://kala.sakhtafzarmag.com/smartphone/lg-v10 مراجعه کنید میبینید که بجای 2ترابایت میکرو اس دی زده 128 گیگ و هیچ حرفی از نمایشگر دوم و حسگر اثرانگشت نکرده که این خودش یه نوع اطلاع رسانی ناقصه

    پاسخ
  34. Avatar فلاس گفت:
    20 آبان 1394 در 10:20 ق.ظ

    اگه شما فکر کردی کسانی که اینجا رای میدن همه بی سواد و بی اطلاعاتن احتمالن آدرس رو اشتباه اومدی. کسایی که اینجا هستن کسانی هستن که اخبار و مقالات به روز تکنولوژی رو دنبال میکنن. کسانی هم که به لومیا رای میدن مطمئن باش خوب میدونن مایکروسافت تا 2-3 سال دیگه غول این صنعت میشه.
    سایت سخت افزار هم تمامی مشخصات و بررسی های این گوشه ها رو در زمان معرفی آنها چاپ و خبر رسانی کرده که میتونید اخبارشون رو دنبال کنید.

    پاسخ
  35. Avatar امید گفت:
    20 آبان 1394 در 10:01 ق.ظ

    اگر مایکی رو از مسابقه حذف کنیم بیشک الجی و سونی با ارزشترین گوشی‌های دنیا هستند.
    اما مسئله اینجاست که دوره حکومت ماکروسافت شروع شده، و در آتیه کار به جایی میرسه که به همه گوشیهای برندهای دیگه اسباب بازی خطاب کنیم.:l

    پاسخ
  36. Avatar امید گفت:
    20 آبان 1394 در 9:27 ق.ظ

    دوست عزیز من به شخصه کمپانی رو خیلی دوست دارم و حتی مدتی اونجا کار هم کردم و از بچگی که ریاست این کمپانی‌ کمپااقای خلیفه بود و الان که دیالمه هست میشناسم و احترام ویژه‌ای برای اون قائلم.
    اما صحبت اینه که لومیا رو نمیشه با چیزی مقایسه کرد.
    غول بزرگ از تو چراغ آزاد شده
    اینده در دستان ردموندیهاست.

    پاسخ
  37. Avatar بنده خدا گفت:
    20 آبان 1394 در 9:26 ق.ظ

    این رای گیری هم با کم اطلاعاتی مردم 100% به نفع لومیا تموم میشه ولی باید دوستان سخت افزاری بجای قرار دادن اطلاعات اشتباه در سایت خود یک مغاله در مورد این دو گوشی و معایبشون منتشر میکرد که مردم الکی رای ندن این رای گیری رو میشه بی ارزش حساب کرد

    پاسخ
  38. Avatar 10 گفت:
    20 آبان 1394 در 9:22 ق.ظ

    man khodam 2 sala windows phone stafadah mikonamB-)
    tamama barnamahaia mord niazamo az store windows phone badona kochik tarin moshkali downlod kardam
    :-bd

    پاسخ
  39. Avatar amir 2424 گفت:
    20 آبان 1394 در 9:13 ق.ظ

    فقط لومیا:-))—–گنجشک چیه کله پاچش چی باشه (الجی چیه که اسمارت فونش چی باشه )—–:-))فقط لومیا

    پاسخ
  40. Avatar amir 2424 گفت:
    20 آبان 1394 در 9:10 ق.ظ

    حتی هواوی هم از اسنپدراگون 808 هم استفاده نمی کنه چقدر این ال جی می خواد آبرو ببره:smiley4

    پاسخ
  41. Avatar amir 2424 گفت:
    20 آبان 1394 در 9:09 ق.ظ

    اگه نوکیا به عرصه اسمارت فون به خصوص اندرود برگرده- مثل تبلتی که اخیرا داد بیرون و فروش چشمگیری داشت -رکورد فروش رو از همه میگیره

    پاسخ
  42. Avatar amir 2424 گفت:
    20 آبان 1394 در 9:07 ق.ظ

    :-bd:-bd

    پاسخ
  43. Avatar amir 2424 گفت:
    20 آبان 1394 در 9:05 ق.ظ

    فقط لومیا—–ال جی تکلیفش با خودش معلوم نیست جی 4 پرچم دار هست (یعنی کلا سریGپرچم دار بودن) حالا وی 10 از جی 4 خیلی سر تره- با اینکه برند ال جی در قسمت اسمارت فون ها خیلی خوب نیست- لاقل هواوی و اوپو ازش خیلی بهترند:smiley4خلاصه گنجشک چیه که کله پاچش چی باشه:smiley4 ——– فقط لومیا

    پاسخ
  44. Avatar amir 2424 گفت:
    20 آبان 1394 در 9:00 ق.ظ

    لومیا جدید ترین طراحی ال جی را بسیار تحقیر آمیز نابود کرد:smiley4:smiley4

    پاسخ
  45. Avatar ali fani گفت:
    20 آبان 1394 در 2:30 ق.ظ

    بجز پردازنده یه چیز دیگه بگو نسبت به وی 10 بهتر باشه جالب خودت نظر خودت رو لایک کردیD:

    پاسخ
  46. Avatar ali fani گفت:
    20 آبان 1394 در 2:28 ق.ظ

    با گوشی میان رده؟لومیا با کدوم گوشی میان رده مقایسه شده؟محض اطلاع بعضی ها الجی وی 10 گوشی بالا رده و گرونی هست که تا 2ترابایت مموری اس دی پشتیبانی میکنه وداری حسگر اثر انگشت و یک مانیتور 2.7 اینچ اضافی در بالای گوشی هست

    پاسخ
  47. Avatar PEYMAN گفت:
    19 آبان 1394 در 11:50 ب.ظ

    از این V10 خوشم نمیاد یعنی اصلا نمیشناسم ئ طراحی جالبی نداره پس راحت میگم لومیا

    پاسخ
  48. Avatar امید گفت:
    19 آبان 1394 در 9:50 ب.ظ

    فقط سرفیس فون.
    اندکی صبر…
    ردموندیها در راهند.:smiley6

    پاسخ
  49. Avatar امید گفت:
    19 آبان 1394 در 9:43 ب.ظ

    جناب برادران گرامی
    نسخه های قدیمی ویندوز فونا بودند و این نسخه جدید ویندوز موبایل 10 می باشد، شاید در نگاه اول فقط به نظر برسه که اسم این دو نسخه بی دلیل متفاوت می باشد.
    اما با کالبد شناسی کرنل های بیدرنگ در این سیستم عامل جدید متوجه تفاوت های بسیاری می شویم که شاید برای همه امروز قابل مشاهده نباشد.
    صبر کنید و ببینید روزی را که فایلهای اگزه در داخل گوشی‌های همراه قابل استفاده میشه.

    پاسخ
  50. Avatar فلاس گفت:
    19 آبان 1394 در 9:08 ب.ظ

    هرچی باشه حداقل شما بدون نیاز به بازار یا شیلتر شکن میتونی مستقیم از استور وینفون برنامه بگیری. حداقل مایکروسافت از خیلی لحاظ تو ایران بهتره و شیلتر نیست مثل گوگل و مخلفاتش:-bd

    پاسخ
« دیدگاه‌های قدیمی
دیدگاه‌های تازه‌تر »

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.

پربحث‌ترین‌ها

  • قطعی‌های اینترنت به‌صورت روزانه 4

    خط‌ونشان ایرانسل: قیمت تعرفه‌ها بالا نرود، قطعی‌های اینترنت روزانه خواهیم داشت!

  • ماجرای از کار افتادن تلویزیون های هوشمند اسنوا و دوو چیست؟ 3

    ماجرای از کار افتادن تلویزیون های هوشمند اسنوا و دوو (به‌روزرسانی: مشکل برطرف شد)

  • بررسی ریلمی C75 – این گوشی اقتصادیِ جان سخت 2

    بررسی ریلمی C75 – این گوشی اقتصادیِ جان سخت

  • گوشی نوکیا تقلبی در ایران 2

    تولید گوشی نوکیا تقلبی در ایران؛ قانونی‌تر از همیشه

آخرین بررسی‌ها

8.4

بررسی ریلمی C75 – این گوشی اقتصادیِ جان سخت

8.6

بررسی مادربرد گیگابایت B860 GAMING X WIFI6E

9

بررسی کیس گیگابایت AORUS C500 GLASS

8.5

بررسی کیس آراد گرین - گیمینگ خوش قیمت و خوش ساخت (اعلام برنده)

9.4

بررسی سلطان ایرکولینگ دنیا  ASSASSIN IV VC VISION دیپ کول

آخرین مطالب دینو

هوای پاک چین زمین را گرم‌تر می‌کند!

گرمایش جهانی از حدود سال 2010 با سرعت بیشتری…

  • نشانه‌های پنهان افسردگی در کودکان که نباید نادیده بگیرید!

  • چرا زوال عقل در افراد جوان نادیده گرفته می‌شود؟

  • خواندن یا گوش دادن؟ کدام یک مغز را بیشتر درگیر می‌کند؟

  • اگر نوزادی در فضا به دنیا بیاید، چه بر سرش می‌آید؟

  • مطلب بعدی براکت خنک کننده مایع Corsair برای کدام کارت گرافیک ها ارائه می شود؟
  • مطلب قبلی ماوس جدید Razer Naga Chorma MMO با 12 کلید مکانیکی
  • آخرین مطالب
  • محبوب‌ترین مطالب
  • بازی Swords of Legends

    بازی Swords of Legends با بهره‌گیری از موتور آنریل 5 معرفی شد

  • آیا اینتل یک پردازنده Bartlett Lake-S جدید را با 12 هسته P به بازار عرضه می‌کند؟

  • سورپرایز اپل برای پاییز 1404: سه محصول غیرمنتظره در راهند!

  • آیفون 18 اپل، سال آینده عرضه نخواهد شد!

  • کارت گرافیک عرضه نشده RTX TITAN ADA انویدیا از یک آداپتور 6×8 پین استفاده می‌کرد

  • قطعی‌های اینترنت به‌صورت روزانه 4

    خط‌ونشان ایرانسل: قیمت تعرفه‌ها بالا نرود، قطعی‌های اینترنت روزانه خواهیم داشت!

  • ماجرای از کار افتادن تلویزیون های هوشمند اسنوا و دوو چیست؟ 3

    ماجرای از کار افتادن تلویزیون های هوشمند اسنوا و دوو (به‌روزرسانی: مشکل برطرف شد)

  • بررسی ریلمی C75 – این گوشی اقتصادیِ جان سخت 2

    بررسی ریلمی C75 – این گوشی اقتصادیِ جان سخت

  • گوشی نوکیا تقلبی در ایران 2

    تولید گوشی نوکیا تقلبی در ایران؛ قانونی‌تر از همیشه

  • فرایند توسعه ریمیک Max Payne 1+2 1

    گزارش رمدی؛ راکستار روی فرایند توسعه ریمیک Max Payne 1+2 مستقیم نظارت می‌کند

آخرین دیدگاه‌ها

  • Avatar
    رضا گفته است:
    همین چندوقت پیش اینا گرون کردن وزیر ارتباطات که یادم نمیاد...
  • Avatar
    پیمان گفته است:
    میتونید از ایران برید با این اینترنت دو هزاریتون وقتی برق...
  • Avatar
    مهمان گفته است:
    خیلی وقت نیست که گرون کردید، همین زمان زارع پور بود...
  • Avatar
    خداداد گفته است:
    اصل ما تو دنیا با پیشرفت و خلاقیت در زمینه های...
  • Avatar
    مهدی گفته است:
    سلام خدا قوت سعوال. ابعاد کیس میگه تا ۳۴۰ میلی متر...
  • Avatar
    افسون گفته است:
    دقیقا منم همین مشکل و دارم
  • Avatar
    پویا رضایی گفته است:
    اگه اب نچکیده باشه اوکی
  • Avatar
    نگار خداپرست گفته است:
    برای تلویزیون
  • Avatar
    نگار خداپرست گفته است:
    سلام تگه مایع نچکه ازش مناسب برای تلویزیون
  • Avatar
    پری گفته است:
    من یک کنکوری بودم کل کارامو با این بسته انجام می‌دادم...
راهنمای خرید ماوس و کیبورد 2
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید موس و کیبورد با بودجه‌های مختلف (مرداد 1404)
16 مرداد 1404
راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ 469
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه های مختلف (مرداد 1404)
13 مرداد 1404
راهنمای خرید مانیتور 68
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید مانیتور با بهترین قیمت در بودجه‌های مختلف (مرداد 1404)
12 مرداد 1404
راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف 1,300
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف (مرداد 1404)
6 مرداد 1404
راهنمای خرید گوشی موبایل 491
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید گوشی موبایل بر اساس بودجه‌های مختلف (مرداد 1404)
5 مرداد 1404
راهنمای خرید تبلت 7
تبلت راهنمای خرید و مشاوره هایلایت
راهنمای خرید تبلت بر اساس بودجه‌های مختلف (تابستان 1404)
25 تیر 1404
  • سخت‌افزارمگ
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • استخدام
سخت‌افزارمگ

© 2025 Sakhtafzarmag.Com. All Rights Reserved.

صفحه نخست » اخبار و مقالات » گوشی موبایل » رای گیری انتخاب بهترین گوشی سال 2015 (دور دوم: لومیا 950 اکس ال در برابر V10)

ورود

عضویت

رمزتان را گم کرده‌اید؟

عضویت | رمزتان را گم کرده‌اید؟
| بازگشت به ورود