در حال حاضر تعداد اندکی از عناوین پلی استیشن 5 از فناوری Ray Tracing پشتیبانی می کنند که اسپایدرمن جدید یکی از این عناوین است. مرد عنکبوتی: مایلز مورالس کاربران را در انتخاب بین یک حالت پرفورمنس مد با نرخ 60 فریم بر ثانیه و حالت گرافیکی تر Fidelity با نرخ 30 فریم بر ثانیه محدود می کرد. این موضوع خصوصا برای PC گیمرهایی که به سراغ کنسول نسل جدید سونی رفته بودند جالب نبود. به همین دلیل این دسته از کاربران اقدام به سفارشی کردن تنظیمات برای رسیدن به حالت گرافیکی دلخواه خود می کردند. خوشبختانه نسخه PS5 بازی Spider-Man: Miles Morales از امروز امکانات شخصی سازی بیشتری را در اختیار بازیکنان خود قرار می دهد.
این بازی از طریق تنظیمات جدید گرافیکی به کاربران اجازه می دهد که ضمن سفارشی سازی بیشتر تنظیمات بصری، از گیم پلی 60 فریم بر ثانیه در حالت فعال بودن ری تریسینگ لذت ببرند. هر چند در این حالت مقداری از کیفیت گرافیکی بازی کاسته در افکت های ری تریسینگ کاسته می شود و همچنین رزولوشن رندرها کاهش پیدا می کند. اما دقیقا مشخص نیست که Spider-Man: Miles Morales بر روی حالت جدید Performance RT با چه رزولوشنی اجرا می شود. هر چند طبق بررسی عملی صورت گرفته از این حالت، گرافیک بازی در حالت Performance RT حتی بر روی نمایشگرهای 4K همچنان عالی به نظر می رسد.
به نظر این حالت با رزولوشن 1440P اجرا می شود. با اینکه در این حالت بازی با سرعت ثابت 60 فریم بر ثانیه اجرا می شود، اما لگ هایی در بازی دیده شده که به ندرت پیش می آیند و افت فریم کمی را کاربران تجربه خواهند کرد.
بیشتر بخوانید: تریلر گیم پلی جدید بازی Spider-Man: Miles Morales – انحصاری قدرتمند سونی
خیلیییییییییییییی خوب
عالی است خیلی
عالی