با نزدیک شدن به سال 2025، GTA 6 به یکی از موضوعات داغ و غیرقابلاجتناب در صنعت بازی تبدیل شده است، چیزی که وقتی در پاییز آینده منتشر شود، هیچکس نمیتواند آن را نادیده بگیرد. با نزدیک شدن به زمان رونمایی این بازی، نظر مدیرعامل Take-Two درمورد GTA 6 منتشر شده و این بازی را یک محصول خارقالعاده برای نسل جدید بازیهای ویدیویی دانسته و ارزش صبر کردن برای آنرا نیز بسیار ارزشمند جلوه داد.
شرکت Take-Two، مالک راکاستار، قطعاً به دنبال تکرار موفقیتهای عظیم Grand Theft Auto 5 است؛ بازیای که با فروش بیش از 200 میلیون نسخه، پس از Minecraft دومین بازی پرفروش تاریخ شده است. مدیر عامل این شرکت، استراس زلنیک، اخیراً در یک مصاحبه ویدیویی با کانر ماثر، به طور مختصر درباره نسخه جدید Grand Theft Auto صحبت کرده و آن را با یک جمله هیجانانگیز معرفی کرده است.
در ادامهی صحبتها، زلنیک دربارهی بازخورد جامعهی GTA صحبت کرد و به نظر میرسید که اشاره به ویژگیها و محتوای جدیدی داشت که راکاستار برای GTA 6 آماده کرده است؛ محتوایی که طرفداران حتی در تصورشان هم نمیگنجید.
مدیرعامل Take-Two: من معتقدم که این بازی فوقالعاده خواهد بود و قطعاً ارزش انتظار را دارد
ما حتماً به نظرات طرفداران گوش میدهیم، صد در صد. در دنیای کسبوکار ما، باید این کار را انجام دهید و این امکان را دارید. اما یادتان باشد که بزرگترین موفقیتها همیشه از جاهایی میآیند که انتظارشان را ندارید. هر چیزی که ما انجام میدهیم باید جدید و متفاوت باشد، نه اینکه فقط شبیه چیزی باشد که قبلاً دیدهایم. بنابراین، وقتی مردم در مورد چیزی که در بازار موجود است نظر میدهند، یعنی به چیزی نگاه میکنند که قبلاً انجام شده است. تیمهای ما در حال تمرکز بر روی چیزهایی هستند که شما حتی به آن فکر هم نکردهاید؛ مثل این که فکر میکنید منتظر یک چیز خاص هستید، اما آنچه که ارائه خواهیم داد خیلی بزرگتر، بهتر، هیجانانگیزتر و زیباتر از چیزی است که شما میتوانستید تصور کنید.
در بازنگری به GTA 5 و GTA Online (که به تازگی آپدیتی برای تعطیلات دریافت کرده)، زلنیک فاش کرد که Take-Two هیچگاه فکر نمیکرد که بازی تا این حد موفق شود یا حالت آنلاین آن اینقدر محبوب شود. حتی در ابتدا قرار نبود که ارز مجازی به بازی اضافه شود.
فکر نمیکنم هیچکدام از ما چنین پیشبینی کرده بودیم. ما این موضوع را به عنوان یک افزودنی جذاب برای بازی میدیدیم. در ابتدا اصلاً قرار نبود ارز مجازی در بازی وجود داشته باشد و بنابراین قرار نبود که عامل اقتصادی باشد. در واقع، زمانی که تصمیم به اضافه کردن ارز مجازی گرفتیم، خیلی دیر بود، باید به سال 2013 نگاه کنید. و موفقیت آن بلافاصله به دست نیامد. شاید یادتان باشد که در ابتدا مشکلات زیادی داشتیم. چون همه چیز جدید بود و ما در حال نوآوری بودیم، مثل این میماند که هواپیمایی بسازید در حالی که از باند پرواز میکنید و همزمان در حال پرواز هستید. اما در نهایت، این موفقیت فوقالعاده و ماندگار شد و هنوز هم سالها بعد به عملکرد عالی خود ادامه میدهد. این شگفتانگیز است و نه، فکر نمیکنم هیچکدام از ما انتظار داشتیم که چنین چیزی رخ دهد. همچنین هرگز تصور نمیکردیم که 205 میلیون نسخه بفروشیم. این کاملاً فراتر از هر چیزی بود که ما به آن فکر کرده بودیم.
مدیرعامل Take-Two
مطالب مرتبط:
دیدگاهتان را بنویسید