شرکت «نینتندو» (Nintendo) در گذشته از بازی Hyrule Warriors احساس نگرانی کرده بود، چون این شرکت اعتقاد داشت این IP ممکن است به برند «افسانه زلد» (Legend of Zelda) اسیب بزند. بازی اکشن شمشیری Hyrule Warriors در سال 2014 برای کنسول Wii U عرضه شد.
عنوان Hyrule Warriors یک اثر جذاب غافلگیرکننده در زمان معرفی از سوی Nintendo بود. هیچ کس انتظار نداشت که فرانچایزهای Legend of Zelda و Dynasty Warriors با هم ادغام شوند و تجربه نهایی یک اثر اکشن «هک-اند-اسلش» (Hack & Slash) با استایل «افسانه زلدا» باشد. به همین دلیل شرکت Nintendo نگرانیهای جدی پیرامون این بازی در زمان لانچ داشته بود.
در آخرین اپیزود از پادکست Kit and Krysta، کارمندان سابق «نینتندو» اشاراتی به نگرانیهای گذشته «نینتندو» به بازی Hyrule Warriors پیش از عرضه روی کنسول Wii U کردند. اصلیترین نگرانیها این بود که برخی از کارکنان بخش «نینتندو آمریکا» (Nintendo of America) احساس کردند که کیفیت بازی ممکن است به نام فرنچایز Legend of Zelda آسیب برساند.
استقبال سران نینتندو از کیفیت نهایی بازی Hyrule Warriors
ظاهراً میزان ترسها به قدری زیاد بود که برخی از کارکنان NOA حتی فکر میکردند که بازی Hyrule Warriors نباید در منطقه آمریکایی شمالی عرضه شود. با این حال، این اثر در تابستان سال 2014 عرضه شد و نقدهای مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرد. این بازی بهتدریج به یکی از عناوین بزرگ پلتفرم Wii U تبدیل شد.
در واقع، شرکت Nintendo به قدری از کیفیت محصول راضی بود که تصمیم گرفت آن را برای کنسولهای 3DS و «سوییچ» (Switch) منتشر کند. در سال 2020، «نینتندو» دنباله این فرانچایز را با نام Hyrule Warriors: Age of Calamity در سال 2020 برای پلتفرم Nintendo Switch عرضه کرد.
دیدگاهتان را بنویسید