همانطور که احتمالا در جریان هستید تیم توسعه دهنده سری بازی های Assassin’s Creed از سال گذشته شروع به استفاده از عناصر نقش آفرینی در این فرنچایز کرده اند . در همین راستا شرکت یوبی سافت در تلاش است تا با در اختیار گذاشتن انتخاب ها و گزینه های بیشتر به بازیکنان ، آن ها بیشتر در فضای بازی احساس آزادی داشته باشند . اگرچه نسخه سال گذشته این سری یعنی Assassin’s Creed Origins شامل یک جهان بزرگ برای اکتشاف می شد اما Assassin’s Creed Odyssey به بازیکنان این شانس را می دهد تا شخصیت بازی خود را به درستی تعریف نمایند .
برای بحث در مورد این موضوع ، اخیرا سری ویدیویی به نام Behind the Odyssey منتشر شده است . در این ویدیو تیم توسعه دهنده بازی در مورد المان های نقش آفرینی ، صحنه های احساسی و پایان بازی در حالت های مختلف صحبت می کند . توسعه دهندگان Assassin’s Creed Odyssey نمی خواهند که با این انتخاب ها فرصت تجربه محتوا را از کاربران بگیرند بلکه تمایل دارند تا این انتخاب ها بیشتر در زمینه شخصی سازی شخصیت ، مبارزات و نحوه دسترسی کاربران به سناریو های مختلف بازی باشد .
داستان بازی Assassin’s Creed Odyssey در یونان باستان جریان دارد و بازیکنان می توانند دو شخصیت Alexios یا Kassandra را کنترل نمایند . در حال حاضر تا کنون چگونگی پیوند داستان این عنوان با سری های قبلی این مجموعه کاملا مشخص نشده است و باید تا زمان عرضه رسمی آن منتظر ماند . شایان ذکر است که بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 5 اکتبر برای پلتفرم های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد . در ادامه می توانید ویدیو بررسی المان هاینقش آفرینی بازی را مشاهده نمایید .
دیدگاهتان را بنویسید