مقایسه کیفیت تصویر بازی Deathloop قابلیتهای FSR 1.0، FSR 2.0 و DLSS 2.3 را به نمایش میگذارد که نشان میدهد FSR 2.0 پیشرفتهای گستردهای نسبت به FSR 1.0 داشته است. همچنین در این ویدیو عملکرد بازی با گرافیک RTX 3080 | i7 1070 نیز بررسی میشود که میتوانید در ادامه همراه ما تماشا کنید.
- سیستم پیشنهادی و حداقل سیستم مورد نیاز بازی Deathloop به همراه تنظیمات بصری و قابلیت پشتیبانی از AMD FSR
- تماشا کنید: تریلر گیم پلی بازی Deathloop در State of Play سونی
- زمان عرضه FidelityFX Super Resolution 2.0 به علاوه اولین بازیهای پشتیبانی کننده
مقایسه کیفیت تصویر بازی Deathloop
به تازگی یک ویدیوی مقایسه کیفیت تصویر بازی Deathloop به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده است که آخرین بازی استودیوی «آرکین» (Arkane) را با فعال بودن قابلیتهای AMD FSR و Nvidia DLSS به نمایش میگذارد. ویدیوی جدید توسط MxBenchmarkPC گردآوری شده است و گرافیک RTX 3080 | i7 1070 را در حالتهای مختلف بررسی میکند. در این ویدیو AMD FSR 2.0 با نسخه قبلی این فناوری ارتقای مقیاس یعنی AMD FSR 1.0 و با NVIDIA DLSS 2.3 مقایسه میشود.
نتیجه این مقایسه بهبودهایی را که FSR 2.0 نسبت به نسخه قبلی خود به همراه دارد، برجسته میکند. در برخی موارد نیز، بازی اجرا شده با FSR 2.0 تقریبا به خوبی NVIDIA DLSS است با این مزیت اضافه که کاربران برای استفاده از آن نیازی به داشتن پردازنده گرافیکی سری RTX 2000، 3000 ندارند. Deathloop تنها یکی از بازیهایی است که از AMD FSR 2.0 پشتیبانی میکند. از جمله سایر بازیهای تایید شده برای پشتیبانی از این قابلیت، میتوان به Microsoft Flight Simulator، Grounded، Forspoken و موارد دیگر اشاره کرد. در ادامه میتوانید ویدیو مقایسهای جدید را تماشا کنید:
نسل بعدی فناوری ارتقاء مقیاس بین پلتفرمی و منبع باز AMD یعنی FSR 2.0 به افزایش نرخ فریم در بازیهای پشتیبانی شده با استفاده از دادههای فریم قبلی کمک میکند تا کیفیت تصویر مشابه یا بهتر از تصویر بومی در همه رزولوشنها ارائه شود. این ویژگی از طیف گستردهای از محصولات و پلتفرمهای گرافیکی، از جمله AMD و راهحلهای رقیب منتخب، بدون نیاز به سخت افزار اختصاصی یادگیری ماشین پشتیبانی میکند. اولین عنوانی که از AMD FSR 2.0 پشتیبانی میکند، Deathloop استودیوهای «آرکین استودیوز» (Arkane Studios) و «بتسدا» (Bethesda) است که انتظار میرود این هفته از طریق بروزرسانی جدید در دسترس بازیکنان قرار گیرد.
داستان بازی
DEATHLOOP یک بازی شوتر اول شخص نسل بعدی از استودیوی لیون فرانسه آرکین به عنوان برنده جوایز Dishonored است. در این بازی، دو قاتل رقیب در یک حلقه زمانی مرموز در جزیره Blackreef به دام میافتند که محکوم به تکرار همان روز برای ابدیت هستند. تنها فرصت فرار آنها، پایان دادن به چرخه با ترور هشت هدف کلیدی قبل از تنظیم مجدد روز است. در این بازی شما باید از هر چرخه بیاموزید، مسیرهای جدید را امتحان کنید، اطلاعات تازهای جمعآوری کنید و سلاح و تواناییهای مختلف را بیابید. در هر حال بازیکنان باید هر کاری که میتوانند برای شکستن حلقه انجام دهند.
بازی Deathloop هم اکنون برای PC و کنسولهای پلی استیشن 5 در سراسر جهان در دسترس است.
شما درباره این مقایسه کیفیت تصویر بازی Deathloop چه نظری دارید و وجود این قابلیتهای متنوع را برای بازیها تا چه حد ضروری و موفق میدانید؟ در نظرات برای ما بنویسید که آیا طرفدار AMD هستید یا انویدیا؟
سلام.منظور ازبازی نسل بعدی که درمتن اشاره شده؛چیست؟/اصلا خصوصیات یاتعریف بازی نسل بعدی چیست؟…درموردسوال آخربایداعلام کنم که اصولا طرفدارamdهستم(علتش متنوع است)وثانیا نه تنها این قابلیت هاراضروری یا جالب نمی دانم؛بلکه معتقدم نشانه ضعفند.یک کارت انویدیا بااین قدرت واین همه هسته جورواجور وقیمت بسیارگران،چراذاتا وبشکل سخت افزاری نتواند فریم کافی تولیدکند؟ازدیدمن،این کارهردوشرکت بخصوص انویدیاکه هسته هایی برای هرچیزاختصاص داده؛نه تنهاهنرنیست؛بلکه نشانه ضعف است.یک کارت گرافیک با ساختار روتین خودش وبدون تقلب بایدبتواندفریم کافی تولید کند.ماشاا…کم قدرت وجثه وقیمت که ندارند.بازبرای فریم دهی کافی به رویکردهای کمکی نرم افزاری ومجازی روی می آورند؟!
دوست عزیز نسل بعدی منظور ارائه بازی صرفا برای جدیدترین نسل کنسولها یعنی PS5 و XBOX Series X هستش. جواب سوال دومتون رو هم دوستانی ک در زمینه کارت گرافیک تخصص دارن فکر کنم بهتر بتونن توضیح بدن.