هر چند که “انویدیا” قابلیت اجرای DXR را به کارت گرافیک های دیگر از GTX 1000 گرفنته تا GTX16xx آورده است، اما ویژگی های DLSS را همچنان تنها برای کارت گرافیک های سری RTX حفظ کرده است که البته با توجه به ویژگی های هسته RT و Tensor، تنها برای آنها میسر می شود.
و اینک بازی Anthem نیز به جمع پشتیبانان فناوری DLSS پیوست؛ فناوری DLSS یا همان Deep Learning Super Sampling، تنها با استفاده از کارت گرافیک های GeForce RTX قابل اجرا بوده و آپدیت جدید بازی Anthem، افزون بر حل مشکلات فنی بسیار، پشتیبانی از DLSS را برای گیمرهای این بازی به ارمغان خواهد آورد.
انویدیا اعلام کرده است که با فعال کردن ویژگی DLSS، می توانید نرخ فریم و سازگاری رندر را تا 40 درصد افزایش دهید! فناوری DLSS در این بازی، می توند در کارت گرافیک های GeForce RTX با دقت های 1440×2560 و 2160×3840 پیکسل اجرا شود. آنالیزهای گرافیکی چندانی از این بازی منتشر نشده است که این مسئله به دلیل استفاده از قفل خاص ضد کرک آن است؛ این بازی تنها در چند مرحله امکان تغییرات سخت افزاری را به شما می دهد که از این رو تست های آن بسیار محدود شده است.
این همه سر و صدا واسه 10 فرم!! الان 10 فرم تو 50 فرم میشه 40 درصد 😐 من معنی درصد رو متوجه نشدم یا اینا!!؟
این که تصویر کشیده میشه قبلا هم بودمثلا TAA ولی DLSS سخت افزاری هست!
اگه اشتباه می کنم بگید!
این DLSS می گیره گوشه کنارو تار و بلور میکنه و نرخ فریم بالا میره. این همه جنگ پیکسلی آخرش باید بشه این؟!
نسخه جدید فریمور انویدیا شامل فناوری dxr واسه سری پاسکال اومده ؟