مانند بسیاری از عناوین AAA که در این اواخر قرار بوده منتشر شوند، زمان انتشار فار کرای 6 که برای 18 فوریه برنامه ریزی شده بود، به 25 می سال 2021 موکول شد تا احتمالا بسیاری از طرفداران این عنوان بسیار محبوب و جامعه گیمرها از این اتفاقات تکراری احساس یاس و ناامیدی کنند. با این حال این تاخیر میتواند نکات مثبتی را نیز به همراه داشته باشد. در این مدت یوبی سافت میتواند تمام ویژگیهای برنامه ریزی شده با بازی یکپارچه کند. استودیوی کانادایی یوبی سافت به عنوان بخشی از همکاری با AMD، رسما پشتیبانی Far Cry 6 از DirectX Ray Tracing و همچنین فناوری Contrast Adaptive Sharpening و نرخ سایه زنی متغیر یا VRS را به همراه فناوری Hybrid SSR اعلام کرده است.
الکساندر پولیشچاک، رئیس بخش برنامه نویسی سه بعدی یوبی سافت ضمن اعلام این خبر گفته است که کمپانی از بابت جدیدترین فناوریهای AMD و اضافه کردن تعدادی از جذابترین آنها به فارکرای 6 تحت تاثیر قرار گرفته است. یوبی سافت و AMD به منظور ارائه تجربهای ایده آل از این بازی بر روی رزولوشن 4K با یکدیگر همکاری داشتهاند. این کار نیازمند پهنای باند بسیار زیادی به همراه حافظه یک کارت گرافیک Radeon RX 6000 با فناوری Infinity Cache است که میتواند به راحتی از پس این مهم با نرخ فریم بالا براید.
بیشتر بخوانید: یوبی سافت انتشار دو بازی Far Cry 6 و Rainbow Six Quarantine را به تعویق انداخت
دیدگاهتان را بنویسید