سالها از انتشار نخستین قسمت از سری بازیهای محبوب هیلو برای پلتفرم مایکروسافت میگذرد و حالا مجموعه بازیهای هیلو توسط استودیو 343 Industries آپدیت و بهینهسازی شده تا کاربران بتوانند بر روی نسل دستگاههای نسل بعد خاطرات گذشته را با کیفیت بصری بسیار بالاتر باری دیگر تجربه کنند. مجموعه بازیهای هیلو (هیلو 4 به زودی اضافه خواهد شد) که توسط 343 Industries جمع آوری و به نوعی ریمستر شده از اکس باکس وان تا کامپیوترهای شخصی را در بر میگیرد و همچنین برای کنسولهای نسل مایکروسافت یعنی اکس باکس سری اکس و سری اس نیز منتشر خواهد شد. اما پشتیبانی Halo: The Master Chief Collection از فناوری جذاب Ray Tracing فعلا نامشخص است.
احتمال پشتیبانی Halo: The Master Chief Collection از Ray Tracing
در جدیدترین بروزرسانی وب سایت توسعه دهندگان هیلو، سازندگان بازی به یکی از مهم ترین سوالات گیمرها پاسخ داده اند. کاربران به دنبال این هستند که ببینند مجموعه بازی های هیلو که به زودی منتشر خواهد شد آیا از فناوری ری تریسینگ پشتیبانی می کنند یا خیر. Ray Tracing یکی از مهم ترین ویژگی های جدید سخت افزاری محسوب می شود که در وهله اول برای ارائه تجربه گرافیکی بهتر از بازی های ویدئویی برای گیمرها تدارک دیده شده است. پاسخ مت هول، تهیه کننده ارشد عنوان هیلو در این مورد دقیقا پشتیبانی این عنوان از ری تریسینگ را تائید نکرده اما این موضوع را رد نیز نکرده است.
تهیه کننده بازی در رابطه با اضافه شدن این ویژگی به کالکشن هیلو ابراز علاقه و امیدواری کرده اما چالش هایی نیز در این راه وجود دارد. با این حال گفته شده تیم سازنده به نظرات گیمرها و طرفداران بازی احترام می گذارد و باید دید در آینده با همکاری توسعه دهندگان و طرفداران، چه اتفاقی خواهد افتاد. نسخه بهینه یافته مجموعه هیلو برای نسل بعد، با نرخ 60 فریم بر ثانیه با رزولوشن 4K بر روی اکس باکس سری اکس و 1080P بر روی ایکس باکس سری اس اجرا خواهد شد.
بیشتر بخوانید: نسخه نسل بعد Halo The Master Chief Collection با امکان ارتقای رایگان معرفی شد
دیدگاهتان را بنویسید