مدیر ارشد بایوویر از پیشرفت شگفت انگیز Mass Effect و Dragon Age و دورکاری کارمندان خود میگوید. در ادامه با جزییات بیشتر همراه ما باشید.
- آنریل انجین و بازی Mass Effect Next – دیگر خبری از فراست بایت نیست
- لغو اقتباس سینمایی Mass Effect – شاید پلتفرم بعدی تلویزیون باشد
- تماشا کنید: تریلر تیزر Mass Effect به نمایش درآمده در رویداد The Game Awards 2020
پیشرفت شگفت انگیز Mass Effect و Dragon Age
پس از دو سال بد پیاپی به دلیل همهگیری ویروس کرونا در جهان، سال 2021 یک بازگشت کوچک برای استودیوی «بایوویر» (BioWare) بود؛ زیرا، آنها موفق شدند نسخه ریمستر سه گانه (Mass Effect Legendary Edition) را بدون بحث و انتقاد زیادی منتشر کنند. اکنون که وارد سال 2022 میشویم، مدیر ارشد بایوویر «گری مک کی» (Gary McKay) اطلاعاتی را درباره وضعیت جدید استودیو ارائه کرده است. به نظر میرسد شاهد پیشرفت شگفت انگیز Mass Effect و Dragon Age هستیم. در ادامه توضیحات مک کی را درباره این دو پروژه در حال ساخت میخوانید:
ما سخت در حال کار روی دنبالههای بعدی دو فرانچایز «دراگون ایج» (Dragon Age) و «مس افکت» (Mass Effect) هستیم. در حال حاضر من از هر دو تیم سازنده پیشرفت باورنکردنی و مثبتی میبینم. اگر در مورد مس افکت کنجکاو هستید، به شما پیشنهاد میکنم به پوستری که در N7 Day منتشر کردیم، نگاهی بیندازید. اگر به جزییات آن دقت کنید، چند نکته پنهان را میبینید.
در مورد پروژه دراگون ایج نیز باید بگویم که ما یک گروه کهنه کار از توسعه دهندگان با استعداد داریم که روی دنباله بعدی این فرانچایز کار میکنند. ما روی یک تجربه تک نفره متمرکز شدهایم که بر اساس انتخابهای مهم ساخته شده است.
جایگاه مدیر ارشد بایوویر
مک کی در ادامه صحبتهای خود درباره جایگاهی که در بایوویر به عهده گرفته و اهداف او برای استودیو میگوید:
زمانی که نقش مدیر ارشد را بر عهده گرفتم، درباره بازسازی شهرت استودیو صحبت کردم و این موضوع همچنان یک اولویت بزرگ باقی مانده است. ما تمرکز ویژه خود را بر بازسازی اعتماد طرفداران و اعضای جامعه خود گذاشتهایم و قصد داریم این کار را با ارائه انواع بازیهایی که بیشتر به خاطر آنها شناخته شده هستیم انجام دهیم. همچنین تاکید داریم که اطمینان حاصل کنیم این پروژهها از بالاترین کیفیت لازم برخوردار هستند. ماموریت ما این است که «جهانی از ماجراجویی، درگیری و همراهی ایجاد کنیم که به شما الهام میبخشد تا قهرمان داستان خود شوید».
ما میخواهیم انتشار بازیهایمان لحظات مهمی در صنعت گیم دنیا باشد و احساس میکنیم که افراد مناسب، تمرکز خلاقانه مناسب و حمایت «الکترونیک آرتز» (EA) را برای تحقق وعده خود داریم.
دورکاری اعضای تیم
اگر چه اخیرا متوجه شدیم که مدیر ارشد خلاق دراگون ایج، استودیو بایوویر را ترک کرده است؛ اما، صحبتهای مک کی بسیار امیدوار کننده به نظر میرسد. ما هم امیدواریم مک کی فقط چهرهای شاد و غیرواقعی از همه چیز نشان ندهد و نتیجه خوبی از تلاشهای او ببینیم. جالب اینجاست که او همچنین فاش میکند که بایوویو به رویکرد «هیبرید» خود ادامه میدهد و توسعه دهندگان این گزینه را دارند که در دفتر استودیو یا از راه دور کار کنند. مهمتر از همه، این بدان معناست که استعدادها دیگر مجبور نخواهند بود برای کار در این مجموعه به شرکت مادر کانادایی بایوویر در ادمونتون یا آستین بروند. در ادامه توضیحات او را بخوانید:
بیماری همهگیر کرونا به ما آموخته است که چگونه میتوانیم به بهترین شکل با هم کار کنیم، حتی زمانی که اعضای تیم از سراسر آمریکای شمالی و از صدها مکان مختلف روی این پروژهها کار میکنند. اکنون، از آنچه آموختهایم استفاده میکنیم و آن را در یک مدل کاری جدید به کار میگیریم که انعطاف پذیری را برای همه افراد در استودیو تضمین میکند. هدف ما این است که به سمت شرایطی برویم که همه در زمان دورکاری دوست دارند و در عین حال به افراد این فرصت را میدهیم که با انعطاف پذیری بیشتری به دفتر بازگردند.
همین طور تغییر ظریف اما مهم دیگری که ایجاد کردهایم، در شیوههای استخدامی ما است. تا قبل از این فقط به دنبال افرادی بودیم که مایل به نقل مکان به آستین و ادمونتون باشند. اکنون ما به دنبال استعدادهای جدید از هر نقطه در آمریکای شمالی هستیم و آنها را در جایی که زندگی میکنند ملاقات خواهیم کرد.
بازه انتشار
درباره این دو پروژه در حال ساخت باید بگوییم که هنوز بازه انتشار و پلتفرمهای مورد نظر برای عناوین آینده Dragon Age و Mass Effect از سمت بایوویر مشخص نشده است. با این وجود انتظار میرود دراگون ایج در سال 2023 و قبل از مس افکت عرضه شود.
نظر شما درباره این پیشرفت شگفت انگیز Mass Effect و Dragon Age چیست؟ شما جزو طرفداران کدام یک از این فرانچایزهای محبوب هستید؟ از تجربیاتتان با این عناوین جذاب برای ما بنویسید.
دیدگاهتان را بنویسید