موضوعات داغ
  • نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۵
  • بازی GTA VI
  • هوش مصنوعی
  • استارلینک
  • چت‌بات‌ها
  • دینو
سخت افزار مگ
  • اخبار و مقالات
    • گوشی موبایل
      • لوازم جانبی موبایل
    • تبلت
    • لپ تاپ
    • دسکتاپ
      • مادربرد
      • پردازنده مرکزی
      • کارت گرافیک
      • تجهیزات ذخیره سازی
      • حافظه
      • صفحه نمایش
      • تجهیزات جانبی
    • تصویرگری دیجیتال
    • صوتی و تصویری
    • شبکه
    • نرم افزار و بازی
    • کالبدشکافی قطعات
    • مطالب گوناگون
  • لیست قیمت
    • گوشی موبایل
      • لیست قیمت روز گوشی‌های سامسونگ
      • لیست قیمت روز گوشی‌های شیائومی
      • لیست قیمت روز گوشی‌های هواوی
      • لیست قیمت روز گوشی های آنر
    • تبلت
    • لپ‌تاپ
    • قطعات کامپیوتر
      • لیست قیمت پردازنده
    • محصولات اپل
    • تجهیزات شبکه
    • لوازم خانگی
    • صوتی و تصویری
    • دوربین دیجیتال
    • تجهیزات بازی
    • خودرو
  • بررسی
    • بررسی گوشی موبایل
    • بررسی تبلت
    • بررسی لپ تاپ
    • دسکتاپ
      • بررسی کولر و فن
      • بررسی مادربرد
      • بررسی کارت گرافیک
      • بررسی تجهیزات ذخیره سازی
      • بررسی حافظه
      • بررسی منبع تغذیه و کیس
      • بررسی تجهیزات جانبی
      • بررسی صفحه نمایش
    • بررسی تصویرگری دیجیتال
    • بررسی صوتی و تصویری
    • بررسی شبکه
    • بررسی نرم افزار و بازی
    • بررسی گوناگون
  • راهنمای خرید
    • سیستم پیشنهادی
  • دانلود
  • ویژه
    • مسابقات
    • نمایشگاه
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

کارت گرافیک

کارت گرافیک جدید AMD در بازی ها رقابت را به پرچمداران واگذار کرد!

Avatarتوسط امیرحسین آریایی ·9 تیر 139622 اسفند 1398· 101

همانطور که می دانید در روزهای گذشته AMD تعداد محدودی از کارت گرافیک های مبتنی بر معماری وگا (Vega) با نام AMD Radeon Vega Frontier Edition را راهی بازار نمود. این کارت گرافیک دارای مشخصات فنی زیر است:

((ای ام دی دو نسخه ی AMD Radeon Vega Frontier Edition را با قیمت های 1000 و 1500 دلار راهی بازار می کند. یکی از نکات جالب توجه در این زمینه، استفاده از یک درایور واحد برای هر دو کارت گرافیک های گیمینگ و غیر گیمینگ Vega است. به عبارت ساده تر، نیازی به نصب درایورهای مجزا نبوده و زین پس درایورها برای کارت گرافیک های AMD Radeon Vega Frontier Edition و گیمینگ یکسان است. دو عدد کارت گرافیک Radeon Vega Frontier Edition موجود است که یکی از آنها با خنک کننده بادی و توان 300 وات و دیگر نیز با خنک کننده مایع و یک رادیاتور 12 سانتی متری وارد بازار می گردد که 370 وات توان حرارتی دارد. در این GPU از 4096 هسته ی Stream Processor و 64 واحد ROP استفاده شده است. توان پردازشی این محصول بر اساس پردازش های ممیز شناور (اعشاری) برابر با 13.1 ترافلاپ است. 16 گیگابایت حافظه گرافیکی HBM2 برای آن تعبیه شده است که یک رابط حافظه 2048 بیتی با پهنای باند 483 گیگابایت در ثانیه نیز این محصول را همراهی می کند.))

از آنجایی که با تعدد مدل های مبتنی بر معماری وگا مواجه هستیم، و مقایسه Detail های آنها کار ساده ای نخواهد بود، نظر شما را به جدول زیر جلب می کنیم:

نام کارت گرافیک

Radeon R9 Fury X

Radeon RX 480

Radeon RX Vega Frontier Edition

Radeon RX Vega (Gaming)

Radeon Pro Vega 64

Radeon Pro Vega 56

GPU

Fiji XT

Polaris 10

Vega 10

Vega 10

Vega 10

Vega 10

لیتوگرافی

28nm

14nm FinFET

FinFET

FinFET

FinFET

FinFET

Compute Units

64

36

64

TBA

64

56

Stream Processors

4096

2304

4096

TBA

4096

3584

پرفورمنس

8.6 TFLOPS
8.6 (FP16) TFLOPS

5.8 TFLOPS
5.8 (FP16) TFLOPS

13 TFLOLPS
25 (FP16) TFLOPS

TBA
TBA

~13 TFLOLPS
~25 (FP16) TFLOPS

11 TFLOLPS
22 (FP16) TFLOPS

Texture Mapping Units

256

144

256

256

256

224

Render Output Units

64

32

64

64

64

64

حافظه

4GB HBM

8GB GDDR5

16GB HBM2

TBA

16GB HBM2

8GB HBM2

رابط حافظه

4096-bit

256-bit

2048-bit

2048-bit

2048-bit

2048-bit

پهنای باند

512GB/s

256GB/s

484GB/s

TBA

TBA

400GB/s

توان حرارتی

275W

150W

300-375W

TBA

TBA

TBA

تاریخ عرضه

2015

2016

June 2017

July 2017

December 2017

December 2017

 

و اما یکی از مهمترین نکات قابل اشاره در این زمینه کارت گرافیک های AMD Radeon Vega Frontier Edition که به تازگی معرفی شده اند، زمینه کاری آنها است. این کارت گرافیک ها به واقع برای مواردی مانند تولید محتوا، انیمیشن، کاربردهای مهندسی، گرافیکی، طراحی، واقعیت مجازی، Workstation و… است. با این وجود همانطور که گفته شد، درایور هر دو مدل گیمینگ و غیر گیمینگ مشترک است که نشان از نبود تفاوت چشمگیر است. ساعاتی پیش مجموعه PCPer با در اختیار داشتن یک عدد از این کارت گرافیک ها، این محصول را با کارت گرافیک های پرچمدار دیگر اعم از GTX1080، GTX1080 Ti و AMD Fury مقایسه کرده است. اما اینبار بر خلاف گذشته، این کارت گرافیک نه در معیارهای عمومی و بنچمارکهای علمی، بلکه به طور مستقیم در بازی ها مورد بررسی قرار گرفته است.

نتایج منتشر شده حاکی از آن است که این کارت گرافیک دست کم در بازی، قادر به شکست GTX1080 Ti و GTX1080 نخواهد بود. در آزمون های مورد بحث در حین بازی، توان حرارتی کارت گرافیک Radeon Vega Frontier Edition به 280 وات رسیده است که به گفته AMD حداکثر 300 وات است. همچنین میزان جریان کشیده شده از اسلات PCIe نیز مقداری نامناسب گزارش شده است که البته با وجود کارنامه کارت گرافیک AMD RX480، مسئله تازه ای نیست. قضاوت و نتیجه گیری های دیگر با شما.

برچسب‌ها: AMD, کارت گرافیک amd vega, کارت گرافیک وگا, گرافیک amd, مقایسه کارت گرافیک, مقایسه کارت های گرافیک

بدون امتیاز
کمی صبر کنید...
تبلیغات
تبلیغات
سرخط خبرها:
  1. زارع‌پور: لطفاً پیام‌رسان‌های داخلی را تخریب نکنید!
  2. آموزش گام به گام نصب درایور قطعات سخت‌افزاری کامپیوتر
  3. گوشی پرچم‌دار (Nothing Phone (3 معرفی شد
  4. نسخه جدید امولاتور PCSX2 برای بهبود کیفیت بازی‌های کلاسیک PS2 منتشر شد
  5. منتظر کارت گرافیک‌های Arc جدید و نسل بعدی شتاب دهنده Gaudi اینتل باشید

مطالب مرتبط ...

  • 0

    کارت گرافیک های AMD Polaris نمی‌توانند Forspoken را اجرا کنند

    Avatarتوسط علی قربانی · 7 بهمن 1401 · 7 بهمن 1401

  • پردازنده AMD EPYC 0

    اولین اطلاعات از EPYC Bergamo و Athlon Monet – پردازنده‌هایی متفاوت

    Avatarتوسط محمد کرماجانی · 11 تیر 1400 · 11 تیر 1400

  • 0

    ارسال 200 هزار کارت گرافیک RDNA 4 در هفته‌های اول: موفقیت چشمگیر AMD

    Avatarتوسط سوما سبحانی · 29 اسفند 1403 · 29 اسفند 1403

مطالب گوناگون از دینو

6 ترند که در دکوراسیون خانه سال 2025 می‌ بینید

حقیقت هایی جالب در مورد بدن زنان و مردان که کمتر کسی از آن اطلاع دارد

رفتار های نادرست والدین منجر به مشکلات روانی فرزند در بزرگسالی می شود

101 دیدگاه

  • دیدگاه50
  1. Avatar سعید مداحی گفت:
    10 تیر 1396 در 7:37 ب.ظ

    – باوجوداینکه این کارت در گیمینگ ضعیف عمل کرده; ولی باید پذیرفت که هم اکنون سریعتراز titan xp در پردازشهای گرافیکی(غیر بازی) است.این مسئله بمرورزمان بهتر روشن می شود.

    پاسخ
  2. Avatar مهدی گفت:
    10 تیر 1396 در 7:33 ب.ظ

    حرف زدن باهات وقت تلف کردنه الفرد جان
    [quote]هر چقدر انویدیا خوب باشه بازم انتخابم کارت Amd هست[/quote]
    این نشون میده تعصب کور کورانه داری یعنی میدونی خرید کارت انویدیا بهتره اما باز هم AMD انتخاب میکنی
    تو هم یکی مثل رامین رستمی . حاضری دوتا 480 کراس کنی ولی یدونه 1080 نگیری
    دیگه زیر کامنتت پاسخ نمیزنم . درخواست دارم زیر کامنتم پاسخ نزار. موفق باشید

    پاسخ
  3. Avatar SkyrimKnight گفت:
    10 تیر 1396 در 7:25 ب.ظ

    خب بازی doom بود که ۶۰ فریم داده بود! الانم کارت 1080 سفارشی هم 72 فریم میده همین doom رو! پس پرچمدار وگا یه چی بین 1070 و 1080 میشه.

    پاسخ
  4. Avatar ALI گفت:
    10 تیر 1396 در 6:23 ب.ظ

    =))=))=)):emoji1

    پاسخ
  5. Avatar farzad گفت:
    10 تیر 1396 در 4:34 ب.ظ

    برا پلاریس دیگه بالا رده ای وجود نداره آخه. تهش همینه. نمیدونم دارین رو چی بحث میکنین.

    ضعف معماری یعنی اینکه توان ارایه به کارت قوی رو نداره. نمیدونم کجای این قابل درک نیس!!
    شما کلا دارین چیز دیگه ای رو بحث میکنین.

    همه توان خرید مثلا audi a6 رو ندارن ولی دلیل نداره شرکت ها خودشون رو محدود کنن به ساخت خودروهای کوچک چون همه توان ماشین های گرونتر رو ندارن.

    ضعف تکنولوژیک یعنی اینکه بن بست برا ارایه محصولی قویتر و بسنده کردن به محصولات ضعیف. داریم در مورد کارت گرافیک رده بالا حرف میزنیم که کلا دو شرکت دارن تولید میکنن تو دنیا. هر معماری هم حداقل 2 سال تو بازار باید باشه. وقتی amd نتونسته 2 سال هیچ حرفی برا گفتن داشته باشه یعنی اینکه توانش خیلی از حریفش کمتره.

    من نوعی پول دارم میخوام سیستم قوی ببندم. جناب آقای amd، همین الان چه گرافیک بالا رده با قیمت رقابتی داره که من بخرم؟
    وقتی میبینم رقیب داره خب این یعنی ضعف برای amd که نتونسته کارتی برا نیاز و خواسته من تولید کنه.
    بر خلاف تصور شما عده بسیاری کارت های 1070 و 1080 رو خریداری کردن. یعنی 500 دلار برا کارت رده بالا تو دنیای کنونی خیلی هم رقم بالایی نیست که حیلیا نتونن بپردازن.

    اینهمه طرفداری از amd رو بزارین کنار.

    همینجا من قسم میخورم اگه روزی amd کارت قویتر از انویدیا در محدوده خواسته من داشته باشه من بی شک amd انتخاب مبکنم. عزیز ما تهعدی نسبت به هیچ شرکتی نداریم که از اونا طرفداری کنیم. تعهد من به عقل ، تحقیق، مقایسات و جیب خودمه.

    واقعا بحث با شما آدم رو خسته میکنه. انقدر دارین رو طرفداریهاتون پافشاری میکنین.

    پاسخ
  6. Avatar kambiz گفت:
    10 تیر 1396 در 3:38 ب.ظ

    https://www.digikala.com/mag/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87-article/%D9%82%D9%88%DB%8C%E2%80%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%9B-%D8%A7%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D8%A7-%D8%AA%D8%A7/

    http://www.pcgamer.com/nvidia-titan-xp-introduced-as-the-worlds-most-powerful-graphics-card/

    p6000 کارت صنعتی هستش ربطی به اینجا نداره اونایی که می خوان بفهمن می فهمند من چی خواستم بگم.
    نفهماش هستند که نمی فهمند.

    پاسخ
  7. Avatar ALFARED گفت:
    10 تیر 1396 در 2:47 ب.ظ

    این تیکه
    ” میبینیم که تو قیمت برابر قدرت 1060 بیشتره”
    منظورم تو قیمت برابر قدرتش از 1060 بیشتره

    پاسخ
  8. Avatar ALFARED گفت:
    10 تیر 1396 در 2:43 ب.ظ

    شما هم متوجه منظور من نشدید من گفتم که دارم یه کارت میان رده رو با یه کارت میان رده مقایسه میکنم وقتی میبینم کارت میان ردش از کارت میان رده رقیب قویتر ظاهر شده پس این احتمال هست که کارتای رده بالاش هم بهتر باشن و اینکه همه توان خرید 1070 و 1080 ندارن و همونجور که که میبینید با همون میان رده خیلی خودشو کشید بالا همین برگ برندش بود وقتی میبینم که 580 از 1060 قویتره برای چی بیام پول بدم 1060 رو بخرم من دنبال کارتیم که با پولم بیشترین اش رو بخورم
    ضعف تکنولوژیکی منظورتون دقیقا چیه؟معماریش که قدیمیه درست ولی خب هنوز داره جواب میده قدرتمنده اگر رده بالا نداده میخواسته بیشتر روش کار کنه تا چیز دندون گیری باشه ولی خب مشکلات hbm صد راهش شد و باعث شد گرافیک با یه تاخییر زیادی بیاد
    در مورد مسالتون بازم میگم اگر نده نمیگم ضعف داشته وقتی میبینم تو میان رده بهتر از رقیباش بوده پپ اگر بیاد بالا رده بده میتونه بهتر از رقیباش باشه به هر حال سابقه شرکت رو میدونم چوریه قبلا قدرتمند بوده الانم میتونه باشه

    پاسخ
  9. Avatar ALFARED گفت:
    10 تیر 1396 در 2:34 ب.ظ

    من پایین گفتم اینجا هم میگم همه کارت رو اور نمیکنن از 100 در صد شاید 30 در صد کارت رو اور کنن و بازم میگم بازی که گذاشته برای تست یه بازی از رده خارج هست که حتی تو تست های پنج هم نیست و اینکه بازی مال سال 2011 هست تو بازیا الان باید دید اورکلاک کردن این دو کارت چقدر تاثییر داره رو بازیا
    و اینکه هر چقدر انویدیا خوب باشه بازم انتخابم کارت Amd هست چون اصلا از سیاست های انویدیا خوشم نمیاد و کلا شرکت منفوری هست برای رقابت

    پاسخ
  10. Avatar ALFARED گفت:
    10 تیر 1396 در 2:30 ب.ظ

    خوب برای خودتون جواب سر هم میکنید میدید
    خب اره باید تایتل Amd بزارم شما هم تایتل انویدیا گذاشتید و اینکه همرو من از یه رزولوشن انتخاب کردم چون به هر حالقرار نیست که 60 فریم بگیریم بالای 30 فریم هم مشکلی نداره و 30 فریم هم فریم ریت استاندارده
    فال اوت چرا اتفاقا تایتل انویدیا هست
    https://www.geforce.com/games-applications/pc-games/fallout-4
    ولی من نگفتم هیتمن هم هست هیتمن که تایتل Amd هست و اینو گفتم که Amd کم تایتل نداره
    خب بازی سوم که دووم باشه ولکان هست که خب کارتای amd خیلی بهتر اجرا میکنن و پروفرمنس بهتری میگیرن از مزیتای معماری Amd هست
    توم رایدر هم همونجور که گفتم تمام بازیا رو رو یه رزولوشن انتخاب کردم بعدشم دایرکس 11 اره ولی قرار نیست همه بازیا با دایرکس 11 ساخته بشن من دینال کارتی نیستم که تکنولوژی های قدیمی رو خوب اجرا کنه
    ویچر هم اره چون بازی تایتل انویدیاست ولی میبینیم که از 580 که عقبتر مونده و بازم رزولوشن مناسب هست
    ملاک 60 فریم نیست نبوده و نخواد هم بود فریم ریت استاندار 30 بوده تو کنسول ها هم همینه 30 بازی کاملا قابل بازی کردن هست
    اون گزینه انحصاری که بدرد انویدیا میخوره که حتی رو کارتای خودش چنان فریم رو میاره پایین که خاموش باشه بهتره حداقل که هر چند هیچ سایتی اینارو فعال نمیکنه
    580 هم اور کلاک شده باشه یا نباشه ولی یه کارت استاندارده و خوبه خودتون میگید ریبرند هر چند من خودم به عنوان سری 500 قبولش ندارم ولی میبینیم که تو قیمت برابر قدرت 1060 بیشتره و اینکه اون اورکلاکی که نشون میدی مربوط به یه بازی تاریخ مصرف گذشته هست که اونو با کارتای اون زمان هم میشه خیلی راحت فریم گرفت و اینکه همه نمیان گرافیک رو اور کنن و فک نکنید ملت گرافیک میخرن که اگر افت فریم داشتن اور کنن خب دیگه خوب میشه همه کارت رو همونجور که هست باهاش بازی میکنن پس بازم مقایسه اور کلاکتون از رده خارجه و بازم بگم که Amd بازی تایتل کم نداره

    پاسخ
  11. Avatar ALFARED گفت:
    10 تیر 1396 در 2:12 ب.ظ

    من طبق حرف خودشون اینو میگم کاری به بقیه ندارم این که قراره چن مدل باشه که دروغ نیست به هر حال برای هر رنج قیمتی باید یه کارتی داشته باشه

    پاسخ
  12. Avatar مهدی گفت:
    10 تیر 1396 در 1:45 ب.ظ

    دوست گرامی پایین تر برات تصاویر گذاشتم اینجا هم میزارم . کارت 580 نسخه اورکلاک شده 480 هست و اگه قراره با 1060 مقایسه بشه باید با 1060 اورکلاک شده مقایسه بشه لینک ([url]”https://www.techpowerup.com/reviews/Sapphire/RX_580_Nitro_Plus/33.html”[/url]) لینک ([url]”https://www.techpowerup.com/reviews/MSI/GTX_1060_Armor/33.html”[/url]) اورکلاک کردن کارتهای انویدیا دنگ و فنگ نداره ولی کارتهای AMD باید منتظر ریبرند باشید تا به صورت شرکتی اورکلاک شده باشه مثال اعلی سری 400 و 500 اینم تصاویر
    [img]https://tpucdn.com/reviews/Sapphire/RX_580_Nitro_Plus/images/perf_oc.png[/img]
    [img]https://tpucdn.com/reviews/MSI/GTX_1060_Armor/images/perf_oc.png[/img]
    موفق باشید و انتخاب خنکی داشته باشید =smile

    پاسخ
  13. Avatar مهدی گفت:
    10 تیر 1396 در 1:32 ب.ظ

    بازی اول که از همون اول کارتهای AMD بهتر جواب میدادن و تایتل برند خاصی نیست
    بازی دوم تایتل AMD هست ولی شما رزولوشن مناسب رو انتخاب نکردین . چون از فریم ریت استاندارد خیلی پایینتره
    بازی سوم که بر پایه والکان بود و نیاز به توضیح نداره .
    و اما بازیهایی فاال اوت و هیتمن که تایتل انویدیا نیستن !!!! تمام مانور تبلیغاتی AMD رو بازی هیتمن هست بعد میگی تایتل انویدیا ؟!!!!
    بازی تومب ریدر هم که دوباره رزولوشن مناسب رو انتخاب نکردی ولی در کل رو دایرکت 11 بازی رو اجرا کن متوجه تفاوت میشی . چون دایرکت 12 برا AMD بهتر کار میده .
    بازی ویچر 3 هم رزولوشن نامناسب . ولی در کل 1060 باز هم بهتر از 480 عمل میکنه . شما هر رزولوشن که دیدی رو نباید ملاک کار قرار بدی . ملاک حسابت بالای 60 فریم باشه اگه تو 1080 نتونه 60 فریم بده بنچمارک 2k و 4k بدرد نمیخوره . در ضمن بعضی بازیهای انویدیا تایتل تو تنظیمات گرافیکی یک گزینه انحصاری داره که فقط رو کارتهای انویدیا فعال میشه .
    با توجه به این که 580 نسخه اورکلاک شده 480 هست پس باید با 1060 اورکلاک شده مقایسه بشه لینک ([url]”https://www.techpowerup.com/reviews/Sapphire/RX_580_Nitro_Plus/33.html”[/url]) لینک ([url]”https://www.techpowerup.com/reviews/MSI/GTX_1060_Armor/33.html”[/url]) یک سال بعد پولاریس چندتا کارت اورکلاک شده به بازار عرضه کنه و برچسب سری 500 روش بزنه هنر نیست .
    [img]https://tpucdn.com/reviews/Sapphire/RX_580_Nitro_Plus/images/perf_oc.png[/img]
    [img]https://tpucdn.com/reviews/MSI/GTX_1060_Armor/images/perf_oc.png[/img]
    اگه کارتهای AMD با هزار بدبختی اورکلاک میشن و باید منتظر ریبرند شدن باشید . از اون طرف کارتهای انویدیا نیاز به ریبرند نیست و براحتی اورکلاک میشن

    پاسخ
  14. Avatar SkyrimKnight گفت:
    10 تیر 1396 در 12:59 ق.ظ

    از فردا رامین میاد تبلیغات میکنه:
    گیم ها الان فقط از ۱۰۰۰ هسته جی پی یو استفاده میکنن ولی تا ۲ ماه دیگه کلا یه دفعه همه گیم ها میپرن رو ۴۰۹۶ هسته،دیگه فقط با وگا میشه بازی کرد اینم لینکش:
    BrainlessTube.com/genre=sci-fi?vegaBeatingTitanXp

    پاسخ
  15. Avatar کاربر گفت:
    10 تیر 1396 در 12:45 ق.ظ

    باورش سخته که یک شرکت بزرگ اینوری خودشو مسخره کنه
    اگر قراره توی گیم اینقدر ضعیف باشه برای چی اصلا درایور گیمینگ داده!
    اینکه توی ورک استیشن از تایتان قوی تره ولی در گیمینگ فوق العاده ضعیف باشه اصلا با عقل جور در نمیاد مطمئن باشید یک جای کار میلنگه
    به نظر من اچ بی ام به هیچ وجه مناسب بازی نیست و ای ام دی باید خیلی وقت پیش میزاشتش کنار
    ای ام دی تقریبا 2 نسل شکست کامل خورده (از وقتی انویدیا سری 1000 رو داد بیرون بخش گرافیکی ای ام دی نابود شد)
    خیلی بعید به نظر میرسه که بتونه با سری گیمینگ وگا بازار رو بدست بگیره، حتی اگر پرچمدار انویدیا رو هم بزنه ، قیمتش اونقدر بالا خواهد بود که نتونه بازار رو بدست بگیره تازه از اون طرف هم اچ بی ام به شدت محدوده
    اگر ای ام دی نتونه یک تکون اساسی به خودش بده (مثل رایزن) و با GDDR6 در آینده کارتی نسازه که با پرچمدارای روز انویدیا رقابت کنه ، باید ورشکستگی خودش رو اعلام کنه و ما هم باید منتظر 2 برابر شدن قیمت کارت های گرافیکی باشیم
    البته امیدوارم بتونه خودش رو با کارت های گیمینگ وگا زنده نگه داره، بزودی همه چیز مشخص خواهد شد

    پاسخ
  16. Avatar SkyrimKnight گفت:
    10 تیر 1396 در 12:26 ق.ظ

    وقتی رامین رستمی رو قبول داری خب معلومه قبل از رونمایی کارت گرافیک قدرتش رو حساب میکنین! اخه کی گرافیک رو تست کرده که اینقدر دقیق درصد میدین! اصلا کارت وگا گیمینگ اومده که میگین ضعیف ترینش در حد 1070!

    پاسخ
  17. Avatar PACO GAMER گفت:
    10 تیر 1396 در 12:22 ق.ظ

    گیج قوی ترین کارت p6000

    پاسخ
  18. Avatar farzad گفت:
    10 تیر 1396 در 12:07 ق.ظ

    بخث من توان معماری و تکنولوژیکی هست نه موجودی بازار. به قطع اگه در توان پلاریس بود کارت پرچمداری میداد که بهترین باشه.
    شرکت ها تلاش میکنن در صدر باشن. نمیان برا میان رده هزینه و وقت بزارن. اونم تو رقابت امروز که هر برگ برنده باشه رو میکنن.

    معماری پلاریس ضعف تکنولوژیکی amd رو نشون داد که بعد سالیان دراز و مادیفای کردن معماری های قدیمی نتونست رقیب شایسته ای بیرون بده. اومد به یه مبان رده بسنده کرد. اومد به پروژه وگا مثلا سرعت بخشید تا پرچمدار بیرون بده و از رقیب عقب نیفته.

    کلام آخر اینکه اگه فرضا سامسونگ بعد یه سال بیاد به جای مثلا اس8 بهترین گوشیش باشه A7 و هرچند بتونه تو بازار میان رده فروشی برا خودش دست و پا کنه، شما نمیگی چقدر این سامسونگ ضعف داشت که نتونست به پرچمداری درمقابل پرچمداران رقیب بیرون بده؟نمیگی آخرین توان سامسونگ همین بود؟

    نمیدونم تونستم منظورمو برسونم یا نه. امیدوارم تونسته باشم.

    پاسخ
  19. Avatar محمد گفت:
    10 تیر 1396 در 12:01 ق.ظ

    میدونم نطرم تاید نمیشه چون عضو نیستم خخخخ
    ولی واقعن فاز شما چیه؟؟؟
    فک کردین amd نابود شه بشه به نفع من و شما میشه
    ن nvidia هم میاد قیمت کارت هاشو ی جوری میزاره که دگ ارزوی ی سیستم میان رده هم به دلمون بمونه
    واقعن این فن بازیا چیه مگه فوتباله؟
    شما فک کنین اگه amd ی گرافیک در حد ۱۰۸۰ میداد چی میشد
    واقعن اگه رقابتی نباشه فقط فقط فقط فقط ضرر میزنه به ما مصرف کننده ها
    بازم میدونم اصلا خونده نمیشه چ برسه به تایید خخخ=))=))=))=))

    پاسخ
  20. Avatar ALFARED گفت:
    10 تیر 1396 در 11:22 ق.ظ

    اون لینکو دیدم در این مورد حق با شماست ولی بازم من سر حرفم هستم بابت درایور گیمینگ
    شما فقط دوتا بازی گذاشتی اینکه تعداد بیشتر تایتل های یه شرکت دلیل خرید نمیشه aMD همیشه تایتل هاش جوری هست که رو کارتای انویدیا هم به خوبی جواب بده نه اینکه مثل انویدیا انحصار گرایی کنه
    https://tpucdn.com/reviews/Sapphire/RX_580_Nitro_Plus/images/bf1_2560_1440.png
    https://tpucdn.com/reviews/Sapphire/RX_580_Nitro_Plus/images/deusex_2560_1440.png
    https://tpucdn.com/reviews/Sapphire/RX_580_Nitro_Plus/images/doom_2560_1440.png
    و اینم یکی از بازیایی که موقع لانچ جزو تایتل های انویدیا بود که تکنولوژی هاشو به رخ میکشید
    https://tpucdn.com/reviews/Sapphire/RX_580_Nitro_Plus/images/fallout4_2560_1440.png
    https://tpucdn.com/reviews/Sapphire/RX_580_Nitro_Plus/images/hitman_2560_1440.png
    اینم تایتل شماره یک انویدیا که چقدر سر این بازی مانور داد و اینم نتیجش
    https://tpucdn.com/reviews/Sapphire/RX_580_Nitro_Plus/images/rottr_2560_1440.png
    و همینوطور این بازی که اینم تایتل انویدیا هست
    https://tpucdn.com/reviews/Sapphire/RX_580_Nitro_Plus/images/witcher3_2560_1440.png
    پس میبینی هر جور حسابش بکنی میبینی که همیشه تعدا بیشتر تایتل ها به نفع اون شرکت نیست این خودش بدترین حالته پس خرید کارتی که قدرت بیشتر بده منطقی تره و تایتل بودن بازی کشکه تقریبا

    پاسخ
  21. Avatar ALFARED گفت:
    10 تیر 1396 در 11:11 ق.ظ

    خب اینارو میدونم مسئله اینه که بعضا دیدم به تایتان ایکس معمولی هم میگن اکس پی ولی در هر صورت این کارت 4 در صد قدرت بیشتری داره نسبت به اکس پی بازم خیلیه اونم تو سینه بنچ ولی بازم میگم این کارت مخصوص گیم نیست درایور هاشم بهینه نشده برای اینکار صرفا چون حالت گیمینگ مود داره نمیشه اینو ملاک قبلا گفتن که وگا چن مدل هست و ضعیفترینش هم سطح 1070 هست بعدی میدونم وقیترینش فقط چن در صد از 1080 قویتر باشه به هر حال درایور ها خیلی تو پروفرمنس تاثیر دارن

    پاسخ
  22. Avatar Alireza گفت:
    10 تیر 1396 در 11:09 ق.ظ

    با سلام. دیدم بحث جدیه گفتم منم نظر بدم. دوستان بنچ مارکها یه چیز دیگس و تجربه استفاده یه چیز دیگه. با اینکه ای ام دی هم شرکت فوق لعاده ای هستش ولی واقعیت اینه که انویدیا خیلی بهتر عمل میکنه تو کار انیمیشن عرض میکنم. تو سایت اتودسک بعضی از کارتای انویدیا تایید نشدند اما باز هم عالی کار میکنن. در مورد قیمت هم بگم هیچ چیز بی دلیل ارزون نیست. هیچکس تکنولوژی خودش رو ارزون نمیفروشه. انویدیا ارزش قیمتشو داره مطمءن باشین. ممنون

    پاسخ
  23. Avatar ALFARED گفت:
    10 تیر 1396 در 11:07 ق.ظ

    خب فعلا ما داریم کارتای که موجود هست رو با هم میسنجیم قرار نیست کارت 580 رو با 1070 و1080 بسنجیم همردش 1060 هست مقایسه منصفانس الان داریم با توجه به چیزایی که تو بازار هست رو با هم میسنجیم نه چیزی که نیموده
    بعدشم شما میگید معماری پولاریس ضعیفتره.خب از چه لحاظ ضعیفتره ؟580 چه ضعفی نسبت به 1060 داره؟مصرفش بالاست؟قبول دماش بالاست؟قبول قدرتش بیشتر از 1060 هست اینم لینک
    https://www.techpowerup.com/reviews/Sapphire/RX_580_Nitro_Plus/35.html
    الان یه چیزی رو به من بگید ضعیف بودن پولاریس نسبت به پاسکال به غیر از اینایی که گفتم دیگه چی هست تو تعریف شما؟

    پاسخ
  24. Avatar farzad گفت:
    10 تیر 1396 در 10:11 ق.ظ

    دوست عزیز
    معماری پلاریس ضعیفتر از رقیب بود. ۱۰۶۰ کارت رده پایین پاسکال هست. مگه ما معماری رو با کارتهای رده پایین میخواییم بسنجیم!!!!
    نمیدونم چرا میخوایین همیشه یه جواب یا توجیهی پیدا کنین. حتی تو مورد پلاریس که دیگه همه اتفاق نظر داشتن که در حد رقیب نبود بازم یه توجیه عجیب پیدا میکنین.

    ادم هی میخواد بین طرفدارای amd تفاوت قایل بشه. بعیده این حرفا از شما

    پاسخ
  25. Avatar kambiz گفت:
    10 تیر 1396 در 9:24 ق.ظ

    من هم همینو میگم، زمان_معماری ربط نداره که مقایسش می کنید!
    این کارتو دیر دادن همین.

    پاسخ
  26. Avatar PACO GAMER گفت:
    10 تیر 1396 در 8:27 ق.ظ

    این 50 درصد از 1080 ضعیفتره با 16 گیگ و اون با 8 گیگ از 1080 قوی تره . عقل مردم به چشمشونه و با دیدن این بنچمارک ها نمیرن سراغ وگا و خودت هم صد ها برابر ضرر می کنی و همیشه amd می خری یا اینکه من می تونم به خدا قسم بخرم بیام تو خونت و سیستمت رو کالبد شکافی کنم یه 7700 با یه 1070 روشه ههههه:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4

    پاسخ
  27. Avatar PACO GAMER گفت:
    10 تیر 1396 در 8:25 ق.ظ

    وقتی افتاب از غرب طلوع کرد میاد یا وقتی که خورشید تموم شد :smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4

    پاسخ
  28. Avatar PACO GAMER گفت:
    10 تیر 1396 در 8:24 ق.ظ

    :smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4

    پاسخ
  29. Avatar PACO GAMER گفت:
    10 تیر 1396 در 8:24 ق.ظ

    دیگه بی سوادی رامین محررز شده چرا داری عمر کیبوردت رو تموم می کنی و اینو می گی :smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4

    پاسخ
  30. Avatar PACO GAMER گفت:
    10 تیر 1396 در 8:23 ق.ظ

    تو مثلا تخصص داری :smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4

    پاسخ
  31. Avatar PACO GAMER گفت:
    10 تیر 1396 در 8:23 ق.ظ

    موافقم البته ادم سوپر احمق می خره :smiley3:smiley3:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4

    پاسخ
  32. Avatar PACO GAMER گفت:
    10 تیر 1396 در 8:22 ق.ظ

    مگه تو خواب ببینی . حتی نتونست 1080 رو له کنه مردم عقلشون به چشمشونه :smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4
    :smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4
    :smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:-q:-q:-q:-q

    پاسخ
  33. Avatar PACO GAMER گفت:
    10 تیر 1396 در 8:22 ق.ظ

    اتفاقا درایور هردو نسخه وگا یکیه پس اصلا نباید با هم تفاوتی داشته باشن :smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4

    پاسخ
  34. Avatar PACO GAMER گفت:
    10 تیر 1396 در 8:20 ق.ظ

    اصلا درایور مخصوص بازی این وگا تولید نخواهد شد و داری طفره میری و میسوزی:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4 خب نیا توواین سایت

    پاسخ
  35. Avatar PACO GAMER گفت:
    10 تیر 1396 در 8:19 ق.ظ

    داری میسوزی که وگایی که 10 ساله منتظرشین نتوست با 1080 کوچیک مبارزه کنه ههههههه:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4

    پاسخ
  36. Avatar PACO GAMER گفت:
    10 تیر 1396 در 8:18 ق.ظ

    کجاش کاربرد titan xp رو داره . حتی با hbm2 نتونسته 1080 رو شکست بده و … :smiley4:smiley4:smiley4:smiley4

    پاسخ
  37. Avatar PACO GAMER گفت:
    10 تیر 1396 در 8:17 ق.ظ

    وگای با حافظه hbm2 نتونست با پاسکال رقابت کنه . دیگه ولتا نیار تو این اشغالا:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4

    پاسخ
  38. Avatar PACO GAMER گفت:
    10 تیر 1396 در 8:16 ق.ظ

    درایور گیمینگ این کارت با نسخه پرو هیچ تفاوتی ندارو نسخه پرو نتونست 1080 رو شکست بده ا:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4وا نوقت نسخه گیمینگ …

    پاسخ
  39. Avatar PACO GAMER گفت:
    10 تیر 1396 در 8:15 ق.ظ

    تو نت سرچ کنی برات هزار تا میاره :smiley4:smiley4:smiley4:smiley4

    پاسخ
  40. Avatar PACO GAMER گفت:
    10 تیر 1396 در 8:15 ق.ظ

    خرید انوبدبا منطقی تره

    پاسخ
  41. Avatar PACO GAMER گفت:
    10 تیر 1396 در 8:14 ق.ظ

    وقتی پرو این کارت از 1080 ضعیفتره دیگه کی حتی حاضر میشه گیمینگ این رو بخره :smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4

    پاسخ
  42. Avatar PACO GAMER گفت:
    10 تیر 1396 در 8:10 ق.ظ

    ایول

    پاسخ
  43. Avatar PACO GAMER گفت:
    10 تیر 1396 در 8:09 ق.ظ

    کی میگه قوی تر از 1080؟ این کارت و کارت گیمینگ درایورشون یکیه پس بین این و کارت گیمینگ وگا هیچ تفاوتی نیست . پس این با این حافظه زیاد نتونست 1080 رو شکست بده اونوقت کارت گیمینگ وگا حتی نمی تونه 970 رو شکست بده .

    پاسخ
  44. Avatar PACO GAMER گفت:
    10 تیر 1396 در 8:07 ق.ظ

    همین این کارت که قدرت خام و غیر کارکردش برابر با titan xp ولی قیمتش از تیتان هم گرون تره و کسی سراغ این کارت ها نمیره وگرنه اگه انویدیا هم در کارت تیتان اکس پی از حافظه hbm 2 استفاده می کرد به خدا کل دنیا رو پردازش می کرد .:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4

    پاسخ
  45. Avatar PACO GAMER گفت:
    10 تیر 1396 در 8:05 ق.ظ

    اگه همه عاقل باشن خب نمیرن . می دونی چرا در این کارت ها از حافظه های پرسرعت hbm2 استفاده شده ؟ فقط به خاطر رقابت با پرچمداران انویدیا که حتی نتونست با 1080 رقابت کنه و قیمتش هم حداقل با حافظه گران دوبرابر 1080 هستش . هیچ ادم عاقلی سراغ اینا نمیره :smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4

    پاسخ
  46. Avatar PACO GAMER گفت:
    10 تیر 1396 در 8:02 ق.ظ

    عزیزم با کراسفایر کردن فقط 30 درصد قدرت کارت دوم به اولی اضافه میشه . یعنی اگه به خوای با فیوری 1080ti رو شکست بدی فک کنم باید یه 4 تایی بندازی که قیمتش دو برابر 1080 در میاد .:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4

    پاسخ
  47. Avatar PACO GAMER گفت:
    10 تیر 1396 در 8:01 ق.ظ

    پس چی ؟ نزدیک به 4 ماه که این معماری از صفر تا الان که تولید شده وقت می گذره . کی گفته که زیاده ؟

    پاسخ
  48. Avatar مهدی گفت:
    10 تیر 1396 در 8:00 ق.ظ

    کارت TITAN X از سیلیکون GP102 استفاده میکنه و 3584 هسته پردازشی فعال داره
    کارت TITAN XP باز هم از همون سیلیکون استفاده میکنه ولی تمام 3840 هسته پردازشی فعال هستن
    اینم لینک ([url]”https://www.vrfocus.com/2017/04/titan-x-vs-titan-xp-comparison-guide/”[/url]) مشخصات

    پاسخ
  49. Avatar PACO GAMER گفت:
    10 تیر 1396 در 7:59 ق.ظ

    چرت و پرت نگو ، حتی با 4096 هسته در مقابل کارت 2538 هسته شکست خورد . الان حتما می خوای بگی مخصوص بازی نیست . پس این کارت هاب مخصوص چه کارین . تیتان هم مخصوص بازی نیست ولی می بینی در بازی ها غوغا می کنه :smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4:smiley4
    :smiley4:smiley4:smiley4:smiley4
    :smiley4
    :smiley4
    :smiley4

    :smiley4
    :smiley4
    :smiley4
    :smiley4

    :smiley4

    پاسخ
  50. Avatar PACO GAMER گفت:
    10 تیر 1396 در 7:57 ق.ظ

    دعوا نکنید . یه کارت با 16 گیگ حافظه hbm نتونست با یه کارت 8 گیگ از نوع ddr5 رقابت کنه و باخت :smiley4:smiley4:smiley4 تونوقت این می خواد با تیتان رقابت کنه :smiley4:smiley4:smiley4:smiley4 حتی با 4096 هسته نتونست کارت 1080 با 2586 هسته رو شکست بده :smiley4:smiley4:smiley4:smiley4 هرکی از اینا بخره احمق:smiley4:smiley4:smiley4

    پاسخ
« دیدگاه‌های قدیمی
دیدگاه‌های تازه‌تر »

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.

پربحث‌ترین‌ها

  • راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف 1,300

    راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف (تیر 1404)

  • راهنمای خرید گوشی موبایل 491

    راهنمای خرید گوشی موبایل بر اساس بودجه‌های مختلف (تیر 1404)

  • راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ 469

    راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه های مختلف (تیر 1404)

  • بررسی کیس آراد گرین 163

    بررسی کیس آراد گرین – گیمینگ خوش قیمت و خوش ساخت (+ جایزه)

آخرین بررسی‌ها

8.5

بررسی کیس آراد گرین - گیمینگ خوش قیمت و خوش ساخت (+ جایزه)

9.4

بررسی سلطان ایرکولینگ دنیا  ASSASSIN IV VC VISION دیپ کول

8.3

بررسی کیس ای دیتا ایکس پی جی INVADER X MINI WHITE

9.2

بررسی مادربرد گیگابایت Z890 AI TOP

9.3

بررسی کارت گرافیک گیگابایت RTX 5080 16GB GAMING OC

آخرین مطالب دینو

4 عادت که به شما کمک می‌کند تا 100 سالگی زندگی کنید

معمولاً توصیه نمی‌شود که برای افزایش طول عمر از…

  • صدای افراد: کلید تشخیص زودهنگام پارکینسون

  • نشستن ممکن است باعث کوچک‌شدن مغز شود

  • بهترین زمان برای دوش گرفتن: صبح یا شب؟

  • چرا موی انسان‌ به اندازه سایر پستانداران نیست؟

  • مطلب بعدی نهایت لذت با مانیتور Dell U3818DW
  • مطلب قبلی استفاده از هوش مصنوعی برای فیلتر کردن کامنت های توهین آمیز در اینستاگرام
  • آخرین مطالب
  • محبوب‌ترین مطالب
  • زارع‌پور: لطفاً پیام‌رسان‌های داخلی را تخریب نکنید!

  • آموزش گام به گام نصب درایور قطعات سخت‌افزاری کامپیوتر

    آموزش گام به گام نصب درایور قطعات سخت‌افزاری کامپیوتر

  • گوشی پرچم‌دار (Nothing Phone (3 معرفی شد

    گوشی پرچم‌دار (Nothing Phone (3 معرفی شد

  • نسخه جدید امولاتور PCSX2

    نسخه جدید امولاتور PCSX2 برای بهبود کیفیت بازی‌های کلاسیک PS2 منتشر شد

  • منتظر کارت گرافیک‌های Arc جدید و نسل بعدی شتاب دهنده Gaudi اینتل باشید

  • راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف 1,300

    راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف (تیر 1404)

  • راهنمای خرید گوشی موبایل 491

    راهنمای خرید گوشی موبایل بر اساس بودجه‌های مختلف (تیر 1404)

  • راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ 469

    راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه های مختلف (تیر 1404)

  • بررسی کیس آراد گرین 163

    بررسی کیس آراد گرین – گیمینگ خوش قیمت و خوش ساخت (+ جایزه)

  • راهنمای خرید مانیتور 68

    راهنمای خرید مانیتور با بهترین قیمت در بودجه‌های مختلف (تیر 1404)

آخرین دیدگاه‌ها

  • Avatar
    Hiva گفته است:
    محصولات گرین خیلی خوش،قیمتن
  • Avatar
    Nahis گفته است:
    خدایا قسمتم کن بگیرمش
  • Avatar
    Ylda گفته است:
    مگه میشه انقد یه کیس همه چی تموم‌باشه اخه❤️❤️❤️
  • Avatar
    Yalda گفته است:
    مگه میشه انقد یه کیس همه چی تموم‌باشه اخه
  • Avatar
    Ngf گفته است:
    خیلی خوش قیمته خدایی
  • Avatar
    Sln گفته است:
    عااالیه
  • Avatar
    Sln گفته است:
    ازران و عالی
  • Avatar
    آرمین ابیشی گفته است:
    خیر
  • Avatar
    Ngr گفته است:
    محصولات گرین باید چشم بسته خرید بی نظیره
  • Avatar
    Ftm گفته است:
    گردش هوایی عالی داره
راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ 469
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه های مختلف (تیر 1404)
10 تیر 1404
راهنمای خرید مانیتور 68
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید مانیتور با بهترین قیمت در بودجه‌های مختلف (تیر 1404)
9 تیر 1404
راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف 1,300
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف (تیر 1404)
7 تیر 1404
راهنمای خرید گوشی موبایل 491
راهنمای خرید و مشاوره هایلایت
راهنمای خرید گوشی موبایل بر اساس بودجه‌های مختلف (تیر 1404)
5 تیر 1404
راهنمای خرید و مشاوره سیستم کامپیوتر با بودجه های مختلف (خرداد 1404) 7,760
راهنمای خرید و مشاوره سیستم پیشنهادی هایلایت
راهنمای خرید و مشاوره سیستم کامپیوتر با بودجه های مختلف (خرداد 1404)
5 خرداد 1404
راهنمای خرید تبلت 7
تبلت راهنمای خرید و مشاوره هایلایت
راهنمای خرید تبلت بر اساس بودجه‌های مختلف (بهار 1404)
31 اردیبهشت 1404
  • سخت‌افزارمگ
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • استخدام
سخت‌افزارمگ

© 2025 Sakhtafzarmag.Com. All Rights Reserved.

صفحه نخست » اخبار و مقالات » دسکتاپ » کارت گرافیک » کارت گرافیک جدید AMD در بازی ها رقابت را به پرچمداران واگذار کرد!

ورود

عضویت

رمزتان را گم کرده‌اید؟

عضویت | رمزتان را گم کرده‌اید؟
| بازگشت به ورود