اگر از اتفاقات گرافیکی این روزها قدری فاصله بگیریم،چشممان به جمال کارت گرافیک پر حاشیه AMD یعنی Radeon Pro Duo روشن می شود.کارت گرافیکی که در اوایل AMD آن را یک غول پردازشی برای انجام بازی های واقعیت مجازی می دانست و امروز شاهد واژه Workstation در کنار آن هستیم.
این کارت گرافیک در تاریخ 26 آوریل و با قیمت 1500 دلار روانه بازار خواهد شد.قیمت بالای آن می تواند موجب کاهش خرید آن باشد اما با نظر به ادعای AMD مبنی بر توان پردازشی 16 ترافلاپ،باید منتظر عرضه و بنچمارکها باشیم.مجددا لازم به ذکر است که AMD توان پردازشی را بر مبنی FP32 اعلام می دارد.کارت گرافیکی که در روزهای اول معرفی خود AMD آن را درون یک کنسول بازی (کیس گیمینگ آماده) برند فالکون نمایش داده و حتی پس از آن تصاویری که از کنسول های قرمز و سفید رنگ مشابه انتشار یافت،حاکی از آن بود که این کارت گرافیک درون آنها خدمت خواهد کرد.تنها کمی بعد از تصاویر “روی تیلور” بود که نظریه استفاده از این کارت گرافیک به کلی عوض شده و نام Dual Fiji نیز نام خود را به Radeon Pro Duo داد.
اینک اطلاعات اصلی این کارت مورد تائید AMD قرار گرفته و همچنین تصاویری از آن در توییتر iBuy منتشر شده است.این کارت گرافیک دو هسته ای که از معماری 28 نانومتری فیجی برخوردار است،دارای 350 وات توان حرارتی (موردی که در ابتدا 300 الی 320 وات ذکر شده بود)،خنک کننده مایع،8 گیگابایت حافظه HBM،فرکانس حافظه 1 گیگاهرتز،پهنای باند 1 ترابایت بر ثانیه،رابط حافظه ی 8192 بیتی و فرکانس موثر هسته 1000 مگاهرتز است.ظاهرا پس از کارت گرافیک های FirePro،این محصول گران قیمت ترین کارت گرافیک AMD خواهد بود.تنها 12 روز دیگر به زمان عرضه این کارت گرافیک زمان باقی است.
واقعا نمیدونستم تو کارت گرافیک هم فن بازی در میارن 😮 .
ندیدم کسی رو اصل داستان رو دنبال کنه ، جز حاشیه .
والا در توان ما هم نیست همچین کارت گرافیکی رو (فعلا) تهیه کنیم .
اما چیزی که ما واقعا کمبود داریم فرهنگ هست .
حالا تنفری که از این شرکت دارید به کنار ، چرا به دوستانی که محترمانه مخالفت میکنند و یا نظر گوناگون دارند که ممکنه خلاف میلتون باشه ، با اطلاعات غلطی که در بسیاری از موارد تناقض در صحبت هاتون و میزان علمتون دیده میشه بی احترامی میکنید ؟
واقعا ادم حسابی فعالی در (دنیای مجازی) در عین حال بیکاری میخواد که در تمامی کامنت ها نامش دیده بشه .
و من الله توفیق
بیشتر از خود مطلب اینجنگ ودعواهای زیر مطلب بیشتر به چشم میاد
اینم برای 8350
طبق شکایتی که چندیدن ماه پیش از amd شد
http://arstechnica.com/gadgets/2015/11/amd-sued-over-allegedly-misleading-bulldozer-core-count/
جواب دادن به شما جز اشتباه چیز دیگری نیست
موفق باشید :-bd
سلام.حداقل سعی کن آداب کامنت گذاشتن در جمعو یاد بگیری.اینجا محفل خصوصی نیست که هرچی دلت می خوای بگی…درضمن باورت شد که گفتم کارت گرافیک بسازی؟…شما اصلا عددی نیستی که حتی بخوای به حضور در این شرکت ها فکر کنی.درضمن بیش از نصف جملاتت مملو از غلط املاییست.اول، یک فکری به حال این مشکلت بکن.
سلام
اميدوارم حالتون خوب باشه
به به ، واقعا لذت ميبرم !
در مورد جمله دکتر شریعتی فکر کنم دچار سوء برداشت شدید
فکر میکنم کلمه حق رو جا انداختید توی جمله تون
باید بگید : وقتی یه کار حق رو با فکر انجام دادی و دیدی مخالف براش پیدا شد ببین که کارت درست انجام دادی و به راهت ادامه بده
حالا میرسیم به بحث حق شما !!
از کجا میدونید راهی که میرید حقه؟
من هنوز نميفهمم چرا اينقدر حرص ميخورين !! بابا AMD اخه! جيزه ! شما واسه چي اينقدر گير دادين!!
درباره اين قضاياي جالبي که گفتين در مورد FP64 که ميگين چيزي اعلام نکرده
و اقاي آريايي هم که مثله اينکه با ما چپ کرده جواب ساده ترين سوال ها رو هم نميده ميگه هميشه انويديا هر دو نوع FP رو اعلام ميکنه و اي ام دي معمولا فقط يکي رو اعلام ميکنه
اين جملات در نوع خودشون واقعا مايه شگفتين !!!!
جالبه من هر جا که ميگردم و اسه اطلاعات پايه سخت افزاري اين انويديا که کمترين اطلاعات ممکن رو درز ميده که همين FP شاملشون ميشه
و تقريبا براي اولين بار بود که انويديا رسما (خودش نه وب سايت هاي خبري ) ميزان FP64 تسلا P100 ذکر کرد . اگه از من ميپرسيد چرا اينکار رو کرده فقط يه دليل ميتونه داشته باشه و خودتون اينو ميدونيد ولي در کمال تعجب نفيش ميکنيد اونم ميزان فاجعه بار FP64 توي معماري مکسول بوده وگرنه دليل خاصه ديگه اي فکر نميکنم داشته باشه
در مورد ميزان TDP هم که تا جايي که يادم مياد به طور رسمي اعلام نشده بود !!!!!
که ميگيد دروغ گفتن !!!!!
بعدش در مورد دو تا nano و تبديل شدنش به يه nano و fury چيزايي گفتين!!
بالاي عکس اول هم نوشتيد: خانم مدير عزيز AMD توي نمايشگاه اينو معرفي کرد که احتمالا دوتا NANO بود
و بعد بر اساس همين شروع ميکنيد به نتيجه گرفتن !
عزيز فقط يه چيز بگم اميدوارم کمکي بهتون کنه !
براي استنتاج يه مبحث که بيشتر به الگوريتم ميخوره به دو چيز اساسي نياز داريد
1) فرض
2) حکم
شما مفروضاتي داريد به اسمه حکم که بر اساس اون شروع ميکنيد به نتيجه گرفتن
ولي شما توي همين جمله نوشتيد احتمالا 2 تا nano بوده يعني بر اساس فرض شروع کرديد به حل !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
که کاملا نتيجه به دست اومده غلط هست !!!!
در مورد پردازنده ها نميدونم دقيقا از کجا بايد شروع کنم
ولي يه بازي اونم با يه انجين نامناسب واسه يه بازي Action – adventuer
بنچمارک جالبي نيست
بعد در کمال ناباوري در پاسخ به only AMD عزيز تصويري گذاشتيد که نشون ميده البته به زعم شما که amd پردازنده هاش زباله اي بيش نيستند
اگه دقت کرده باشيد همين سايت futuremark که ازش لينک گذاشتيد دو نوع امتياز داده يکي امتياز صرف و يکي به اسمه Value for money که اگه توي توضيحاتش بريد ميبنيد نوشته : divided by the lowest merchant price. higher score means better value for money
که به معني کارايي / قيمت هست که تماما پردازنده اي AMD رتبه بالاتري دارن
(قبل از اينکه به صحبتم ادامه بدم بايد بگم تقريبا اختلاف امتياز 1000 در انواع نرم افزار هاي امتياز گيري رقم زيادي نيست و اين دلايلي داره و مهمترين دليلش اينه که به واسطه
تعداد رنک ها که تقريبا به بينهايت ميل ميکنن و قرار اين نرم افزار ها به صورت پيوسته امار بگيرن مجبورن ما به ازاي هر اپسيلن امتياز بيشتر يه امتياز جديد بسازن )
خب لااقل ميخوايد يه لينک بزاريد که AMD رو تخريب کنه قبلش دقيق بخونيدش که ديگه اين اتفاق نيوفته !!!!!!!!!!!!!
بعد در جواب “ب ” گفتین که :
همه مهندس های دنیا گفتن که اگه GTX 970 دقیقا 4GB رم داشت میزان فریم دهیش با GTX 980 خیلی کم میشه و Nvidia از عمد اینکارو کردن و منم قبول دارم باید اعلام میکرد و نباید پنهانکاری کرد – اما با این وجود که 3500+500 هستش رقیب سختی برای R9 290X و R9 390 هستش اونا که 4GB رم دارن جیگرم خودتو اینقدر نکش
کرک و پرم ریخت !!!!!!! تو رو به خدا اینقدر با اطمینان جواب ندید
اولش نوشتید همه مهندس های دنیا !!!!!! ?rly
(اقا مسعود دارم روی تک تک کلمات تا جایی که میتونم بحث میکنم تا شما هم روی کلماتی که استفاده میکنید دقت کنید چون معتقد سوء تفاهم ها بر اثر اختلاف تعریف در مباحث به وجود میاد مثله الان؟)
بعد میگید 0.5 گیگ از 970 کم کردن برای اینکه قدرتش نزدیک به 980 بود !!! ?omg , rly
بابا خوبه شما میدونید که میزان حافظه تا زمانی که ایجاد گلوگاه نکنه بی خاصیت ترین بخش کارت گرافیکه !!!!!!!!!!
این بدبخت هایی که دارم ازشون لینک میزارم فکر کنم مهندس هم داشته باشن
http://gpuboss.com/gpus/GeForce-GTX-980-vs-GeForce-GTX-970
نه این سایت به هر سایت دیگه ای که دوست داشتین میتونید سر بزنید
( باور کنید هنوز از تو شوک در نیومدم)
بعد در مورد رقابت 970 با 290 میگید :
دقیقا چه رقابتی؟ گیم یا بحث شیرین رندر در فاجعه ای بنام مکسول 2 ؟
حالا خوبه من بزنم تو سر انویدیا؟ خب نمیزنم چون اعتقاد دارم اینم از سیایت های کثیفشه!!
اگه بحث تو گیمه فکر کنم DX11که دارید میگید عمرش رو داده به شما !!!
اگرم بحث توی رندر هست که فکر کنم در مورد سری 900 چیزی نگیم بهتره چون مایه خجالت بیشتر میشه !!!!
در آخر هم فقط یه سوال دارم چرا کامنت هاتون رو یا خودتون لایک میکنید یا آقای آریایی
یه جواب بیشتر واسش ندارم !!! توی یه تیم به اسمه انویدیا بودن چه حالی میده !!!
فقط یه خواهشی دارم چون با شما بر سر این مباحث اختلاف نظر دارم منو طرفدار AMD ندونید
با تشکر
جناب رضا سلام عزیز
بنده نباید جواب بی سوادی شما بدم درست؟:-bd :-q
بنده باشما شوخی دارم؟ یکم مطالعه براتون بد نیست
اینم تست براتون گذاشتم تا دیگه خنده مثل…… ها نکنی اوکی؟!!!!:-bd
توی تست های میبینم که تا رزولوشن HD حدود 3 تا 5 فریم GTX980 زا GTX970 قویتر اما وقتی به 2K و 4K میرسه GTX970 کم میاره میدونی برای چی؟ چون مقدار رمش کم میاره و توی تستی که کردم رمش تا 3/497/53MB خوب جواب میده اما وقتی به 3/501/00MB میرسه کم میاره و بنده با تمام بزرگان وب سایت ها دنیا هم نظرم که شرکت NVIDIA از عمد اینکارو کرده چون واقعا دیگه با این اختلاف کم کسی GTX980 نمی خرید پس اومد در آخرین زمان طراحی ویفر این نقص رو توش گذاشت و من اون زمان جز اولین نفرهای بودم که کامنت علیه NVIDIA توی TechPowerup گذاشتم پس من دنبال حقم نه هواداری از یک شرکت اما هرچی نگاه میکنم یک سر و گردن Nvidia از AMD/ATI بالاتر از هر زاویه نگاه میکنی
1500 دلار :emoji9
کاش روی کارتای میان رده هم مانور بدن
درود بر تو داداش گلم بدم می شرکت مردم رو به دراز گوش حساب میکنه حتی این شرکت میخواد پیاز بفروشه!!!!!!!!! چرا تبلیغ مزخرف میزاری که وقتی CPU و GPU می یاد بازار زمین تا آسمون فرق دارن؟ تبلیغ Fury X یادت نیست؟چکار کردن چی از آب دراومد گفتم خداوکیلی Nvidia حدود 2 نسل عقب افتاد و بعدش فاجعه با اسم HBM رفت کنار GDDR4
میشه یک منبع به من معرفی کنید که معماری Bolldozer طوری طراحی شده که میزار هر هسته با هسته دیگه فرق داره و گیت هاشون یکی نیست فقط یک منبع مستند واقعی با جزئیات باشه با بلوک دیاگرام اگه ندارید پس خواهش از خودتون چیزی درنیار فقط برای دفاع کور کورانه
بنده با شما موافقم اینتل داره از نبود AMD داره سو استفاده میکنه
ببخشی تولید نوشابه کجاش بده؟ مثل CAT اومده گوشی درست کرده کار بدی کرده؟ Yamaha که موتور سازه اومده DVD RW و …. ساخته یعنی این شرکت بده؟ یا Huawei یک شرکت خورده پا توی آنتن بیتی اس بود حالا گوشی می سازه اینم بده؟ و هزارن مثال دیگه پس خواهش مخلطه نکنید
بنده مسلمانم و خدا توی قرآنش فرموده از تاریخ گذشتگانتون عبرت بگیرد…………
تاریخ افتضاح این شرکت و تبلیغ های دروغینش دیگه برام عادی شده دوس ندارم مثل بعضی این شرکت منو دازگوش فرض کنه و بیام سنگشو به سینه میزنم منم وظیفمه حقیقتو بگم خواه ناراحت بشید خواه نه
بنده از سال 1376 سیستم داشتم و تمام نسل های این 4 شرکت دیدم و حتی روزی من کارت
ATI Radeon 9250 اولین و آخرین کارتی بود خریدم و بعد اون رفتم سمت NVIDIA و هنوز مشکلات این GPU توی اینترنت هست میتونی نگاه کنی از گرما که هنوز توی AMD/ATI هست تا صفحه آبی درایورها و نیم سوز شدن VRM هاو…………
[img]http://www.diamondmm.com/images/legacy/stealth_s85pci_9250_pci_128mb_product_image.jpg[/img]
بنده یک بچه دبیرستانی نیست شاید وقتی من با DOS و ویندوز 95 کار میکردم به جرعت میگم یا نبودین یا داشتین توی کوچه بازی میکردین و نمیدونستین کامپیوتر چیه…………..
آقای Masoud.R از اینکه طرفداری محصول مورد علاقه خودت رو میکنی یه چیز طبیعی هست عزیز دلم اما اینکه به دیگر علاقه مندان به برند AMD توهین کنی غیر قابل تحمل هست چونکه در هر بحثی که با هر کدام از کاربرهای این مطلب داشتید اشخاص رو دقیقا هم نفهم و هم بی سوارد و هم بچه خطاب کردین و آدم پیش خودش میگه Masoud.R که مدیر و یا طراح شرکت اینتل نیست که این طوری داره به همه میپره اگه بود چیکار میکرد و اما در رابطه با خود دو شرکت AMD و Nvidia ببین دوست عزیز فرض رو بر این میگیریم که شما یک منتقد حرفه ای به شرکت amd هستی و با سواد خیلی زیادی که داری تمام دنیا رو راضی به خرید کارتهای انویدیا کنی خوب آخرش چی میشه شرکت گردن کلف انویدیا برنده میشه و amd ورشکست میشه و از اون طرف انویدیا میشه بدون هیچ رقیبی یعنی هر وقت که دلش خواست مثلا هر 10 سال یکبار یه تکنولوژی معمولی به کارتهاش اضاف میکنه و از اون طرف با خیال راحت قیمتهاش رو 10 برابر میکنه و شک نکن که همینطور میشه چرا ؟ چون در دنیای تکنولوژی اگر رقیب وجود نداشته باشه نه نو اوری هست و نه برگ برنده ای برای مصرف کننده شاید بگی اگه اینطوره پس چرا اینتل بدون رقیب تونسته اینقدر رو به جلو حرکت کنه ؟ باید بگم که همون هم با وجود اینکه amd تا به الان نتوسته خطری براش محسوب بشه اما احساس خطر رو در اینتل به وجود آورده و وجود شرکت amd بین این دو برند برگ برنده ما مصرف کننده ها هم از نظر قیمت و هم از نظر نوآوری با سرعت هر چه بیشتر هست و هر سه برند تمام تلاش خودشون رو میکنند تا میدان رو برای رقیب خالی نزارن و همین رقابت به نفع ما مصرف کننده هست و هیچ دلیل فیزیکی وجود نداره که ما بخوایم به هم توهین کنیم اما برای نقد کردن و به رخ کشیدن کارتهای رقیب در مقابل هم ایرادی که نداره هیچ تازه خیلی هم هیجان انگیزه چون شخصی مثل شما برای دفاع از برند محبوبش اطلاعتش رو شلیک میکنه به سمت رقیب و بلعکس دیگر رقبا هم برای کم نیاوردن مجبور به بالا بردن اطلاعات و جواب منطقی میشن و این خودش به خودی خود باعث رد و بدل شدن اطلاعات بین کاربرها و بالا رفتن اطلاعات تمامی علاقه مندان میشه اما وقتی بحث تبدیل به این بشه شما مسقیما افراد رو نفهم و بچه و بی سواد خطاب کنی جو رد و بدل شدن اون اطلاعات فقط تبدیل به بگو و مگو های بچه گانه ای میشه که نتیجه اش ناراحتی و دل زده شدن افراد دیگه ای که علاقه مند به یادگیری هستند میشه لطفا خواهش میکنم شما که میتونید به صورت علمی جواب بدین و خیلی با حوصله و قشنگ هم با عکس و هم با لینک از حرفتون دفاع میکنید اون کلمه های نمیفهمید و بیسواد و بچه رو از نقدتون حذف کنید تا فضای بحث زیبایی خودش رو از دست نده چون طرفدار amd فقط یکنفر نیست و اون کلمات به تمامی طرفدارهای برند amd خطاب میشه ولی در کل از اطلاعاتی که داری خوشم میاد و اجازه بدید که این احساس خوب تبدیل به احساس بد نشه ممنون
داداش گلم برای شما متاسفم که هنوز به این درک نرسیدن که طراحی کارت کار یک تیم بیش از 1 هزار نفره و یک نفر طراحیش نمیکنه
اصلا برام مهم نیست و بنده اینقدر مثل بعضی ها حقیر نیستم که نیازمند به به کسی باشم و ی طور منافقانه رفتار کنم من از حقیقت دفاع میکنم و میبیند هرجا کامنت میزار بدون منبع اصلا حرف نمیزنم و حتما یک منبع میزارم
دکتر علی شریعتی می گفتن:وقتی ی کار با فکر انجام دادی و دیدی مخالف براش پیدا شد ببین که کارت درست انجام دادی و به راهت ادامه بده
ویرایش :
منظورم i5 6600k بود
ولی از i7 6700 ( بدون k ) قوی تره
دوست عزیز
آقا مسعود سلام
امتیازش برابر هست با 6700k و از 6700 بیشتره !!!
تازه این معماریش خیلی قدیمی تره . من این رو گفتم چون شما گفتید حریف i5 نسل اول هم نیست!!!!!ولی دیدیم که تو همون لینک که گذاشتید ، امتیازش با 6700k برابر بود و هردو 7330 بودن!!!! و تازه ارزش خرید 9590 هم بیشتر بود
چند وقت پیش یه کامنت نوشتم و یه لینک توش بود که نوشته بود چرا یه پردازنده با فرکانس بیشتر از یکی دیگه با فرکانس کمتر ضعیف تره!! البته مقاله مال 2005 بود و برای همین 5 گیگاهرتز اینتل از 2 و خورده ای ای ام دی ضعیف تر بود ولی کلا توضیح داده بود!!!!!!!! اون رو مطالعه کردید؟؟؟
“همه مهندس های دنیا گفتن که اگه GTX 970 دقیقا 4GB رم داشت میزان فریم دهیش با GTX 980 خیلی کم میشه”
دمت گرم بس خندیدیم :-bd:-bd:smiley1:smiley1
اون 8350 تو کار های مولتی کور با 3770 برابری میکرد
در واقع طراحی اون سی پی یو ها اینطوری بوده که 4 هسته قوی با 4 هسته ضعیف تر دارند که برای پردازش برنامه هایی که از چند هسته استفاده میکنن کار سریع بشه همون کار رو اینتل با 4 هسته مجازی انجام دادش
در مورد پول پرستی هم که کی پول پرست نیست ؟
انویدیا که رفت نوشابه زد اون اینتلم که خنک کننده رو حذف کرد
همین ماه پیش رفتم 6700k خریدم 1250 مجبور شدم یه خنک کننده هم بگیرم 150 ! تازه اینقدر کیفیت خمیر سیلیکونش پایینه که هسته ها نزدیک 2 3 درجه با هم اختلاف دما دارن ! خواستم cpu رو مد کنم دیدم اون قدر ورقش رو نازک کرده گفتم اگه باز کنم میشکنه
کارتن cpu ها هم که خیلی مصخرس اصلا حال ادم گرفته میشه اینقدر پول دادی پاش یه کارتن درست حسابی ننداختن روش ! (اخه جانه من پول یه کارتن با اون ابعاد چقدر میشه ؟)
پس درباره پول دوستی حرف نزن
اون ازراک بود که تونست ضریب بسته ها رو اور کلاک کنه سر یه هفته اینتل دهنشو بست که بتونه ضریب باز هاش رو بفروشه
چهار تا اخبا گذاشتی همه هم برای 500 سال پیشه !
اون اخبار به اندازه اخبار انویدیا و اینتل راستو دروغ بود
همون اینتل الان چندین ساله سری i رو یکسان میزنه همه هم 10 درصد نسبت به سری قبلشون پیشرفت کردنن
میدونم اون موقع که amd جلو بود شما کجا بودی ?
بعدشم اول ati بود که بعد ها توسط amd خریداری شد (زمان زیادیم نیست !)
شما برو اول اطلاعاتتو به صورت بی طرف افزایش بده بعد بیا شایعه پراکنی و تخریب راه بنداز
شما با این حساب میری جلو که intel و انویدی خوبه و amd هم که باید پیاز بزنه پس خوب نیست !
هرچی دلت میخواد میگی بعد میگی چرا عصبانی میشید (برو مطلبی که نوشتی رو دوباره بخون)
من که هر کدوم نسبت به قیمت و کارایی خوب باشن رو میخرم و برام اینتل و amd و انویدیا فرق نداره و همیشه هم بهترین ها گیرم میادB-)
جناب مسعود masoud.r; بهتر نیست اینهمه بجای مسخره کردن amd و وقت صرف کردن،خودت با این همه دانشی که داری،کارت گرافیک و پردازنده طراحی کنی؛ بلکه به یک دردی هم بخوری؟!هرچی بیشتر جانبداری کنی؛موج بیشتری از تنفر علیه خودت درست می کنی.
amd هر روز دندان تیز میکنه واسه جایگاه اینتل. سرعت پیشرفت این شرکت به مراتب از اینتل بیشتره
با یک غول طرفیم.
داداش سلام چیزی گفتم اینقدر داغ بود!!!!!!!!!!!!!!!!! ببخشی شدیدا ازتون معذرت میخوام نیست سوزوندنت نداشتم
عزیز به جای این کارها خوب بیشن رو درست شاید!!!!!!!!!! در آینده چیزی شدی از همکارام که توی دبیر هستن شنیدم کلاس 6 خیلی براتون سخته!!!!!!!!!
فکر کنم 3 دونه Nvidia به اسمم کردن بخاطر این هواداریش میکنم!!!!!!!!!!!!
ببخشی این برای خودتون بی احترامید که ی شرکت به ریش هوادارای مثل شما میخنده و روزی ی خبرت برات میده بیرون و پول بی زبونتون میره توی جیبش که پردازنده 8 هسته ی مقابل 2 هسته شرکت رقیب با قیمت پایین تر وا نمیسه و بعد سنگشو به سینه میزند به این میگن حماقت که حق رو میبیند اما پای علاقه بی فکرانه وایسی و بگی Only AMD & AMD/ATI ……………
داداش گلم همه مهندس های دنیا گفتن که اگه GTX 970 دقیقا 4GB رم داشت میزان فریم دهیش با GTX 980 خیلی کم میشه و Nvidia از عمد اینکارو کردن و منم قبول دارم باید اعلام میکرد و نباید پنهانکاری کرد – اما با این وجود که 3500+500 هستش رقیب سختی برای R9 290X و R9 390 هستش اونا که 4GB رم دارن جیگرم خودتو اینقدر نکش
اینم تست هاشون
BF4 که برای AMD بهینه شده
لینک ([url]”http://www.trustedreviews.com/opinions/nvidia-geforce-gtx-970-v-amd-radeon-r9-290_Page-2″[/url])
اینم گیم معروفتون با 3/5GB رم مقابل R9 290X 4GB وایساد
لینک ([url]”http://wccftech.com/witcher-3-gtx-970980titan-r9-290290x-benchmark-framerate-tests/”[/url])
نتیجه مهندس چغدر هنوز اینقدر سوادت نرسید که میری پیش فروشنده میگی آقا کارت گرافیکی 4GB بهم بده – هنوز یاد نگرفتی با بزرگتر چطور حرف بزنی – و یاد نگرفتی یک کارت رم آخرین چیزیه که مهمه و هزار فاکتور دیگه برای محاسبات وجود داره – تو هنوز نفهمیدی چرا 4GB رم برای FuryX گذاشتن و چرا با 4GB رم رقیب GTX 980 Ti 6GB شده پس ی پیشنهاد دارم وقتی از چیزی خبر نداری بیشن و ساکت باش و از مجلس چیزی یاد بگیر اگه حرف نزنی نمیگن لای
پسر خوب بدو برو چیزی یاد بگیر که کم نیاری و بتوی حرف بزنی و چرت و پرت و شعر نگی………..
سلام Only AMD & AMD/ATI چند مدتی نبودی دلم برات تنگ شده بود خوبی؟
داداش گلم رفتی ی تحقیق بکنی بعد حرف بزنی!!!!!!!!!!!!!!! زشته کم بیاری!!!!!!!!!!!!!!!!!
داداش گلم برای 3D Mark گذاشتم که نگی این موتور برای اینتل و انویدیا بهینه نشده و از شعرهای که وقتی کسی کم می یاره میگه – داداش گلم خوب چشماتو باز کن و از تَوهم در بیا AMD یک روزی آروزشه یک پردازنده درست کنه رقیب نسل اول Core i7 های اینتل باشه
اینم تستش داداش گلم چیزی دید Core i7 6700HQ یا همون سری لپ تاپیه نه دسکتاپی داداش گلم تفاوتشون شب و روزه……………!!!!!!!!!!!!! بیدارشو Only AMD & AMD/ATI
[img]http://uupload.ir/files/d8xo_amd.jpg[/img]
اینم لینکش که خوب نگاهش کنی
لینک ([url]”http://www.futuremark.com/hardware/cpu/AMD+FX-9590/review”[/url])
هشت هسته ی عشقت تونسته رقیب 4 هسته ی Core i5 6600K و پردازنده لپ تاپی Core i7 6700HQ بشه
اینم لینک مستقیم پردازنده ها که اطلاعات عمومیت زیاد بشه داداش گلم
لینک ([url]”http://ark.intel.com/products/88191/Intel-Core-i5-6600K-Processor-6M-Cache-up-to-3_90-GHz”[/url])
اینم سری لپ تابیش Core i7 6700HQ
لینک ([url]”http://ark.intel.com/products/88967/Intel-Core-i7-6700HQ-Processor-6M-Cache-up-to-3_50-GHz”[/url])
فدای توی Only AMD & AMD/ATI
AMD بترکون:-bd:-bd:-bdB-)
خب این الان تقریبا همزمان با پاسکال میشه چه فایده ای داره اونم با این قیمت
قبلا کارت دو هسته ای میزد که دوتا پرچمدار توش بود حتی بعضا از قیمت دو تا پرچمدار کمتر بود حالا یکی نمونه تقلیل یافته(نانو ) هست اونم با این قیمت؟؟؟ البته بازم بهتر از قیمت های انویدیاست
پردازنده های fx مثل 9590 راحت یه 6700 رو شکست می دن
بسته دیگه
ینی واقعااااا حولو حواشیه امسال خیلییی زیاد شده.رویداده باحالی چن روزه دیگه اتفاق میوفته و تقریبا کله دنیای تکنولوژی منتظره اونن.جنگه جهانیه جی پی یووووو :-bd
بهنام*:l:smiley1
درسته بیشتر شده ولی من کلا گفتم که توی این زمینه نسبت به قبلا پیشرفت کرده
ببین مهندس دو ریال تو که از چغندر سر در نمیاری نظر نده اون انوویدیا دزدت چی شد با حافظه 3.5 گیگ ببین از ترسش زده توی نوشابه سازی چند وقت دیگه کمپوت خودشم باید تولید کنه برای امسالش سال عزا انویدیاست اینتلم که فکر نکنم کسی توی پول دوستیش شک داشته باشه. برو خدا رو شکر کن این شرکت هست وگرنه هنوز باید از مخصولات چرت انویدیا و اینتل استفاده نیکردیم amd به تنهایی رقابت نگه داشته امسال سال بهتریناست برای amd…
بهمن جان بیشتر شده نه کمتر اول گفتن 300 حالا شد 350
واژه
ای خدا باز شما که رو اوردی به فن بازی,افتضاح بازیا dx12 برای انویدیا باعث نشده هنوز تصمیم بگیرین ساکت یه جا بشینین؟خواستین واجه ی درغگو رو معنی کنین یادی هم از 970 و گیم ورکس انویدیا کنین,:(;)
اوووووووووووووف.عالیه :x:x
خدای باهات موافقم جناب آریایی حاشیه ی که داره از انتخابات امریکا هم بیشتر پدر همه رو در آورد!!!!!!!!!
جالبه اینقدر چیپ تولید کرده برای دل خوش کردن کاربر برای توجیه این قیمت فضایی به قول شما برای FP32 که هیچ وقت FP64 رو اعلام نکرد…….یک چیپ از Fiji توی بسته بندیش گذاشته خدای چقدر این شرکت حقیره……..که چیپ از خط تولید شده برای مشتریش میفرسته بجاش قیمتتو درست کن 5/300/000 کم رقمی نیست که برای یک کارت Fury X و Nano بدیم……………. اونم با این همه دورغ از میزان TDP تا استفاده تا چیپ FuryX که بعدش شد FuryX و Nano…………..بعد هوادارانش به به میکنن براش این شرکت از پایه دروغگوه اون از پردازنده های 3 هسته ی اش تا بلدز 8 هسته اش که توان مقابله با i3 هم نداره بابا در شرکتو ببنید بزند توی تجارت پیاز با برند AMD – خنده داره توی فرم ها کم میزنن که سری جدیدش چیه و…. من حرف نمیزنم چون تاریخ این شرکت همیشه نشون داده در مقابل رقیب هاش ضعیف و فقط مدیرانش با دروغ کاراشون جلو میبرن یک نمونش براتون میزارم
یکی از دروغ هاشون
خانم مدیر عزیز AMD توی نمایشگاه اینو معرفی کرد که احتمالا دوتا NANO بود
[img]http://www.jagatreview.com/wp-content/uploads/2015/11/Lisa-Su-with-Dual-Fiji.jpg[/img]
[img]http://cdn.videocardz.com/1/2015/06/amd-radeon-fury-x2-card.jpg[/img]
بعد این از آب در اومد یعنی Radeon Pro Duo که تشکیل شده از یک عدد Fury X و یک عدد Nano
[img]http://bi9he1w7hz8qbnm2zl0hd171.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2016/03/AMD_RadeonProDuo_PCB.png[/img]
یکی نیست بهش بگه تو به این حرف ها چی برو کلاس آشپزی رو بافتنی یاد بگیر برو کلاس خیاطی و….
یکی دیگه از دروغ هاشون
میگفتن با این هشت هسته رقیب i5 2500k تا i7 2600k هستش!!!!! این تبلیغشون
[img]http://upload.hardver-teszt.hu/imgs/tests/2011/413/amd-fx-cpu-preview-18-b.jpg[/img]
[img]http://www.printedcircuitsword.com/wp-content/uploads/2015/11/550x-bulldozer-50percentfas.jpg[/img]
[img]http://www.vortez.net/index.php?ct=articles&action=file&id=11489[/img]
[img]http://media.bestofmicro.com/A/C/319188/original/amdfx6100_dh_fx57-1-.jpg[/img]
[img]http://pcforum.hu/site.pc/text/quicknews/12564/amd-bulldozer-logo.jpg[/img]
بعدش وجدانن چی از آب در اومد؟!!!!!!!!!!!!!! حتی رقیب i3 530 نسل اول Core i نشده بعد رقیب Core i5 2400 و Core i5 2500 و Core i7 2600 شد؟ – خودتون ببینید – آره همه دنیا با AMD دشمنن بخاطر همین توی تست ها ضعیف نشونشون میدن!!!!!!!!!!!!!!! بسه دیگه از این همه مخلطه
[img]http://cdn.overclock.net/5/5e/500x1000px-LL-5ebb7039_ac320proz.png[/img]
جالبه مصرف برقش خیلی اومده پایین، نمیتونم بیشتر از این صبر کنم کارت های جدید وارد بازار بشن و بنچمارک و تست هاشون توی بازی هارو ببینیم واقعا مثل جنگ جهانی میشه:l