موضوعات داغ
  • نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۵
  • بازی GTA VI
  • هوش مصنوعی
  • استارلینک
  • چت‌بات‌ها
  • دینو
سخت افزار مگ
  • اخبار و مقالات
    • گوشی موبایل
      • لوازم جانبی موبایل
    • تبلت
    • لپ تاپ
    • دسکتاپ
      • مادربرد
      • پردازنده مرکزی
      • کارت گرافیک
      • تجهیزات ذخیره سازی
      • حافظه
      • صفحه نمایش
      • تجهیزات جانبی
    • تصویرگری دیجیتال
    • صوتی و تصویری
    • شبکه
    • نرم افزار و بازی
    • کالبدشکافی قطعات
    • مطالب گوناگون
  • لیست قیمت
    • گوشی موبایل
      • لیست قیمت روز گوشی‌های سامسونگ
      • لیست قیمت روز گوشی‌های شیائومی
      • لیست قیمت روز گوشی‌های هواوی
      • لیست قیمت روز گوشی های آنر
    • تبلت
    • لپ‌تاپ
    • قطعات کامپیوتر
      • لیست قیمت پردازنده
    • محصولات اپل
    • تجهیزات شبکه
    • لوازم خانگی
    • صوتی و تصویری
    • دوربین دیجیتال
    • تجهیزات بازی
    • خودرو
  • بررسی
    • بررسی گوشی موبایل
    • بررسی تبلت
    • بررسی لپ تاپ
    • دسکتاپ
      • بررسی کولر و فن
      • بررسی مادربرد
      • بررسی کارت گرافیک
      • بررسی تجهیزات ذخیره سازی
      • بررسی حافظه
      • بررسی منبع تغذیه و کیس
      • بررسی تجهیزات جانبی
      • بررسی صفحه نمایش
    • بررسی تصویرگری دیجیتال
    • بررسی صوتی و تصویری
    • بررسی شبکه
    • بررسی نرم افزار و بازی
    • بررسی گوناگون
  • راهنمای خرید
    • سیستم پیشنهادی
  • دانلود
  • ویژه
    • مسابقات
    • نمایشگاه

تبلیغات فول هدر صفحه اصلی

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

کارت گرافیک

مقایسه:کارت گرافیک GTX1070 در برابر Radeon RX 480 (کدام یک ارزش بیشتری دارد؟)

Avatarتوسط امیرحسین آریایی ·12 خرداد 139522 اسفند 1398· 107

صبح امروز،کارت گرافیک جدید AMD تحت عنوان Radeon RX 480 معرفی شد.کارت گرافیکی که با قیمت 199 دلاری خود،بسیاری از کاربران و طرفداران AMD را خوشحالی کرد.کارت گرافیکی که با تائید از سوی HTC و Oculus نشان داد که از پس سازگاری پردازش و تجهیزات جانبی واقعیت مجازی بر می آید.کارت گرافیکی که در کنار قیمت پایین خود،توانایی های بالایی را نشان می دهد.اما در ساعات اولیه صبح،برخی از مشخصات این محصول همچنان ناشناخته بود.هم اینک می توانید در جریان کامل اطلاعات Radeon RX 480 باشید.با شما هستیم به همراه دومین قسمت از ویژه برنامه های مقایسه در سخت افزار.

 

این کارت گرافیک با ظاهری ساده و خنک کننده ی همیشگی AMD عرضه می گردد.تغذیه آن توسط یک رابط 6 پین انجام شده و با وجود آنکه از مصرف جریان به طور دقیق اطلاعی در دست نیست،اما می توان حدس زد که چیزی در حدود حداکثر 130 وات باشد.توان حرارتی (TDP) آن هم طی اعلام AMD در کنفرانس مطبوعاتی،150 وات حداقل در نسخه مرجع است.بر خلاف کارت گرافیک های “پاسکال”،این محصول در دو زمان روانه بازار نشده و خوشبختانه همین امر موجب کنترل قیمت آن خواهد شد.AMD از لیتوگرافی 14 نانومتری به همراه معماری ستاره قطبی 10 در Radeon RX 480 استفاده کرده است.تا پیش از آن می دانستیم که P10 در کارت گرافیک های High-End مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این محصول در کنار تراشه های حافظه GDDR5 تولید می گردد.اما میزان ظرفیت آن در دو مدل 4 و 8 گیگابایتی است. Radeon RX 480 حداکثر تا پایان ماه جاری میلادی (ژوئن) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.قیمت این محصول تنها 199 دلار است.اما AMD در دو قسمت از سخنرانی های خود به یک مسئله جالب توجه اشاره کرده است.AMD در ابتدا گفت:این کارت گرافیک می تواند پرفورمنسی دو برابر به نسبت قیمت پرداختی ارائه نماید.پس از آن AMD این کارت گرافیک درون کامپیوترهایی تجسم کرد که با بودجه 799 دلاری نیز قادر به انجام بازی های روز و واقعیت مجازی هستند.البته منظور AMD به وضوح روشن بود؛این مقایسه تنها در سطح واقعیت مجازی (VR) صورت پذیرفت.

AMD صادقانه و به طور مستقیم به کاهش هزینه های کاربران در خرید یک کارت گرافیک قدرتمند اذعان داشت. Radeon RX 480 را می توان با همتای خود (GTX1070) در Nvidia و تراشه های پاسکال مقایسه کرد.رئیس کمپانی فالکون،آقای Kelt Reeves در مورد این کارت گرافیک گفت:این کارت گرافیک برای جذب همه کاربران به دنیای واقعیت مجازی،بی نظیر است.

خوب بهتر است تحلیل را با ارائه مشخصات و مقایسه با کارت گرافیک GTX1070 به جلو ببریم.به طور حتم می دانید که هم اکنون نیز در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2016 هستیم.از همین رو نسخه های سفارشی از کارت گرافیک GTX1070 نیز معرفی و برخی از مشخصات آنها اعلام گشته است.اما متاسفانه همچنان اطلاع دقیقی از قیمت کارت گرافیک های سفارشی مبتنی بر GTX1070 در دست نیست.برای روشن شدن هر آنچه که از نسخه های رفرنس می دانیم،آنها را یک جدول قرار خواهیم داد.

مشخصات فنی

کارت گرافیک GTX1070

کارت گرافیک Radeon RX 480

نوع معماری

پاسکال-2016

ستاره قطبی 10-2016

لیتوگرافی تولید

16 نانومتری

14 نانومتری

مقدار و نوع حافظه اختصاصی

GDDR5-8 گیگابایت

GDDR5-4 و 8 گیگابایت

رابط حافظه

256 بیت

256 بیت

فرکانس موثر حافظه

8 گیگاهرتز

؟

توان حرارتی (TDP)

150 وات

150 وات

رابط تغذیه

یک عدد 8 پین

یک عدد 6 پین

تعداد هسته های CUDA/ST

2048

2304

فرکانس موثر GPU

1506~1683 مگاهرتز

1266 مگاهرتز

پهنای باند حافظه

256 گیگابایت در ثانیه

256 گیگابایت در ثانیه

توان عملیات مستقیم

بیش از 5 ترافلاپ

بیش از 5 ترافلاپ

قیمت

379 دلار و نسخه FE نیز با قیمت 449 دلار عرضه شد

199 دلار برای نسخه 4GB و 230 دلار برای نسخه 8GB

 

در یک مرور کلی می توان به سادگی نتیجه گرفت که GTX1070 و Radeon RX 480 در بسیاری از موارد دارای شباهت های بسیاری هستند.تا پیش از این،بنچمارکهایی از تست های 3DMark سه کارت گرافیک AMD منتشر شده بود.اما در آن زمان هر سیلیکون تنها با نام فنی نمایه گذاری شده بود.شناسه این کارت گرافیک 67DF:C7 است.همچنین بد نیست بدانید که فرکانس حافظه در نسخه 8 گیگابایتی نیز 8 گیگاهرتز است.یعنی دقیقا به مشابه فرکانس موثر در کارت گرافیک GTX1070 که البته از تراشه های مشابه استفاده می کند.

شاید برخی از دوستان،تنها قیمت 199 دلاری Radeon RX 480 با قیمت 379 الی 449 دلاری کارت گرافیک GTX1070 مقایسه می کنند.بنده به شما خواهم گفت که این یک اشتباه بزرگ است.چرا که نسخه 8 گیگابایتی از کارت گرافیک Radeon RX 480 نیز 230 دلار قیمت دارد.در نتیجه ما باید نسخه های 8 گیگابایتی را برای یک مقایسه درست و به جا در کنار یکدیگر قرار دهیم.توان حرارتی و عملیت مستقیم هر دو کارت گرافیک در یک رنج است.در نتیجه می توان امیدوار بود که در نهایت کمپانی های تولید کننده کارت گرافیک،قیمت پایین تر Radeon RX 480 را در نظر گرفته و علاوه بر آن از شلوغ کاری های اضافی جلوگیری نمایند.دلیل استفاده از کولرهای بسیار سفارشی در GTX1070،توانایی اورکلاک بالای پاسکال بود.اما آیا Radeon RX 480 نیز این توانایی را درون خود حمل می کند یا خیر،یک پرسش بزرگ است که در روزهای آینده روشن خواهد شد.

فناوری های اختصاصی

هر دو کارت گرافیک به خوبی از API های Vulkan و DX12 پشتیبانی کامل می کنند.علاوه بر آن فناوری جدید HDR را در کنار خود داریم؛و باز هم خوشبختانه باید بگوییم که هر دو کارت گرافیک از HDR به صورت بومی حمایت می کنند.پشتیبانی از پورت های HDMI 2.0 و DP 1.4 نیز مورد تائید هر دو کمپانی قرار گرفته است.اما انویدیا حداقل دو فناوری اختصاصی را برای کارت گرافیک های پاسکال معرفی کرده است.

انویدیا فناوری Simultaneous Multi-Projection را برای رندر بسیار قدرتمند واقعیت مجازی معرفی کرده است.بدین ترتیب 3 مانیتور با Aspect های واید یا الترا واید،می توانند از پیکربندی استفاده همزمان برخوردار شوند.در این نمایشگرها،16 نمای (viewports) مختلف پردازش و نمایش داده می شود. Simultaneous Multi-Projectionدقیقا همان بخشی است که GPU 3 فاز متفاوت هندسی را پردازش می کند.اما این فناوری امکانات دیگری هم خواهد داشت.به عنوان مثال می توان به سیستم کنترل اعوجاج و (Lends Matched Shading) اشاره کرد. Simultaneous Multi-Projection در هنگام رندر،فریم ها را کنترل می کند.بدین ترتیب که هر دو تصویر (چپ و راست) به صورت (Single Pass Stereo) اصلاح می شوند.

در قسمت بعدش شاهد نسخه جدید GPU Boost در پاسکال هستیم.این کارت گرافیک ها به GPU Boost 3.0 مجهز هستند.اطلاعات در این زمینه محدود است.در نهایت پل های SLI HB را به کارنامه انویدیا در تولید پاسکال اضافه نمائید.

شما کدام کارت گرافیک را انتخاب می کنید؟

اما با همه ی این موارد،باید عادلانه قضاوت کرد.AMD نیز به طور حتم فناوری های اختصاصی خود را در این کارت گرافیک تزریق خواهد کرد.اینک با توجه به موراد گفته شده،جمع بندی،پارامتر قیمت و…شما کدام کارت گرافیک را انتخاب خواهید کرد؟

برچسب‌ها: کارت گرافیک gtx1070, کارت گرافیک gtx1080, کارت گرافیک radeon rx480, مقایسه کارت گرافیک

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
تبلیغات
تبلیغات
سرخط خبرها:
  1. دسترسی بیش از 125 بازی کامپیوتری به فناوری DLSS 4 تأیید شد
  2. ایسوس اولین مانیتور گیمینگ 610 هرتزی جهان را معرفی کرد: ROG STRIX ACE XG248Q5G
  3. گیگابایت کارت گرافیک RTX 5090 Aorus Master Ice STEALTH را با کانکتور برق مخفی معرفی کرد
  4. ایسوس از کارت‌ گرافیک های جدید RTX 5080 Noctua Edition و ROG Astral RTX 5080 DOOM Edition رونمایی…
  5. سری جدید مانیتورهای گیمینگ گیگابایت معرفی شد؛ طراحی ICE، پنل IPS، کوانتوم دات و QD-OLED برای گیمرها

مطالب مرتبط ...

  • 0

    اولین مقایسه GTX 1660 با GTX 1660 Ti در بازی های روز و نتایج فریم

    Avatarتوسط امیرحسین آریایی · 26 اسفند 1397 · 26 اسفند 1397

  • 16

    تصاویر کولر جدید انویدیا منتشر شد (مورد تائید انویدیا)

    Avatarتوسط امیرحسین آریایی · 17 اردیبهشت 1395 · 17 اردیبهشت 1395

  • 3

    رویداد بزرگ انویدیا و معرفی GTX1080 Ti

    Avatarتوسط امیرحسین آریایی · 28 بهمن 1395 · 22 اسفند 1398

مطالب گوناگون از دینو

6 ترند که در دکوراسیون خانه سال 2025 می‌ بینید

حقیقت هایی جالب در مورد بدن زنان و مردان که کمتر کسی از آن اطلاع دارد

رفتار های نادرست والدین منجر به مشکلات روانی فرزند در بزرگسالی می شود

107 دیدگاه

  • دیدگاه50
  1. Avatar علی گفت:
    14 خرداد 1395 در 9:17 ق.ظ

    من خودم اکثر بازیا رو رو 30 فریم میزنم .
    میشه گفت بازی روون هست و هیچ مشکلی نداره
    اما کسی که 60 فریم همیشه بازی کرده خب معلومه که 30 فریم براش سخته . چون تجربشو داشته .
    30فریم برای من روونه اما اگه بیاد رو 27 فریم کلا بحث عوض میشه بازی کردن باهاش واقعا سخت میشه :smiley0
    البته بیشتر از دو ساعت واقعا نمیتونم دیگه چشام درد میگیره و سردرد. . ولی تا دوساعت مشکلی ندارم .

    پاسخ
  2. Avatar علی گفت:
    14 خرداد 1395 در 9:10 ق.ظ

    خب این که مشخصه
    Amdهمیشه یک سر و گردن از انویدیا پایین تره .
    از اینتلم همینطور .
    دیگه جای بحث نداره . 😀

    پاسخ
  3. Avatar aliguy گفت:
    14 خرداد 1395 در 8:44 ق.ظ

    بابا amd محصول حصاب نمیشه برا جوری جنسه این 100 بار

    پاسخ
  4. Avatar abas گفت:
    14 خرداد 1395 در 7:48 ق.ظ

    شما این لیستو ببین چنتا بازی با کیفیت آنچنانی میبینید

    http://list25.com/25-most-popular-video-games-ever//

    پاسخ
  5. Avatar rohit گفت:
    14 خرداد 1395 در 7:32 ق.ظ

    تقریبا یک ماهه اواتارش عوض شده.

    پاسخ
  6. Avatar rohit گفت:
    14 خرداد 1395 در 7:30 ق.ظ

    از کجا بنظر میاد؟ هنوز که چیزی معلوم نیست همینطوری رو هوا چون بنظر میاد شما میری سمت ۱۰۷۰ تازه فکر قیمتشو کردی حداقل باید دو تومن پیاده بشی.

    پاسخ
  7. Avatar Amir.a گفت:
    13 خرداد 1395 در 10:30 ب.ظ

    به نظر میاد :o=))=))=))

    پاسخ
  8. Avatar حسام پورخلیل گفت:
    13 خرداد 1395 در 9:34 ب.ظ

    سلام
    سوالتون رو در لیست فیمت قطعات یا پرسش و مشاوره مطرح کنید.

    پاسخ
  9. Avatar Behnam گفت:
    13 خرداد 1395 در 9:11 ب.ظ

    بستگی داره روی چه رزولوشنی بازی کنید، اگه روی Fhd هست 4گیگ تا سال دیگه کامل جواب میده ولی اگه کارتی با 8گیگ حافظه بخری دیگه نگران هیچی نیستی

    پاسخ
  10. Avatar علیرضا گفت:
    13 خرداد 1395 در 7:08 ب.ظ

    یعنی شما میگید فرق 30 با 60 فریم قابل لمس نیست؟
    درسته که کارتهایی مثل 1070 بالای 60 فریم میدن و ماهم بالای 60 فریم برامون قابل تشخیص نیست ولی مسئله اینه که چند وقت دیگه که کارت هایی که الان 60 میدن 40 دادن این کارت هنوز 60 فریم رو میده .
    گرافیک بسته به بازی میتونه 10 الی 70 درصد یه بازی رو تشکیل بده و اگه گرافیک بازی خوب نباشه لذتشم کم میشه.
    بازی با گرافیک پایین مثل این میمونه که موتور بنز رو بزاری روی پراید . باطنش خوبه ولی ظاهرش رو هر کسی ببینه میگه پرایده.
    درسته که فرق pc ,کنسول فقط فریم ریت نیست ولی فریم ریت و گرافیکه بهتر جزء تفاوت های اساسی هستن که از نظر من خیلی مهم هستن.
    شما میگید فریم ریت 30 کافیه که توی اکثر بازی ها کمه و گیم پلی رو خراب میکنه (مخصوصا fps )گرافیک هم که میگید مهم نیست فقط میمونه داستان.خب آدم میره فیلم میبینه.

    پاسخ
  11. Avatar abas گفت:
    13 خرداد 1395 در 5:09 ب.ظ

    منظور من از 30 فریم ،30 فریم بدون افت هست ،

    اینکه طرف بخواد از بازی لذت ببره یا اینکه از گرافیک لذت ببره خیییییییلیه

    فریم ریت رویایی در صورتی خوبه که بشه لمسش کرد نه حالتی که فقط یه عدد باشه فرق کسنول و pc خیلیی چیزای دیگه هم هست فقط فریم ریت نیست

    پاسخ
  12. Avatar علی گفت:
    13 خرداد 1395 در 4:29 ب.ظ

    خب چرا میدونم قیمت پایین تری داره
    ولی به نظر میاد 480 از 1070 خیلی ضعیف تر باشه .
    پس میرم سراغ 1070

    پاسخ
  13. Avatar rohit گفت:
    13 خرداد 1395 در 3:50 ب.ظ

    یعنی واقعا نمیدونی قیمت ۴۸۰ کمتره.

    پاسخ
  14. Avatar علیرضا گفت:
    13 خرداد 1395 در 3:34 ب.ظ

    دوست عزیز 30 فریم به هیچ وجه قابل بازی کردن نیست.مگر برای بازی های استراتژیکی.
    چرا که 30 فریم میانگین احتمالا تا 20 افت فریم خواهد داشت که بازی رو خراب میکنه.
    البته بستگی به عادت بازیکن داره.
    من خودم با زیر 40 فریم زود چشمم خسته میشه و یا سردرد میگیرم.
    مسئله این نیست که یارو نوبه یا پرو مسئله اینه که میخواد از بازی لذت ببره و به خودش مربوطه چطوری بازی کنه.
    درضمن آدم این همه خرج میکنه انتظار گرافیک و فریم ریت رویایی روهم داره دیگه.اگه این چیزا نبود که کنسول میگرفتیم.
    بقیه حرف هاتون رو تا حدوددی قبول دارم.

    پاسخ
  15. Avatar علی گفت:
    13 خرداد 1395 در 2:48 ب.ظ

    خب ضاهرا این دو کارت در یه حدن
    فقط میمونه قیمتشون
    هر کدوم قیمتش پایین تر باشه ارزش خرید داره .:-bd

    پاسخ
  16. Avatar aliguy گفت:
    13 خرداد 1395 در 1:46 ب.ظ

    تا اونجا که من یادمه هر وقت amd قطعه ای رو معرفی کرده همه اعدا و ارقامش دروغ بوده 8 گیگ amd کجا 8 گیگ انویدیا کجا یا مثلا پردازنده ها amd و intel کلا amd به بزرگنمایی معروفه شمارس دیگه مینویسه مثل هندونه در بسته میمونه توش چه خبره خدا عالمه

    پاسخ
  17. Avatar kambiz گفت:
    13 خرداد 1395 در 1:36 ب.ظ

    من قبلا تو گیمفا تو کامنتاش خونده بودم که خیلی رو مقدار رم تاکید داشتند و به نظر رم بیشتر آینده نگرانه تر هستش.
    اگه مدنظرتون هم کارتهای تازه معرفی شده AMD هستش 30 دلار اختلاف برای 4 گیگ رم بیشتر خیلی قیمت ناچیزی هستش.
    جدا از اون نظر خیلی ها هم این هستش که 4 گیگ برای فول اچ دی برای همین 2 تا 3 سال آینده کافیه.
    باز بیشتر تحقیق کنید.

    پاسخ
  18. Avatar abas گفت:
    13 خرداد 1395 در 1:20 ب.ظ

    بازم میگم فقط intel 4600 HD:x:x:l:l:l

    نکته اول :هر کی میخواد بره اوندیا بخره ،هرکی هم میخواد بره AMD بخره ،الکی سر و کله ی هم نزنید
    ( هنوز هیچ بنچ مارک قابل قبولی از هیچکدوم ارائه نشده اونایی هم که هست مال مدل مرجع که هیچکی نمیره یه همچین کارت گرافیکی {مدل مرجع} بخره باید همه ی شرکت ها مدلاشونو بدن بعد اینها با هم مقایسه بشن بعد تازه باس نشست دید چقدر با هم اختلاف دارند)

    نکته بعدی-عده ایی از دوستان دارن میگن فلان شرکت داره سقوط میکنه فلان شرکت مردم فریبه ،اولا اگه این دو شرکت شدن به لطف و مرهمت مایکروسافت و اینتل هست، بدون این دوتا amd , nvidia فقط دو کلمه ی عجیب و غریب بودند
    نکته بعدترش – مهم تر از پرفورمنس توانایی بازیکن هست ،طرف فقط سیستم میخره تنظیمات رو میبره تا تهههههه ،که بگه سیستم من xx فریم میده ،حالا طرف میخواد بازی کنه اول تو گوگل سرچ میزنه (trainer for ) خوب n00b جان اول برو یاد بگیر بازی چیه بعد بشین سیستم حرفه ایی ببند

    نکته بعدترترش -اکثریت ما مانیتور داریم حداکثر full HD اونم 60 فریم حست ،خوب فریم بالای 60 به چه درد میخوره ؟؟؟ هر چند حداقل فریم 30 ،کاملا قابل بازی کردن هست

    نکته خیلی بعدتر-فناوری vr رو فوقش در حین خرید” شلوار کتون جنس ترک دوخت تهران” تو فلان مجتمع دیده باشیم خوب بعد واسمون vr گزینه حساب میشه ؟؟?? حالا فوقش هم هدست vr گرفتیم چنتا بازی واسش اومده اصن قیمت خود VR چنده؟؟؟
    و نکته آخر فقط intel HD 4600 :smiley1:smiley1:smiley2:smiley2

    پاسخ
  19. Avatar Saman گفت:
    13 خرداد 1395 در 10:46 ق.ظ

    به نظر شما اساتید بهتره برای اینده یک کارت ۸ گیگ بخرم یا همون ۴ گیگ برای ۲ سال اینده کافیه چون بزرگترین اشتباهم موقع خرید کارت گرافیکم انتخاب نسخه ۲ گیگ بود که الان نمیتونم همه بازی هارو رو الترا اجرا کنم کارت گرافیک فعلیم asus strix gtx 960 2gig

    پاسخ
  20. Avatar farzad گفت:
    13 خرداد 1395 در 10:17 ق.ظ

    به نظر من هنوز زوده که چنین مقایسه ای رو انجام داد
    ملاک در عمل صرفا قدرت محسباتی یا همون Flops نیست. چنانکه تو نسل قبل سری ۳۹۰ با بیش از ۵ ترافلاپس در حد کارت ۴ ترافلاپسی انویدیا قدرت داشت.
    اگه 480 بتونه بنچمارکی در حدود 390 داشته باشه با این قیمت گزینه بسیار مناسبی برا فول اچ دی هست.
    ولی فعلا باید صبر کنیم تا بنچ های اون تو بازی های مختلف بیرون بیاد.

    پاسخ
  21. Avatar rohit گفت:
    13 خرداد 1395 در 4:02 ق.ظ

    وجدانی خودت جملات قر و قاطی خودت رو بخون شما وفقط تو جمله اول نقل قول رو گفتی بعدش گفتی در عکس پایین که با وضوح بالا است از کنفرانس amd به وضوح دو کارت ۴۸۰ رو با یک کارت ۱۰۸۰ مقایسه کرده اونم ور بک بازی ashes of the singularity یعنی اگه تقریبا قدرت ۴۸۰ نصف کنی به قدرت فیوری یا ۹۸۰ میرسی.این کجاش نقل قوله.

    پاسخ
  22. Avatar Mohsen.M گفت:
    13 خرداد 1395 در 3:53 ق.ظ

    کوچیکم =smile;):-bd
    من که منتظرم هم 480 و هم 1060 بیان تا بتونم تصمیم بگیرم برای نسل بعد چه کنم.

    پاسخ
  23. Avatar Mohsen.M گفت:
    13 خرداد 1395 در 3:51 ق.ظ

    ناراحت نباش منم همینطورم و به نظرم به راحتی تا سال آینده جوابگویه و نیازی به ارتقا نیست البته در رزولوشن فول اچ دی.=smile=smile:-bd:-bd

    پاسخ
  24. Avatar rohit گفت:
    13 خرداد 1395 در 3:36 ق.ظ

    خواهش میکنم.مثلا اینه که ایشون جملات خودش رو قبول نداره و ادعا میکنه نقاپل قوله در حالی که اینطور نیست.

    پاسخ
  25. Avatar ragnar گفت:
    12 خرداد 1395 در 10:32 ب.ظ

    عجب جنگی راه انداختین هنوز زیاد معلوم نیست چی به چیه ولی اگه پرفرمنسش حتی 30 در صد هم ضعیفتر از 1070 باشه نسبت به قیمتی که داره از نظر من ارزش خرید بالایی داره . حالا بنچمارک ها بیان ببینیم جریان کلا چیه بعضی دوستان می گن در حد 980 هستش خوب من که راضیم 240 دلار بدم یه کارت نزدیک به 980 داشته باشم تا 379 الی 449 دلار بدم به 1070 حالا 1060 هم تا بیاد یه 6 ماهی وقت هست

    پاسخ
  26. Avatar حسام پورخلیل گفت:
    12 خرداد 1395 در 10:19 ب.ظ

    سلام
    کجا تاریخ 3 تیر اورده شده دوست عزیز؟

    پاسخ
  27. Avatar Masoud.R گفت:
    12 خرداد 1395 در 10:09 ب.ظ

    محسن آواتار جدیدت مبارک
    باشه اینو از سرتجربه حداقل 15 ساله بازار و حداقل 8 سال درس خوندن دانشگاهی میگم – همون قدر پول میدی همون قدر آش میگیری به ویژه وقتی طرفت یک چینی ورشکسته باشه یک چیزی بهت قالب میکنه ظاهرش خوب اما کارایش…………..

    پس همون قدر پول میدی و همون قدر آش مرغوب میخوری

    آدم باید برای خودش احترام قائل باشه کسی با روحیه اش با دروغ بازی نکنه………………

    این خانه از پای بست ویرانس…………… خاجه در فکر طرح ایوانه………….

    این دورغی بود که وقتی FURY X گفتن – توجه بفرمایید گفتن توی 4K کمترین 43 فریم و میانگین 54 فریم یعنی بین 54 تا حدود 60 فریم در تغییر بعدکه اومد چی شد؟ بیشتر از 44 فریم نشد!!!!! کمترین فریم چی شد؟ میانگینش چقدر شد؟

    [img]http://media.redgamingtech.com/rgt-website/2015/06/AMD-Radeon-R9-Fury-X-far-cry4-benchmarkjpg-1024×576.jpg[/img]

    [img]http://images.anandtech.com/graphs/graph9421/75666.png[/img]

    واقعا اینقدر کارایی داشت؟وجدان خوب چیزیه برای خودتون احترام قائل باشید

    [img]https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=0ahUKEwjzssuz44fNAhXB2BoKHe8HBAcQjBwIBA&url=http%3A%2F%2Fimages.anandtech.com%2Fdoci%2F9390%2FNano2.jpg&bvm=bv.123325700,bs.1,d.d2s&psig=AFQjCNEwwsFcBbZeZ5H0YL6dWfKMerttTw&ust=1464903053917599&cad=rja[/img]

    واقعا کم مصرف بود؟ 467W میشه بگید چطور میشه 176W …………..؟
    [img]https://www.google.com/search?tbm=isch&tbs=rimg%3ACbJulXAsJZ82IjgPWQbd4M5tkilMsihicILE7crKRw4V_1bTZ8sG_1_1MZTluIbD6kjpU5lgOQOmFzqmU3wmI-QlZomeioSCQ9ZBt3gzm2SEdnzetLItHtkKhIJKUyyKGJwgsQRtz2PM5NMKqwqEgntyspHDhX9tBHZ83rSyLR7ZCoSCdnywb_18xlOWEZ7Q-sFlcZABKhIJ4hsPqSOlTmURV3XexCShocAqEgmA5A6YXOqZTREy_1EJdCDz7OCoSCfCYj5CVmiZ6EV4Cm2WOVJ1F&q=In%20the%20exhibition%20FURY%20X&client=firefox-b&bih=631&biw=1366&ved=0ahUKEwjhsNiS4IfNAhXEuBoKHWhQDfEQ9C8ICQ&dpr=1#tbm=isch&tbs=rimg%3ACfOGXj415pa8IjjY9oXzqaOTXYvsAJcBFFILCtSbjkyaPbazTFIw95cIoRdmF4qKgJ8DGU314E9-sTiM3hMe1kjCqCoSCdj2hfOpo5NdEf1oG2oO7-fKKhIJi-wAlwEUUgsRPPk4jMmDZ7IqEgkK1JuOTJo9thEidvx15HIMcyoSCbNMUjD3lwihEaIcP2tUNar4KhIJF2YXioqAnwMROy0Jujh41CYqEgkZTfXgT36xOBGdAaSw25OYzyoSCYzeEx7WSMKoEXo7OXgIZUym&q=In%20the%20exhibition%20FURY%20X&imgdii=3heIUxqOdWw4pM%3A%3B3heIUxqOdWw4pM%3A%3BLC2B4FhQNGTA-M%3A&imgrc=3heIUxqOdWw4pM%3A[/img]
    [img]https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=0ahUKEwigo_Ps5ofNAhUOsBQKHdgaDp8QjBwIBA&url=http%3A%2F%2Fimages.anandtech.com%2Fgraphs%2Fgraph9390%2F75499.png&bvm=bv.123325700,d.d2s&psig=AFQjCNFYMRDvv8b7rIWhey5dTQhoNCrmWA&ust=1464903632506273&cad=rja[/img]

    واقعا نویز فنش از Titan Xکمتربود؟

    [img]https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=0ahUKEwjbkbCm5ofNAhWEOxQKHVKgCfMQjBwIBA&url=http%3A%2F%2Fwww.extremetech.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F06%2FRadeonFury1.png&bvm=bv.123325700,d.d2s&psig=AFQjCNE8vcbqxFY8QKxlbz2wbJtdDwAwuw&ust=1464903855367021&cad=rja[/img]

    اینم تستش

    [img]http://images.anandtech.com/graphs/graph9059/72538.png[/img]

    وجدانن بچه ها بلدز تونست رقیب i3 بشه که حالا توی این عکس تبلیغاتی رقیب i5 3570k بشه؟

    [img]http://extreme.pcgameshardware.de/attachments/717371d1392272851-wer-bringt-mehr-i5-4430-oder-fx-8320-oc-amd-fx-spiele-leistung.png[/img]

    وهزارتای دیگه تا صبح میشه دربارش حرف زد پس برای خودتون احترام قائل باشید

    پاسخ
  28. Avatar حسن گفت:
    12 خرداد 1395 در 9:03 ب.ظ

    من امسال با همین 960 سر میکنم:-s

    پاسخ
  29. Avatar Masoud.R گفت:
    12 خرداد 1395 در 8:53 ب.ظ

    اخه من مثل آفتاب پرست رنگ عوضی نمیکنم و حرف حق رو میگم!!!!!!!
    خودم میدونم AMD/ATI یک دروغگو بیش نیست

    پاسخ
  30. Avatar Amir.a گفت:
    12 خرداد 1395 در 8:51 ب.ظ

    شما دوست عزیز چرا اینقدر تاکید دارید که بنچمارک و تستهایی که نمیشه فعلا روشون حسابی باز کرد حرف اول و آخر رو میزنند ؟! اینجا فقط بحث سر این هست که با توجه به اعلام AMD به مشخصاتی که فقط تو کاغذ نوشته شده و معلومه که تو مطلب بالا هیچ اشاره ای هم به بنچمارک و غیره نشده و اون بنچمارکها توی بحث دیگه بود فقط نظر شخصی شما با توجه به این مشخصات اعلام شده چیه حالا بالاخره اون تستهاشون هم میاد خدا کنه حرف شما راست باشه اما شما دارید پافشاری میکنید که چرا اینجا گفتید این دو کارت برابرند خوب طبق اون مشخصات توی جدول و نبودن هیچ منبع کامل و تست مشخصی توقع دارید چشم بسته میگفتند 480 قدرت برابر با 1060 که هنوز به دنیا نیومده داره خوب اونوقت باز همین شما میگفتین ( نه قبول نیست و 1060 هنوز نیامده شما دارید فن بای در میارید !) دوست عزیز اینکه شما به جزیات دقت میکنید بسیار عالیه اما همین جزیات هنوز ناقصه و نمیشه با قاطعیت گفت دقیقا قراره این کارتها چه کارایی از خودشون نشون بدن خوب کمی صبور باشید تا چند روز دیگه همه چیز معلوم میشه چه اصراریه ؟!

    پاسخ
  31. Avatar Masoud.R گفت:
    12 خرداد 1395 در 8:51 ب.ظ

    امیر جان امروز به همون نشون دادی که هچی نمیدونی!!!!!!!!!!!!
    Clock Core مهم نیست؟ببخشی همین فرکانس وقتی کم زیاد بشه توان عملیاتی رو کم و زیاد میکنه

    پاسخ
  32. Avatar Masoud.R گفت:
    12 خرداد 1395 در 8:49 ب.ظ

    سلام امین جان خوبی؟
    وقتی سر از این قضیه در نمی یاری پس خواهش چیزی نگو باشه؟

    پاسخ
  33. Avatar فلاس گفت:
    12 خرداد 1395 در 8:30 ب.ظ

    نظراتت مثل منه خوشم میاد. هر نسل یکی در میون یا AMD خریدم یا Nvidia. کارت هایی هم که دارم AMD HD 6870, Nvidia 570 GTX , Nvidia 760 GTX
    انصافا همشون خوب بودن نسبت به پولی که داشتم تو هر زمان بدم و بگیرم.
    بعضیا اینجا کاسه داغ تر از آش هستن.

    پاسخ
  34. Avatar فلاس گفت:
    12 خرداد 1395 در 8:22 ب.ظ

    اینطوری باشه که خیلی عالیه ولی معمولا اوایل ورود قیمت ها کمی بالاست. از قیمت خود دلار که پایین تر نمیوفته، میوفته ؟ دلار 3.5 هست دیگه یه ضرب کنیم میشه 800/-)

    پاسخ
  35. Avatar farzad گفت:
    12 خرداد 1395 در 8:19 ب.ظ

    محسن عزیز

    اولین کار تعیین نیاز هست دوم تعیین بودجه

    کسی که میخواد رو فول اچ دی بازی کنه همین 970 یا 980 هم به خوبی میتونه تا چند سال کار کنه.
    من به ضحه میگم اگه هدف فول اچ دی باشه رو 60 فریم باشه نباید 1070 یا 1080 رو بهش فکر کرد. در حال حاضر برا این رزولوشن نباید بیش از 300 دلار پرداخت کرد.

    اما کسی که هدفش رزولوشن های بالا باشه، به استناد بنچمارک های بازی ها amd کارت خوبی برا این منظور نداره و چاره ای جز خرید کارت های میان رده به بالای انویدیا نیست

    پاسخ
  36. Avatar ali-az گفت:
    12 خرداد 1395 در 7:56 ب.ظ

    حرف هاتون دقیقا درسته 1080 هم ۴ ترافلاپس بیشتر از 1070 داره ولی آیا قدرتش ۲ برابر 1080 هست ؟! خوب نیست

    پاسخ
  37. Avatar Amir.a گفت:
    12 خرداد 1395 در 7:54 ب.ظ

    سلام محسن آواتار یه جورایی با قبلی متفاوت شده قبلی خندان و این یگی خیلی جدی ولی عکست خوشگل شده 😉 آره منم دقیقا حرفم همینه که انتخاب در واقع AMD یا انویدیا نیست انتخاب اونیه که قدرت و کیفیت و قیمت خوب رو با هم یکجا داشته باشه حالا چه انویدیا و یا چه AMD و رقابت و شاخ تو شاخ شدن این دو کمپانی هیولا باعث میشه هم کیفیت و خدماتشون بهتر بشه هم قیمت نزولی بشه و اگه شاخ یکی از این برندها شکسته بشه فاجعه هست و بهتره هر دو کج دار مریض همینطور برن جلو و هیچ کدوم کم نیاره و با اختلافهای ناچیز که بینشون به وجود میاد بیشتر برای جلب رضایت مشتری دست و پا بزنند ما هم از بالا مثل یه پادشاه انتخابمون رو پیدا میکنیم ( بهترین گلادیاتور در میدان جنگ ) یکم تخیلیش کردم :D:-bd

    پاسخ
  38. Avatar ali-az گفت:
    12 خرداد 1395 در 7:53 ب.ظ

    جوابتون رو در جواب جناب آریایی گذاشتم ولی وقتی آقای آریایی اینهمه اشتباه میکنن ۲ کارت ۳ کارت میبینن cf رو کراس فیر نمیدونن کد جدید یک محصول سومی میدونن به 1080 رسیده بعد خودشون گفتن (کدام یک ارزش بیشتری دارد؟) منم دارم میگم کدوم ارزش بیشتری داره و در آینده نزدیک هم معلوم میشه توقع دارین بالای حرف استادتون حرفی نزنن ؟! نظر خواستن نظر دادیم امیدوارم همه صبور باشن چیزی که مدرک و لینکش هست رو به خاطر منافع شخصی حاشا نکنن

    پاسخ
  39. Avatar farzad گفت:
    12 خرداد 1395 در 7:46 ب.ظ

    امیر عزیز
    من طرفدار برندی نیستم و اتفاقا تا اینجا دوبار با توجه به نیاز و قیمت اقدام به تهیه amd کردم.
    حتی پارسال به شدت بین 970 و 390 مردد بودم که به علت خنکی و مصرف پایین در کنار قابلیت اورکلاک بالا 970 رو انتخاب کردم.
    من توضیح دادم که این کارت در بهترین حالت چیزی مثل 980 هست. پس حدود 40 درصد ضعیفتر از 1070 یا 980ti هست.
    با توجه به نیاز من هم پایینتر از قدرت 1070 برام توجیه نداره. هر چند مجبور باشم 150 دلار بیشتر خرج کنم.
    پاسخ شما رو اینجوری میدم: اگه amd بیاد کارتی با قدرت 1070 با قیمتی بین 300 تا 350 دلار معرفی کنه به شخصه مشتریشم. اما دقت کن، با همون قدرت یا بیشتر. نه ضعیفتر.

    پاسخ
  40. Avatar ali-az گفت:
    12 خرداد 1395 در 7:42 ب.ظ

    نه دادش شما قاطی کردی جمله من که گفتم ( ۴۸۰ دو برابر ۹۸۰ قدرت داره ) نقل قول کن!!!؟ بالا هست گفته آقای آریایی نذار خودت مطالعه کن گفته من رو بزار

    چند بار گفتم 480 قدرتی تقریبا و نزدیک به 980 داره ( کارت 480 قدرتی اندازه نسل قبل مثل 980 یا R9 FURY داره) (در بنچمارک که در سایت 3DMARK انجام شده 480 قدرتی در حد 980 و R9 FURY داره)

    پاسخ
  41. Avatar farzad گفت:
    12 خرداد 1395 در 7:39 ب.ظ

    دوست عزیز
    طبق بنچمارک های اولیه 1070 نزدیک به 40 درصد قویتر از 480 هست. پس اصلا 480 رو نمیشه نزدیک به 1070 دونست.
    1060 رقیب این کارت خواهد بود.
    1060 با قیمت پایینتر ربطی به 1070 نداره. هر دو مخاطب خودشونو خواهند داشت مثل 970 و 960

    پاسخ
  42. Avatar ali-az گفت:
    12 خرداد 1395 در 7:35 ب.ظ

    من حدس زدم اونم بر اساس اخباری که در این سایت در مورد ۱۰۶۰ گذاشتن
    شما برو بنچمارک ببین از خودت اعداد و ارقام در نیار!

    تفاوت fury و 1070
    در witcher 3
    در 2k تفاوت ۱۷ فریم هست نه ۷ در 4k تفاوت ۱۱ فریم هست نه ۴!

    در DOOM
    ۲k تفاوت ۲۰ فریم هست و در 4k تفاوت ۷ فریم

    و بقیه بازی ها که فریم هارو خیلی بایین آوردی بدون اینکه لینک سایتی بزاری در Ashes of the Singularity برتری کامل با انودیا و 1080 و حتی۱۰۷۰ هست اینم لینک همه بازی های که گفتی و نتایج دروغی که گذاشتی

    لینک ([url]”http://www.guru3d.com/articles_pages/nvidia_geforce_gtx_1070_review,15.html”[/url])
    http://www.guru3d.com/articles_pages/nvidia_geforce_gtx_1070_review,15.html

    لینک ([url]”http://www.guru3d.com/articles_pages/msi_geforce_gtx_1080_gaming_x_8g_review,15.html”[/url])

    لینک ([url]”http://www.guru3d.com/articles_pages/msi_geforce_gtx_1080_gaming_x_8g_review,15.html”[/url])

    http://www.tomshardware.com/reviews/nvidia-geforce-gtx-1080-pascal,4572-6.html

    لینک ([url]”http://www.tomshardware.com/reviews/nvidia-geforce-gtx-1080-pascal,4572-6.html”[/url])

    پاسخ
  43. Avatar farzad گفت:
    12 خرداد 1395 در 7:34 ب.ظ

    قیمت فاکتور مهمی هست. اما با توجه به قدرت ملاک هست.
    اگه amd بیاد مثلا 490 با قدرت معادل 1070 با قیمت مثلا 350 دلار معرفی کنه، بله اینجا همین 20 تا 70 دلار اختلاف قیمت بین این دو کارت مزیت مهمی میشه برا رقابت. ولی تو این مورد درست نیست.
    اما کارت هایی مثل 480 و 980 یا 390 برا رزولوشن 1440پی جه در حال و چه درآینده اصلا توصیه نمیشن.
    پایینتر هم گفتم این کارت برا رده سیستم های میان رده که دوس دارن از تکنولوژی vr با قیمت پایین بهره مند شن طراحی و تولید شده. هدفش هم اصلا رقابت با کارتی مثل 1070 نیست که کم کم 40 درصد عملکرد بهتری نسبت به 480 داره.

    پاسخ
  44. Avatar Mohsen.M گفت:
    12 خرداد 1395 در 7:25 ب.ظ

    واقعن خوشحالم که دوستان من اینقد پولدارن که ارجحیت با ۱۰۸۰ و ۱۰۷۰ براشون و پرداخت دوبرابری اهمیتی نداره، خب خداروشکر، اما برای من قیمت خیلی مهم و فک کنم مثل من باشن اما مهمتر اینه که قیمت و بازدهی مناسب بده بهم، حالا چه فرقی میکنه بنچ یکی ۷۰ فریم باشه مثلن یا اون یکی ۶۵ فریم اونم روی فول اچ دی با واقعیت مجازی یا یکم بالاتر؟!!! مهم اینه فقط که این اتفاقات باعث رقابت دوتا شرکت به نفع من کاربرمیشه. بقیش اصلن مهم نیست، چرا نرم سمت کارتی که قدرتش ۱۵ درصد از همتای انویدیاییش کمتره بالفرض که هنوز هیچی معلوم نیس اما قیمتش به مراتبر و بطور چشمگیری پایینتره؟!!! دوستان نگین انویدیا خیلی شاخه ای ام دی ضعیف که میخندم، هردو شرکت معنبرن و قبول دارم این اواخر amd مشکل داشته اما بازم جزو بزرگان تکنولوژیه، من اهل فن بازی نیستم اما از اینکه انویدیا به چالش کشیده بشه و حتا متضرر بشه ذره‌ای ناراحت نمیشم چون همش به نفع منه که هزینه کمتر و پرفورمنس بیشتر بگیرم.
    پس بحثو جدلو بیخیال و بشینیم لذت ببریم ازاین جنگ و تصمیم بگیریم برای نسل بعد قرمژ بشیم یا سبز، کوچیک همگی.

    پاسخ
  45. Avatar davood گفت:
    12 خرداد 1395 در 7:18 ب.ظ

    جذاب بود من منتظر نتایج واقعی تر میمونم ولی قیمت AMD واقعا خوبه حتی نسخه 8 گیگ

    پاسخ
  46. Avatar Amir.a گفت:
    12 خرداد 1395 در 7:17 ب.ظ

    شما لطف دارید استاد عزیز 😡 ما اگه گاهی نظر دست و پا شکسته ای میدیم همین هم از لطف و تجربه و آموزش های شما داریم و مشتاقیم که بیشتر از این بتونیم از شما یاد بگیریم و از دانسته هاتون بهره ببریم که در کنار شما بودن افتخاریه برای ما . امیدوارم دیگر دوستان هم قدر این وقت و زحمتی که برای این مطالب با ارزشی که میزارید رو بدونند و بیشتر استفاده کنند بخصوص که شما همیشه آنلاین حضور دارید و با گروه و بچه ها همیشه وقت با ارزشتون رو تقسیم میکنید که واقعا خسته نباشید و حسابی دستتون درد نکنه ما که نظر میزاریم گاهی تو وقت کم میاریم و این نشانه حرفه ای بودن مدیریت شما در وقتتون هست که به این زیبایی تونستید تا اینجا تمام نظرها و مطالب رو مدیریت کنید . درود بر شما :x:x:-bd:-bd

    پاسخ
  47. Avatar ali گفت:
    12 خرداد 1395 در 7:16 ب.ظ

    دوستان اینقدر هیجان نداشته باشید
    این فقط یک خبر خوش حال کننده هستش در عمل و رفتن زیر تست انواع بازی ها اون موقع هستش که میشه به یک کارت امتیاز داد!!
    راستی من واقعا از مسئولین سایت میخوام که خبر های نقد و بررسی کارت های انویدیا از جمله 1080 رو در سایت قرار بدن لاقال با دو سه تا عکس فقط از بخش بنچمارک بازی!!
    دوستان این review که فکر میکنم اولین ریویوو و نقد و بررسی کارت غیر رفرنس 1080 یعنی MSI GTX 1080 GAMING X 8G هستش رو حتما ببینید:
    لینک ([url]”http://www.guru3d.com/articles_pages/msi_geforce_gtx_1080_gaming_x_8g_review,1.html”[/url])

    پاسخ
  48. Avatar ali-az گفت:
    12 خرداد 1395 در 7:15 ب.ظ

    بالا گفتین (بنچمارکهایی از تست های 3DMark سه کارت گرافیک AMD منتشر شده بود) کدوم ۳ تا!!! چندبار در نظرات گفتم فقط بنجمارک 480 هست ولی در همون نظرات قبول نکردین گفتین CF کراسفیر نیست!!!! CF کد یک محصول جدید هست! حتی لینک 3DMARK نگاه نکردید ببیند crossfire روشن هست بازهم قبول نمیکنید تا بنچمارک 480 بیاد بعد حتما یک مقاله میدین بیرون AMD باز دروغ کثیفی گفت در عمل 480 اونی نیست که گفته شده! خوب AMD بنچمارک گذاشته میگه ۲ تا 480 به 1080 یا 1070 میرسن اگر ۱ کارت 480 بردارین معلومه قدرت خیلی بایین میاد و نتایجی شبیه به 3dmark بدست میاد

    بنچمارک 3dmark به اندازه قابل قبول و نتایج کلی کافی هست یعنی نتایج کلی و قدرت اکثر همونی هست که در اکثر بازی ها شاهدش هستیم سالهای سال هست که 3dmark به صورت کلی قدرت کارت گرافیک حساب میشه و در همه بنچمارک ها استفاده میشه

    من کی گفتم ۲ تا GTX980 !!!!!!
    بعد ترافلاپه 1080 درسته ۲ برابر 1070 هست ولی آیا قدرتش هم ۲ برابر 1070 هست؟! معلومه که نه! در عمل 4 ترافلاپه 1080 قدرتی نزدیک ۲۰٪ بیشتر به 1080 اضافه کرده

    چرا 1060 وارد بازار نشه!!!؟ بالاخر انودیا به گفته خودش 1080 و 1070 میان رده هست و نیاز به کارت گرافیک پایین رده با قیمت نصف این ها داره همیشه در همه این سال ها اینطور بوده خوب 1060 نباشه چند کارت گرافیک با اسم دیگه در حد قیمت و قدرت 480 که اگه sli بشه به 1080 میرسه

    در آخر میگم همه میدونن بنچمارک 3dmark همیشه توان اصلی کارت گرافیک نشون داده و همیشه نرم افزار برتر و اصلی قدرت کارت گرافیک بوده که همه سایت های جهان تنها نرم افزار بنچمارکی هست که قبول دارن و همه فقط این نرم افزار رو میزارن که نتایج بازی ها هم همیشه تایید کرده 3DMARK تقریبا همه توان یک کارت گرافیک نشون میده و ۱۰۰٪ قابل قبول بوده و همیشه هست
    من بر اساس حرف خود amd تست بازی که گذاشته و بنچمارک 3d میگم 480 ضعیف هست نظر شخصی یا عقیده نیست نتایج و تست های که گذاشتن

    پاسخ
  49. Avatar kambiz گفت:
    12 خرداد 1395 در 6:59 ب.ظ

    من هم اخبار تا این لحظه رو ملاک قرار دادم و تو همین کامنت و کامنتهای قبلی گفتم باید ببینیم چی میشه.
    ولی هر جور نگاه کنیم قیمت هستش که تعیین کننده هستش و با این قیمت و مشخصات این کارت حرف زیادی برای گفتن داره.

    پاسخ
  50. Avatar امیرحسین آریایی گفت:
    12 خرداد 1395 در 6:58 ب.ظ

    ممنون امیر عزیز،tourist,کامبیز و deadman عزیز.گاهی شما دوستان حتی بهتر از خود من پاسخ میدید کا باعث خوشحالیه و افتخار که کاربران حرفه ای داریم 😡

    پاسخ
« دیدگاه‌های قدیمی
دیدگاه‌های تازه‌تر »

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.

پربحث‌ترین‌ها

  • راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ 468

    راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه های مختلف (اردیبهشت 1404)

  • 2

    گوشی Xperia 1 VII سونی با پردازنده اسنپدراگون 8 الیت معرفی شد

  • راهنمای خرید ماوس و کیبورد 2

    راهنمای خرید موس و کیبورد با بودجه‌های مختلف (اردیبهشت 1404)

  • 2

    ایسوس از داک گرافیکی ROG XG STATION 3 خود رونمایی کرد

آخرین بررسی‌ها

9.3

بررسی کارت گرافیک گیگابایت RTX 5080 16GB GAMING OC

8.7

بررسی واترکولر سفید XPG LEVANTE X 240

8.9

بررسی پاور گرین GREEN 1000W GXD GOLD

9.5

بررسی کیت رم VENGEANCE 2x24GB CU-DIMM 8200MT/s CL40 کورسیر

9.1

تماشا کنید: بررسی گلکسی S25 و S25+: دوست‌داشتنی و نادیده گرفته‌شده

آخرین مطالب دینو

در خانه کفش نپوشید؛ عادتی کوچک با فواید بزرگ برای سلامت

درآوردن کفش بیرون خانه ممکن است یک رسم فرهنگی…

  • استفاده از فناوری در سنین بالا خطر زوال عقل را کاهش می‌دهد

  • این استراتژی ساده کاهش وزن از کالری‌شماری مؤثرتر است!

  • حقیقتی جذاب درمورد شهاب‌ سنگ‌ هایی که با زمین برخورد می‌کنند

  • شنا در آب سرد می‌تواند بدن شما را در سطح سلولی تغییر دهد

  • مطلب بعدی کامپیوتکس 2016:غرفه MSI اختصاصی سخت افزار (قسمت اول)
  • مطلب قبلی گیم تایم: با Vocabulary Builder دایره لغات خود را افزایش دهید و با دیگران به رقابت بپردازید
  • آخرین مطالب
  • محبوب‌ترین مطالب
  • فناوری DLSS 4 در 125 بازی

    دسترسی بیش از 125 بازی کامپیوتری به فناوری DLSS 4 تأیید شد

  • ایسوس اولین مانیتور گیمینگ 610 هرتزی جهان را معرفی کرد: ROG STRIX ACE XG248Q5G

  • گیگابایت کارت گرافیک RTX 5090 Aorus Master Ice STEALTH را با کانکتور برق مخفی معرفی کرد

    گیگابایت کارت گرافیک RTX 5090 Aorus Master Ice STEALTH را با کانکتور برق مخفی معرفی کرد

  • ایسوس از کارت‌ گرافیک های جدید RTX 5080 Noctua Edition و ROG Astral RTX 5080 DOOM Edition رونمایی کرد

  • سری جدید مانیتورهای گیمینگ گیگابایت معرفی شد؛ طراحی ICE، پنل IPS، کوانتوم دات و QD-OLED برای گیمرها

    سری جدید مانیتورهای گیمینگ گیگابایت معرفی شد؛ طراحی ICE، پنل IPS، کوانتوم دات و QD-OLED برای گیمرها

  • راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ 468

    راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه های مختلف (اردیبهشت 1404)

  • 2

    گوشی Xperia 1 VII سونی با پردازنده اسنپدراگون 8 الیت معرفی شد

  • 2

    ایسوس از داک گرافیکی ROG XG STATION 3 خود رونمایی کرد

  • راهنمای خرید ماوس و کیبورد 2

    راهنمای خرید موس و کیبورد با بودجه‌های مختلف (اردیبهشت 1404)

  • گزارش آوریل اسپیدتست 1

    بررسی گزارش اسپیدتست ماه آوریل 2025؛ گواتمالا و جیبوتی بالاتر از ایران!

آخرین دیدگاه‌ها

  • Avatar
    خخخ گفته است:
    سیاست را نمی‌خواهم نه از نزدیک،نه دورش ندارد چون پدر، مادر...
  • Avatar
    حسین دهلوی گفته است:
    بس که روشن است! هر کس که دامن مژه‌اش تر نمی‌شود...
  • Avatar
    محبی گفته است:
    مقاله جامع و کاملی بود، ممنون از اطلاع رسانیتون
  • Avatar
    محمد صادقی گفته است:
    باسلام به عنوان کسی که در حوزه ICT فعالیت میکنه باید...
  • Avatar
    تیر جنگ گفته است:
    ترامپ امده با عرب پیمان بسته مردم ایران در بی برقی...
  • Avatar
    مهدیار گفته است:
    شرکت X پردازنده ۹۸۰۰ رایزن به مادربرد ۶۷۰ هیرو. زده کارشناس...
  • Avatar
    مجتبی گفته است:
    نشت نور در تلویزیون‌ها و مانیتورها مشکل رایجی است که معمولاً...
  • Avatar
    ایمان چراغی گفته است:
    گوشی سامسونگ A55
  • Avatar
    Siya گفته است:
    نه دادا من چنتا بازی قدیمی که با سیستم جدید اولترا...
  • Avatar
    Fury گفته است:
    منظور اجرا در بهترین حالت خوب قطعا اگر بنا ب اجرا...
راهنمای خرید پاور بانک با بودجه‌های مختلف 1
راهنمای خرید و مشاوره هایلایت
راهنمای خرید پاور بانک با بودجه‌های مختلف (بهار 1404)
28 اردیبهشت 1404
راهنمای خرید ماوس و کیبورد 2
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید موس و کیبورد با بودجه‌های مختلف (اردیبهشت 1404)
27 اردیبهشت 1404
راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ 468
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه های مختلف (اردیبهشت 1404)
23 اردیبهشت 1404
راهنمای خرید مانیتور 68
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید مانیتور با بهترین قیمت در بودجه‌های مختلف (اردیبهشت 1404)
20 اردیبهشت 1404
راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف 1,300
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف (اردیبهشت 1404)
19 اردیبهشت 1404
راهنمای خرید گوشی موبایل 491
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید گوشی موبایل بر اساس بودجه‌های مختلف (اردیبهشت 1404)
15 اردیبهشت 1404
  • سخت‌افزارمگ
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • استخدام
سخت‌افزارمگ

© 2025 Sakhtafzarmag.Com. All Rights Reserved.

صفحه نخست » اخبار و مقالات » دسکتاپ » کارت گرافیک » مقایسه:کارت گرافیک GTX1070 در برابر Radeon RX 480 (کدام یک ارزش بیشتری دارد؟)

ورود

عضویت

رمزتان را گم کرده‌اید؟

عضویت | رمزتان را گم کرده‌اید؟
| بازگشت به ورود