موضوعات داغ
  • نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۵
  • بازی GTA VI
  • هوش مصنوعی
  • استارلینک
  • چت‌بات‌ها
  • دینو
سخت افزار مگ
  • اخبار و مقالات
    • گوشی موبایل
      • لوازم جانبی موبایل
    • تبلت
    • لپ تاپ
    • دسکتاپ
      • مادربرد
      • پردازنده مرکزی
      • کارت گرافیک
      • تجهیزات ذخیره سازی
      • حافظه
      • صفحه نمایش
      • تجهیزات جانبی
    • تصویرگری دیجیتال
    • صوتی و تصویری
    • شبکه
    • نرم افزار و بازی
    • کالبدشکافی قطعات
    • مطالب گوناگون
  • لیست قیمت
    • گوشی موبایل
      • لیست قیمت روز گوشی‌های سامسونگ
      • لیست قیمت روز گوشی‌های شیائومی
      • لیست قیمت روز گوشی‌های هواوی
      • لیست قیمت روز گوشی های آنر
    • تبلت
    • لپ‌تاپ
    • قطعات کامپیوتر
      • لیست قیمت پردازنده
    • محصولات اپل
    • تجهیزات شبکه
    • لوازم خانگی
    • صوتی و تصویری
    • دوربین دیجیتال
    • تجهیزات بازی
    • خودرو
  • بررسی
    • بررسی گوشی موبایل
    • بررسی تبلت
    • بررسی لپ تاپ
    • دسکتاپ
      • بررسی کولر و فن
      • بررسی مادربرد
      • بررسی کارت گرافیک
      • بررسی تجهیزات ذخیره سازی
      • بررسی حافظه
      • بررسی منبع تغذیه و کیس
      • بررسی تجهیزات جانبی
      • بررسی صفحه نمایش
    • بررسی تصویرگری دیجیتال
    • بررسی صوتی و تصویری
    • بررسی شبکه
    • بررسی نرم افزار و بازی
    • بررسی گوناگون
  • راهنمای خرید
    • سیستم پیشنهادی
  • دانلود
  • ویژه
    • مسابقات
    • نمایشگاه
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

کارت گرافیک

برای CrossFire کارت گرافیک RX480 دست نگه دارید! (مشکلات جدید پیدا شد!)

Avatarتوسط امیرحسین آریایی ·4 تیر 13954 تیر 1395· 55

کم کم می توان صدای بنچمارکهای واقعی از کارت گرافیک AMD RX480 را شنید.کارت گرافیکی که بر اساس معماری ستاره قطبی 10 و لیتوگرافی 14 نانومتری تولید شده است.در باره پرفورمنس این کارت گرافیک حرف و حدیث هایی وجود دارد.همه ما می دانیم که کارت گرافیک RX480 توانی بسیار کمتر از دو کارت گرافیک GTX1080/GTX1070 دارد و در این مورد شکی نیست.

 

اما تنها برتری RX480 را می توان در قیمت پایین آن پیدا کرد.به طوری که در حالت CrossFire،هزینه تهیه آن نزدیک به کارت گرافیک GTX1080 می شود.AMD و بسیاری از کاربران طرفدار AMD،معتقد هستند که پرفورمنس پایین تر کارت گرافیک RX480 نیز چاره دارد.چرا که به آسانی می توان دو عدد کارت گرافیک RX480 را در پیکربندی CrossFire به خدمت گرفت.این پیکربندی،توانایی کارت گرافیک مورد نظر را به GTX1080 نزدیک می کند.اما این پیشنهاد به آسانی بیان کردنش،قابل اجرا نیست.در ادامه نتایج تست های کارت گرافیک RX480 را در حالت CrossFire مشاهده خواهید کرد.علاوه بر نتایج،تصاویری از تب دوم برنامه معتبر GPU-Z را در بخش (Sensor) را مشاهده می کنید،که وضعیت های اصلی کارت گرافیک اعم از دما را مانیتور کرده است.

فرکانس پایه در کارت گرافیک RX480 برابر با 1266 مگاهرتز است.AMD اعلام کرده بود که این محصول توانایی اورکلاک را داراست.اما نتایج بدست آمده در یک اورکلاک بسیار سطحی،چیز دیگری را نشان می دهد.این کارت گرافیک توانایی اورکلاک چندانی را نداشته و به سرعت شاهد افزایش دمای آن هستیم!بگذارید تا قضیه را از نگاه دیگری دنبال کنیم.

در حال حاضر،بسیاری از بازی و نرم افزارهای طراحی،مهندسی،گرافیکی و …قادر به هدایت پردازش ها در حالت Dual GPU نیستند.از سوی دیگر،تمامی کارت گرافیک ها اعم از Nvidia و AMD،مشکلاتی را در این پیکربندی بر سر راه خود دارند.در هنگام پردازش های  Dual GPU،بر خلاف تصور عموم،فشار بیشتری کارت گرافیک را در بر می گیرد.پردازش ها بین دو خط X-Y تقسیم شده و هر کارت گرافیک وظیفه رندر یکی از آنها را بر عهده دارد.هماهنگ سازی پردازش ها و خروجی تصویر،بسیاری از الویت های وقفه را از پردازش سلب کرده و حتی موجب افزایش مصرف جریان می گردد.هر چند که پرفورمنس به شکل قابل توجهی بالا می رود،اما نیاز به منبع تغذیه قدرتمند و یک مادربرد مناسب،برای انجام این عمل ضروری است.تهویه کارت گرافیک ها نیز ابعاد دیگری به خود می گیرد.

همانطور که در تب GPU TEMP نیز مشاهده می کنید،دمای کارت گرافیک ها در زمان تست FireStrike به 82 الی 87 درجه سانتی گراد رسیده است که به واقع رقم بسیار بالایی محسوب می گردد.این در حالی است که هر دو کارت گرافیک تنها 20 مگاهرتز اورکلاک شده و فرکانس موثر هسته به 1288 مگاهرتز رسیده است.

در نتیجه این کارت گرافیک در یک تست ساده و نسبتا کوتاه مدت،به محدودیت حرارتی خود نزدیک شد.لازم به ذکر است که کولر نصب شده برای RX480 نیز بسیار ساده بوده و عدم استفاده از لوله های حرارتی (Heat Pipe) و همچنین نبود یک فن قدرتمند،در این میان بدون تاثیر نیست.

در ادامه می توانید شاهد نتایج تست CrossFire این کارت گرافیک در 3DMark باشید.اما در صورتی که قصد تهیه دو کارت گرافیک RX480 را دارید،شاید بهتر باشد تا این مسئله را به طور دقیق تر مورد مطالعه قرار دهید.

 

 

 

برچسب‌ها: amd rx 400, کارت گرافیک amd rx470, کارت گرافیک amd rx480, کارت گرافیک rx480, مشکل حرارتی

بدون امتیاز
کمی صبر کنید...
تبلیغات
تبلیغات
سرخط خبرها:
  1. راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه های مختلف (تیر 1404)
  2. عملکرد کارت گرافیک 8 گیگابایتی RTX 5050 انویدیا تست شد: کمی کندتر از RTX 4060!
  3. پایان پشتیبانی انویدیا از درایور کارت‌های گرافیک GTX سری 700، 900 و 10
  4. برگزاری کنکور الکترونیکی منتفی شد
  5. سیستم جدید هوش مصنوعی مایکروسافت 4 برابر دقیق‌تر از پزشکان انسانی است

مطالب مرتبط ...

  • 25

    منتظر کارت گرافیک پرچمدار از AMD Polaris نباشید!

    Avatarتوسط امیرحسین آریایی · 14 تیر 1395 · 14 تیر 1395

  • 44

    معرفی برترین کارت گرافیک های بازار (مرداد 95)

    Avatarتوسط امیرحسین آریایی · 20 مرداد 1395 · 20 مرداد 1395

  • 11

    بیانیه رسمی AMD منتشر شد

    Avatarتوسط امیرحسین آریایی · 16 تیر 1395 · 16 تیر 1395

مطالب گوناگون از دینو

6 ترند که در دکوراسیون خانه سال 2025 می‌ بینید

حقیقت هایی جالب در مورد بدن زنان و مردان که کمتر کسی از آن اطلاع دارد

رفتار های نادرست والدین منجر به مشکلات روانی فرزند در بزرگسالی می شود

55 دیدگاه

  • دیدگاه50
  1. Avatar Amir.a گفت:
    5 تیر 1395 در 10:57 ق.ظ

    سلام روهیت همین الانشم X480 تو جایگاه خودش بهترینه و بی رقیبه قرار نیست که X480 با 1080 مقایسه بشه با 1070 هم که کلا گزینه قیمت میاد وسط و کارایی قابل قبول تو بازی و رندر که واقعا X480 تو این زمینه عالیه و کم نمیاره دیگه نمیدونم یه کارت میان رده AMD باید چیکار میکرده که نکرده انویدیا هم که خوب عمل کرده و جای بحثی نیست اما قرار نیست اینجوری بازی برای AMD تموم بشه چون بازی ادامه داره و مطمنا انویدیا منتظر اون روز هست و ما هم منتظر سر شاخ شدن این دو هیولا که احتمالا اوایل پاییز خبرها رونمایی میشن :-bd

    پاسخ
  2. Avatar only AMD گفت:
    5 تیر 1395 در 10:47 ق.ظ

    سلام دوست عزیز 😉
    این اسکرین شات چند ثانیه بعد از از زیر لود برداشتن کارت گرفته شده
    تازه احتمال زیاد سرعت فن هم محدود شده
    بعد اگه کارت زیر لود نباشه که به سرعت oc نمی رسه و تو یه فرکانس خیلی پایین فعالیت می کنه

    پاسخ
  3. Avatar Amir.a گفت:
    5 تیر 1395 در 10:25 ق.ظ

    سلام the.12.th عزیز
    درسته نظرها متفاوته و عده ای اعتقاد دارند که amd باخته و عده ای مثل خودم اعتقاد دارم که راند اول رو برای سر شاخ شدن با 1080 در حالت تک کارته باخته ( چون چیزی رو ارائه نکرده هنوز ) ولی بعضی از دوستان فکر میکنند که همه چیز تموم شده در صورتی که تازه جنگ شروع شده فکرش رو بکنید یه کارت میان رده از نسل حافظه GDDR5 از برند AMD تونسته با توجه به هزینه کردن به اندازه 1080 با حافظه GDDR5X سر شاخ بشه وای به روزی که AMD بخواد حافظه نسل جدیدش رو با معماری جدید و بهینه شدش وارد میدون کنه باز هم میگم فقط تنها بردی که انویدیا داشته از نظر تایم بوده و هنوز AMD جنگ رو حتی شروع هم نکرده و تا الان شاهد این بودیم که AMD با یه کارت میان رده اومده جلو و واقعا این بخش رو میشه گفت دو دستی واگذار کرد به انویدیا خداییش به دور از انصافه که بخوایم اینطوری در مورد برند AMD بعضی از دوستان قضاوت کنن چون جنگ حافظه ها و تراشه هاشون برابر نیست و مقصرش هم خود AMD بوده که استراتژی تولیدش کند عمل کرد و نتونست تو زمان مقرر شده آماده بشه ولی این قدر هم که از طرف طرفداران انویدیا داره تخریب میشه دیگه همه میدونیم که زیاده رویه :-bd

    پاسخ
  4. Avatar علی گفت:
    5 تیر 1395 در 10:02 ق.ظ

    تحلیل بسیار جالبی کردین. خیلی خوشحالم که با دلایل علمی حرف میزنید B-)

    پاسخ
  5. Avatar Amir.a گفت:
    5 تیر 1395 در 9:57 ق.ظ

    سلام farzad عزیز شما درست میگید ولی اونی که مسخره کرد برای به کرسی نشوندن حرفش به هر شخصیتی توهین میکنه در صورتی که همون کسی که داره به همجنسگرا بودن مسخره میشه به خاطر پرچم رنگین کمان از خیلیها انسان تره و انسانیت رو خیلی ها نمیتونن ببینن

    پاسخ
  6. Avatar سید گفت:
    5 تیر 1395 در 9:41 ق.ظ

    خب معلوم شد که من اشتباه فکر میکردم؛معذرت میخوام.
    اما باز هم یه کارت با پرفورمنسی ۸۰٪ کمتر از ۱۰۸۰ دما در حد ۱۰۸۰داره.
    مشکل دما(تقریبا) به طور کلی با خرید یک کارت با خنک کننده غیر مرجع رفع میشه و جای نگرانی نیست.

    پاسخ
  7. Avatar Masoud.R گفت:
    5 تیر 1395 در 9:33 ق.ظ

    خدارو شکر که بعضی از بچه ها حسابی جواب خودشون رو میدن!!!!!!!!!!

    دوست عزیز تو راست میگی توی Load بین 82 تا 87 درجه است قبول پس اینطوریه فن کارت اگه توی حالت Full load بوده اما باز خنک نکرده چرا وقتی ی ورش میگی اون ورشو نمیگی؟ فقط توی Full Load بوده بعد فن هم روی 49% بوده خنده دار نیست؟ شک نکن فنش توی 100% بود

    دوست عزیز والله ما از حرف های بی سندت خسته شدیم ی روز میگی اگه مصرف و حرارتش پایین بخاطر 14nm بودنشه وقتی بحث مصرف بالا میشه میگی هزارن فاکتور هست

    دوست عزیز مااز پشت کوه نیومیدم اگه اومدیم شما هم اون ور کوه بود و اومدی!!!!

    تعریف GPU:میشه Graphics Processing Unit – درون اون :از کنارهم گذاشت ترانزیستورها یک GPU تشکیل میشه
    بازم تاکید میکنم هیچ فاکتوری درگرمای GPU تاثیر نداره جز چند مورد:
    1.معماری موازی
    2.الگوریتم پیاده سازی
    3.Gate های محاسبه گر
    4.سایز هسته
    5.هسته پرازشگر

    که دقیقا AMD/ATI توی همشون مشکل داره نمونش RX 480 که 14nm هستش با 150W و با تعداد هسته کمتر نسبت به رقیب – اما توان مصرفی GTX 1070 داره و حرارت GTX 1080 اما به واضح رقیب GTX 1060 هستش اسم این فاجعه نیست؟ تمام دنیا قبول کردن شما قبول نمیکنید

    یک سند معتبر که GTX 1080 برای رند بده و تست شده رو اعلام کنید وگرنه لطفا برید ایمیل ها توهمیتون که بچه ها خواهش کردن شما بیاد رو جواب بدین و همون جا بمونید

    دوست مهندس این خانه از پای بست ویرانس خواجه در فکر طرح ایوانس……….!

    آره ارزونه برید صف بگیرد فقط رفتی به خودتن نگید مرد چون دقیقا توی صف خرید کارت های Nvidia هستن به اینکار میگن منافق……….

    خدا اسم منافق رو از روی ی موش صحرای گرفته گه لونش 2 تا سوراخ داره هروقت از هرجا بصرفه در میره ماشا الله از این همه منافق……………….

    همه دنیا میدونن پیروزی باماست نمونش BF1 در حالت 4K از سیستم Nvidia استفاده کردن که همه دنیا رو انگشت به دهن گذاشت………..

    پاسخ
  8. Avatar bara گفت:
    5 تیر 1395 در 9:32 ق.ظ

    استیم و اوریجین و دی بازی
    سطح اشتراک اینقدره
    OMG
    :smiley0
    —————–
    کاکو
    ها ها ها
    =))

    پاسخ
  9. Avatar qscesza گفت:
    5 تیر 1395 در 9:17 ق.ظ

    به نظرم زوده که قضاوت کنیم…

    پاسخ
  10. Avatar ALFARED گفت:
    5 تیر 1395 در 9:06 ق.ظ

    بله درسته مخصوصا سایت techpowerup که البته خواستم قید کنم اینو ولی خب گفتم ممکنه درست نباشه

    پاسخ
  11. Avatar mostafa گفت:
    5 تیر 1395 در 8:52 ق.ظ

    دلم نیومد بخاطر اینکه با کامنتت دلمون رو شاد کردی ازت تشکر نکنم=))=))
    در حالت idle 80 درجه !! حداقل میخوای بکوبی یجوری بکوب خودت رو مسخره نکرده باشی آقای مهندس !!

    پاسخ
  12. Avatar the.12.th گفت:
    5 تیر 1395 در 8:28 ق.ظ

    سلام ممنون از خبر

    باید بگم متن خبر کاملا درسته و این اعداد و ارقام هم صحت کامل دارن .
    نمیدونم چرا بعضیا میگن اوه اوه حرارت رو ببین اونم توی idle . توی load چی میشه . باز این شرکت دروغگو اومده هنوز نیومده گند زده
    بابا خدا وکیلی یه کم تحلیل کنید یه دودوتا کنید بعد بگید اخه جیزه !!

    این خبر رو سایت Chiphell گذاشت و خبر عجیبی هم نبود توی توضیحات این سایت نوشته شده بود
    این کارت با وجود 22 MHZ بیشتر نسبت به حالت رفرنس توی CF تونسته خیلی خوب به قدرت 1080 برسه و بعد از گرفتن بنچمارک GPU TEMP رو چک کردن دیدن مثلا 82 و 87 درجه هستند و این قسمت باعث ناراحتی بعضی ها شده که چطور با وجود حالت idle یعنی GPU Usage 0% دما اینقدر زیاده
    باید به این دوستان بگم این تصویر GPU-Z همونطور که گفتم مربوط به بعد از بنچمارکه یعنی کارت توی حالت load به این دما رسیده و امتیاز رو واسش ثبت کردن و بعد تصویر رو گرفتن و تا دما بخواد به حالت نرمال برگرده مدتی طول میکشه و این یه چیز طبیعیه . به عنوان مثال شما وقتی یه قابلمه رو روی اجاق روشن میزارید ، وقتی دمای قابلمه به 100 درجه رسید انتظار دارید به محض خاموش کردن اجاق دمای قابلمه 0 بشه 😐

    اما در رابطه با بعضی از بحث های خنده داری که بعضی ها میکنن مربوط به اینکه چرا با وجود 14nm بودن این کارت توانی به اندازه 1070 داره یعنی معادل 150W ولی قدرتی کمتر داره ؟
    اینو قبلا گفتم دوباره هم میگم

    میزان حرارت رو فقط لیتوگرافی تعیین نمیکنه بعد هم بسیاری از سایت ها گفتن که این کارت مابین
    120 تا 150 W توان حرارتی داره مثل techpowerup که این رقم رو 120W اعلام کرده

    [img]http://uupload.ir/files/yfbf_tdp.jpg[/img]

    اونوقت اینو نمیگن که کارت های 1080 و 1070 قدرت رندر شون مثل سری 900 فاجعست !! و فقط برای بازی بهینه هستند اونم با قیمت 500-600-700 دلار 😐

    اما درمورد قضیه دیگه ای که اه این چه کارتیه و چه معماری مزخرفی توش استفاده شده که نمیشه اورکلاکش کرد باید بگم اگه یه نگاه کوچیک به سایت های مرجع مینداختید متوجه میشدید که این کارت را تا حدود 1.6 GHZ اورکلاک کردند اونم کاملا Stable

    [img]http://uupload.ir/files/gg7r_oc.jpg[/img]

    در کل کمی خبر رو تحلیل کنید و اگر هم میخواید تخریب کنید ، این تخریب رو کمی با چاشنی علم همراه کنید . بد نیست

    سیاست خبر نوشتن هم خیلی خوبه ولی معایبی هم داره . خوبیش اینه که کاربرها مشارکت میکنن از معایبش هم اینه که بعضی از خبر ها نیاز به تحلیل دارن که باعث میشه مثل الان بعضی از دوستان دچار سوء برداشت بشن (در کل بنده این نوع سیاست رو میپسندم همراه با معایب و مزایاش)

    پاسخ
  13. Avatar Amir.a گفت:
    5 تیر 1395 در 7:50 ق.ظ

    ممنون استاد همین که آگاهمون میکنید جای تشکر داره اون قسمت که گفتید ( در حال حاضر،بسیاری از بازی و نرم افزارهای طراحی،مهندسی،گرافیکی و …قادر به هدایت پردازش ها در حالت Dual GPU نیستند) دقیقا مشخصه که کلا یک کارت قدرتمند بهتر میتونه بهینه باشه برای مچ شدن با تمام پردازشهای گرافیکی تا کراسفایر و اس ال آی . به نظر نمیرسه این تست از x480 منصفانه باشه اگر کارت رو به شکل رفرنس تکی استفاده کنیم بدون آورکلاک مطمنا به مشکلی بر نمیخوره و در حالت کراسفایر هم که هر گیمری حرفه ای مطمنا ترجیح میده از کراسفایر یا اس ال آی استفاده نکنه یا اگه استفاده کرد اون هم به صورت آورکلاک باید حتمی زمینه خنک کننده رو برای استفاده دو کارتی فراهم کنه و مطمنا این آزمایش نمیتونه منصفانه باشه و خارج از بحث قیمت بهتر بود کسانی که قصد تست کارت رو با این آزمایش داشتند تک کارت رو با تک کارت و کراسفایر رو با اس ال آی اون هم با معماری های هم نسل آزمایش کنند نه اینکه نسل DDR5 با DDR5X و با همه این تفاسیر به راحتی میشه فهمید که با هزینه یک سیستم خنک کننده خوب و X480 کراسفایر مشکل حرارت بر طرف میشه یعنی اگر ما کراسفایر X480 هزینه کنیم هنوز جا برای تهیه سیستم خنک کننده خوب داریم و با همه اینها میشه هم قیمت یک کارت غیر رفرنس 1080 و چون کارت 1080 هم مطمنا در حالت رفرنس با آورکلاک به مشکل حرارتی برخورد میکنه و در حالت غیر رفرنس هم که مطمئنا قیمتش به 700 دلار نزدیک میشه پس در نتیجه با هزینه سیستم خنک کننده و کراسفایر X480 میشه گفت مشکلی به وجود نمیاد اما خودم بشخصه میگم که کلا یک عدد کارت 1080 برای استفاده حرفه ای بهینه تر هست تا دو عدد کارت چون تعدادی از گیم ها و نرم افزارها با کراسفایر و اس ال آی کنار نمیان و همچنین کسی که میخواد اینقدر به خودش دردسر بده و کراسفایر و سیستم خنک کننده راه بندازه بهتره بدون دردسر یک عدد 1080 استفاده کنه چون فعلا بهترین گزینه تک کارت در دنیا 1080 هست مگر اینکه AMD هم هر چه زودتر رقیب تک کارتش رو برای 1080 رونمایی کنه که اون موقع خیلی بهتر میشه کارتها رو به چالش کشید . ممنون استاد :-bd:-bd:-bd

    پاسخ
  14. Avatar سید گفت:
    5 تیر 1395 در 7:44 ق.ظ

    دوستان عزیز دمای ۸۳ درجه برای ۱۰۸۰در حالت load(استفاده ی کامل مثل بازی کردن)هستش اما دمای بالای ۸۰ برای ۴۸۰ در حالتidle(بدون استفاده) هستش پس با وجود فن با نصف سرعت این دما باز زیاده.
    ( این نظر شخصیه خودم بود اگه غلط هستش عذر خواهی میکنم)
    با تشکر

    پاسخ
  15. Avatar farzad گفت:
    5 تیر 1395 در 7:44 ق.ظ

    پرچ رنگین کمان که روی لباس مسول amd وجود داشت به خاطر حادثه تیراندازی تو کلوب همجنسگرایان تو آمریکا که باعث کشته شدن دهها نفر شد، بود.

    پاسخ
  16. Avatar ALFARED گفت:
    5 تیر 1395 در 7:29 ق.ظ

    سلام
    دست شکسته؟فک کنم همدیگرو مشناسیم یه معرفی کنید خودتون

    پاسخ
  17. Avatar مهمان گفت:
    5 تیر 1395 در 7:28 ق.ظ

    البته یادم رفت این نکته رو هم بنویسم اگه دقت کنید می بینید که سرعت حافظه کارت روی 300MHZ هست نه نزدیک به 1000MHZ که این نکته رو یادم رفت.

    پاسخ
  18. Avatar ALFARED گفت:
    5 تیر 1395 در 7:26 ق.ظ

    اصلا این یه مسئله سادس اقا امین میبینی خیلی نگزشته که از زیر تست در اومده و تقریبا 10 ثانیه هست که از زیر تست در اومده و اصلا امکان نداره سرعت فن با توجه به دما تا این حد پایین بیاد مشخصه که سرعت فن محدود شده

    پاسخ
  19. Avatar ALFARED گفت:
    5 تیر 1395 در 7:23 ق.ظ

    سلام
    دقیقا شما متوجه نشدی این تست ایراد داره؟سرعت فن رو نگاه دما رو هم نگاه کنید هیچ همخونی نداره با هم تمام گرافیکا وقتی به این دما میرسن فنشون رو 90 درصد داره کار میکنه اونوقت این رو 44 درصد داره کار میکنه حتی اگه بگیم تازه تست کارت تموم شده(که همینطوره) بازم طول میکشه تا سرعت فن از حداکثر برسه به این مقدار (تازه این نسخه رفرنسه)برسه پس کلا تست مشکل داره و فاقد اعتباره

    پاسخ
  20. Avatar مهمان گفت:
    5 تیر 1395 در 7:22 ق.ظ

    اگه شما کمی هم با نرم افزار GPU-Z آشنایی داشتین می دونستین که نظرات شما کاملاً اشتباه است .
    اون عکس هایی گرفته شده کاملاً صحیح است و سرعت ها رو که نگاه می کنی در حالت آخرین بخش نمودار هست در مورد گرما حداکثر گرمای کارت در حالت فول لود شدن رو نشون می ده نه حالت فعلی رو و همچنین سرعت لود فن در دمای 87 در جه نیست بلکه از روی نمودار می تونی حدس بزنی در حدود بین 40 تا 50 درجه هست به همان خاطر لود GPU روی 3% است و اگه به ولتاز نگاه کنی می بینی که کم شده و کارت در حال خنک شدن هست. و همینطور فرکاس هسته را نسان می دهد که درحالت ماکزیمم می تونه این مقدار داشته باشه نه الان که عکسش رو گرفته.
    اگر کمی با نرم افزار GPU-Z و CPU-Z بیشتر کارکنید خودتون متوجه نظر من می شوید.
    با تشکر از تمامی شما که نظر من رو می خونید.

    پاسخ
  21. Avatar mostafa گفت:
    5 تیر 1395 در 7:21 ق.ظ

    متاسفم برای سایت . فکر میکردم حداقل سایت باید بی طرف باشه ..
    کارت با کولر رفرنس که حتی لوله های خنک کننده هم نداره ! حالت کراس فایر ! سرعت فن نصف حالت استاندارد ! اونوقت میاد میگه دما بالاست ! اونم تازه برای اورکلاک !! خسته نباشید واقعا .. نا امیدم کردید.

    پاسخ
  22. Avatar Nma گفت:
    5 تیر 1395 در 7:20 ق.ظ

    اگه شما کمی هم با نرم افزار GPU-Z آشنایی داشتین می دونستین که نظرات شما کاملاً اشتباه است .
    اون عکس هایی گرفته شده کاملاً صحیح است و سرعت ها رو که نگاه می کنی در حالت آخرین بخش نمودار هست در مورد گرما حداکثر گرمای کارت در حالت فول لود شدن رو نشون می ده نه حالت فعلی رو و همچنین سرعت لود فن در دمای 87 در جه نیست بلکه از روی نمودار می تونی حدس بزنی در حدود بین 40 تا 50 درجه هست به همان خاطر لود GPU روی 3% است و اگه به ولتاز نگاه کنی می بینی که کم شده و کارت در حال خنک شدن هست. و همینطور فرکاس هسته را نسان می دهد که درحالت ماکزیمم می تونه این مقدار داشته باشه نه الان که عکسش رو گرفته.
    با تشکر از تمامی شما که نظر من رو می خونید کمی با نرم افزار GPU-Z و CPU-Z بیشتر کارکنید خودتون متوجه نظر من می شوید.

    پاسخ
  23. Avatar ALFARED گفت:
    5 تیر 1395 در 7:06 ق.ظ

    سلام
    کدوم ایراد؟فن تو دور نرمالش بوده در حالی که گرافیک فول لود بوده؟احساس نمیکنی یه جای کار میلنگه؟گرافیکای AMD بغیر از سری 290 بقیشون کارتای خنکی بودن برید یه سر بزنید سایتای معتبر متوجه میشید
    در ضمن مقایستون در مورد ماشین و اینا اشتباهه چون فراری و لامبورگینی تو نسخه معمولیشون بهترین تایر ها رو قرار میدن

    پاسخ
  24. Avatar farzad گفت:
    5 تیر 1395 در 7:06 ق.ظ

    به زودی تست های کاملتر میاد و سیر تا پیاز این کارت میاد بیرون. چیزی نمونده.

    اما هر کسی که میخواد این کارت رو بخره نباید نسخه مرجع رو با این کولر ضعیف بخره. حتما باید کولرهای سفارشی خریداری بشه که به احتمال زیاد برای نسخه 8 گیگ بین 250 تا 300 دلار قیمت خواهد خورد.

    پاسخ
  25. Avatar سید گفت:
    5 تیر 1395 در 6:51 ق.ظ

    دوست عزیز دمای ۸۳ برای حالت load (استفاده ی کامل مثلا هنگام بازی)هستش اما ۴۸۰ در حالی که اصلا به کار گرفته نشده به دمای بالا رسیده.
    (این برداشت شخصی من بود اگه غلطه عذرخواهی میکنم.)

    پاسخ
  26. Avatar amirali گفت:
    5 تیر 1395 در 6:24 ق.ظ

    اصلا مگه تو علم هم داری؟!!! همه حرفات چرت و پرته یک فروشگاه دار که بخاطر فروش قطعات انویدیای خودش از amd بد میگه تا جنس هاش رو دستش باد نکنه.حق میدم بهت مجبوری اگه کسی گرافیکهای فروشگاهت رو نخره ورشکست میشی پس درکت میکنم که همه این حرفها رو بخاطر پول بیشتر میزنی فقط همین.در ضمن فریاد نزن اخه کسی از فروشگاه تو خرید نمیکنه مگه داری هندونه پشت وانت میفروشی که فریاد میزنی.

    پاسخ
  27. Avatar Mohsen.M گفت:
    5 تیر 1395 در 5:47 ق.ظ

    من هنوزم به این نوع تستها اعتماد ندارم، از کجا معلوم یک نفری برای خراب کردن این کارتها اینکارارو کرده باشه؟!!! خداروشکر سیساست کثیف شرکتها که هرکاری میکنن تا حالا معلوم شده، اینم دوستان گفتن که سرعت فن روی چند درصد بوده، خلاصه مهم نیست بازم، چون تا پاییز صبر میکنیم ببینیم 1060 چی میشه که اگر انویدیا با همین فرمون بره مصرفش میشه یک چیزی توی مایه های 950 اما با پرفورمنس نزدیک به 980 که با قیمت 200 دلار ارزش خرید بالایی داره، اگر اگر همه این اتفاقات و تستها درباره amd درست باشه بازم همون انویدیا انتخاب اولو آخرم میشه.
    فک میکردم میشه امیدوار بود به این برند اما هرروز خبری که میرسه و خبرای قبلیو تکذیب میکنه نا امید میشه آدم.
    امیدوارم اینا الکی باشه و یک کارت خوب و مناسب ببینیم.

    پاسخ
  28. Avatar reza گفت:
    5 تیر 1395 در 5:44 ق.ظ

    سلام دوستان.اینقد تند نرین من خودم دوسال پیشR280X با APU 7580K بستم تا الان رو هیچ بازی کم نیاورده همه رو با 1080P با تنظیمات آخر اجرا کرده حتی بازی Batman: Arkham Knight ک همه از اجرا بازی شاکی بودن به راحتی رو 1080P high اجرا کردحالا این که تکنولوژی خیلی جدیدتری داره از لحاظ کارایی نسبت به قیمت مطمئن باش حرف اول میزنه و کسایی قصد خرید این گرافیک دارن شک به دلشون راه ندن بخرن و لذت ببرن.موفق باشید

    پاسخ
  29. Avatar امین گفت:
    5 تیر 1395 در 4:28 ق.ظ

    دوستان صبر کنید تا بیاد بعد بترکونیدش :emoji1
    من طرفدار انویدیام ولی برای تنها رقیب توی بازار به این بزرگی باید کمی صبر کنیم ببینیم چی تو چنته داره…
    درسته اون گرونه و این ارزون ولی باید دید نسخه شرکتی هم باز ارزونه یا نه

    پاسخ
  30. Avatar امین گفت:
    5 تیر 1395 در 4:26 ق.ظ

    دوستان 40 درصد معلوم نیست روی چه دماییه… تست گیرنده دما رو روی نمایش مکس گذاشته یعنی این کارت روی فشار بوده و بعد ثبت اطلاعات اسکرین شات گرفته
    درواقع دو عکس گرفته تا آزمایشش رو بررسی کنه…
    کلا این نظرات اشتباس
    صبر کنیم تا بیاد
    من طرف دار انویدیام ولی همیشه سعی میکنم از رقابت شرکت ها استفاده کنم.. :emoji1:x

    پاسخ
  31. Avatar امین گفت:
    5 تیر 1395 در 4:22 ق.ظ

    دوست عزیز وقتی فرکانس روی مکس هست دما رو هم روی مکس گذاشته… اینجا صحبت از سرعت فن اشتباس چون عکس گیرنده فقط فرکانس و دما را مد نظر داشته… همین هم برای نشان اپدادن ایراد کافیه
    وقتی لامبورگینی یا فراری یا هر سوپر ماشینی تولید میشن هم نسخه رفرنس هستند اما تایر زیر ماشین استاندارده… ای ام دی به فکر فن نبوده تا قیمتو بیاره پایین
    معلوم نیست کیفیت خازن ها و برد در چه حد داغونه که این همه ارزونترش کرده!!!:emoji1

    پاسخ
  32. Avatar Behnam گفت:
    5 تیر 1395 در 3:57 ق.ظ

    اینم از این، بخوای با Cf سیستم رو به کوره تبدیل کنی فایده نداره تازه باید پولشو بدی پاور قوی تر میری یه 1070 میگیری راحت

    پاسخ
  33. Avatar bara گفت:
    5 تیر 1395 در 3:50 ق.ظ

    تا حدودی موافقم باهات کلا کارت های گرافیک خون گرم هستند =))
    فرقی نمیکنه از چه برندی باشه
    ——————————————
    دست شکسته =))

    پاسخ
  34. Avatar rohit گفت:
    5 تیر 1395 در 3:33 ق.ظ

    اتفاقا هستم.همه حرفات دروغه.

    پاسخ
  35. Avatar Masoud.R گفت:
    4 تیر 1395 در 11:13 ب.ظ

    سلام بر همه دوستان عزیز به ویژه امیر جان که آخرش دادما به گوش های کَر هم رسید!:-bd

    بله دوستان قیمتش ارزونه و بصرفه اس!!!!!!!!!!!!!!!! همیشه این جواب فنیتون بوده
    دقیقا 1 هفته پیش داد میزدیم مارو به تعصب محکوم میکردن……….

    بعضی از دوستان هم علم مارو زیر سئوال میبردن

    دوستان عزیز بخدا پیش بینی که کردم سخت نیست شما باید معماری پردازنده هارو بشناسید تا بتونید پیش بینی کنید
    همیشه هرچیز ارزونی بی حکمت نیست اگه خنک کننده حرفه ی روش بزارن که بیش از 250 دلار میشه
    دوستان عزیز گفتم گول تبلیغات کذب این شرکت نخورید هیچ وقت راست نگفتن از این به بعد هم نمیگن

    میگم دارن وقت میخرن برای کارت های رده بالا که حتما مشکلی دارن اینقدر دیر دارن ارائه میکنن

    دوستان عزیز این کارت 150W مصرف میکنه یعنی اندازه ی کارت GTX 1070 اما قدرتش در مقابل GTX 1070 حتی به نصف هم نمیرسه و بعد هم این کارت RX 480 از 14nm استفاده میکنه یعنی 2nm کمتر از سری پاسکال پس چرا هنوز گرمه چرا نمیشه OC کرد چرا باز مصرف برق پایین نمی یاد

    جواب این سوال اینکه AMD/ATI معماری کارت هاش داغونه به درد سطل زباله میخوره……….

    کارتی که 0.05 درصد OC کنی بخواد بترکه این چه پتانسیلی داره این چه معماریه؟ فقط ارزونه ملاک خرید شماس؟ دیگه واقعا این افکارهای افراطی که سایت رو پر کردین بسه به جای حرف زدن و تهمت زدن به مردم یکم سوادتون رو بالا ببرید

    توضیح اتفاق
    دوستان عزیز چرا وقتی خبری یا عکسی میبیند خوب نمیخونید و خوب نگاه نمیکنید

    توی عکس سمت راست کارت توی حالا Sleep نگاه میزان Load GPU بکنید 0% هستش و 44% فن فعاله و 82 درجه میدونید یعنی چی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟ یعنی توی حالت IDLE!!!!!!!!!!!!!!!

    توی عکس سمت چپ کارت توی میزان Load GPU به تنها 3% رسید و 49% فن فعال و 87درجه رسید!!!!!!!
    تنها 3% Load شده یعنی فاجعه اگه این به 100% برسه یعنی چند درجه میشه؟

    هرکسی اگه CorssFire بسته میدنه کارت اول 3 تا 5 درجه گرمتر میشه که جای توضیح علتش نیست بعد این کارت چند درجه میشه؟ فکر کردی تبلیغ Power Color با واتر شوخی بود!!!!

    حلا برتی توی صف کارت ازون نوش جون هرکسی میخواد پولوشو توی زباله بخر

    از قدیم گفتن سال نکو از بهارش پیداس!!!!!!!!!!!!!!!! بری از سماور نفتی نه آتشفشانیتون لذت ببرید!!!!!

    پاسخ
  36. Avatar only AMD گفت:
    4 تیر 1395 در 10:44 ب.ظ

    سلام دوست عزیز
    فن داره ۴۰ درصد کار می کنه!!!
    بعد می گید داغه؟؟؟
    بعد ۸۰ و خورده ای برای انویدیا با دور فن بالا داغ نیست؟
    موفق باشید ;););)

    پاسخ
  37. Avatar M.Akbari گفت:
    4 تیر 1395 در 10:23 ب.ظ

    دما رو تو رو خدا!
    اصلا یه درصد فکر کن کسی که تو فکر خرید ۱۰۸۰ هست بره دو تا ۴۸۰ ببنده!!!اونم رفرنس های AMD که کلا ابرو ریزی هستند
    یاد ۲۹۰ و ۲۹۰X رفرنس بخیر عجب فجایعی بودند احتمالا دوباره در کارت ۴۸۰ شاهد تکرار یک حماسه خواهیم بود!!

    پاسخ
  38. Avatar ALFARED گفت:
    4 تیر 1395 در 9:35 ب.ظ

    همون سرعت فن نشون میده که مشکل کارت نیست چون حتی گرافیک من وقتی به 80 درجه میرسه فن داره 80 درصد دور کار میکنه حداقل 3500 دور در دقیقه داره ایراد از گرافیک نیست اینجا ایراد از تستره چون دقت کنید تستر اومده سنسور دما رو رو حداکثر گذاشته ولی سنسور دور فن رو نه مشخصه این تست برای تخریب کارته وگرنه مشخصه که با این دور فن باید همچین حرارتی داشته باشه و در ضمن لینکی که دوستمون علی گذاشت رو نگاه کنید اینکه میگن کارتای ای ام دی داغن فقط به مدل 290 محدوده بقیش کارتای انویدیا هست که مشکل گرما زیاد دارن

    پاسخ
  39. Avatar محمد گفت:
    4 تیر 1395 در 9:15 ب.ظ

    باز شروع شد کسی دوس نداره نخره

    پاسخ
  40. Avatar ali گفت:
    4 تیر 1395 در 8:07 ب.ظ

    82 درجه که چیزی نیست تازه با50% کارت 1080با 100% دور فن رکورد 83درجه رومیزنه التماس میکنم به لینک زیر یک سری بزنید
    لینک ([url]”http://www.anandtech.com/bench/GPU16/1537″[/url])

    پاسخ
  41. Avatar محمد گفت:
    4 تیر 1395 در 7:40 ب.ظ

    هیچکس به سرعت فن نگاه نمیکنه ایا!!!! 44%!!!!!

    پاسخ
  42. Avatar ali گفت:
    4 تیر 1395 در 7:22 ب.ظ

    آخه یکی نیست بگه خوب نابغه توقع داری با اون سیستم کولینک ساده و اون فن ضعیف تازه با 45% فعالیت( هنوز نصف زورشو نزده فن)دمای 50 درجه بهت بده
    :smiley0:smiley0:smiley0
    در مورد اورکلاک هم همین طوره انگار یارو گفته همه زورمو زدم و تونستم تازه با نیترو کلاک رو 20 عدد افزایش بدم بعد سرخود اومده نتیجه گرفته که پس کارت 480 قدرت اورکلاک نداره(جالبته بدونید قبلا تا 1400 اورکلاک شده با ایر)

    پاسخ
  43. Avatar علی گفت:
    4 تیر 1395 در 6:45 ب.ظ

    چه مانوری هم روی قضیه کراسفایر میداد amd ! مستقیم به قیمت Nvidia اشاره میکرد و ارزش نداشتن خرید یک 1080 یا 1070 اونم با این همه مصیبت multi gpu … اعتماد به نفس که هیچ باید گفت چه اعتماد به سقفی داره این amd !

    پاسخ
  44. Avatar davood گفت:
    4 تیر 1395 در 6:07 ب.ظ

    قبلا گفته بودم که خرید یک 480 خوبه اونم بخاطر قیمتش ولی دوتاش نه همون 1070 با قیمت کمتر از دوتا 480 و پرفورمنسی نزدیک بعلاوه نداشتن عیبهای کراسفایر و دما گزینه معقولانه تریه
    البته باید اینم بگم باید منتظر شد تا نسخه های سفارشی کارت 480 بیاد و ببینیم چی میشه

    پاسخ
  45. Avatar rohit گفت:
    4 تیر 1395 در 5:48 ب.ظ

    این amd همه چیزش شره . از بس که دست و پا چلفتیه.اگه حداقل ۴۹۰ رو معرفی میکرد و قیمتی کمتر از ۱۰۷۰ واسش میداشت نیازی نبود حرف از کراسفایر ۴۸۰ باشه.

    پاسخ
  46. Avatar نوید گفت:
    4 تیر 1395 در 5:16 ب.ظ

    مشکلات این برند کم بود حالا این مشکل هم روش میشه قوز بالای قوز
    بعد عمری اومد با معماری جدید یه کارت معرفی کرد اونم هنوز به بازار نیومده هزار تا عیب و ایراد پیدا کرد
    Amd باید یه بازنگری اساسی رو معماری کارتهاش انجام بده اینجوری بخواد پیش بره تا چهار پنچ سال خیال انویدیا راحته چون با همین معماری پاسکال میتونه تو بازار فرمانروایی کنه amd میگه پرفورمنس به وات تو معماری جدید عالیه در حالی که این کارت 150 وات مصرفشه و کارت 1070 هم همینقدر مصرف داره حالا پرفورمنسو مقایسه کنین و همچنین قابلیت اورکلاکم مقایسه کنین
    Amd چندین ساله تو معماری پردازنده هاش و gpu هاش هیچ پیشرفت چشمگیری نداشت در حالی که قبلا از هر دو برند رقیب پیش بود معلوم نیست برنامش چی بود که بعد از چند سال به این فلاکت افتاد که تو بازار پردازنده ها کلا هیچ حرفی واسه گفتن نداره حالا هم تو بازار کارت گرافیکا هم همین بلا داره سرش میاد

    پاسخ
  47. Avatar محمد گفت:
    4 تیر 1395 در 5:09 ب.ظ

    اگه به تصویر نگاه کنید سرعت فن ها کمتر از 50 درصد در ضمن نسخه رفرنس چندان فن درست درمون نداره

    پاسخ
  48. Avatar amir گفت:
    4 تیر 1395 در 4:52 ب.ظ

    دلیل اصلی این اتفاق ، همانطور که در متن گفته شده ، استفاده ار برد و فن با کیفیت پایین برای پایین آوردن قیمت هست و فکر می کنم این مشکل در کارت های سفارشی کمتر رخ بده. :l

    اما من بازم میگم با ورود کنسول های جدید و افزایش قطعی گرافیک بازی ها خرید rx480 یه ریسک هست و بهترین انتخاب همان gtx 1070 میباشد. B-)

    پاسخ
  49. Avatar نادر گفت:
    4 تیر 1395 در 4:48 ب.ظ

    واقعا جای تعجب با لیتوگرافی 14 نانومتر هم باز داغ میکنه تو این فرکانس ، البته باید تا زمانه عرضه مستقیم صبر کرد اما این زنگ خطره ! برای AMD

    پاسخ
  50. Avatar Saman گفت:
    4 تیر 1395 در 4:38 ب.ظ

    amd همیشه مشکل دما داشت اگه نمیتونه با ایر کولر خنک کنه بهتر از واتر کولر استفاده کنه

    پاسخ
دیدگاه‌های تازه‌تر »

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.

پربحث‌ترین‌ها

  • راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف 1,300

    راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف (تیر 1404)

  • راهنمای خرید گوشی موبایل 491

    راهنمای خرید گوشی موبایل بر اساس بودجه‌های مختلف (تیر 1404)

  • راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ 469

    راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه های مختلف (تیر 1404)

  • بررسی کیس آراد گرین 163

    بررسی کیس آراد گرین – گیمینگ خوش قیمت و خوش ساخت (+ جایزه)

آخرین بررسی‌ها

8.5

بررسی کیس آراد گرین - گیمینگ خوش قیمت و خوش ساخت (+ جایزه)

9.4

بررسی سلطان ایرکولینگ دنیا  ASSASSIN IV VC VISION دیپ کول

8.3

بررسی کیس ای دیتا ایکس پی جی INVADER X MINI WHITE

9.2

بررسی مادربرد گیگابایت Z890 AI TOP

9.3

بررسی کارت گرافیک گیگابایت RTX 5080 16GB GAMING OC

آخرین مطالب دینو

4 عادت که به شما کمک می‌کند تا 100 سالگی زندگی کنید

معمولاً توصیه نمی‌شود که برای افزایش طول عمر از…

  • صدای افراد: کلید تشخیص زودهنگام پارکینسون

  • نشستن ممکن است باعث کوچک‌شدن مغز شود

  • بهترین زمان برای دوش گرفتن: صبح یا شب؟

  • چرا موی انسان‌ به اندازه سایر پستانداران نیست؟

  • مطلب بعدی کارت گرافیک دو هسته ای از PowerColor در راه است (بر اساس ستاره قطبی!)
  • مطلب قبلی گزارشات جدید از آیفون های نسل بعد، تصاویر، قیمت و دیگر مشخصات احتمالی
  • آخرین مطالب
  • محبوب‌ترین مطالب
  • راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ

    راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه های مختلف (تیر 1404)

  • عملکرد کارت گرافیک 8 گیگابایتی RTX 5050 انویدیا تست شد: کمی کندتر از RTX 4060!

  • پایان پشتیبانی انویدیا از درایور کارت‌های گرافیک GTX سری 700، 900 و 10

    پایان پشتیبانی انویدیا از درایور کارت‌های گرافیک GTX سری 700، 900 و 10

  • لغو پروژه کنکور الکترونیکی

    برگزاری کنکور الکترونیکی منتفی شد

  • سیستم جدید هوش مصنوعی مایکروسافت 4 برابر دقیق‌تر از پزشکان انسانی است

  • راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف 1,300

    راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف (تیر 1404)

  • راهنمای خرید گوشی موبایل 491

    راهنمای خرید گوشی موبایل بر اساس بودجه‌های مختلف (تیر 1404)

  • راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ 469

    راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه های مختلف (تیر 1404)

  • بررسی کیس آراد گرین 163

    بررسی کیس آراد گرین – گیمینگ خوش قیمت و خوش ساخت (+ جایزه)

  • راهنمای خرید مانیتور 68

    راهنمای خرید مانیتور با بهترین قیمت در بودجه‌های مختلف (تیر 1404)

آخرین دیدگاه‌ها

  • Avatar
    Hiva گفته است:
    محصولات گرین خیلی خوش،قیمتن
  • Avatar
    Nahis گفته است:
    خدایا قسمتم کن بگیرمش
  • Avatar
    Ylda گفته است:
    مگه میشه انقد یه کیس همه چی تموم‌باشه اخه❤️❤️❤️
  • Avatar
    Yalda گفته است:
    مگه میشه انقد یه کیس همه چی تموم‌باشه اخه
  • Avatar
    Ngf گفته است:
    خیلی خوش قیمته خدایی
  • Avatar
    Sln گفته است:
    عااالیه
  • Avatar
    Sln گفته است:
    ازران و عالی
  • Avatar
    آرمین ابیشی گفته است:
    خیر
  • Avatar
    Ngr گفته است:
    محصولات گرین باید چشم بسته خرید بی نظیره
  • Avatar
    Ftm گفته است:
    گردش هوایی عالی داره
راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ 469
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه های مختلف (تیر 1404)
10 تیر 1404
راهنمای خرید مانیتور 68
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید مانیتور با بهترین قیمت در بودجه‌های مختلف (تیر 1404)
9 تیر 1404
راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف 1,300
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف (تیر 1404)
7 تیر 1404
راهنمای خرید گوشی موبایل 491
راهنمای خرید و مشاوره هایلایت
راهنمای خرید گوشی موبایل بر اساس بودجه‌های مختلف (تیر 1404)
5 تیر 1404
راهنمای خرید و مشاوره سیستم کامپیوتر با بودجه های مختلف (خرداد 1404) 7,760
راهنمای خرید و مشاوره سیستم پیشنهادی هایلایت
راهنمای خرید و مشاوره سیستم کامپیوتر با بودجه های مختلف (خرداد 1404)
5 خرداد 1404
راهنمای خرید تبلت 7
تبلت راهنمای خرید و مشاوره هایلایت
راهنمای خرید تبلت بر اساس بودجه‌های مختلف (بهار 1404)
31 اردیبهشت 1404
  • سخت‌افزارمگ
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • استخدام
سخت‌افزارمگ

© 2025 Sakhtafzarmag.Com. All Rights Reserved.

صفحه نخست » اخبار و مقالات » دسکتاپ » کارت گرافیک » برای CrossFire کارت گرافیک RX480 دست نگه دارید! (مشکلات جدید پیدا شد!)

ورود

عضویت

رمزتان را گم کرده‌اید؟

عضویت | رمزتان را گم کرده‌اید؟
| بازگشت به ورود