«تاد هاوارد» (Todd Howard)، کارگردان بازی مورد انتظار «استارفیلد» (Starfield) در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد استودیو Id Software نقش موثری را در توسعه گرافیک این بازی ایفا کرده است. بازی Starfield در سپتامبر سال جاری برای کنسولهای شرکت «مایکروسافت» (Microsoft) و پیسی منتشر میشود.
بازی «استارفیلد» (Starfield) قرار است یک تجربه بزرگ و تکرارنشدنی باشد. گفتنی است شرکت Bethesda در راستای توسعه بازی Starfield از سایر استودیوهای بازیسازی نیز کمک گرفته است. «تاد هاوارد» (Todd Howard) بهتازگی افشا کرد که چگونه استودیو سازنده مجموعه بازیهای DOOM در توسعه بازی Starfield دخالت داشته است.
نقش دوباره استودیو Id Software در توسعه بازی جدید شرکت Bethesda
«هاوارد» در مصاحبهای با خبرگزاری IGN اعلام کرد استودیو Id Software قبلاً در توسعه سیستم شوتینگ بازی Fallout 4 به شرکت Bethesda کمک کرده است. او همچنین گفت برخی از اعضای استودیو مذکور در توسعه بخش بصری و گرافیکی بازی Starfield حضور موثری داشتهاند. او در این باره افزود:
بنابراین ما مشغول کار روی تکنیک تاری حرکتی (Motion Blur) بودیم. این تکنیک دقیقاً کمک میکند که بازی نرم و یکنواخت به نظر برسد. برخی از کارهایی که استودیو Id انجام میداد را میخواستیم روی موتور Creation Engine 2 پیاده کنیم. خوشبختانه آنها به ما کمک کردند تا این کار را انجام دهیم. کیفیت کار استودیو Id Software عالی است.
«هاوارد» خود را به عنوان یکی از طرفداران بزرگ سری DOOM خطاب میکند. او همچین میداند که استودیو Id Software مشغول توسعه چه پروژهای است اما او نمیتواند پروژه آنها را افشا کند. چندی پیش، «فیل اسپنسر» (Phil Spencer)، رئیس ایکس باکس در مراسم Xbox Showcase با تیشرت طرح بازی Hexen روی صحنه آمد. اقدام «اسپنسر» به احتمال فراوان به ساخت قسمت جدید بازی Hexen توسط استودیو Id Software اشاره دارد.
دیدگاهتان را بنویسید