موضوعات داغ
  • نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۵
  • بازی GTA VI
  • هوش مصنوعی
  • استارلینک
  • چت‌بات‌ها
  • دینو
سخت افزار مگ
  • اخبار و مقالات
    • گوشی موبایل
      • لوازم جانبی موبایل
    • تبلت
    • لپ تاپ
    • دسکتاپ
      • مادربرد
      • پردازنده مرکزی
      • کارت گرافیک
      • تجهیزات ذخیره سازی
      • حافظه
      • صفحه نمایش
      • تجهیزات جانبی
    • تصویرگری دیجیتال
    • صوتی و تصویری
    • شبکه
    • نرم افزار و بازی
    • کالبدشکافی قطعات
    • مطالب گوناگون
  • لیست قیمت
    • گوشی موبایل
      • لیست قیمت روز گوشی‌های سامسونگ
      • لیست قیمت روز گوشی‌های شیائومی
      • لیست قیمت روز گوشی‌های هواوی
      • لیست قیمت روز گوشی های آنر
    • تبلت
    • لپ‌تاپ
    • قطعات کامپیوتر
      • لیست قیمت پردازنده
    • محصولات اپل
    • تجهیزات شبکه
    • لوازم خانگی
    • صوتی و تصویری
    • دوربین دیجیتال
    • تجهیزات بازی
    • خودرو
  • بررسی
    • بررسی گوشی موبایل
    • بررسی تبلت
    • بررسی لپ تاپ
    • دسکتاپ
      • بررسی کولر و فن
      • بررسی مادربرد
      • بررسی کارت گرافیک
      • بررسی تجهیزات ذخیره سازی
      • بررسی حافظه
      • بررسی منبع تغذیه و کیس
      • بررسی تجهیزات جانبی
      • بررسی صفحه نمایش
    • بررسی تصویرگری دیجیتال
    • بررسی صوتی و تصویری
    • بررسی شبکه
    • بررسی نرم افزار و بازی
    • بررسی گوناگون
  • راهنمای خرید
    • سیستم پیشنهادی
  • دانلود
  • ویژه
    • مسابقات
    • نمایشگاه
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

شبکه

گلایه هایی که ریشه در عدم آگاهی کاربران دارد: جوابیه شرکت آسیاتک به “سایت تخصصی سخت افزار”

Avatarتوسط بابک ولی زاده ·20 اردیبهشت 139422 اسفند 1398· 90

مرداد ماه سال 1393، پس از نا امیدی فراوان از سیستم پاسخگویی شرکت آسیاتک، مقاله ای تحت عنوان “حکایت ما و آسیاتک: معیار تشخیص سرعت اینترنت توسط آسیاتک سرعت دانلود از سایت میهن دانلود است!“ را روی سایت قرار داده و از آنچه برایمان روی داد نوشتیم و در انتها هم گلایه هایی را از آسیاتک که عنوان بهترین سرویس دهنده اینترنتی را دریافت کرده مطرح کردیم. حالا پس از گذشت حدود 9 ماه از انتشار آن مقاله، آسیاتک جوابیه ای با عنوان “گلایه هایی که ریشه در عدم آگاهی کاربران دارد” برایمان ارسال کرده است که در ادامه مطلب می توانید آن را مشاهده کنید.

آنچه در ادامه می خوانید جوابیه آسیاتک به مجموعه سخت افزار است که عینا منتشر می شود:

پیرو مطلب منتشر شده در سایت تخصصی سخت افزار و تجهیزات دیجیتال سخت افزار با عنوان ” حکایت ما و آسیاتک: معیار تشخیص سرعت اینترنت توسط آسیاتک سرعت دانلود از سایت “میهن دانلود” است! ” به اطلاع می رساند شرکت انتقال داده های آسیاتک به عنوان برترین شرکت ارایه دهنده اینترنت پرسرعت، بزرگترین شبکه ارایه خدمات را در سراسر کشور تجهیز و راه اندازی نموده است و در حال حاضر بیش از 6000 هزار عامل فروش و پشتیبانی در سطح کشور برای بهینه سازی ارایه خدمات داشته و در حال ارایه خدمات به مشترکین و خانواده بزرگ آسیاتک می باشد. همچنین جهت تسهیل پاسخگویی 5 مرکز تماس در استان های تهران، البرز و یزد راه اندازی شده است که متوسط زمان انتظار پاسخگویی در بدترین حالت معادل 5 دقیقه و بصورت میانگین در حدود 10 تا 20 ثانیه می باشد. لذا مدت زمان ذکر شده در گزارش منتشر شده نشان از اغراق نویسنده دارد.

همچنین لازم است توجه کاربران عزیز را به تفاوت بیت و بایت جلب نمایم.همان طور که نگارنده متن فوق اشاره کرده اند و کلیه کسانیکه اندک آشنایی با مفاهیم مرتبط با صنعت IT دارند، آگاه هستند؛ هر 8 بیت معادل 1 بایت است. معمولا مشتریان توجه کافی به نرخ سرعت خریداری شده ندارند. تمامی شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در ایران و سراسر جهان نرخ های سرعت را براساس بیت اعلام می کنند، در کنار این موضوع سرعت دانلود در نرم افزارهای مدیریت دانلود معمولا به بایت محاسبه می شود که برای ارزیابی دقیق سرعت باید سرعت دانلود براساس بایت در عدد 8 ضرب شود. همچنین مطابق قانون و مقررات رگولاتوری، ضریب تسهیم در خدمات ADSL در بدترین حالت باید یک به 8 در نظر گرفته شود که در شرکت آسیاتک بنا به حفظ اصل مشتری محوری این ضریب معادل یک به یک تا یک به 3 تنظیم شده است. در حالی که (همانطور که در متن فوق نگارنده به آن اشاره کرده است) ضریب تسهیم در مغایرت با سیاست های سایر رقبا که معمولا یک به 8، یک به 7 و یا یک به 6 در نظر گرفته می شود، تنظیم شده است.

همچنین دلیل معرفی سایت هایی مانند میهن دانلود، دانلودها و … از طرف مرکز تماس آسیاتک نیز اطمینان از نحوه مدیریت خدمات در این سایت ها و مناسب بودن بستر اطلاعاتی آن ها است چرا که سایت های مذبور دارای بزرگترین دیتاسنترهای ارایه اطلاعات می باشند لذا قابلیت ارزیابی موثرتر را فراهم می سازند. کما اینکه ابزار سنجش سرعت در سایت شرکت آسیاتک نیز وارد شده است. در نهایت نکته جالب توجه عدم استفاده کاربر از ابزار تخصیص داده شده جهت پاسخگویی است. شرکت آسیاتک علاوه بر درگاه مراکز تماس از طریق وب سایت خود، ایمیل مدیران ارشد و واحد ارتباط با مشتریان پذیرای نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان می باشد، حال چرا نگارنده بدون استفاده از مراحل فوق مستقیما نظرات شخصی خود را در وب سایت متعلق به خود قرار داده است جای سوال دارد.

 

از اینکه بالاخره آسیاتک این مطلب را مشاهده کرد و تصمیم گرفت تا به آن پاسخ دهد خوشحالیم. با این حال این پاسخ رسمی خود سوالات دیگری برایمان ایجاد کرده است. 

در نظر گرفتن ضریب تسهیم هم مسئله منفی است که متاسفانه در میان سرویس دهندگان مختلف وجود دارد. اما به نظر می رسد این مسئله در عین حال راهکار نهایی بخش پشتیبانی برای توجیه سرعت پایین و مشکلات موجود در سرویس دهی است تا بدین طریق گلایه های کاربر را به سرانجامی نامعلوم برسانند (از نویز خط شروع شده و در نهایت به ضریب تسهیم ختم می شود). بسته های اینترنت چند صد گیگابایتی سالانه و سرویس اینترنت نا محدود و موارد دیگر نیز همگی در گوشه و کنار راه های گریزی دارند تا آنچه در ظاهر دیده میشود در نهایت به واقعیت منجر نشود. برای مثال در زمان خرید اینترنت نامحدود با عباراتی همچون “کولاک نامحدود نقره ای ( با 18 گیگ سرعت بالا و تبادل حداقل 240 گیگ درماه)” مواجه میشویم که در آن تعاریفی همچون “سرعت بالا” مشخص نیست و همچنین اگر این سرویس نا محدود است، چرا محدودیت هایی از بابت حجم در تعریف آن دیده میشود؟

به نظر می رسد معرفی سایت هایی همچون میهن دانلود برای سنجش سرعت، طبق شنیده ها میزبانی آسیاتک از همین سایت ها است که باعث می شود سرعت انتقال اطلاعات بسیار خوب و ایده آل باشد. به هر حال تصور ما از اینترنت و فضای وب بسیار گسترده تر از سایت های دانلود نرم افزار با سرور های داخلی است و هنوز هم معتقدیم معرفی چنین سایت هایی برای سنجش سرعت کاملا غیر علمی بوده و فاقد دقت لازم است. 

در نهایت متهم شده ام که چرا بدون توجه به مراحل ذکر شده با مرکز پشتیبانی تماس گرفته ام! به نظرم تلفن پشتیبانی ذکر شده که بخشی به نام پشتیبانی نیز برایش در نظر گرفته شده یکی از همان روش های ارتباطی با مشتری و ارائه پشتیبانی است و اینکه بخواهم مشکلات سرعت اینترنت را با مدیران ارشد یک مجموعه مطرح کنم چندان منطقی به نظر نمی رسد! همچنین در 9 ماهی که از انتشار این مطلب روی سایت سخت افزار گذشته، تاکنون 180 نظر در پی آن مطلب روی سایت قرار گرفته که شامل گلایه های کاربران سایت از آسیاتک می شود. پس بعید میدانم مطلب منتشر شده روی سایت سخت افزار تنها یک “نظر شخصی” روی رسانه ای باشد که خود جزیی از آن هستم.

 در ضمن من هنوز پاسخی برای 9 سوال پرسیده شده از 9 ماه قبل را دریافت نکرده ام!

برچسب‌ها: اینترنت ADSL

امتیاز: 4.2 از 5 (6 رای)
کمی صبر کنید...
تبلیغات
تبلیغات
سرخط خبرها:
  1. سری اوپو رنو 14 با باتری 6000 میلی‌آمپری وارد هند شد
  2. تمام کارت گرافیک‌های RTX 50 انویدیا در نظرسنجی سخت‌افزاری استیم ظاهر شدند
  3. شارژدهی 35 ساعته آیفون 17 پرو مکس با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت
  4. فوری: بازی Helldivers 2 راهی کنسول‌های Xbox Series خواهد شد
  5. کاهش بیش از 30 درصدی عرضه کارت‌های گرافیک RTX 50 انویدیا

مطالب مرتبط ...

  • 49

    اینترنت نامحدود،محدودتر از قبل می شود؟

    Avatarتوسط پمیدی · 12 تیر 1395 · 12 تیر 1395

  • 3

    ظرفیت شبکه انتقال مخابرات تهران به 100 گیگابیت بر ثانیه افزایش یافت

    Avatarتوسط پمیدی · 5 دی 1395 · 2 خرداد 1399

  • 21

    شما نظر دهید: اینترنت ملی؛فرصتی جدید یا محدودیتی برای کاربران؟

    Avatarتوسط پمیدی · 9 شهریور 1395 · 9 شهریور 1395

مطالب گوناگون از دینو

6 ترند که در دکوراسیون خانه سال 2025 می‌ بینید

حقیقت هایی جالب در مورد بدن زنان و مردان که کمتر کسی از آن اطلاع دارد

رفتار های نادرست والدین منجر به مشکلات روانی فرزند در بزرگسالی می شود

90 دیدگاه

  • دیدگاه50
  1. Avatar saeid گفت:
    21 اردیبهشت 1394 در 8:23 ق.ظ

    سرعت نت من 128 هستش اما سرعت دانلودم روی 500 کیلوبایت هست گاهی ب 700 هم میرسه برای همین هیچوقت هیچ سرویسی رو ب شاتل ترجیح نمیدم

    پاسخ
  2. Avatar saeid گفت:
    21 اردیبهشت 1394 در 8:21 ق.ظ

    بنده ب شخصه هیچکدومشون رو قبول ندارم ب جز شاتل… تو این 3 4 سالی ک از شاتل استفاده میکنم ازش خیلی راضیم

    پاسخ
  3. Avatar حسين پوركاظم گفت:
    21 اردیبهشت 1394 در 7:54 ق.ظ

    پول پيچوندن … .
    آخه بعد از 9 ماه.

    پاسخ
  4. Avatar مسعود گفت:
    21 اردیبهشت 1394 در 7:46 ق.ظ

    همشون فکر میکنند مشترک چیزی نمیدونه میخوان سرشون کلاه بزارن آسیاتک که نوبرشه
    همه مشکلات دوستان گفتن بعدشم سرعت توی روز می برن بالا که حجم ترافیکت زودتر تموم بشه سودداره براشون
    ولی شب اینجوری نیست
    حالا خیلی جالبه اینترنت نامحدود میگیری میگن مثلا 12 گیگ سرعت خودته بهدش میشه اشتراکی 1 به صد سرعتت داغون میشه حتی سرعت مثلا 256 خودتم بهت نمیدن زنگ میزنی میگن اشتراک 1 به 10 هست همینه
    کلا خیلی داستان جالبی دارن
    مردم ما چون مجبورا اینترنت استفاده کنند میخرن هیچکس رسیدگی نمیکنه بخوان هم رسیدگی کنند یک شیرینی بهش میدن مشکل حل میشه
    اینجوری با مردم بازی میشه

    پاسخ
  5. Avatar بابک ولی زاده گفت:
    21 اردیبهشت 1394 در 6:46 ق.ظ

    قطعا کاربرای اینترنت ایران اکثرا میدونن که وضعیت اینترنت در ایران به شکل هست و محدودیت های زیادی وجود داره. منتها مسئله ای که هست اینه که شرکت های ارائه دهنده سرویس اینترنت و بخش پشتیبانی رفتار صحیحی ندارن و موقعی هم که سرویس میخوان بفروشن بدون اینکه اطلاعات کافی در اختیار کاربر بزارن فروش رو انجام میدن و در نهایت کاربر میبینه سرویسی که خریده کاملا با چیزی که تصور میکرد فرق داره.
    مسئله ما هم همین است که بخش پشتیبانی و سیاست های کلی شرکت ها همواره ضرر مشتری ها است و همانطور که از کامنت های کاربران در زیر این مطلب و مطالب قبلی مشخص است، اکثرا شاکی هستند.
    با این حال ما از بحث های فنی در این مورد و اطلاع رسانی بیشتر درباره محدودیت ها و وضعیت موجود و بحث نویز خط کاملا استقبال میکنیم و خوشحال میشویم این مسئله را از نگاه فنی شما در دسترس کاربران قرار دهیم.

    پاسخ
  6. Avatar علی گفت:
    21 اردیبهشت 1394 در 6:32 ق.ظ

    واسم جال بود خیلی جوابیه شرکت آسیاتک اصلا ربطی به مشکل اصلی و بحث اصلی نداشت. ضریب اشتراک چه ربطی به پایین بودن سرعت اینترنت و ارائه بد خدمات داره؟ توجیه خوبی نیست. البته به نکته جالبی سایت سخت افزار اشاره کرد که بسته های اینترنتی آسیاتک هم که پهنای باند بالا با حجم نا محدود اراوه میده هم خیلی جالبه.

    البته بازم بی فایده است دیوار حاشا بلنده. من خودم گیر یکی از این شرکت های ارائه دهنده ADSL افتادم البته نسبت به آسیاتک خدماتش بهتره چون هنوز شلوغ نشده بعد از این همه سال که مثل آسیاتک بخواد بعد پول پارو کنه.

    پاسخ
  7. Avatar AmirMahmood گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 9:58 ب.ظ

    عجب !! پس هر 8 بیت میشه 1 بایت :D:D

    پاسخ
  8. Avatar Yaser Zaree گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 8:36 ب.ظ

    فقط دارن پول مردمو میخورن
    یکی باید بیاد اینجور شرکتها رو جمع کنه

    پاسخ
  9. Avatar علیرضا گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 8:25 ب.ظ

    سلام خسته نباشید دوستان.
    من نمیدونم از کجا شروع کنم و بگم که واقعا اگر ما در دنیا حرف حقوق بشر رو به همه مردم دنیا به رخ می کشیم پس چرا یه کوچولو از اون درون کشور خودمون اجرایی نیست؟
    نمی خوام بحث رو سیاسی کنم اما می خوام دوستان همه بدونید می تونیم حقوقمون رو باز هم پس بگیریم.
    بچه شیرازم. از 11 سالگی اینترنت استفاده کردم تا الانی که 25 سالمه.با انواع و اقسام شرکت ها اینترنت داشتم.
    من نمی خوام اسم بیارم کدوم شرکت اما میگم همه شرکت ها در حال کلاه برداری از مردم هستن.
    چجوری؟
    ببینین شما امروزه از سرعت 128 گرفته تا بالاترین سرعتهایی که ارایه میشه هر کدوم از یه سرور پهنای باند رو دریافت می کنند.
    و به مشتریها بسته به پولی که میدن limit گذاری میشه.
    حالا سرویس ها چجوریه؟
    شما میری توی شرکت. روز اول میگن شرکت ما مثلا همون اسیاتک بهترین خدمات و پشتیبانی رو به مشتریاش ارایه میده.
    شما سرویسی رو میگری مثلا 512 با دانلود رایگان شبانه.دروز که هرچی دانلود کنی پای خودته.وقتی شب میشه سرعت ها افت می کنن و پینگ ها بدجوری نوسان دارن. تازه اگه بیش از مثلا 500 مگ در فلان مدت از دانلود شبانه استفاده کنی میری توی بلک لیست و سرعتت افت محسوسی میکنه.علت رو از همین شرکت جویا شدم.در جواب گفت اقا تو که خریدار نیستی بورو با یه شرکت دیگه قرارداد ببند چون ما نمیزاریم اب زیر پاهامون بره.یعنی چی؟ یعنی که شما حق دانلود شبانه نداری و بعدشم کارشناس فنی همین شرکت در جواب اولیه به من گقت چون شبها همه دانلود می کنن پهنای باند پایین میاد و واسه خاطره اونه.
    حالا این از شباش که خوب همه میدونن چجوریه.در روز پینگ ها فقط برای سایت هایی مثل پی سی دانلود یا میهن دانلود خوبه و خوب امروزه اکثر جوان ها رو به بازی های انلاین اوردن که پینگ یکی از مهمترین معیارهای سرورهای بازی ها هست.
    بخاطر همین باز واسه یکی از دوستام که زیاد انلاین بازی میکنه و اینترنت اسیاتک رو انتخاب کرده بخاطر عدم پینگ دهی مناسب سرور به شرکت تماس گرفتم و در جواب به من گفت مشکل از خط منزل هستش. و باز تماس گرفتم یکی دیگه از پاسخگو ها گفت سرور دچار مشکل تا شب درست میشه الان 3 ماهه گذشته هنوز همون اش و همون کاسه.
    در کل چرا ما اینترنت استفاده می کنیم؟ چرا بابت این اینترنت ها پول رو که با هزارتا عرق ریختن خودمون یا پدرانمون بدست اومده رو تو جیب این شرکت ها بریزیم؟ چرا باید این شرکت هایی که این همه پر مدعا هستند همیشه در بخش پشتیبانی با دروغ مردم رو فریب بدن؟ همه اینا بر میگرده به اینکه کسی نیست که این شرکت ها رو باز خواست کنه و گزارشتات ماهانه و سالیانه طبق استانداردهای جهانی رو از این شرکت ها طلب کنه و مردم بدترین ضرر ها رو میکنن و پولاشون رو صرف پول به جیب زدن این شرکت ها میکنن. اخه چرا ؟ از مدیر سایت سخت افزار خواهشمندم لطفا شما حرف های ماهارو به گوش مسعولین برسونید و از همه شاکیان تقاضا دارم ازین پس مشکلاتشون رو تا اخر پیگیری بشن تا شاید وضع از اینی که هست بهتر بشه.ممنون از همه.

    پاسخ
  10. Avatar c0mmander گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 7:50 ب.ظ

    اونی که بتونه بیشتر جیب مردم رو تیغ بزنه! هم ازش تقدیر میشه و هم بهش تندیس بلورین میدن

    پاسخ
  11. Avatar ehsan گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 7:17 ب.ظ

    من که هنوزم سر حرفم هستم چون استفاده کردم از مثلا خدماتشون !!!!!!!!!!! مفت نمیرزه

    پاسخ
  12. Avatar makan ansari گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 6:45 ب.ظ

    همشون میپیچونند آدم رو یک حرف هایی میزنند بهانه هایی میارند آخر سر پشیمون میشی زنگ زدی آخه دیگه کی رو گول میزنند این شرکت ها آخر سر باید سرعت داشته باشه یا نه حالا یک به 8 یک به 3! اینترنت 128 ماهی با حجم اضافه 20 گیگ 100 تومان کجای دنیا داریم! گوگل اینترنت 1 گیگش رو دور ور 50 دولار میده! 😀

    پاسخ
  13. Avatar david گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 6:06 ب.ظ

    من هم نزدیک به 2 سال آسیاتک در یکی از شهرستان های مازندران داشتم.بطور کل سرعتش خو بود با اینکه تعرفه 128 داشتم سرعت دانلود متغییر بین 70 تا 300 بودش ولی متاسفانه با این شرکت به مشکلات زیادی خوردم و ساپورت و پشتیبانی زیاد جالبی نداشت که نهایتا درخواست جمع آوری دادم.

    پاسخ
  14. Avatar Hamid گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 5:21 ب.ظ

    من با پارس آنلاین مشکلی ندارم. سرعت خوبی داره ولی پینگش زیاد خوب نیست. اما مشکل قطعی به ندرت و خیلی کم دارم. اونم کوتاه مدت وصل میشه.

    پاسخ
  15. Avatar سپهر گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 5:15 ب.ظ

    با سلام
    بنده به عنوان کارشناس اسبق بخش فنی و تجهیزات یکی از شرکت های اینترنتی جوابیه شرکت آسیاتک رو تایید میکنم ، مقصر شرکت های ارائه دهنده سرویس نیستن، مشترکین محترم هم مقصر این ماجرا نیستن ، چیزی که مسلم هست اینترنت در کشور ما هزینه بالایی داره در حالی که زیرساخت و بستر های موجود برای ارائه سرویس به مشترکین کیفیت لازم رو ندارن.

    اینکه یک شرکت برای تست سرعت شمارو به سایت معتبری هدایت میکنه کار کاملا منطقی و درستیه. حالا به قول آسیاتک میهن دانلود به قول بنده php.net که هم سرورش خارج از ایرانه هم معتبره

    اما در رابطه با سرعت ارائه شده ، هر شرکت اینترنتی وقتی در یک مرکز مخابراتی شروع به نصب تجهیزات و ارائه سرویس میکنه میزانی پهنای باند مشخص به طور مثال برای ۱۰۰ کاربر از طرف شرکت ارتباطات زیرساخت بهش داده میشه و این میزان با افزایش مشترکین افزایش پیدا میکنه.
    از طرفی شرکت ارائه دهنده سرویس اینترنت به دلیل بالا بودن قیمت سرویس های نامحدود یا اختصاصی اقدام به ارائه سرویس های حجمی با سرعت بالا میکنه مثلا شما سرویس ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه تهیه میکنید که سرعت استانداردش باید ۱۶ کیلوبایت بر ثانیه باشه و بر اساس قوانین مصوب کمیسیون ۱۵۲ تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی این سرعت میتونه تا یک هشتم کاهش پیدا کنه ( به دلیل محدودیت لینک های ارتباطی) ، حال اینکه شرکت ارائه دهنده سرویس عموما به مشترک چندین برابر سرعت سرویس رو ارائه میکنه مثلا پهنای باند سرویس ۱۲۸ رو تا ۴۰۹۶ باز میذاره یعنی مساوی یک سرویس ۴ مگ و منتی هم سر مشتری نمیذاره در واقع هدف جلب رضایت مشتری هست ، این کار باعث بالا رفتن انتظارات مشتریان میشه
    مسلمه که در مواقعی که پهنای باند مرکز با مشکل مواجه باشه راه حل درست ارائه سرعت واقعی به مشترک در چهاارچوب قرارداد برای حفظ رضایت همه مشترکینه چون مشترک ۱۲۸ هزینه سرویس مشترک ۴ مگ رو پرداخت نکرده پس چرا نباید تفاوتی وجود داشته باشه !!!؟؟؟؟

    مورد بعدی معیار تشخیص سرعته ، متاسفانه کشور عزیز ما و کاربرای محترم ما به دلیل تحریم ها با مشکلات فراوان ارتباطی در نرم افزار های آنلاین و استفاده از برخی سایت ها و سرویس های اینترنتی روبرو هستن ، که این در مورد این قبیل مشکلات هم متاسفانه نمیشه کاری کرد

    در پایان حاضرم اگر مدیران سخت افزار مایل باشن مطالب مربوط به این مسائل رو بیشتر توضیح بدم ، مسائل مربوط به نویز خط و … جزو موارد شایع در کشور ما بخصوص استان های رطوبت خیز هستن

    ببخشید که طولانی شد این متن رو به عنوان یک سرویس گیرنده و نه نماینده یک شرکت نوشتم.

    به قولی کفشهایم را بپوش راهم را برو بعد در موردم قضاوت کن 🙂

    پاسخ
  16. Avatar rohit گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 4:42 ب.ظ

    بدترین اینترنت رو تا جای ممکن به مردم میندازن دیگه از این چی بدتر. وضعیت تو کل کشور همینه.

    پاسخ
  17. Avatar kakamoon گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 2:29 ب.ظ

    سلام.
    ببخشید بنده قبلا فنی یکی از شرکتهای خوب بودم و واقعا خدماتش می ارزه(حداقل در اردبیل)
    بحثی ک میخوام باهاتون در میون بذارم تخصصی تره یکم(شایدم یادم رفته یکم و چون سال پیش دیگه بدلایلی خارج شدم از شرکت):
    1. زیر ساخت مهم ترین و پر تاثیرترین هست برای ارائه یک سرویس خوب
    2.در هر شهر یا استادن چندین و دهها مراکز مخابراتی وجود داره و یکیش بعنوان مرکز مادر و بقیه هم مراکز دیگه.
    3.اتاق پپ(pap) رو ک فک کنم تقریبا همه میشناسن : اتاقیه ک هر شرکت ارائه دهنده ای دی اس ال توش یک رکrack دو متری داره ب فضای 1*1 داره ک حالا کارتDSL و روتر(مسیریاب) و … ک توشه بماند.
    مرکز ما بهشتی هست و 6تا ترمینال داره. یعنی 6تا ترمینال 98 تایی ک میشه 6*98=588تا مشترک حداکثر
    دیدین وقتی ی شرکت ارائه دهنده نو ظهور چ سرویس خوبی داره؟؟ چون تعداد مشترکش کمه!
    خب وقتی رک یک مرکز ظرفیت مثلا 500تا کاربر رو داره(تعداد کارت DSLمهمه) و اون 88 تا اضافی هم باید تو صف انتظار باشن( بصورت رندوم و طبق تقاضا سرویس میده) تا نوبت بهشون برسه و چون گردشیه و loop هست همه ی کاربرا رو گریبان گیر و درگیر قطعی و دردسراش میکنه.
    پس این اول ب زیرساخت ضعیفمون ربط داره و بعدش عطش شرکتهای ارائه دهنده اینترنت ک سربار overload میکنن مراکزو برای سوددهی بیشتر.
    از اونم گذشته مثلا برای ی مرکز پهنای باند 20mb در نظر گرفته شده و خب کاربراش ک از حداکثر میگذرن و پهنای باند مورد تقاضا 25mb بشه برفرض،قطعی و collisionرخ میده!
    زیر ساخت و پهنای مناسبی داشته باشیم میتوانیم امیدوار بشم و در شرایط فعلی هیچ امیدی نیست و باید یجوری با قضیه کنار بیاییم

    پاسخ
  18. Avatar Reza گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 2:02 ب.ظ

    این مسئله فقط برای اسیاتک نیست. یه جورایی میشه گفت دسته جمعیه که ملتو …. گیر اوردن تا جای ممکن پول که میگیرن هیچ به عنوان پشتیبانیشونم با پنبه سر میبرن. من اول شاتل داشتم. شاتلی که اون همه دبدبه کببه داره. چندین و چند سال خیر سرش آی اس پی اول ایران بود. سرعت دانلود خوب ارائه میدن و سلام. پینگ که تعطیل یه ثانیه 100 یه ثانیه 800 … 😐 اونموقع که شبانه خوب بود اینا بلک لیست داشتن 😐 گاهی میشد بی دلیل بعضی سایتا بالا نمیمودن. زنگ میزدی چت میکردی تنها جوابی که داشتن اینجا وضعیت نرماله مشکل از سیستم خودتونه یا سیم کشیتون!!!!!!!!!!!!! آخرش دیگه حرصمو در آوردن درخواست جمع آوری دادم افتاده بودن به تمنا آقا پی گیری میکنیم و فلان و فلان (آره جون عمتون پیگیری کردید) حالا نمیدونم چرا با این آی اس پی این مشکلاتو نداریم (مخصوصا سره پینگ تایم که دق دادنم).
    {آی اس پی فعلیمم ترجیح میدم نگم تا از اینی که هست شلوغ تر نشده. هر چند مسئولین سایت میتونن ببینن ولی خواهشا نگن :دی چون به زور یه ای اس پی خوب گیر آوردم که ظاهرا مشکلی نداره :دی)

    البته اینی که میگن هر 8 بیت میشه 1 بایتو راست میگن. ملت ایران از اونجا که تو خیلی از مسائل خودشونو خبره میدونن در حالی که چیزی نمیدونن سر این مورد اشتباه زیاد میکنن. معمولا تفاوت KB رو kb نمیدونن که اولی بایته و دومی بیت برای همین خیلی راحت گول میخورن. متاسفانه هم میزان سنجش اینترنت جهانی هم همین بیت هست نه بایت برای همین نمیشه به آی اس پی ها خورده گرفت. ولی اینکه میزان سنجش سرعت سایتای داخلیه شعر محضه که دارن سر ملتو کلاه میزارن. شما اول باید پینگتون با سرور مقصد خوب باشه تا بتونید راحت دانلود کنید مهمم نیست کجا باشه برای همین میگن داخل که پینگتون پایین باشه.
    کلام آخر همشون ح…..م خورن :|||||||||||||||||||||||||

    پاسخ
  19. Avatar مرتضی گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 1:50 ب.ظ

    درود
    واقعا متاسفم برای خودمون که با پول ریختن تو جیب این شرکت ها باعث این میشیم که یک عده آدم ادعای علم بکنن 😀 و علمی رو (البته علم نباید گفت) که توی یک روز بدست میارن به رخ ما بکشن….

    پاسخ
  20. Avatar SINA گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 1:20 ب.ظ

    سلام
    واقعا جاي تاسف ……… داره که به جايه (درس گرفتن) از متني که 9 ماه پيش نوشته شده
    اونم در سايتي به اين مهمي، بيان با (بي شرمي) اين موردهارو توجيه کنن !!!!!
    من از موجوداتي که بدونه توجه به اتفاقات دور و اطرافشون و درک نکردن
    کساني که از انها گله دارن و خودشان را جاي انها نميگذارنند تا انها را
    بهتر درک کنند ( متنفرم……متنفرم) .

    متشکرم از سايت عاليتون.

    پاسخ
  21. Avatar Reza-D گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 1:18 ب.ظ

    واقعاً هر بایت ، 8 بیته؟!!! نگوووووووووووووو……!!!!
    وای خدایا….. ممنونیم آسیاتک! تو ما رو از بی سوادی نجات دادی! 😐

    پاسخ
  22. Avatar پدرام گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 1:11 ب.ظ

    دوستان میخوام اینترنت پرسرعت بگیرم از کدام شرکت بخرم؟ لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ
  23. Avatar مهدی گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 12:53 ق.ظ

    عدم آگاهی کاربران 😐

    واقعا اینا مردم و نادون فرض کردن کسی که الان با اینترنت و شبکه های مجازی سر و کار داشته باشه اینا رو نفهمه ؟‌ واقعا که خود سایت دانلود ها از دیتاسنتر آسیاتکه بعد میاد میگه از اون جا سرعت تست بگیر عزیز سایت تست اسپیک یعنی کشکه ؟ نرخ اینترنت هم کجا تو ایران بر اساس بیته زنگ میزنی شرکت حضوری میری شرکت خودشون به زبونشون کلمه ی بایت رو میگن واقعا که فقط هیجی بی خیال

    پاسخ
  24. Avatar علی گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 12:49 ق.ظ

    ما که از پارس آنلاین خیری ندیدیم به نظر شما هم از آسیاتک خیری ندیدین ….
    کلاً بگین کی تو ایران از اینترنت خیر دیده که ما دومیش باشیم….:D

    پاسخ
  25. Avatar morteza گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 12:38 ق.ظ

    ببخشیدا ادمین جان من تا حالا حرف بد نزدم تو کامنت ها ولی اینو چاپ کن این حروم زاده ها ضر مفت میزنن….کجای دنیا اینترنت و کیلویی میفروشن به ملتشون…؟

    پاسخ
  26. Avatar Amir گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 12:35 ق.ظ

    فک میکنم تعداد کسانی که با اینترنت و کامپیوتر سر و کار دارند و تفاوت بیت و بایت را نمیدانند آنقدر کم باشه که نیازی نباشه در جواب به یه انتقاد اونم از طرف مسئولان سایتی که سر و کارشان با کامپیوتر و اینترنت هست این موضوع مطرح بشه.
    از جوابیه شرکت آسیا تک کاملا میتوان متوجه شد که حداقل تعدادی از مسئولان مهم این شرکت چقدر آماتور هستند و ربطی به زمینه ای که در آن مشغول به کار هستند ندارند.

    پاسخ
  27. Avatar sina گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 12:31 ق.ظ

    همه جای دنیا از speedtest.net استفاده میکنند برای سنجش سرعت اینترنت. ملاک اسیاتک هم برای سنجش سرعت مشخص شد چیه دیگه….:D

    پاسخ
  28. Avatar کورش گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 12:19 ق.ظ

    بلاخره کدوم شرکت تو ایران بهترینه؟

    پاسخ
  29. Avatar ارمین گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 11:36 ق.ظ

    چقد زور زدن بعد 9 ماه تازه یادشون افتاده باید جواب بدن!!!! این همون ادعای زمان انتظار پاسخگویی10 الی 20 ثانیه ایشونو میرسونه!!! از همین 9 ماه میشه فهمید چقد اهمیت میدن به پاسخگویی مشتریاشون! ماشالا ماشالا چشم نخوری اسیا جون؟!!!

    پاسخ
  30. Avatar Mehdi گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 11:08 ق.ظ

    پول بیزبون رو باید با هزار بدبختی و زحمت بدست بیاریم اونوقت اینا بیان راحت ازمون بگیرن !
    اسم این کارشون رو به غیر از دز.ی چیز دیگه ای نمیشه گذاشت !
    اینترنت رو هم میان جیره بندی میکنن . اینترنتی که پایه و اساس پیشرفت هر کشوری هست !
    طرز جواب دادنشون هم که عین خدمات دادنشون افتضاست !
    اساسی ترین و مهم ترین پایه های پیشرفت کشور افتاده دست بی سوادترین آدم ها ! 😐

    پاسخ
  31. Avatar حسین گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 11:07 ق.ظ

    سلام. تو جوابیه اومده که اشتراک ها 6 به 1 یا مثلا 7 به 1 هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خواستم بگم لطفا دروغ نگید! از خدا بترسید به خاطر این دروغ گویی ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اینترنت من تو یکی از شهر های شمالی که از آسیا تک گرتفته بودم به صورت 20 به 1 به اشتراک گذاشته شده بود و مدام پهنای باند کم میارود!!!! اطلاعات موثقی از CRM های اسیاتک تو مراکز مخابراتی دارم که تمام ادعای خوشون و تکذیب میکنه………………………. آقای اسیاتک: برای چی اینترنت 20 به 1 به ملت میندازی؟! من که راضی نیستم و اون پولی که میگیرید حرومتون باشه………………….

    پاسخ
  32. Avatar وحید گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 10:34 ق.ظ

    تنها چیزی که تو این مملکت بلدن اونم اینه که شما اشتباه میکنی وتوجیه کردن اشتباهاتشونه.شما از هر شرکتی اینترنت بگیری بهشون زنگ بزنی بگی مشکلاتتون اینه میگه نخیر شما متوجه نیستی ویکسری اطلاعات بدرد نخور بهتون میدن.هیچکدوم نمیگن ما اشتباه داشتیم.من یک سوال دارم.شما تابحال ازکدوم شرکتها اینترنت گرفتید و عین همون قراردادشون عمل کردن؟من که تقریبا همگی رو دور زدم یکبار ولی هرکدوم بنحوی کم فروشی میکنن.

    پاسخ
  33. Avatar مجید گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 10:33 ق.ظ

    آقا امیر بخاطر سرعت زیاد و بالا است که 9 ماه طول کشیده تا جوابیه صادر بشه باز خدا پدرش و بیامرزه که 9 سال طول نکشید

    پاسخ
  34. Avatar مجید گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 10:31 ق.ظ

    سلام
    منم مشتری آسیاتک هستم که بقول معروف بهترین توی ایرانه
    (طبق نظر دوستمون آقا سعید) واقعا متاسفم بجای اینکه خیلی رک و رو راست بگن آقا نمیتونیم و همینه که هست نمیخواهین برید جای دیگه
    اینهمه آسمون و ریسمون بافتن نداره
    نه فقط اینجا بلکه تمامی مراکز ارائه دهنده خدمات اینترنت بگن اجازه نداریم همین چرا با کلمات بازی میکنید

    پاسخ
  35. Avatar reza گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 10:29 ق.ظ

    چند وقت پیش زنگ زدم پشتیبانی مخابرات میگم پینگم اینقدر بالاست میگه شما کدوم DNS رو پینگ میکنید میگم 8.8.8.8 میگه اشتباه میکنید دیگه اون ماله خارجه گفتم من اینترنت میخرم ها اون سریع تلفن رو قطع کرد اینگار طرف دکترای شبکه داره ما هم انسان اولیه هستیم هیچی بارمون نیست.
    این مشکلات هم ریشه ای تر از اینترنت و ایناست بحث مشتری مداری و اتحاد نداشتن مردم برای گرفتن حقشونه

    پاسخ
  36. Avatar reza z f c گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 10:23 ق.ظ

    مورچه چیه ک کله پاچش باشه!

    9 ماه زور زد اخرشم اینو گفت:D
    انشالله بعد ازینکه مردم خارج 10 گیگ برثانیه دانلود کنن ماهم تازه مریم تو مگابایت بر ثانیه
    خسته نباشی واقعا اسیاتک:D

    پاسخ
  37. Avatar kapple.ahvaz گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 10:18 ق.ظ

    سلام من بیش از یک سال و نیمه که مشترک آسیاتک هستم ولی باید بگم که آسیاتک حداقل توی منطقه ای که من هستم عالیه از لحاظ قطعی نت که به پنج دفعه در این مدت نرسیده و از لحاظ سرعت هم از256کیلوبیت تا 4مگ استفاده کردم ولی در حال حاضر 1مگ با 10گیگ ترافیک استفاده میکنم که در طول تایم رایگان حداقل 10گیگ دانلود میکنه و سرعت دانلود در طول روز و حتی شبانه روی 1مگ ثابت می باشد.
    با این حال من از این شرکت راضیم چون مرکز مخابرات رجایی که توی منطقه ماست آسیاتک پورت خالی نداره.

    پاسخ
  38. Avatar saeed گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 9:35 ق.ظ

    سلام
    عجب،فهمیدیم هر 8 بیت یک بایت هست.ببینید دوستان ما در کشورمون فقط اسم یه سری چیزارو داریم.مثلا شرکت های خودرو سازی مثل سایپا میان میگن ما رشد تولید داشتیم ولی چی تولید کرده؟پراید!
    قضیه اینترنتم همینه،یکی نیست به اینا بگه اصلا شما استانداردای اولیه اینترنت و حقوق مشتری رو دارید که دم از بزرگترین و بهترین بودن میزنید؟!
    یه سرچ کوچیک در اینترنت نشون میده که سرعت اینترنت ما کنار کشورهای بی نامو نشون هست.
    شما اگه نتی که ارائه میدی خوب باشه احتیاج نیست که نمیدونم چند تا مرکز تماس داشته باشی.
    خدایی این عملکرد و این اینترنت اصلا قابل دفاع نیست و کسانی که برای این اینترنت رگ گردن کلفت میکنند انسانهایی کم دانش و مثال بارز ضرب المثل مثل کبک سرشو کرده تو برف هستند که فکر میکنند کسی اونارو نمیبینه.
    فکر کنم اگه نت ما واقعا خوب بود و کسی اعتراض میکرد این شرکتا طرفو میزدن.
    تو اعتراضا به کیفیت اینترنت بگن همینه که هست خیلی بهتره که بیان آسمون ریسمون ببافن.
    با تشکر

    پاسخ
  39. Avatar سعید گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 9:32 ق.ظ

    سرعت در سرور های ایران خیلی خوب ولی یک سوال از آسیاتک دارم
    اگه میگه تو بدترین حالت ضریب اشتراک 3 هست در این شرکت
    پس منی که از سرویس 10 مگ دارم استفاده میکنم باید از سایت ها با سرعت حداقل 1 مگ تا 3 مگ دسترسی داشته باشم ولی در بهترین حالت هنگام دانلود از سایت های ایرانی سرعت بین 500 تا 700 هست و از سایت های خارجی بین 100 تا 200
    البته پینگ در سرور های خارجی که بسیار ناجور می باشد

    پاسخ
  40. Avatar محمد گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 9:23 ق.ظ

    من اینترنت ۱۰ مگابیت با محدودیت ۲۰ گیگ و شبانه از 2 الی 8 رایگان با کیفیت خط 9 مگابیت (توی لاگ مودم این کیفیت رو نوشته) خریدم.
    این شرکت در طول روز خدمات مناسبی داشته (تا حالا) و فقط گاهی مشکل کمبود سرعت پیدا می کنم اما در مورد اینترنت شبانه اوضاع کمی متفاوت است …
    این شرکت در مورد اینترنت شبانه کاری که انجام می دهد به اشتراک گذاری خط شما نیست بلکه محدود کردن سرعت خط شماست…
    یعنی چی یعنی اینکه مثلا من که خط ۱۰ مگابیت بر ثانیه دارم سرعت دانلود شبانه من رو روی ۱.۷ مگابیت بر ثانیه قفل می کنند و در تمام زمان شب سرعت من روی این عدد قفل است و نه بالا می رود و نه پایین.
    یعنی روی عددی معادل یک ششم سرعت خریداری شده (قبلا هم سرعت ۲ مگابیت بر ثانیه داشتم که روی حدود ۳۵۰ کیلوبیت برثانیه قفل می شد و ثابت می ماند)
    قبلا بعضی از شب ها سرعت رو قفل نمی کرد و برای همین مجموع دانلود شبانه من در ماه به حدود 250 الی 300 گیگابایت می رسید ولی چند ماه است که دیگر این کار را نمی کند و میزان دانلود به حدود 120 گیگابایت در ماه کاهش پیدا کرده…
    خلاصه اینکه این شرکت روز به روز خدماتش در حال افول از هر دو نظر کمی و کیفی است و فقط به دنبال زیاد کردن مشتری است.
    نکته دیگر اینکه اغلب طرح های تشویقی و یا تخفیفی مربوط به کاربران تازه ثبت نامی است و کاربران قدیمی معمولا شامل این نوع تخفیفها و طرحهای تشویقی نمی شوند که یعنی شما با این تبلیغات به مشتریان این شرکت می پیوندید اما بعد از مدتی فراموش می شوید.
    اما همچنان و با تمام این مشکلات و مشکلاتی که شما ذکر کرده اید به نظرم بهترین اینترنت شبانه هنوز هم مال این شرکت است و بقیه شرکت ها در این زمینه بسیار بیشتر محدودیت دارند و اذیت می کنند….

    پاسخ
  41. Avatar pop_0098 گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 9:19 ق.ظ

    چی میشه گفت تو ایارن هیچ کسی و سازمانی را من ندیدم بگه ما کم کاری کردیم و اشتباه کردیم و جبران میکنیم خسارت میدیم اینجا همه از مردم طلبکارند مردم وظیفه دارند هزینه کنند کسی هم جیک نزنه مخابرات هم من یک سال اینترنت نامحدود ازش گرفتم ده بار خود پشتیبانی گفت بیاد طرح را قرار دادش را لغو کن

    ببنید چی کار دارند میکنند من که لغو نکردم بعد یک سال هم به کل طرح نامحدود را برداشت

    خوبیش چی بود نامردی نکردند و نامحدود بود چه یک گیگ جه من که 300 گیگ در برج دانلود میکردم نامحدود بود محدودیت نداشت ولی اون هم برداشتند یک طرح اینترنت با حجم انبوه گذاشتند که سرعت بالا 10 مگ و حجم محدود شده قرار دادش سالی 4 نیم میلیون تومان میشه

    یک طرح اینترانت داخلی که به دو تا سایت متصل میشید

    بلیه دو تاسایت که مال مخابرات هست متصل میشید

    و نامحدود از اونها دانلود میکنید نه گوگل باز میشه نه چیز دیگه

    اونم برجی 8 تومان هست که تو لینک زیر همه طرح ها هست توضیحاتش

    http://data.tce.ir/files/16/adsl/Products.html

    درست بشو نیست اینترنت ایران

    وب سایت های دولتی هم داره یواش یواش رو میشه که کسی تو این اینترنت وب سایت بزرگ شخصی نداشته باشه مثلا این دو تا سایت مخابارت را ببنید

    http://www.gameniko.ir/

    http://fileniko.com/

    در پایین این وب سایت

    http://fileniko.com/

    ارم و لوگوی مخابرات را پایین وب سایت تو فوتر سایت می تونید ببنید

    جریان وب مستر های دولتی کلید خوره

    پاسخ
  42. Avatar AMIR گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 9:16 ق.ظ

    سلام.
    من هم از آسیا تک استفاده می کنم. در شهر اصفهان. تا حالا سرعت هایی که استفاده کردم 2 مگابیت و 1 مگابیت در ثانیه . در هر دوی این سرعت ها می تونم بگم که سرعت دانلود چه در بهترین شرایط و یا بد ترین شرایط 300 یا 400 کیلو بایت در ثانیه بود در هر دو!!!! خوب این دو نوع سرعت قیمت بالایی داره نسبتا ،منم دیگه همیشه برای یک ماه سرعتی که انتخاب می کنم 128 کیلو بیت هست با حجم 4GB جالب این هست که با همین سرعت به ظاهر خیلی پایین من باز هم در بهترین و بدترین شرایط با 300 کیلو بیت دانلود می کنم و سرعت اپلود هم هیچ فرقی با 1 مگ یا 2 مگ که قبلا داشتم هیچ فرقی نمی کنه!!! اصلا!!
    و این رو هم می خواستم بگم که آسیا تک دانلود کاملا رایگان نداره و فقط در بعضی از ساعت ها مثلا 2 تا 8 صبح دانلود نیم بها حساب می شه!!!! و خبری از کلا رایگان نیست!
    واین که قیمت بسته هاش نسبت به مخابرات گرون تره!!!!
    ممنون سخت افزار همیشه عالی هستی! 🙂

    پاسخ
  43. Avatar kamyar گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 9:12 ق.ظ

    اینترنت که فقط سایت دانلودها و میهن دانلود مسخره نیست که.واقعا مردمو چی فرض کردن این شرکتا؟یه بازی از سایت سونی نتونستم دانلود کنم با اکانت psn سرعت دانلود به زور 30 کیلو بایت بود اونوقت سایت مضحک دانلودها 500 کیلوبایت.:D

    پاسخ
  44. Avatar رضا اشراقی گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 8:58 ق.ظ

    باید در واقع بگوئیم گلایه هایی از آسیاتک که ریشه در فقدان علائم درک و وجود مغز خودشان دارد که مردم ما را …. فرض کرده اند !!!

    پاسخ
  45. Avatar sobhan گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 8:56 ق.ظ

    baade 9 mah kheyre sareshoon uamdan j bedan unam che jyi dadan daghoona….pinge bala…sorate payin…baad be khodeshoonam migan behtarin ISP

    پاسخ
  46. Avatar farid گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 8:52 ق.ظ

    اقایون اسیاتک شما یه دوری تو نت بزنید میبینید در کشور های اروپایی و امریکایی سرویس های اینترنتی نامحدود هستند و فقط تعداد خیلی اندکی ازشون محدودیت حجمی اونم خیلی بالا داراند نه مثل ایران که کلا همه حجمیه بعد حالا 2 تا نامحدودم دارن یه چیزی که اونا اصلا ندارن اون بحث اشتراکه خطه!اصلا همچین چیزی ندارن به کل یا حالا حداقل من ندیدم

    پاسخ
  47. Avatar رضا اشراقی گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 8:51 ق.ظ

    تخصص ویژه این شرکت در پول پارو کردن و پاسکاری یوزر هست و بس !!!
    از قریب به اتفاق کسانی که از آسیاتک جدا شدند بپرسید در جواب عیناً بهتون خواهند گفت « کلاهمون هم بیفته تو آسیاتک برنمی گردیم اونجا !!! »
    مسئول پاسخگوئیی و اون کسی که این پاسخ رو داده یا جسد تشریف داشته یا نابینا بوده یا خواب بوده در بهترین حالت ممکن بخواد مفهموم بیت و بایت رو توضیح بده برای مخاطبش که وب سایت سخت افزار بوده و مخاطبانش رو نمیشناخته انگار !!! هرچند توی عوام این قضیه رایج هست اما مخاطبان وب سایت سخت افزار خیلی از اون جسد پاسخگو حرفه ای تر هستند !
    خودم یوزر آسیاتک بودم 13 روز در اوج کار دانشگاه و کار تحقیقی و پروژه من رو بی اینترنت پاسکاری می کردند دست ما نیست دست شیراز هست ! دست شیراز نیست دست تهرانه !!!
    در مورد پاسخگوئی هم لطفاً شماره دفتر فارس رو بگیرید و ببینید با چه شرایطی رو به رو خواهید شد و چقدر منتظر می مانید و آیا از نگرانی هزینه تلفن حاضر نمیشید بی خیال پیگیری بشید ؟!!

    پاسخ
  48. Avatar رضا546 گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 8:36 ق.ظ

    سلام
    آرمین جان شک نکن که اینا فقط برای اینه که مردم دیدن و به مسئولینشون میگن و حالا اونا صرفا برای منحرف کردن مردم از واقعیتی که همه میدونن اقدام به این کار کردن.
    جالبه که تو شهره ما آسیاتک مثه شاتل برای دانلود شبانه به اصطلاح رایگانش شرایط مصرف منصفانه گذاشته که اگه چند شب دانلود کنی سرعتتو میبندن.
    درمورد میهن دانلود هم متاسفانه این سطح علمی پایینه مسئولینه آسیاتکه یا اینکه اینا هنوز مردم رو با سطح(علمی) پایین فرض میکنن و اینطوری میگن.
    من به عنوان یه کاربری که از شرایط اطلاع دارم و میدونم چی دارن ارائه میدن اینو به بچه ها میگم که این حرفاشون برای منحرف کردنه دوستانه ولاغیر.
    با تشکر از سایته عالیتون.

    پاسخ
  49. Avatar امیر گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 8:34 ق.ظ

    9 ماه نشستن به متن شما فکر کردن که چی جواب بدن آخرشم جواب سوالات شمارو ندادن؟
    یا نه. شاید 9 ماه طول کشیده که بفهمن یکی از پربازدید ترین سایتهای اینترنتی مطلبی رو برای انتقاد از شرکتشون درج کرده!؟
    به شخصه برام ثابت شده شرکت هایی که در جواب انتقادهایی که ازشون میشه شروع به تعریف از خودشون میکنن و منتقد رو به کم بودن اطلاعات متهم میکنن (کاری با این ندارم که منتقد یک وبسایتیه که تخصصش همین قضیه هست)، یک تبل توخالی بیشتر نیستن.
    ممنون از شما برای اطلاع رسانیتون.

    پاسخ
  50. Avatar Reza-D گفت:
    20 اردیبهشت 1394 در 8:25 ق.ظ

    سلام
    رو كه نيست!!! به فرض كه معرفي و معيار قرار دادن سايت هايي مثل ميهن دانلود، فقط بخاطر اطمينان از خدمات اونها بوده! آيا فقط همين يكي دو سايت هستن كه خدمات درست و كاملي ارائه ميدن كه معيار شما فقط ايناست؟!

    چند وقت پيش هم يكي دو تا مسئول از مخابرات و يكي از isp ها دعوت كرده بودن تلويزيون (گفتگوي خبري شبكه 2) ، مجري ميپرسيد:
    چرا سرعت اينقدر ضعيفه؟ چرا قيمت اشتراك گرونه؟ چرا قطعي زياده؟
    پاسخ ميدادن:
    اگر X2 رو در مجذور Y ضرب كنيم و به توان 8 برسونيم آنگاه….!!!!

    مجري هاج و واج مونده بود اينا دارن چي ميگن؟!

    پاسخ
دیدگاه‌های تازه‌تر »

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.

پربحث‌ترین‌ها

  • راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف 1,300

    راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف (تیر 1404)

  • راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ 469

    راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه های مختلف (تیر 1404)

  • بررسی کیس آراد گرین 163

    بررسی کیس آراد گرین – گیمینگ خوش قیمت و خوش ساخت (اعلام برنده)

  • راهنمای خرید مانیتور 68

    راهنمای خرید مانیتور با بهترین قیمت در بودجه‌های مختلف (تیر 1404)

آخرین بررسی‌ها

8.5

بررسی کیس آراد گرین - گیمینگ خوش قیمت و خوش ساخت (اعلام برنده)

9.4

بررسی سلطان ایرکولینگ دنیا  ASSASSIN IV VC VISION دیپ کول

8.3

بررسی کیس ای دیتا ایکس پی جی INVADER X MINI WHITE

9.2

بررسی مادربرد گیگابایت Z890 AI TOP

9.3

بررسی کارت گرافیک گیگابایت RTX 5080 16GB GAMING OC

آخرین مطالب دینو

این داروها می‌توانند تحمل گرما را سخت‌تر کنند

با افزایش دما، خطر بیماری‌های مرتبط با گرما نیز…

  • 4 عادت که به شما کمک می‌کند تا 100 سالگی زندگی کنید

  • صدای افراد: کلید تشخیص زودهنگام پارکینسون

  • نشستن ممکن است باعث کوچک‌شدن مغز شود

  • بهترین زمان برای دوش گرفتن: صبح یا شب؟

  • مطلب بعدی 50 درصد تخفیف ویژه سامسونگ برای هزینه تعمیرات خارج از محدوده گارانتی گوشی‌های سری Note 4 و Note Edge
  • مطلب قبلی کنفرانس I/O 2015 گوگل و رونمایی از اندروید M نزدیک است
  • آخرین مطالب
  • محبوب‌ترین مطالب
  • سری اوپو رنو 14 با باتری 6000 میلی‌آمپری وارد هند شد

  • تمام کارت گرافیک‌های RTX 50 انویدیا در نظرسنجی سخت‌افزاری استیم ظاهر شدند

  • شارژدهی 35 ساعته آیفون 17 پرو مکس با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

    شارژدهی 35 ساعته آیفون 17 پرو مکس با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

  • بازی Helldivers 2 برای Xbox Series

    فوری: بازی Helldivers 2 راهی کنسول‌های Xbox Series خواهد شد

  • کاهش بیش از 30 درصدی عرضه کارت‌های گرافیک RTX 50 انویدیا

    کاهش بیش از 30 درصدی عرضه کارت‌های گرافیک RTX 50 انویدیا

  • راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف 1,300

    راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف (تیر 1404)

  • راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ 469

    راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه های مختلف (تیر 1404)

  • بررسی کیس آراد گرین 163

    بررسی کیس آراد گرین – گیمینگ خوش قیمت و خوش ساخت (اعلام برنده)

  • راهنمای خرید مانیتور 68

    راهنمای خرید مانیتور با بهترین قیمت در بودجه‌های مختلف (تیر 1404)

  • تمجید از پایداری ارتباطات 3

    شوخ طبعی وزیر ارتباطات با تقدیر از پایداری ارتباطات در دوره جنگ!

آخرین دیدگاه‌ها

  • Avatar
    آرمین ابیشی گفته است:
    سینا جان، خوشحالم مقاله رو به کامنت قشنگت مزیّن کردی، همیشه...
  • Avatar
    سینا راد گفته است:
    دست‌خوش آرمین‌ جان. مدت‌ها بود منتظر یه بررسی خوب از این...
  • Avatar
    رضا گفته است:
    اینا تو شرایط عادی برای ملت و مملکت تصمیم درست نگرفتن...
  • Avatar
    Rohekhabis گفته است:
    با تشکر از نگارندهٔ این مطلب خدمتتون عرض کنم که نکتهٔ...
  • Avatar
    رحیم گفته است:
    چجوری میشه شبا زد
  • Avatar
    مهمان گفته است:
    کاری میکنند که مردم پشت دست خودشونو داغ کنن دفعه دیگه...
  • Avatar
    کاظم گفته است:
    یعنی فرکانس پایه هیچکدوم از سی پی یو ها رو نگفتید.
  • Avatar
    محمد گفته است:
    درحال حاضر در سال 2025 برای کامپیوتر ها پردازنده های AMD...
  • Avatar
    حامد گفته است:
    برای سی پی یو i514600kچه مادربوردی پیشنهاد میدین. و این که...
  • Avatar
    Hiva گفته است:
    محصولات گرین خیلی خوش،قیمتن
راهنمای خرید ماوس و کیبورد 2
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید موس و کیبورد با بودجه‌های مختلف (تیر 1404)
11 تیر 1404
راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ 469
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه های مختلف (تیر 1404)
10 تیر 1404
راهنمای خرید مانیتور 68
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید مانیتور با بهترین قیمت در بودجه‌های مختلف (تیر 1404)
9 تیر 1404
راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف 1,300
راهنمای خرید و مشاوره
راهنمای خرید لپ تاپ با بودجه های مختلف (تیر 1404)
7 تیر 1404
راهنمای خرید گوشی موبایل 491
راهنمای خرید و مشاوره هایلایت
راهنمای خرید گوشی موبایل بر اساس بودجه‌های مختلف (تیر 1404)
5 تیر 1404
راهنمای خرید و مشاوره سیستم کامپیوتر با بودجه های مختلف (خرداد 1404) 7,760
راهنمای خرید و مشاوره سیستم پیشنهادی هایلایت
راهنمای خرید و مشاوره سیستم کامپیوتر با بودجه های مختلف (خرداد 1404)
5 خرداد 1404
  • سخت‌افزارمگ
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • استخدام
سخت‌افزارمگ

© 2025 Sakhtafzarmag.Com. All Rights Reserved.

صفحه نخست » اخبار و مقالات » شبکه » گلایه هایی که ریشه در عدم آگاهی کاربران دارد: جوابیه شرکت آسیاتک به “سایت تخصصی سخت افزار”

ورود

عضویت

رمزتان را گم کرده‌اید؟

عضویت | رمزتان را گم کرده‌اید؟
| بازگشت به ورود