بازی «الدر اسکورولز آنلاین» در آوریل سال 2014 برای کامپیوتر راهاندازی شد، اما تمامی برنامهریزیها همانطور که استودیو انتظار داشت پیش نرفت و نسخهی کنسولی این بازی برای پلیاستیشن 4 و اکسباکس وان، با تاخیر در ژوئن 2015 منتشر شد.
با انتشار این نسخه، شرایط بهتر و حدود 13.5 میلیون نفر کاربر برای این بازی آنلاین ثبت شد. «ریچ لامبرت»، که 12 سال روی این بازی کار کرده، اخیرا اعلام کرد برنامههای زیادی برای الدر اسکورولز دارد که تا سالهای زیادی ادامه خواهد داشت.
لامبرت گفته هنگام ساخت بازیهای تکنفره، با انتشار بازی کار شما تمام میشود. اما برای بازیهای آنلاین، این ادامه پیشتیانی و بهروزرسانی بازی است که مهمترین عامل برای موفقیت محسوب میشود. البته او جزئیاتی دربارهی محتوای این بازی برای سال 2020 و سالهای بعدی نداد.
او همچنین دربارهی سخت بودن ارتباط با طرفداران و شفاف بودن با آنها سخن گفت و اظهار کرد که بعضی اوقات طرفداران انتظار دارند یک استودیو بهسرعت تغییرات بزرگی را ایجاد کرده و آن را منتشر کنند. اما این فرایند میتواند بسیار طولانی و پر از چالشهای مختلف باشد.
دیدگاهتان را بنویسید