به گفته نویسنده داستان، Tomb Raider بعدی یک بازی سرگرم کننده تر خواهد بود. او قصد دارد که مشکلات ارتباط لارا با پدرش را کمتر از قبل به نمایش بگذارد. در ادامه با جزییات بیشتر همراه ما باشید.
- نسخه بعدی سری Tomb Raider در حال توسعه با آنریل انجین 5
- فناوری های RTX و DLSS هم به بازی Shadow of the Tomb Raider آمدند!
- پشتیبانی از فناوری AMD FildelityFX به بازی Shadow of the Tomb Raider اضافه شد
Tomb Raider بعدی یک بازی سرگرم کننده تر
ریبوت سه گانه Tomb Raider که در سال 2013 آغاز شد، به طور کلی مورد استقبال فراوان طرفداران و منتقدان قرار گرفت؛ اما با این وجود برخی از لحن تیره و تاریک بیرحم سری جدید خسته شدند. پس از اعلام این خبر که استودیوی «کریستال داینامیکس» (Crystal Dynamics) در حال کار روی یک نسخه جدید از این بازی است، این امیدواری شکل گرفت که شاید در نسخه جدید شاهد ماجراجویی آرامتری باشیم. با کمال تعجب، این ایده تغییر حتی شامل شخصی که برخی از نوشتههای تاریک اخیر بازی را در این مجموعه نوشته است، یعنی «ریانا پرچت» (Rhianna Pratchett) نیز میشود. در ادامه توضیحاتی که او در مورد این موضوع در مراسم معرفی برندگان BAFTA Games Awards 2022 (رویداد فرهنگستان بریتانیا) ارائه کرد را میخوانید:
ما در تکامل شخصیت لارا زمان بسیار سرگرم کنندهای داشتیم، بنابراین من دوست دارم مشکلات مربوط به ارتباط او با پدرش را در بازی بعدی کمتر ببینم و این موضوع از دیدگاه من ناشی میشود! من دوست دارم او را ببینم که به تنهایی در مسیر داستان پیش میرود و واقعا از کاری که انجام میدهد، لذت میبرم. چون وقتی بازی ریبوت را نوشتیم، او واقعا در راه تبدیل شدن به یک Proto-Tomb Raider بود و تمام صفات لازم مانند سرسختی، شجاعت، تدبیر و جدیت به نوعی با او هماهنگ بودند.
من میخواهم ببینم که همه چیز به طور کامل به نتیجه میرسد، من میخواهم داستان استقلالی که از لارا نوشتم ببینم؛ اما به نظرم او هنوز در آن مرحله نبود و هنوز اعتماد به نفسش را نداشت. من فکر میکنم که این سه گانه با وجود طرفدارانش بسیار خوب پیش رفت، بنابراین دیدن این که در آینده چه میشود، بسیار هیجانانگیز خواهد بود.
پلتفرمها و تاریخ انتشار
به نظر میرسد که پراچت ممکن است در نسخه جدید به خواستهاش برسد؛ زیرا کریستال داینامیکس اشاره کرده است که میخواهد «خطهای زمانی» را یکی کند و برداشت خود از لارا را با نسخه اصلی شخصیت ادغام کند. این که توسعه دهنده خلاق ما تا چه اندازه مایل است جنبه سرگرم کننده بودن شخصیت لارا را در داستان خود پیش ببرد، قابل پیشبینی نیست و باید دید که در نهایت نتیجه به چه صورتی خواهد بود. با این حال به نظر میرسد که احتمال این که شخصیت لارا به اندازه قبل خشک و جدی نباشد، وجود دارد.
همچنین هنوز پلتفرمها و بازه انتشار برای نسخه بعدی Tomb Raider مشخص نشده است و باید منتظر اخبار بعدی در این زمینه باشیم. شما درباره این که Tomb Raider بعدی یک بازی سرگرم کننده تر خواهد بود چه فکر میکنید؟ آیا لارا کرافت جدی با داستان واقعی را ترجیح میدهید یا دوست دارید کمی تخیل و سرگرمی نیز به ماجراجویی شما اضافه شود؟ از تجربیات خود با نسخههای قبلی این سری برای ما بنویسید.
Just can’t wait to play
I💓 Lara