«ایوان ولز» (Eval Wells)، یکی از رؤسای استودیو بازیسازی «ناتی داگ» (Naughty Dog)، روز گذشته و پس از 25 سال همکاری، بازنشستگی خود را از یکی برجستهترین استودیوهای صنعت گیمینگ اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری IGN، «ایوان ولز» پس از 25 سال از استودیو بازیسازی Naughty Dog جدا میشود. در پیامی که در وبسایت رسمی Naughty Dog منتشر شده است، «ولز» در مورد 30 سال فعالیت خود در حوزه بازیهای کامپیوتری صحبت کرد و از همکار دیرینه خود – «نیل دراکمن» (Neil Druckmann) – تشکر و قدردانی کرد. او گفت «حس فوقالعادهای نسبت به ترک استودیو و قرار دادن آن در بهترین دستان موجود، اطمینان دارم». بخشی از بیانیه «ایوان ولز» در راستای اعلام بازنشستگی از استودیو «ناتی داگ» بدین شرح است:
این مسئلهای است که طی یک سالِ گذشته درباره آن با تیم رهبری ناتی داگ صحبت کردهام و حتی با نیل دراکمن (Neil Druckmann) بیشتر از این مدت گفتوگو داشتهام. این تصمیم با احساساتی متضاد و بیش از حد همراه بود اما در پایان متوجه شدم که از تمام مدتی که در استودیو حضور داشتهام و دستاوردهایی که در ۲۵ سالِ گذشته به اتفاق همراهانم بهدست آوردهام، رضایت کافی دارم. من نمیتوانم از این بیشتر به مهارت نیل در اداره استودیو اطمینان داشته باشم. اکنون برای من موقعیتی مناسب است تا این فرصت را به نیل و دیگران در تیم رهبری استودیو اعطا کنم که سکان هدایت ناتی داگ را برای رسیدن به موفقیتهای آینده، برعهده بگیرند.
«نیل دراکمن» در پست توییتری به تحسین از «ایوان ولز» پرداخت و او را یک «میراث تکرارنشدنی» در صنعت گیمینگ دانست:
من خیلی ناراحت هستم که میبینم رئیسم، مشاورم، همکار و بهترین دوستم این استودیو را ترک میکند اما برای او بسیار خوشحال هستم که صاحب یک دوران خوب بازنشستگی میشود. ایوان، میراث تکرارنشدنی تو برای همیشه بخشی از Naughty Dog خواهد بود.
بیوگرافی کوتاه از رئیس استودیو Naughty Dog: ایوان ولز
«ایوان ولز» از سال 1998 در استودیو Naughty Dog حضور داشت و نقش موثری را در توسعه بازیهای Crash Team Racing و Jak and Dexter ایفا کرد. او پس از جدایی «جیسون رابین» (Jason Rubin) و «اندی گوین» (Andy Gavin) در سال 2004، به عنوان یکی از رؤسای استودیو Naughty Dog برگزیده شد. در سال 2020، «دراکمن» در کنار «ولز» به عنوان یکی از رؤسای استودیو مذکور تبدیل شد.
گفتنی است «ایوان ولز» در مقطعی Naughty Dog را ترک میکند که این استودیو در حال حاضر دوران چالشبرانگیزی را پشت سرمیگذارد؛ توسعه پروژه چندنفره The Last of Us برای مدتی متوقف شده است و همچنین پورت نسخه PC بازی اول TLOU با واکنش منفی کاربران همراه شد. «ولز» در پایان اضافه کرد که استودیو Naughty Dog بیتردید دوباره به مقاطع والایی خواهد رسید.
دیدگاهتان را بنویسید