بازی Resident Evil 2 remake یک باز سازی مدرن از بازی محبوب و کلاسیک رزیندت اویل 2 است که معرفی آن امسال در نمایشگاه E3 موجب شگفتی بسیاری از طرفداران این فرنچایز شد . به تازگی Kazunori Kadoi کارگردان بازی ، Yasuhiro Ampo کارگردان تیم و Yoshiaki Hirabayashi تهیه کننده این بازی در مصاحبه ای با Famitsu اعلام کرده اند که انتظار چنین بازخورد های بسیار خوبی را نداشته اند و دریافت جایزه بهترین نمایش در E3 موجب تعجب آن ها شده است اگرچه که به آن افتخار می کنند .
تیم توسعه دهنده بازی اعلام کرده اند که از آنجایی که این بازی دو سال پس از بازی Resident Evil 7 عرضه می شود طبیعی است که از آن بهتر خواهد بود . با این حال با توجه به سبک های بصری مختلف photorealistic در RE7 و cinematic در RE2 و همچنین این واقعیت که تیم توسعه دهنده اولین بار از موتور RE Engine در ساخت این فرنچایز استفاده می کند ، توسعه آن نیازمند زمان بیشتری است اما این تنها نگرانی تیم توسعه دهنده بازی نیست زیرا داستان بازی به سال 1998 در ایالات متحده باز می گردد و آن ها بایستی تمام تلاش خود را برای ارائه احساس واقعی آن زمان به بازیکنان انجام دهند به طوری که حتی به موسیقی گرانج نیز توجه داشته باشند .
تیم توسعه دهنده بازی همچنین اعلام کرده اند که تنوع اعمال زیادی در بازی وجود خواهد داشت . برای مثال همانطور که در نمایشگاه E3 نشان داده شد می توان ایستگاه پلیس را ترک کرد که کمتر کسی متوجه آن شد . علاوه بر این گزینه های نیز برای تغییر سرعت اتمام بازی وجود خواهد داشت . شایان ذکر است که بازی نسخه باز سازی شده Resident Evil 2 در تاریخ 25 ژانویه سال 2019 ( 5 بهمن ) برای پلتفرم های پلی استیشن 4 ،ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد .
دیدگاهتان را بنویسید